• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouhá doprava

    Reakce obchodu Dreamstock

    Dobrý den, Martino,

    děkuji za recenzi. :)

    S čím přesně jste nebyla spokojena? Předpokládám správně, že šlo o celkovou dobu dodání? Ráda bych tomu přišla na kloub, abychom se mohli zlepšit. V objednávce jste měla zboží na dodání do 7 pracovních dní, což jsme stihli, ale chápu, že jsme Vás zklamali, pokud jste to měla pod stromeček. Moc mě mrzí, že dodání trvalo déle než obvykle a odesílali jsme šestý pracovní den, bohužel v předvánočním provozu občas takové situace nastanou. :( Dělali jsme, co jsme mohli, garanci dodání do Vánoc pro zboží ve Vaší objednávce jsme měli do 10.12. 10:00 - https://www.dreamstock.cz/bude-u-vas-zasilka-do-vanoc/, Vaše objednávka byla ze 14.12 18:35. :(

    Doufám, že spolu ještě vše vyřešíme k Vaší spokojenosti.

    Hezký den. ;)

    Zuzka z oddělení zákaznické spokojenosti

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • 12 dní po objednání zboží zatím nedorazilo

    Reakce obchodu Dreamstock

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi. :)

    Mrzí mě, že se Vaše objednávka takto zpozdila. :( Jedná se o naši chybu, udělali jsme chybu při převozu zboží, kterou s kolegou ze skladu proberu, aby se to již neopakovalo. Objednávku budeme co nejdříve expedovat, budu Vám ji osobně hlídat.

    Doufám, že nabídnutá sleva je pro Vás přijatelná. :)

    Omlouvám se za námi způsobené komplikace a děkuji za pochopení.

    V případě jakýchkoli dotazů mě neváhejte kontaktovat.

    Hezký den. ;)

    Zuzka z oddělení zákaznické spokojenosti

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží je zaplacené a po 14 dnech stále nemám

    Reakce obchodu Dreamstock

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi.

    Moc mě mrzí, že se objednávka zpozdila o 4 dny oproti slíbenému termínu 7 pracovních dní. :( Jedná se o naši chybu, která vznikla na skladu, jak Vám psala kolegyně Katka.

    Dorazila Vám v pořádku slíbená sleva za zpoždění?

    Dnes jsme zásilku vyexpedovali, zítra byste ji měla mít doma. ;)

    Ještě jednou se omlouvám za naši chybu a děkuji za pochopení.

    V případě jakýchkoli dotazů mě neváhejte kontaktovat.

    Hezký zbytek dne. ;)

    Zuzka z oddělení průšvihů

  • Přišlo mi jiné zboží, než to které jsem si objednala.

    Reakce obchodu Dreamstock

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi.

    Moc mě mrzí, že jste dostala jednodílné plavky místo dvojdílných. Je to naše chyba, produkty se špatně polepily na skladu. :( Jsem ráda, že jsme se domluvili na bezplatné výměně, samozřejmě Vám vymyslíme i nějaký dáreček jako omluvu za námi způsobené komplikace.

    V případě jakýchkoli dalších dotazů nás neváhejte jakýmkoli způsobem kontaktovat - https://www.dreamstock.cz/kontakt/.

    Hezký den. ;)

    Zuzka z oddělení průšvihů

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Přišli mi pánské boxerky 5 ks a z toho dvoje kter= byla menší a nemohl jsem je ani obléci.Toto zboží jsem již dostal již jednou ale od jiné firmy a byl jsem spokojený,proto mi ani nenadlo že tam budou rozdílné velikosti .

    Reakce obchodu Dreamstock

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi.

    Moc mě mrzí, že nejste spokojen. :( Kolegové se s Vámi již několik dní snaží spojit, abychom zjistili, kde je problém a mohli ho vyřešit, ale nedařím se nám Vás kontaktovat. Určitě se nám, prosím, ozvěte jakýmkoli způsobem - https://www.dreamstock.cz/kontakt/. Rádi Vám s čímkoli pomůžeme. ;)

    Mnohokrát děkuji, omlouvám se za potíže a přeji krásný den a víkend!

    Zdraví Zuzka z oddělení zákaznické spokojenosti

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Tricko bolo deravé,bol to darček na narodeniny pre môjho muža.strašne som sa hanbila
    Uvidela som len vtedy ked som uz vybalila,vyprala a dala vyvesat,

    Reakce obchodu Dreamstock

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi.

    Moc mě mrzí, že nejste spokojena. :( Přiznám se, že nevím, jak se to mohlo stát. Triko je vždy zabalené v originálním balení a s jedním trikem se v podstatě nemanipuluje, aby došlo k nějakému poškození při expedici. Každopádně bych Vám určitě vyšla ráda vstříc a poslala Vám nové triko na výměnu zdarma. Bylo by to pro Vás přijatelné? Nebo by Vám vyhovovalo jiné řešení?

    V případě jakýchkoli dotazů nás neváhejte jakýmkoli způsobem kontaktovat - https://www.dreamstock.cz/kontakt/.

