• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nabízí zboží, které není skladem.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    27.6. jsem objednal dvoje boty z obchodu Dreamstock, které měly přijít nejpozději do 10 dní. Nyní více než 20 dnech stále nic nedorazilo a kdo ví, zda někdy dorazí :-(

    Reakce obchodu Dreamstock

    Dobrý den, Miroslave,

    děkujeme za recenzi. :)

    Jsem si vědoma velkého zpoždění, které vzniklo při vyřizování Vaší objednávky a ještě jednou se omlouvám. Zboží převážíme také z Velké Británie (proto byla doba dodání do 10 dní) a občas se objednávka stále protáhne kvůli administrativě, která vznikla brexitem - https://www.dreamstock.cz/brexit/.

    Jsem ráda, že objednávku máte i s dárkem už u sebe. :) V případě dalších dotazů mě neváhejte kontaktovat.

    Hezký den. ;)

    Zuzka z oddělení zákaznické spokojenosti

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nedodane zboží

    Reakce obchodu Dreamstock

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi. :)

    Ještě jednou se omlouvám za naši chybu. :( Jak psala kolegyně, jednalo se o poslední kus a našli jsme na něm vadu, kterou jsme reklamovali u dodavatele. Podívejte se ještě jednou na alternativy, které jsme Vám poslali. Líbila by se Vám nějaká? :) Nabídnutá sleva 25% stále platí.

    Děkuji za odpověď.

    Hezký den. ;)

    Zuzka z oddělení zákaznické spokojenosti

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží došlo zašpiněné.Sice byla omluva s možnou slevou na zboží, ale tvrzení, že si můžu zboží umýt hadříkem….no, nesetkal jsem se ještě s tímto přístupem.Zboží bylo vráceno ještě z jiného důvodu,byl to jimý typ, než jsem očekával (chybně jsem si zjistil údaje).Na stránkách jsem nenašel standardní formulář odstoupení od smlouvy, jen jakousi vratku, která na mě působila jak prezentace ve wordu žáka páté třídy.Obchod se snaží na zákazníka působit familiérně (smajlíky, emoikony, oslovování a komunikace křestním jménem…) což mě popravdě řečeno malinko dráždilo.Celkově bych doporučoval profesionálnější přístup.

    Reakce obchodu Dreamstock

    Dobrý den, Pavle,

    děkujeme za recenzi. :)

    Moc mě mrzí a ještě jednou se omlouvám, že došlo při expedici lehkému zašpinění zboží. Kolegové neexpedují tak často takto velkou zásilku 3 kufrů, dělali Vám speciální balení a některý z kartonů byl nejspíše zaprášený. Jelikož kufr stačilo otřít hadříkem, tak Vám to kolegyně doporučila a ihned nabídla slevu. :) Přišlo jí to jako nejlepší řešení, abyste s tím neměl starosti a jelikož takto standardně zboží neposíláme a jsme si vědomi naší chyby. Jsem ráda, že jste se nesetkal s tímto přístupem, snažíme se vždy vymyslet co nejlepší řešení prodanou situaci.

    Jsem ráda za zpětnou vazbu ohledně vratkového formuláře, který jste rovněž dostal s objednávkou, jak jsme se shodli. :) Chceme, aby vrácení probíhalo co nejsnadněji, proto je na něm to nejnutnější. Drtivou většinu našich zákazníků citace ze zákona, paragrafy a hloubkové studium obchodních podmínek nezajímá a spíše by je to zdržovalo, samozřejmě vše lze načíst zde ve dokonale zpracované formě - https://www.dreamstock.cz/obchodni-podminky/. Proto pro Vás nemáme standardní formulář, který jste hledal, i když popravdě nevím, co přesně si pod tím pojmem představujete. Budu ráda, když mi to ještě upřesníte. :)

    Familiérně se určitě snažíme působit a jsem za to ráda ! Nejsme žádný korporátní dinosaurus. Mrzí mě, že Vás to dráždilo. To ale nic neubírá na naší profesionalitě. I přesto, že jste s námi objednávku konzultoval telefonicky před a kolegyně Vám pomohla se všemi dotazy, které jste měl, přehlédl jste informaci o velikosti v popisu, což kolegyně nevěděla, a proto jste zboží vracel. Domnívám se, že jsme se vším pomohli, zboží vyexpedovali ten den a vyzvedl jste si balíček za dva dny. Rychleji to nešlo. Jakmile jste se ozval, reagovali jsme a když jste nám objednávku vrátil, ihned jsme vrátili peníze. I přes problémy, které vznikly, jsme se snažili pro Vás udělat maximum jako pro každého. :)

    V případě jakýchkoli dalších dotazů mě neváhejte kontaktovat.

