Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Od 6.7. mám objednané a zaplacené zboží, které bylo skladem a dosud ... 27.7. nebylo doručeno. Mnohokrát jsem telefonicky i emailem urgovala, stále mě ujišťují, že bude druhý den dodáno... " údajně problémy s parcel shopem" ...
    Pokud balíček nepřijde zítra, objednávku zruším

    Reakce obchodu DŘEZY-online CZ

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Z naší strany bylo zboží odesláno podle dodacích lhůt uváděných na stránce. Od přepravce jsme obdrželi informace, které jsme Vám následně tlumočili. Až na základě opětovného dotazování sám přepravce zjistil technický problém na jejich straně v nově nasazeném systému, což způsobilo, že zásilku nebylo možné lokalizovat. Bohužel, takový typ komplikace, která vznikne na straně přepravce, ovlivnit nevíme.
    Samozřejmě, mrzí nás vzniklá situace a uděláme vše pro to, abychom se podobné situaci vyhnuli.

    Děkujeme za pochopení a přejeme Vám hezký den

    DREZY-online.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Cena
    • Komunikace obchodu

    15.11. jsme objednali dřez. Již u zboží bylo uvedeno, že není skladem a doba dodání tak může trvat 1-2 týdny, což pro nás nebyl problém. 17.11. nicméně přišel mail, že předávají dopravci (je fakt, že neposlali číslo zásilky)a bude se doručovat následující pracovní den,nestalo se tak. Od 26.11. se pokouším dovolat do eshopu, abych zjistila stav objednávky, ale ozývá se jen hlasová schránka. Zboží naštěstí není zaplaceno, tak vezmeme jinde- už nás tlačí čas kvůli montáži kuchyně. Jednání obchodu mi přijde teda velmi nedůvěryhodné a určitě mě to odradilo od dalšího nákupu. Neumím si představit, jak by s takovým přístupem (nekomunikací) řešili třeba reklamaci nebo vracení peněz.

    Reakce obchodu DŘEZY-online CZ

    Dobrý den,

    velmi se omlouváme za vzniklou situaci.

    Prověřovali jsme Vaši objednávku. Bohužel chyba v tomto případě nastala u dodavatele. Pro urychlení vyřízení Vaší objednávky jsme expedovali zboží od dodavatele přímo k Vám. Následně se nám tato objednávka systémově uzavřela.

    Mrzí nás daná situace a věřím, že se podobná již nebude opakovat.

    DREZY-online.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • komunikace obchodu a nedodržení termínu

    Reakce obchodu DŘEZY-online CZ

    Dobrý den,

    omlouváme se Vám za vzniklou situaci.

    Snažíme se dělat vše proto, abychom zboží dodali co nejdříve a v pořádku. V tomto období evidujeme zvýšené množství objednávek. Naši zaměstnanci se proto snaží každého zákazníka informovat o prodloužení dodací době. Věřím, že se stejná situace nebude opakovat.

    Přejeme Vám hezký den

    DREZY-online.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Přes tel.potvrzení termínu dodání byl termín změněn a zásadně prodloužen, přičemž právě termín dodání byl rozhodující pro mou objednávku a proto byl dopředu telefonicky ověřován.

    Reakce obchodu DŘEZY-online CZ

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za Vaši recenzi. Snažíme se všem našim zákazníkům vyjít vstříc při řešení problémů. Mrzí nás však, že v této situaci se nepodařilo vyhovět Vašemu požadavku. Doufáme, že brzké vyřešení Vaší situace zmírnilo Vaše zklamání a že se na nás obrátíte i v budoucnu.

    Přejeme Vám hezký den

    DREZY-online.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • špatná komunikace
    • nedodržení termínu dodání

    Celkově velmi špatná komunikace obchodu, nedodržení mailem uvedené doby dodání, přes uznanou chybu, žádná adekvátní omluva třeba formou dárku k nákupu

    Reakce obchodu DŘEZY-online CZ

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za Vaši recenzi. Snažíme se všem našim zákazníkům vyjít vstříc při řešení problémů. Mrzí nás však, že v této situaci se nepodařilo vyhovět Vašemu požadavku. Doufáme, že brzké vyřešení Vaší situace zmírnilo Vaše zklamání a že se na nás obrátíte i v budoucnu.

    Přejeme Vám hezký den

    DREZY-online.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Zboří bylo doručeno otevřené a nekompletní. Následné vyřizování reklamace, je velmi zdlouhavé.

    Reakce obchodu DŘEZY-online CZ

    Dobrý deň,

    ďakujeme Vám za Vašu recenziu.

    Chceli by sme Vás informovať, že v prípade doručenia tovaru kuriérskou službou, Vás pri expedícii informujeme o dôležitosti kontroly produktov (firma Toptrans, ktorá Vašu objednávku doručuje, ponúka možnosť kontroly tovaru ešte pred prevzatím, preto je objednávka doručovaná otvorená).

    Snažíme sa všetkým našim zákazníkom výjsť v ústretí pri riešení problémov. Mrzí nás však, že v tejto situácií sa nepodarilo vyhovieť Vašej požiadavke. Budeme však radi, ak sa na nás obrátite aj v budúcnosti a túto situáciu Vám radi vykompenzujeme v prípade Vašej ďalšej objednávky.

    Prajeme Vám pekný deň

    DŘEZYonline.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 měsíc

    Před měsícem jsem si objednala koš Blanco Botton pro Automatic a přišel mi úplně jiný typ koše a teďka budu muset řešit reklamaci a zase budu měsíc čekat. :-(

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Velký výběr dřezů a baterií
    • Velmi dobré ceny
    • Výrazné slevy při koupi setu (např. dřez + baterie)
    • U všech výrobků je uvedeno "skladem", což ale ve skutečnosti znamená "předpokládáme, že náš dodavatel to má skladem - přesně to zjistíme až po objednání".

