Přihlásit se a přidat recenzi
  • 10 %

    • Nekomunikace
    • Nedodržení termínu

    Objednáno a zaplaceno (20.11.2020) přes e-shop osobní vyzvednutí - měl to být dárek k Vánocům pro tříletou holčičku- samozřejmě zklamaná. Psané maily na které odpověděli až 30.12.?! Ráda jsem tam nakupovala, ale po téhle zkušenosti nevím, jestli se tam ještě někdy zastavím.

  • 10 %

    • Žádná
    • Protivný a nepřímý zaměstnanci

    Ve Vašem odchodě jsem byl naposledy. Příště půjdu jinam.

  • 20 %

    • Mají hezké ceny v akci ale co je to platné
    • Nulová komunikace
    • Nemají tlf číslo
    • Šílená doba dodání
    • Hrozny webovky

    Opravdu strašný e-shop! V dnešní době nejsou schopni dodat zboží v normální lhůtě! 10 dní na co proboha. Objednala jsem hračku pod stromecek. Do dnes ji nemám. Nedá se jinam zavolat, napsat. Strašný! Je mi moc lito dcerky, ze nebude mit vysněnou hračku pod stromecek. Doporučuji nenakupovat. Zkažené vánoce, díky Dráčiku!

  • 10 %

    • Nedodržení termínu
    • Nulová komunikace

    Nemyslím si, že by chtěl eshop někoho cíleně poškodit, ale zákaznický servis je katastrofa. Dá se pochopit i skluz před svátky, ale mít 10 dní na dodání, nedodat zboží v termínu a ani to nekomunikovat, to je šílené. Naštěstí nám po stornu vrátili peníze, ale za déle než 14 dní a po emailu, že pokud je nepošlou obratem, tak je nahlásíme na patřičné úřady. Mrzí mě to moc, v Dráčiku jsme nakupovali rádi.

  • 60 %

    • Velky sortiment
    • Dobra cena
    • Zensky v kamennem obchode prijemne
    • Nulova komunikace s eshopem
    • Oznameni o prubehu objednavky na bodu mrazu

    Objednano 15.12. Doruceno na prodejnu 22.12. Dle obchodnich podminek splneno, ale kde to jsme kdyz ma obchod zbozi skladem. Eshop neodpovida na mejl, zadny tel kontakt. I pres to, ze zbozi bylo doruceno super zabalene a v avizovanem terminu, tak jeden z nejhorsich eshopu, kde jsem nakukupoval a to diky komunikaci se zakaznikem.

  • 10 %

    Placeno kartou 4.12. zboží mělo do deseti dnů dorazit, nulová komunikace, žádná omluva, když už zboží 21.12 dorazilo tak bohužel neobsahovala co bylo v objednávce. Katastrofální e-shop !!!!

  • 100 %

    • Doba dodání
    • Výběr zboží
    • Ceny
    • Nic

    Zboží jsem objednala 15.12. a dnes 22.12. jsem vyzvedla na prodejně. Dodací doba 7 dní i s víkendem. Zboží perfektně zabaleno, nic není poškozené. Velmi jsem se bála po přečtení recenzí, že to bude tragédie nebo zboží nepřijde. Objednávám každý rok, nikdy s objednávkou ani doručením nebyl problém.

  • 10 %

    • Dlouhá doba dodání
    • Nekomunikují
    • Nevrací peníze

    Dne 22.11. objednáno a zaplaceno zboží (číslo objednávky: 118474609). Zboží dodáno na pobočku Brno až 8.12.!
    I přes výslovný nesouhlas v objednávce došlo k záměně objednaného zboží (nebylo se zákazníkem konzultováno a odsouhlaseno).
    Zaměněné zboží vráceno na pobočce Brno, 8. 12. sepsán reklamační protokol, do dnešního dne (22.12.) peníze nevráceny! Obchod nekomunikuje!!!

    NEDOPORUČUJI.

  • 100 %

    Po přečtení negativních recenzi jsem byla zděšena, ale musím říct, že zboží jsem objednala a zaplatila 12.12 a 21.12 jsem měla doručeno na prodejně, takže lhůta 10 dní dodržena a zboží v pořádku.

