Na Heurece využíváme personalizaci a cílenou reklamu. Na základě vašeho chování na Heurece personalizujeme její obsah. Kliknutím na „Rozumím“ nebo jinam souhlasíte také s využíváním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na dalších webech. Personalizaci a cílenou reklamu si můžete vypnout v nastavení prohlížeče. Více

Přihlásit se a přidat recenzi
  • 10 %

    • doručené zboží neodpovídá objednávce

    Objednala jsem si zboží na e-shopu. Přišlo mi úplně jiné. Konkrétně jsem objednávala figurky (původně jsem si myslela, že když je název zboží FIGURKY jedná se o množné číslo a taky nebylo nikde uvedeno, že cena je pouze za 1 figurku, která taky došla. Také na obrázku byly znázorněny FIGURKY). Je to pro mne jako zákazníka dost zavádějící. Pokud objednávám konkrétní zboží, chci je taky dostat!!!!!
    Chtěla jsem objednat zboží z Vánočního katalogu, které jsem nenašla v obchodě v Břeclavi. Když jsem toto zboží nenašla ani na e-shopu, poslala jsem e-mailový dotaz, zda zboží budou mít na skladě, nebo v nějakém obchodě. Po dvou dnech mi paní odpověděla, že zboží vůbec neevidují. Nechápu, proč nabízí zboží, které ani neevidují. Každopádně budu došlé zboží posílat zpět a doufám, že mi alespoň vrátí peníze.
    Rozhodně jsem poučená a e-shop www.dracik.cz už nebudu navštěvovat.

  • 80 %

    • Široký sortiment
    • Dobré ceny
    • Dlouhá dodací doba z Ehopu

    Já nakupuji v Dráčiku ráda,a to jak v kamenné prodejně tak na Eshopu.Je pravda že tam trvá dodání zboží na dnešní poměry opravdu nezvykle dlouho,ale kdo to ví, objedná si dárky včas a nemůže mít problém.Navíc to mají v podmínkách napsané,takže stačí číst.
    Co se týká komunikace s Eshopem, překvapuje mě zde tolik negací, mě vždy odpověď přišla max.druhý den a vyšli mi vždy velice ochotně vstříc.
    Totéž platí pro prodejnu Trutnov,prodavačky jsou velice milé a ochotné.

  • 10 %

    • Dobré ceny s pohádkovou kartou
    • Neproškolený personál
    • Nezájem o zákazníky

    Poslední dobou v obchodě v Jablonci nad Nisou příšerné.Tak rád jsem tam chodil z dcerou, ale teď hrůza mám pohádkovou kartu proto vyhledávám ceny s tímto označením,ale u kasy mne bylo řečeno že cena neplatí že se zapomněla sundat.Prodavačky arogantní a vůbec nevědí, pokud něco hledám raději si to najdu sám.S e.schopem jsem problém neměl .jinak dobré pohádkové ceny.(pokud platěj)

  • 10 %

    • Neskutečné, u věcí skladem trvá dodání více než 14 dní, katastrofa, měly to být dárky pro dceru k prvním narozeninám a dva dny před narozeninami jsem objednávku musela stornovat, protože po narozeninách mi je už k ničemu. Teď musím čekat dalších 14 dní na vrácení peněz. Nikdy už zde nic neobjednám a vám radím, aby jste zde také neobjednávali, hlavně pokud na dodání nemáte čas třeba měsíc. :-(

    Už nikdy tento e-shop nenavštívím.

  • 10 %

    • nic
    • Na objednávku jsem čekala 10 dní... Po osmi dnes jsem psala email, kde je moje objednávka a přišla mi odpověď, že má objednávka bude doručována 15.2. Datum objednávky 4.2.

    Moje první a poslední objednávka na e-shop, ještě jim dám šanci v kameném obchodě, ale pokud sklamou i tam tak s němi končím...

  • 10 %

    • Zadne
    • 7dni na vyrizeni objednávky a dalších 7dnu na přepravu a pobocku. V dnesni dobe teda neskutecne. Nutnost platit predem jinak na pobocku ani nedodaji. Podle me vse spatne a nechápu, ze vedeni společnosti je to fuk.

