Přihlásit se a přidat recenzi
  • 10 %

    • nejsou seriózní
    • na telefon se nelze dovolat

    14.12.2023 - po urgencích peníze vrátili. Nicméně stále nedoporučuji.

    Objednávala jsem v tomto eshopu dětský malý hrací kočárek. Zboží jsem vracela v zákonné lhůtě, nevyhovovalo nám. Eshop nekomunikuje, číslo vypnuté, teď mi poslali další balíček, o který jsem nestála, nepřevezmu ho. Chci vrátit peníze, nikoliv zboží, které ani nevím, jaké v tom balíčku bude. Jednoznačně nedoporučuji a jsem hloupá, že jsem si recenze nenašla dříve.

    A JEŠTĚ SI DOVOLUJÍ NAPSAT, ŽE NEGATIVNÍ RECENZE JSOU VYMYŠLENÉ. TO JE OPRAVDU K SMÍCHU. Tak já se Vám tedy podepíši. KALINOVÁ, nákup 19.11.2023

  • 20 %

    • špatná komunikace
    • neochota navrácení penež?

    Na základě vzájemné domluvy po emailu, popř. po dovolání se, když je telefonní číslo dostupné, slibují, že zareagují zpět emailem.
    Již po několikátém příslibu reakce ze strany drento.cz jsem neobdržel žádnou odpověď, ani peníze zpět.
    Z mé strany tedy nedoporučuji nákup v tomto internetovém obchodě.

  • 20 %

    • skladem neznamená nic

    skladem.... a není skladem

    pošlou storno a na webu maji pořád napsáno slkadem?

    A u toho dnes aktualizováno.... no tak nic

    Reakce obchodu Drento.cz

    DŮLEŽITÉ UPOZNĚNÍ. Vážení zákazníci, v roce 2017 jsme zrušili službu "Ověřeno zákazníky". A proto se zde neukazují žádné pozitivní recenze. Mimo tento se systém se zde zveřejnily nějaké negativní recenze. Jsou to anonymní výmysly nebo sice jmenovití recenzenti ale po kontroůe ani jeden není náš zákazník. Proto prosím berte tuto stránku jako nerelevantní, matoucí a zkreslujíci. Děkujeme. Snažíme se dělat svou práci dobře. Pracovníci drento

  • 10 %

    • Tak peníze už vrátili

    Došla mi trpělivost, jsou to už dva měsíce co jsme poslali zpět pro mne nevhodný dárek do 14 dní jsem odstoupila od smlouvy, po měsíci co jsem je kontaktovala s fotkou podaciho lístků a číslem faktury ze jsem zboží poslala zpět mě kontakovala paní emailem že se zřejmě někde ztratil papír o vrácení peněz a že to vyřídí s panem vedoucím další týden se nic nedělo,nedalo mi to a tak jsem zavolala. S tím že prý už pan vedoucí psal vratky a ze určitě penize dorazí, nic méně uz jsem se smířila s tím že o peníze uz jsem přišla jelikož každý den jsem zkoušela posílat email a nikdo uz nekomunikuje...volat už jim nehodlám a ať se nad sebou zamyslí v téhle koronavirove době vojebavat lidi o jejich peníze. Jestli mám někde v textu chybu neřeším. Na tohle to nemá.!!!!

  • 10 %

    • Žádná
    • Nekomunikuje

    Asi nová finta na nakupující.
    Objednal jsem si zboží - přišlo mi potvrzení, že objednávka byla zpracována a byla úspěšná.
    Po 14-ti dnech od objednání se nic nedělo.
    Zkoušel jsem se opakovaně dovolat na telefonní čísla na webu - nikdo nezvedá.
    Poslal jsem e-mail - nikdo neodpovídá.
    Zboží co jsem si objednal: "PRODEJ SKONČIL"

    Osobně NEDOPORUČUJI tohoto prodejce.

  • 20 %

    • nespoľahlivosť
    • Nespolahlivý obchod, nedodá tovar, nevráti peniaze.Nenakupovať!

    Nenakupovať! Po mesiaci nemám tovar, ani peniaze, nedá sa dovolať, nekomunikujú!!

  • 20 %

    • nespoľahlivosť
    • Nespolahlivý obchod, nedodá tovar, nevráti peniaze.Nenakupovať!

    Nenakupovať! Po mesiaci nemám tovar, ani peniaze, nedá sa dovolať, nekomunikujú!!

  • 20 %

    • nespoľahlivosť
    • Nespolahlivý obchod, nedodá tovar, nevráti peniaze.Nenakupovať!

    Nenakupovať! Po mesiaci nemám tovar, ani peniaze, nedá sa dovolať, nekomunikujú!!