  • 100 %

    Po přečtení negativních recenzi jsem byla zděšena, ale musím říct, že zboží jsem objednala a zaplatila 12.12 a 21.12 jsem měla doručeno na prodejně, takže lhůta 10 dní dodržena a zboží v pořádku.

  • 90 %

    Vse probehlo v poradku. Objednavka vytvorena 11.12. bylo v obchode k vyzvednuti 21.12. Zbozi v poradku. Na email sice nereaguji, ale v prubehu objednavky mi emaily chodily, kdyz bylo zbozi odeslano atd. Takze ja nemam vyhrady.

  • 30 %

    • Nekomunikují e-mailem, na webu nemají žádný telefonický kontakt.
    • Delší dodací lhůta než jakou uvádějí při vytvoření objednávky.

    Objednávku na e-shopu Dracik.cz jsem vytvořila 25.11., v té době obchod nabízel jen možnost osobního vyzvednutí na prodejně s platbou předem s dodáním do 10 pracovních dnů (ostatní možnosti dopravy a platbu na dobírku nebylo možné zvolit).
    Zaplatila jsem hned a čekala na další informace o mé objednávce. Nic se nedělo. Po 10 pracovních dnech jsem se tedy rozhodla napsat e-mail, abych zjistila, jaký je stav objednávky, odpověď žádná. Psala jsme pak ještě několikrát, bohužel bez odpovědi ze strany e-shopu.
    Dojela jsem tedy do obchodu, kam měla objednávka dojít (nemám ho úplně blízko), tam mi bylo sděleno, že vidí v systému, že je objednávka zaplacená a na cestě k nim, ale kdy přijde, to nevědí.
    Nakonec objednávka dorazila na prodejnu 16.12., ale po této zkušenosti už na e-shopu objednávat nebudu.

  • 10 %

    • žádná

    Prosím všechny poškozené jednáním obchodu Dráčík, aby mi napsali na [email protected]. Případně pokud jste již trestní oznámení na obchod podali, napište mi a připojím se k vašemu případu. Vzhledem k tomu, že nám všem obchod zadržuje mnohatisícové částky, může jeho jednání naplňovat trestné činy neoprávněného obohacení, nebo třeba předlužení. Vše musí prověřit Policie ČR, nenechte se odradit s tím, že se jedná pouze o občanskoprávní spor, či pouze věc na spotřebitelskou žlobu. Kontaktujte s podnětem také ČOI a případně se poraďte se spotřebitelskými organizacemi, ale vzhledem k tomu, jakého rozsahu je trestné chování obchodu, kolik je poškozených a jaká je celková škoda, jedná se o škodu velkého rozsahu. Pojďme to řešit společně a získat své peníze zpět.

    Dnes 21.12. peníze vrátili po důrazném upozornění na následné právní kroky. Takže peníze jsou po 32 dnech a několika mailech zpět.

    Klidně mě kontaktujte na výše uvedený mail, seznámím Vás s postupem. Jelikož obchod skoro nekomunikuje, je šance i uspět u Policie ČR - tu zajímá, zda je viník tzv. komunikativní. Je tam i pár dalších postupů jako refundace u Gopay (i když jste platili rychlým převodem v rámci banky). Pokud Vám obchod stále peníze nevrátil, rád Vás s těmito postupy seznámím.

  • 10 %

    • Nekomunikují
    • Objednávka objednaná před třemi neděli měla být doručena do deseti dnů a nic a je zaplacena
    • Předáme na ČOI
    • Nejhorší e-shop