    Je skoda, ze se nikdo nezajima o to jak eshop funguje nebo spis nefunguje. Podle negativnich recenzi ne jasne, ze je neco špatně, ale evidentně to nikomu nevadí. Smutne

  • 10 %

    • Doba dodání (tragédie)
    • Při vyzvednutí na pobočce nemožnost platit dobírkou, pouze platba předem (vysvětlováno tím, že si zboží objednávají děti a pak to nevyzvednou)
    • Neuvěřitelně vysoké ceny za dopravu v ostatních případech
    • Absurdní poplatek 29 Kč za platbu převodem na účet. Poplatek není pouze při platbě kartou a doručení na pobočku.
    • Žádné informace o objednávce. Při dlouhé době dodání, kterou společnost má, by bylo vhodné, aby chodily alespoň informační emaily o stavu objednávky. (pokud možno aktuální)

    Byl to můj první a poslední nákup v tomto obchodě. A špatnou zkušenost mám i s kamennou prodejnou. Dovolila jsem se optat na pohádkovou kartu při nákupu a bylo mi odpovězeno, že už to nejde. Potom syn projevil zájem o dárek, zjistila jsem, že ho mají v internetovém obchodě. Tak jsem se rozhodla objednat přes eshop na pobočku a rovnou zaškrtnout, že mám zájem o kartu.
    Po 14 dnech byla ovšem objednávka stále ve stavu přijato, zaplaceno. Začala jsem zjišťovat co s ní je, bylo mi odpovězeno, že je ale již na prodejně.
    Kartu jsem stejně neobdržela. A už jsem se ani po ní neptala, protože po těchto zkušenostech to byla má první a poslední objednávka.

  • 10 %

    • maji v obchodech teplo
    • neochota prodavajicich
    • spatne proskoleny personal
    • vydavaji poskozene zbozi za nove

    Koupili jsme v hrackarstvi Dracik v Chebu u Kaflandu hracku, ktera po dukladnejsim prohlednuti byla uz jednou rozbalena a posleze znovu, ale uz ne originalne zabalena. Po vybaleni jsme zjitili ze je poskozena. Jelikoz to byl darek a vezli jsme ho do Plzne, tak jsme vyuzili situace k reklamaci v plzenskem hrackarstvi Dracik. Pani vedouci videla v reklamaci obrovsky problem, snazila se mi namluvit ze hracka musi byt uplne presne pri reklamaci zabalena, ze mi tam chybi jakysi provazek a je to rozbalene .. -:))) Pak ze tedy ani nemaji na vymenu novy kus a vlastne, ze to ani nejde .. Cestou zpatky jsme tedy jeli opet do chebskeho hrackarstvi, kde opet byl s reklamaci obrovsky problem .. Pani prodavacka se nam tentokrat snazila namluvit, ze hracka je vlastne v poradku, ze ma pouze jiny tvar. Jeji neochota vyridit reklamaci byla neskutecna. PAni se chovala tez arogantne.Nakonec vypsala reklamacni listek, do ktereho vlastne ani nevedela co ma napsat. Cekame na vyrizeni reklamace. V DRACIKU si uz nebude nikdy nakupovat!!

  • 100 %

    • Rychlé dodání je to nejlevnější obchod má nízkéceny
    • nic

    Tento obchod bych určitě doporučila, protože u některých položek mají nízší ceny než u ostatních a navíc po vložení kodu pohádkové karty tak je to opravdu super

  • 90 %

    • Zboží jsem objednala, komunikace po emailu taky dobrá. Paní mi vždy obratem odpověděla. Hračky jsou v pořádku. Zboží dle informací dodáno, od přijmutí platby do 3 dnů u mě. Spedice IN-Time, na kterou jsou neg.rezence v pohodě, pán zavolal a dodal v ohlášeném čase
    • nic

    Určitě je problém před svátky, kdy spedice, obchody a všichni okolo nestíhají. Já po přečtení neg.recenzí měla strach, ale vše klaplo.

  • 10 %

    • Snad jen to že zboží maj
    • Doba dodání je absolutně katastrofální čekat 12dní na doručení jsem asi opravdu ještě nezažil. O stavu objednávky nejsou žádné informace jedním slovem hrůza.

    Rozhodně eshop dráčik obejděte obloukem

  • 50 %

    • hračky z obchodu se mi moc líbí, zatím vše v pořádku
    • Hračky objednal manžel přes web shop, zásilku zaplatil a chtěli jsme si ji vyzvednout na prodejně ve Žďáře nad Sázavou. Při objednávce nebyly v emailu uvedeny žádné pokyny pro vyzvednutí ( např. fakturu s sebou atd...). Na prodejně prodavačka nachystala zásilku a dožadovala se čísla OP mého muže pro ověření. S prodavačkou jsem si vyměnila názor na to, že na takové údaje nemají žádné právo a hlavně, na co jim je? Do objednávky se neuvádí, objednávku dělal můj muž, vyzvedávala jsem já- na to člověk nemusí být génius, aby nepoznal, že nejsem svůj manžel. Nehledě na to, že argument byl možnost ověřit si totožnost- koho? Trvala na číslu občanky a bez toho mi objednávku vydat odmítla. Manžel mi ho tedy nadiktoval a zásilku jsem převzala. Upozorňuji obchod na to, že požadovat takové informace od zákazníků je nezákonné a hlavně to nemá vůbec žádný smysl. Pokud chce mít obchod jistotu, že objednávku vydá klientovi správně, tak to jde snad nějakým jednorázovým heslem, doložením faktury z emailu atd... Neskutečné! A pokud je to výmysl prodavačky, žádám o její potrestání - vyzvednutí proběhlo 2.10. dopoledne.