    Objednal a zaplatil jsem dřez a baterii, obojí skladem. Následně mi bylo oznámeno, že dřez v této barvě není a nebude možná i několik měsíců (problém výrobce), jestli si teda nevyberu jiný. Objednávku jsem zrušil, vrácení peněz se ještě po 8 dnech stále řeší. Dřez v této barvě následně z nabídky byl vyřazen a nedostal jsem odpověď na dotaz, zda by do budoucna mohl být opět vrácen (jsem ochotnější počkat než vybírat jiný). Problémy výrobce s danou barvou chápu, nelíbí se mi ale označování zboží "skladem", pokud to vůbec není pravda. Není dokonce uváděno ani poněkud férovější "skladem u dodavatele", i když ani to by nebylo pravdivé.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Doba dodání
    • Komunikace
    • Neschopnost podat informace o objednávce

    19.11.2018 jsem si objednala dřez, u kterého bylo psáno, že se nachází na externím skladu a že obvyklá doba dodání je 3-8 dnů. Dne 17.12.2018 dřez stále nemám. Při snaze zjistit od firmy Dřezy online jak vypadá stav objednávky, mi operátoři několikrát řekli, že stav objednávky prověří a dají vědět. Nestalo se tak ani jednou. Přístup této firmy mi opravdu nepřijde vhodný. Ve zkratce, kuchyň není stále dokončená, protože se čeká na dřez. Tímto této firmě velmi děkuji

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • drez dodan rozbity
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • zboží nebylo doručeno ve vybrané barvě, dle vzorkovníku na webových stránkách. Vybraná barva byla jasně hnědá, dodaná byla grafitová
    • Dle obchodníka vše v pořádku, nebyl přístupný ani kompromisu
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Pomalé řešení objednávky

    Objednal jsem dřezovou baterii, kterou jsem ihned zaplatil kartou. Třetí den, jsem tedy očekával doručení. Několikrát jsem musel kvůli stavu objednávky volat na infolinku, abych se dozvěděl, kdy mi zboží bude vůbec doručeno. Přesný termín mi ale paní na infolince nebyla schopná říct. Avízo o doručení od PPL jsem také nedostal, prostě jednoho dne kurýr přijel a já naštěstí byl doma. Takto si rozhodně způsob průběhu zpracování objednávky nepředstavuji.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží bylo sice bylo tzv. skladem, ale druhý den jsem od eshop dostala zprávu, že je v externím skladu a že moji objednávku vyřídí během 2-8 dnů. Po 10 dnech zboží stále nedorazilo.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod uváděl i mi potvrdil, že zboží je skladem a potom volali, že bude až za 3 týdny

    Reakce obchodu DŘEZY-online CZ

    Dobrý den,

    děkuji Vám za recenzi. Bohužel pri Vaší objednávce došlo k celoplošnému vyprodáni zboží, věřím že nám v budoucnu ješte dáte šanci napravit zlej pocit z nákupu u nás.

    Hezký den.
    DREZYonline.cz

  • Nedoporučuje obchod

    • žádné

    Již nikdy více...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dopravce

    Drez dorazil rozlomeny. Bohuzel az po vice jak tydnu.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Cena
    • Pěkný eshop
    • Nekvalitní produkty
    • Výroba v garáži asi
    • Obchod ze Slovenska
    • Podivná kvalita produktu

    Vyrábíme kuchyně, bereme dřezy FRANKE, SINKS, BLANCO. Ze známosti zákazníka jsme se nechali přesvědčit a použili levnější variantu dřezu. Asi po 10 dnech jsme dřez rozbalili a chystali se jej instalovat do kuchyně. Zachvátil nás smích, pláč a vztek. Made in Itali možná tak v garáži před plakátem z Bibione. Dřez nebyl zabalený, neměl na sobě fólii, takže asi 2 krásné škrábance. Opracovaní dřezu flexou a ještě jak od prasat. Flexa 2x zajela do dřezu někomu. Dřez byl i probroušený ve sváru, takže by protíkal. Jo a nerez leštili asi drátěnkou. Krásná ukázka toho, že nakupujeme levně, abychom neušetřili. Opět má rada jako všem lidem, raději šetřete na něčem jiném. Dodali jsme dřez SINKS, velmi podobný a o 800 Kč dražší, kvalita nesrovnatelná, takže asi tak.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Drezy jsou velice špatně odlité z spodní strany chybí materiál prostě hrůza!

    Nedoporučují hrozná kvalita zboží!

    Reakce obchodu DŘEZY-online CZ

    Vážený zákazník,

    dovolte aby som sa na začiatok sa v mene celého kolektívu spoločnosti drezyonline.cz ospravedlnil.

    Spodná časť granitových drezov bohužiaľ nieje technicky spracovaná tak ako vrchná plocha ktorá sa používa. Práve preto sa môže zdať že materiál je poškodený ale ubezpečujeme Vás že je to len výsledok výrobného procesu pri ktorom sa kamenivo spája a formuje do tvaru drezu.

    Náš obchod predáva len značkové produkty priamo od výrobcov, žiadne lacné imitácie, o to viac nás vzniknutá situácia mrzí.


    Na záver by som Vás poprosil, v prípade ak ste s výrobkom skutočne nespokojný, prosím kontaktujte nás na našom telefónom čísle : 775 103 358 alebo na mailovej adrese [email protected] a skúsime situáciu vyriešiť k Vašej spokojnosti.

    S pozdravom
    drezyonline.cz