    Hezký den. ;)

    Zuzka z oddělení průšvihů

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Komunikaci obchodu musím pochválit, taktéž doručení zboží a rychlost vrácení peněz za vrácení zboží. Bohužel co se týká samotného zboží, musím nedoporučit. Objednané zboží neodpovídalo přesně produktu co je vyfocen na stránkách obchodu. Objednané zboží značky Calvin Klein mám doma v jiné barvě z originálního kameného obchodu a to co mi přišlo z eshopu mělo opravdu hodně rozdílů (vždy byly méně propracované oproti tomu co mám již doma). Eshop se vyjádřil, že to může být jinou dostribucí atd. Bohužel jejich rozdíly svedené na distribuci atd jsem nikde nedohledala, že by je značka takhle vyráběla. Zboží jsem vrátila, nepůsobilo na mě že by ho vyrobila výše zmíněná značka, viz třeba proužek co je typický pod napisem CK, byl nad nápisem. Tento rozdíl jsem nenašla nikde na internetu že by se někdy něco takového vyrobilo.

    Reakce obchodu Dreamstock

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi. :)

    Mrzí mě, že jste nebyla se zbožím spokojená, což je určitě naše chyba. Vše jsem zkontrolovala a máte pravdu, že jsme měli na eshopu chybnou fotku. Jednalo se o v podstatě stejnou podprsenku, jen jinou šarži - 2016/2017, a v systému kolega špatně propojil fotky, jelikož podprsenky vypadají opravdu skoro stejně a jako chlap si toho nevšiml... :( Již jsme vše napravili.

    Typ podprsenky s jiným proužkem, který jste dostala, najdete třeba zde - https://www.myer.com.au/p/modern-cotton-bra-350207740-401140900. Rozhodně to není výjimka, jen je to méně častý typ a najdete ho bez problému ve více obchodech.

    Jinak veškeré zboží si můžete prohlédnout i v naší originální kamenné výdejně - https://www.dreamstock.cz/kontakt/. ;) Pokud máte zájem, tak Vám rádi ukážeme i certifikát pravosti. O originalitě info zde - https://www.dreamstock.cz/blog/o-originalite-zbozi-na-dreamstocku/.

    Jsem ráda, že vrácení zboží na naše náklady proběhlo bez problému.

    V případě jakýchkoli dalších dotazů mě neváhejte kontaktovat.

    Ještě jednou se omlouvám za komplikace a děkuji za pochopení.

    Hezký den. ;)

    Zuzka z oddělení průšvihů

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Trika byla špinavá a zmuchlaná,jako když je vytáhnete krávě z huby,hlavně,že byla v sáčcích.

    Reakce obchodu Dreamstock

    Dobrý den,

    moje jméno je Luboš Nouzák a jsem jednatelem společnosti Dreamstock s.r.o., která provozuje obchod Dreamstock.cz.. Mám na starost ty největší průšvihy, co se nám stanou a to zákaznická nespokojenost, která je vyjádřená Vaší recenzí, bezpochyby je.

    Mým cílem je zjistit, co přesně nebylo v pořádku a udělat vše pro to, aby se to již nikdy příště neopakovalo. Vzhledem k hodnocení vidím, že se jedná o stav, v jakém zboží bylo doručeno. Bylo špinavé a špatně složené. Opravdu mě to mrzí, nevím, jak přesně se to mohlo stát. Vše se před expedicí pečlivě kontroluje a k takové situaci by nemělo vůbec dojít. Celou situaci prošetřím s příslušnými pracovníky na expedici.

    Dejte mi, prosím, co nejdříve vědět a já Vám ihned zajistím kurýra, který k Vám přijede a přiveze nová trika a vezme si od Vás poškozená, případně jen vyzvedne poškozená a vrátíme Vám za ně ihned peníze. Vše samozřejmě na naše náklady.

    Ještě jednou se omlouvám a děkuji za pochopení.

    S přáním pěkného dne

    L. Nouzák

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Na objednávku jsem čekala skoro 2 týdny.

    Reakce obchodu Dreamstock

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi. :-)

    Moc mě mrzí, že se Vaše objednávka takto zdržela. Je to naše chyba. :-( Kolega, který vezl naše zboží z Německa, se bohužel neočekávaně zdržel a navíc jednu krabici, kde bylo i zboží pro Vás, nejdříve zapomněl.

    Doufám, že Vás alespoň trochu obměkčilo triko, které jsme Vám k objednávce přiložili jako dárek. Líbilo se Vám?

    Kdybyste cokoli potřebovala, tak se na mě určitě obraťte. Vymyslím Vám i nějakou slevu, ráda bych Vás přesvědčila, že toto se nám opravdu běžně nestává a nejsme takoví popletové. :-)

    Hezký den. ;-)

    Zuzka

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Trvalo to příliš dlouho. Nemohl jsem už čekat. Koupil jsem jinde.

    Reakce obchodu Dreamstock

    Dobrý den, Jakube,

    moc mě mrzí, že nejste spokojen. :-(

    Koukala jsem se na Vaši objednávku a byla připravená k vyzvednutí 14.3., stihli jsme ji tedy vyřídit do slíbených 7 pracovních dní. Dvě věci jste totiž měl s touto dodací dobou. Ale nejsem si jistá, jestli jste si toho všiml. Dobu dodání uvádíme vždy při zvolení velikosti, v košíku, v e-mailu o přijetí objednávky a informuje Vás o tom vždy i některý kolega ze skladu (u Vás to byl Mára hned 7.3.).