    Hezký den. ;)

    Zuzka z oddělení zákaznické spokojenosti

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dlouhé dodácí lhůty. Absolutně nesouhlasí e-scopem uváděné rozměry. Vše o několik čísel větší.

    Reakce obchodu Dreamstock

    Dobrý den, Karlosi,

    děkujeme za recenzi. :)

    Mrzí mě, že jste nebyl spokojen. :( Dodací dobu najdete vždy po zvolení velikosti produktu, máme dva typy dostupností - https://www.dreamstock.cz/doprava-platba/. Tabulky se snažíme mít co nejlepší, samozřejmě nejsme dokonalí, ale zde nejspíš došlo k mýlce, jelikož rozměr, který jste zmiňoval, je poloviční, abyste snadno přeměřil mikinu doma a hotovo. :) Není to celý obvod.

    Každopádně jsem ráda, že jsme nakonec vše vyřešili a zboží se Vám povedlo bez problému vrátit. :) Věřím, že příště již bude vše bez problému.

    Hezký den, ;)

    Zuzka z oddělení zákaznické spokojenosti

    • Doba doruceni katastrofa.A misto zbozi co jsem si objednala do finale prislo zbozi jine

    Reakce obchodu Dreamstock

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi. :)

    Ještě jednou se omlouvám za námi způsobené komplikace. Vaše objednávka byla opravdu hodně zpožděná kvůli opatřením s covidem a brexitem, který nám vše opravdu zkomplikoval - https://www.dreamstock.cz/brexit/.

    Triko Vám poté ve zmatku poslala navíc nová kolegyně, ještě jednou se omlouvám za její chybu.

    Vaše objednávka byla zkrátka asi prokletá a opravdu mě mrzí, jak jsme ji zvrtali. Jsem ráda, že jsme nakonec vše vyřešili. :) Doufám, že v budoucnu budeme mít šanci napravit si svou reputaci ! :)

    Hezký den. ;)

    Zuzka z oddělení zákaznické spokojenosti

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zatím nedoporučuji,jelikož jsem zboží po objednání před 3 týdny ještě neobdržela.

    Reakce obchodu Dreamstock

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi. :)

    Omlouvám se za námi způsobené komplikace. Vaše objednávka byla hodně zpožděná kvůli opatřením s covidem a brexitem, který nám vše opravdu zkomplikoval - https://www.dreamstock.cz/brexit/.

    Jsem ráda, že jste se zbožím spokojená, i když Vám dorazilo po delší době.

    Hezký den. ;)

    Zuzka z oddělení zákaznické spokojenosti

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    ...

    Reakce obchodu Dreamstock

    Dobrý den, Hano,

    děkujeme za recenzi. :)

    Upřesníte mi, prosím, s čím přesně jste nebyla spokojená? :) Ráda bych Vám pomohla.

    Děkuji za odpověď.

    Hezký den. ;)

    Zuzka z oddělení zákaznické spokojenosti

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Ochota vyřizování stížností a reklamací
    • Rychlost
    • Pro drobné opotřebení obuvi se snažili opotřebení kompenzovat, aby ho mohli přijmout zpět. Nakonec jsem uplatnil právo reklamace.

    Koupil jsem boty na venkovní běhání a málem jsem se přizabil na vlhkém povrchu. Klouzaly. V popisu ani zmínka o nevhodnosti pro venkovní sporty.