    Nehoráznost požadovat od zákazníka při nákupu hraček takové informace, příště po mě budete chtít údaj o tom, kolik vážím a vidět výplatní pásku? Jsem opravdu zklamaná a naštvaná a recenzi na toto jednání si pro sebe nenechám. Žádám obchod aby se jeho pracovníci zamysleli.

  • 10 %

    • Prodavacka, ci co to bylo...

    Pri nakupu v kamennem obchode jsem zcela evidentne obtezoval. Bohuzel jsem musel produkty koupit vzhledem k nedostatku casu. Jinak bych sel rozhodne jinam.

  • 10 %

    • cena, výběr
    • neuvěřitelně dlouhá doba dodání. Objednáno i zaplaceno 26.11. naivně jsem si myslela, že do Vánoc je dost času.... nebylo. Po mnoha urgencích (telefonní spojení jsem nikde neobjevila (což taky něco říká, že), takže jen e-mail) mi přišel mail, že dodání budou urgovat. Hračky přišly 20.12. a byly již rozbalené a použité!!!

    Toto byl první nákup a zároveň rozhodně poslední! Nejraději bych dala 0%, ale to nejde, 10% je minimum

  • 10 %

    • výběr z domova, slevová karta
    • Neuvěřitelné dlouhá doba dodání, špatná komunikace. Objednávku jsem udělala 9.12 včetně platby, 14.12 mi napsali, že je objednávka nabalena a doteď nemám nic.

    Nakoupila jsem tam prakticky všechny dárky pro dceru k vánocům, zaplatila je a teď ? Nemám nic!!! Jsem velmi zklamaná, ještě jsem nezažila tak dlouhou doručovací dobu a to běžně objednávám ze zahraničí a nemyslím tím Slovensko.

  • 10 %

    • NIC !!!
    • Snad vše!!! Strašně dlouhá doba dodání. Zboží objednané 12.12 2016 stále nemám. Informace žádné, nikdo nic neví - jen mají spoustu práce a neví, kdy to budou mít hotové...
    • Nikdy více, už z tohoto shopu neobjednám. Dárky za 2500,- budu hned obratem vracet a budu muset ještě nyní sehnat jinde.

    Nikdy více!!!

  • 10 %

    • Nic
    • 6.12. jsem si objedanala darky k vanocum. Už jsem dostala dva e-maily o tom že zboží bylo vyexpedovano a dodnes nic nepřišlo. Již jsem napsala asi 4 e-maily a komunikace veškerá žádná, když jsem se dovolala tak pani nebo slečna byla nepříjemná a stejně jsem se nic nedozvedela. Takže toto byla moje jedina a poslední objednávka. Už nikdy vice!!!!

    Určitě nedoporučuji!!

  • 90 %

    • dodání ve slíbeném termínu
    • super ceny
    • možnost využití slevové karty
    • komunikativnost
    • spolehlivost
    • nepříliš kladné hodnocení od ostatních nakupujících
    • na e-shopu není uveden telefonický kontakt

    Nakoupili jsme dárky na Vánoce pro děti. Zaplatili on-line kartou s doručením kurýrní službou domů.

    Po pár dnech jsme narazili na špatné zkušenosti od ostatních uživatelů a trochu nám zamrazilo.

    Ovšem příjemně jsme byli překvapeni z komunikace s e-shopem. Odpověď přišla během pár hodin. Prý měli problémy s dopravcem, ale ujistili nás, že je nyní vše v pořádku.

    Během 5 dnů od zaplacení přišel email s expedicí. Po zaslání požadavku o číslo balíku byla opět rychlá odpověď a po 2 dnech balík v pořádku dodala kurýrní služba až domů.

    Takže bych se v tomto obchodě nebál nakupovat a příště ho využiji znovu.

    Možná delší dodací doba je způsobena tím, že zboží putuje ze slovenska.

  • 10 %

    • Objednane zbozi musi vyzvednout pouze objednavajici, nikdo jiny. Ani manzelce ho nedaji, no to bezte do ..... To si me budou fotit, kdyz tam musim jit osobne jen ja. NAPOSLED

    Chce se mi z toho zvracet ...

  • 10 %

    • Nákup nedoporučuji, absolutně žádná komunikace, nereagují na emaily téměř měsíc po odeslání objednávky a po zaplacení. Nikdy již v tomto eshopu nakupovat nebudu.

    Nedoporučuji.