  • 10 %

    • nekomunikují (ani mobil, ani mail, ani FB)
    • zboží není skladem jak je uvedene na webu, je třeba si přečíst dodatky v popisu
    • zboží nebylo dodáno ani po pár týdnech
    • nebyly mi dosud vráceny peníze ani po zákonné lhůtě 14 dní

    Nenakupovat!! Zboží mělo přijít do týdne, nepřišlo. Obchod nekomunikuje, když Vám to náhodou někdo zvedne tak sliby chyby, a po dalším týdnu opět nic. Zrušili jsme objednávku, ale ani ni po 3 týdnech po stornu, nemáme peníze zpět na účtě. Zákonná lhůta 14 dnů tedy uplynula a nic, obchod dál, po urgenci, nekomunikuje. Už jsme víc jak měsíc bez peněz, které jsme bohužel poslali předem. Asi budu muset peníze vymáhat jiným způsobem.
    Katastrofa, divím se, že obchod ještě nějaká inspekce nezavřela s takovými praktikami.

    Reakce obchodu Drento.cz

    Objednat si výrobek, který je zcela jasně a viditelně označen "Není skladem" a pak se divit, že neni okamžitě dodán, je docela s podivem. Paní jsme vyšli maximálně vstříc a výrobek jsme u našeho dodavatele pourgovali s tím, že se pokusí do týdne, ale to se nepodařilo a paní objednávku zrušila. Peníze jsme paní vrátili až se ji podařilo poslat správné č. účtu. Takže klasicky "za dobrotu na žebrotu".

  • 10 %

    • Záujem riešiť vzniknuté chyby
    • Nekomunikácia a nedodanie tovaru
  • 10 %

    • Nespolehlivý e-shop, zřejmě vedený dost amatérsky

    Zboží při objednávání skladem. Po několika dnech email, že z technických důvodů museli stornovat objednávku. Vrácení peněz jsem uháněl několika emaily, na které neodpovídali, telefonem, kde mi slíbili, že peníze pošlou hned druhý den. Nakonec přišly až po dvou týdnech.

    Reakce obchodu Drento.cz

    U objednávky pána, došlo k tomu, že se sešlo hned několik objednávek na daný výrobek současně. A protože přednost dostaly objednávky, které přišly dříve a výrobek se vyprodal, bohužel musela být tato objednávka stornována. Alternativa nebyla přijata a peníze byly vráceny v zákonné lhůtě.

  • 10 %

    • Rychlé dodání
    • Jednání

    Přítel mi zde objednal prsten, bohužel byl velký, kontaktoval tedy obchod s tím zda je možné ho vyměnit za menší, poprvé se dozvěděl že má vše na faktuře, kterou musí poslat spolu se zbožím, podruhé že to musí řešit s jejich dodavatelem. Ať čtu v jejich reklamačních podmínkách jak chci, nikde jsem nenalezla že reklamace apod se musí řešit s jejich dodavatelem a objevila pouze větu Společně se zbožím doporučujeme pro rychlejší vyřízení reklamace doložit doklad prokazující koupi zboží (faktura) a vyplněný reklamační list Takže doporučujeme, nic ve smyslu, bez přiložené faktury není možné.... Nevím vůbec proč když je něco objednáno z jednoho obchodu, měla bych případně cokoliv řešit s jejich dodavatelem. Příště tento obchod už nikdy na nic. Jednání se zákazníkem otřesné a pouze a jen překupnictví.

    Reakce obchodu Drento.cz

    Samozřejmě, že reklamace se řeší přes naší společnost. Zákazník pošle na naši adresu výrobek, který chce reklamovat, společně s dokladem o nabytí a reklamačním listem, kde popíše druh vady. Tyto doklady potřebujeme k tomu, abychom identifikovali zákazníka a znali důvod reklamace. Každý prodejce, pak posíla reklamovaný výrobek výrobci nebo dodavateli na posouzení. Ale protože tlak na rychlost vyřízení reklamace byl značný, bylo nabídnuto pro urychlení reklamační doby, že výrobek zákazník zašle přímo našemu dodavateli s dokladem o nabytí. Tím by se ušetřily 2-3 dny a protože jsme požadovanou velikost neměli momentálně skladem došlo by i k okamžité výměně prstýnku.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Vse pro deti levne
    • Zadne

    Super obchod i prehled

  • Doporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Výběr kvalitních biopotravin
    • Nevím

    Výběr kvalitních biopotravin, ale pokud spěcháte, objednejte raději s předstihem.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Velmi vstřícné, milé a rychlé jednání. Především chci poděkovat paní Janě Zátopkové za vstřícnost a ochotu při výměně objednaného zboží.
    • žádné

    Seriózní obchod.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Ok

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Pestrost sortimentu
    • Rychlost dodání zboží

    Doporučuji

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • maju to co inde nieje
    • ziadna komunikacia

    kedze tovar este nemam tak neviem ale komunikia ziadna

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • úspora času
    • ????

    vřele doporučuji :)

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • nemám co vytknout