    Reakce obchodu Dreamstock

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi. :)

    Boty Under Armour , které jste koupil, jsou volnočasové/běžecké boty, které jsou už od výrobce určené pro různé povrchy. Není v našich silách osobně otestovat všechny boty na všech myslitelných površích, individuálně je posoudit a doplnit výsledek do všech popisků dle našeho subjektivního hodnocení. Vycházíme z informací od výrobce a boty žádnou takovou specifikaci, jakou popisujete, nemají. Rovněž jsme na ně žádnou podobnou stížnost nezaznamenali, ale vždy jsme rádi, když nám dáte zpětnou vazbu, kterou určitě použijeme. :)

    Snažili jsme se Vám vyjít maximálně vstříc, reklamace u výrobce ani nebyla uznána, a tak jsme Vám výjimečně vrátili peníze na naše náklady i přes zamítnutí reklamace. Jak jsme si ostatně psali. :) Mrzí mě, že i přes naši snahu nás nedoporučujete. :(

    V případě jakýchkoli dalších dotazů mě neváhejte kontaktovat.

    Hezký den. ;)

    Zuzka z oddělení zákaznické spokojenosti

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Dlouhá čekací doba
    • Záměna zásilky

    Došlo k záměně zásilek, nicméně komunikace s obchodem byla věcná a nakonec jsme se domluvili na způsobu vyřešení.

    Reakce obchodu Dreamstock

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi. :)

    Vše jsem prošla a mám pocit, že Vaše objednávka je asi prokletá. :( Určitě to se všemi, kdo s tím mají něco společného, proberu. Mrzí mě, že došlo ke zpoždění ve Vaší objednávce. :( To se nám občas stane, když se nějaký kolega zdrží se zbožím, které není přímo na expedičním skladu v Praze. Máme na eshopu vždy dvě dostupnosti Skladem a Skladem, dodání do 7 pracovních dní - https://www.dreamstock.cz/doprava-platba/. Termín dodání se Vám zobrazí vždy po zvolení konkrétní velikosti, pak v košíku a pak v emailu o přijetí objednávky (na PC) a pro jistotu o tom ještě informuje některý kolega ze skladu (Vám psal Mára 22.6.). U Vás delší dodací dobu splňovaly dvě položky - boxerky a triko. Balerínky byly ihned připravené k expedici.

    Co se týče prohození, tak to je naše absolutní selhání. To ani nevím, jak bych jinak pojmenovala. U expedice by se to vzhledem k množství kontrol nemělo vůbec stát. Ale náš nový kolega Michal tam zvrtal, co se dalo. :( Pak měl na starosti i řešení vzniklého problému, který měl konzultovat, ale zvolil absolutně nestandardní řešení a navíc bez konzultace s někým zkušenějším. Výměnu balíků jsme Vám měli zařídit my, nástroje na to máme. S Michalem jsem vše probrala, aby se to už nikdy neopakovalo. Peníze za poštovné, které jste zaplatil, jsou na cestě (133 Kč). Vraceli jsme je na kartu, kterou byla placena bjednávka. Občas to přes GoPay trvá trochu déle. Dejte vědět, zda částka v pořádku dorazila.

    Ještě jednou se omlouvám za námi způsobené komplikace a doufám, že pro Vás bude zajímavá námi nabídnutá kompenzace. :)

    V případě dalších dotazů nás neváhejte kontaktovat.

    Hezký den. ;)

    Zuzka z oddělení zákaznické spokojenosti

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Dlouhá čekací doba na objednané zboží:-( Z obchodu se mi někdo ozval, až když jsem se dotázala, kde je problém a proč zboží nebylo doručeno do lhůty, která mi byla zaslána v potvrzení objednávky.

    Reakce obchodu Dreamstock

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi. :)

    Vše jsem prověřila a opravdu mě mrzí, že došlo k jednodennímu zpožděná Vaší objednávky oproti slíbenému termínu dodání. :( Informovat jsme Vás měli také samozřejmě dříve.

    Opravdu mě mrzí, že nám to u Vás nevyšlo a doufám, že využijete slevu, kterou jsme Vám nabídli. :)

    V případě jakýchkoli dotazů mě neváhejte kontaktovat.