    Mohu Vám tedy objednávku stornovat? V případě jakýchkoli dotazů mě neváhejte kontaktovat.

    Děkuji za zpětnou vazbu.

    Hezký den. ;-)

    Zuzka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nejde vysunout tažná tyč.

    Reakce obchodu Dreamstock

    Dobrý den,

    komunikovali jsme již přes email, pokud je s čímkoliv problém, jsme připraveni ho s Vámi okamžitě řešit. Stačí dát vědět. Poradíme, vysvětlíme, problém odstraníme.

    Přeji úspěšný den. L. Nouzák

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dobrý den, zboží jsem objednávala i platila 5.2.2019 a do této doby nebylo doručeno - 17.2.2019.

    Reakce obchodu Dreamstock

    Dobrý den,

    již jsme spolu komunikovali přes email. Ke zpoždění došlo v roukou přepravce DPD. Doprava je ale součástí našich služeb a tak se ještě jednou moc omlouvám. Kdyby kdykoliv v budoucnu došlo k potížím při přepravě, jsme připraveni asistovat, stačí dát vědět. Podařilo se mi případ alespoň vyreklamovat a slevu máte na emailu:).

    Mějte fajn den.
    L. Nouzák

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Dlouhá dodací lhůta, zboží nesouhlasí s mým vybraným

    Dlouhá dodací lhůta, zboží, které jsem si objednal (trika calvin klein) dorazilo z jiného materiálu, než stálo na eshopu..

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • po rozbalení balíčku na boxerkách byly díry
  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Včera jsem volala do obchodu, kde je moje zásilka, když jsem ji 8.12. objednala a stále nikde není. Pán mi volal na poštu, kde mu prý řekli, že je zboží v Pardubicích a čeká na vybalení...přitom pán podle mě ani na poštu nevolal. Trvalo to asi pouhé 2 minut, co mi volal zpět s tím, že balík je prý v Pardubicích. Zajímavé je, že když jsem dnes šla na poštu, paní mi hledala, kde balík vůbec je a trvalo to asi 45 minut.. Takže balíček stále nemám a pokud nedojde do pátku, ani o něj už nestojím. Hlavně, že je balíček zaplacenej..

    Reakce obchodu Dreamstock

    Dobrý den,

    děkuji za hodnocení.

    Vaši objednávku ze soboty jsme odesílali hned v pondělí. Mrzí mě, že nejste spokojená s přístupem kolegy, který začal po Vašem telefonátu ihned zjišťovat, co se děje a začal Vaši objednávku přednostně řešit, protože měl strach, že to bude nějaký průšvih. Na poštu skutečně volal a dostal informaci, že je zásilka v Pardubicích, proto Vám volal okamžitě zpět.

    Bohužel ČP zásilku stejně ztratila a balíček nyní musíme reklamovat. Jsem ráda, že druhý balíček, který jsme expedovali hned, jak jsme měli informaci o ztrátě zásilky, Vám v pořádku dorazil.

    Hezký den. ;-)

    Zuzka

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nedodali zaplacené zboží, u balení, které mělo mít 5ks bylo jen 3s

    Reakce obchodu Dreamstock

    Dobrý den,

    velmi se omlouvám a moc mě mrzí chyba, kterou jsme při expedici udělali. :-(

    Kolegové na expedici toho měli opravdu hodně a kus Vaší objednávky se jim někam zatoulal. Jsem ráda, že se nakonec povedlo vše vyřešit a obdržela jste i chybějící zboží i s malým dárečkem.

    Ještě jednou se omlouvám a děkuji za pochopení.

    Hezký den. ;-)

    Zuzka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nereagují na maily ani není možné se dovolat

    Reakce obchodu Dreamstock

    Dobrý den,

    děkuji za hodnocení.

    Opravdu mě mrzí komplikace, které vznikly při vyřizování Vaší objednávky. Důkladně jsme prohlédla Vaši objednávku a skutečně došlo k pochybení z naší strany. Pořád bohužel nevíme, jak se to mohlo stát. :-( Linka žádnou chybovost neukazuje, jediný důvod, proč jste se nemohla dovolat, je obsazenost linky. Pokusíme se to ještě vylepšit a zkusit nahrát nějakou automatickou odpověď, aby to bylo jasné. Kolegové z linky se Vám samozřejmě měli pokoušet dovolat ihned zpátky, což se naneštěstí nestalo, měli teď obrovské množství dotazů a nějak jim to zapadlo, což nás samozřejmě neomlouvá. Již za to dostali vyčiněno. Žádné nezodpovězené e-maily jsem bohužel nenašla. Poslala byste nám, prosím, jaké máte na mysli, abych to mohla ještě prověřit?

    Jsem ráda, že jsme nakonec vše vyřešili k Vaší spokojenosti. :-)

    Hezký den.

    Zuzka