    Katastrofální e-shop

  • 20 %

    Měla jsem dvě objednávky z 22.11 a 25.11. Po úhradě objednávek online platební kartou mi přišel potvrzovací email, že platba proběhla v pořádku, nicméně v eshopu v přehledu mých objednávek bylo stále u jedné objednávky, že není uhrazeno. Na email nikdo nereagoval (v ČR i na SR), nebylo možné se nikam dovolat. Paní prodavačka na prodejně mi sdělila, že s eshopem oni nemají nic společného a že mi nemůže zaručit, že zboží dojde. To mě vyděsilo a po uplynutí desetidenní lhůty jsem si objednané hračky, které začaly být nedostatkové zboží, sehnala jinde. Už jsem nepočítala s tím, že hračky přijdou, i vzhledem k recenzím na tento eshop. Nicméně hračky nakonec dorazily 11.12.2020. Obratem jsem však udělala vratku a teď čekám na peníze.
    Mrzí mě, že Dráčik absolutně nekomunikuje. Ačkoliv hračky nakonec došly v pořádku, tahle zkušenost mě vyškolila natolik, že v Dráčiku v eshopu si už nic nekoupím.
    Kamenný obchod hodnotím na 5 hvězdiček, jejich "eshop" na 0.

  • 10 %

    • Bez komunikace po zaplacení
    • Žádná odezva na maily
    • Zadné telefonní číslo

    26 dní po potvrzení platby, zboží v nedohlednu, na maily nikdo nereaguje, telefonní čísla jsou pred zakazníkem utajeny, prodavacky v kamenej prodejně nejsou schopni dat odpověď,... Nedoporučuji...

  • 10 %

    • nekomunikují se zákazníkem
    • nevrací platbu za vrácené zboží

    V žádném případě tento e-shop nedoporučuji!

    V tomto obchodě jsem objednala z důvodu, že jsem ho považovala za známý a spolehlivý. Bohužel opak je pravdou a jak čtu recenze ostatních z posledních dnů, nejsem zdaleka jediná, kdo má problém.

    E-shop absolutně nekomunikuje, telefonický kontakt nikde neuvádí a na opakované e-maily žádná reakce. Zboží jsem vracela, ale peníze jsem zpět nedostala.

    Nakupuji na různých e-shopech, i na méně známých, ale tohle je jednoznačně nejhorší zkušenost.

    Stálo mě to už spoustu času, sil a pocit bezmoci je opravdu velký. Zřejmě se poprvé v životě obrátím na ČOI.

    Teď nezbývá než doufat, že všichni poškození dostanou buď objednané zboží, nebo alespoň uhrazené peníze zpět.

  • 10 %

    • Nic
    • Nedodání zaplaceného zboží
    • Nekomunikují se zákazníkem
    • Chybí kontaktní telefon na eshop

    Velké varování! Naprosto neschopný obchod. Měsíc po objednání a zaplacení zboží za téměř šest tisíc korun nemáme ani zboží, ani peníze. Svátky se blíží, vše musíme nakoupit znovu jinde. Nedělám si iluze, jak snadné bude vrácení platby, dost možná o peníze přijdeme, protože vymáhání by vzhledem k relativně malé částce asi stálo tolik, že by se nevyplatilo.

    Objednáváme často v různých obchodech na internetu a takto otřesnou zkušenost jsme ještě neměli. Vzhledem k tomu, že se jedná o opravdu velkého prodejce se sítí kamenných obchodů, je vidět, že v jejich eshopu převažuje naprostý amatérismus a jejich chování k zákazníkům je nepochopitelné a bezohledné. Nedoporučuji objednávat.

  • 10 %

    • Výhody žádné, opravdu nedoporučuji
    • Nesolidní jednání, zboží mají zaplacené od 26.11.2020, od té doby nikdo nereaguje.
    • Nechají si poslat peníze a pak nereagují

    Zboží mám objednané od 26.11.2020, peníze z bankovního účtu odešly,ale na objednávku nikdo nereaguje. Na stránkách Dráčik v mém účtu je, že je objednávka nezaplacená. Zkoušela jsem se s nimi spojit přes email,ale nikdo nereaguje.Telefonní číslo na svých stránkách nemají. V minulých letech jsem objednávala několikrát a v pořádku, ale letos mě jejich jednání opravdu zklamalo.

  • 80 %

    • Kladně
    • Žádné

    I když mě vylekali recenze .Nakonec všechno dobře dopadlo ,zboží v pořádku dorazilo do 10 dnů ,jak psali.Jsem ráda a vřele eshop Dráčik doporučuji.