    Hezký den. ;)

    Zuzka z oddělení zákaznické spokojenosti

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

    • Nekvalitní eshop, vše je zdlouhavé a jsou prostě pomalý

    Reakce obchodu Dreamstock

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi. :)

    Mrzí mě, že s námi nejste spokojen. :( Ještě jednou se omlouvám za jednodenní zpoždění při vyřízení Vaší objednávky, které bylo způsobené zdržením kolegy, který vezl zboží, na hranicích kvůli současné situaci. :( Jsem ráda, že Vám zboží v pořádku dorazilo a vše dobře dopadlo.

    V případě jakýchkoli dotazů mě neváhejte kontaktovat.

    Hezký den. ;)

    Zuzka z oddělení zákaznické spokojenosti

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouhé čekání na dodávku

    Reakce obchodu Dreamstock

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi. :)

    Mrzí mě, že s námi nejste spokojen. :( Ještě jednou se omlouvám za dvoudenní zpoždění při vyřízení Vaší objednávky, které bylo způsobené zdržením kolegy, který vezl zboží, na hranicích kvůli současné situaci. :( Jsem ráda, že Vám zboží v pořádku dorazilo a vše dobře dopadlo.

    V případě jakýchkoli dotazů mě neváhejte kontaktovat.

    Hezký den. ;)

    Zuzka z oddělení zákaznické spokojenosti

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    vše trvá neskutečně dlouho a lžou...

    Reakce obchodu Dreamstock

    Dobrý den, Milane

    děkujeme za recenzi. :)

    Mrzí mě, že s námi nejste spokojen. :( Ještě jednou se omlouvám za jednodenní zpoždění při vyřízení Vaší objednávky, které bylo způsobené zdržením kolegy, který vezl zboží, na hranicích kvůli současné situaci. :( Naneštěstí se to netýkalo jen Vaší objednávky. Jsem ráda, že Vám zboží v pořádku dorazilo a vše dobře dopadlo.

    V případě jakýchkoli dotazů mě neváhejte kontaktovat.

    Hezký den. ;)

    Zuzka z oddělení zákaznické spokojenosti

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Komunikace, omluva, nabídka jiného zboží, bohužel v jiné cenové relaci...
    • Poslední kus trička měl vadu, proto obchod objednávku zrušil...

    Reakce obchodu Dreamstock

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi. :(

    Moc mě mrzí, že jste nebyla s nákupem spokojena, chápu ale proč. Triko bylo opravdu poslední a našli jsme na něm vadu a nepodařilo se nám sehnat nový kus ani u dodavatele, i když jsme se opravdu snažili. :( To je naše chyba, měli jsme mít sklad lépe zkontrolovaný.

    Triko bylo opravdu za skvělou cenu právě kvůli tomu, že se jednalo o několik posledních kousků, kolegyni se proto nedařilo najít pro Vás podobné triko za stejnou cenu. Ale řeknu jí, ať se na to ještě jednou podívá, případně Vám zkusíme vymyslet nějakou zajímavější slevu.

    Ještě jednou se omlouvám za námi způsobené komplikace a děkuji za pochopení.

    Hezký den. ;)

    Zuzka z oddělení zákaznické spokojenosti

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • Balík nebyl nijak poškozen, ale krabička se spodním prádlem uvnitř byla popraskaná a zalepená lepící páskou. Nemělo to vliv na zboží, ale je to znepokojující.

    Reakce obchodu Dreamstock

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi. :)

    Mrzí mě, že zboží nebylo zabaleno podle Vašich představ. :( Občas se nám stane, že plastová krabička někomu ve skladu při manipulaci spadne apod. a pak je samozřejmě zalepena, aby nedošlo k poškození zboží. Na kvalitu to nemá v žádném případě vliv, jak jste konstatoval. Vždy takové zboží ještě překontrolujeme, aby bylo 100% v pořádku. Do balíku přikládáme v takovém případě i omluvu. Dorazila Vám?

    Doufám, že jste jinak se zbožím spokojen. V případě jakýchkoli dotazů mě neváhejte kontaktovat.

    Hezký den. ;)

    Zuzka z oddělení zákaznické spokojenosti

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.