Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Tak muzu pridat svoji bajecnou zkusenost s timto eshopem. Pred 14 dni jsem udelal objednavku, neprisel mi ani email o potvrzeni objednavky, penize jsou samozrejme strhnute. Zakaznicka podpora ocividne u tohoto shopu neexistuje, protoze najit cislo, kam by se clovek dovolal nelze a to ani nemluvim o tom, ze cislo ktere je uvdene zde na heurece je na nejakou osobu, ktera vubec nevi. Po vyplneni formulare na eshopu samozrejme zadna odpoved, ted jsem zkusil jejich email. No uvidime co se dal bude dit. Kazdopadne nedoporucuji objednavat na eshopu, ocividne to je sazka do loterie a kdyz se neco nepovede, mate smulu. Ted nemam penize ani zbozi.

  • Pan Viglanský je podle mého zmrd. Flusnul bych na hrob jeho matce, zmrdorodičce

  • S prodejnou Dráčik mám špatnou zkušenost. Dne 14.12.2020 jsem vrátila zboží objednané přes internet a tím jsem přišla o peníze, které mi ani po měsíci nevrátili. Napsala jsem jim několik e-mailů, na které nereagují. Dnes mi napsali, že neobdrželi doklady o vrácení zboží, což je lež, protože z prodejny mám přeposlaný e-mail, že doklad o vrácení prodejna odeslala týž den, tj. více než před měsícem do firmy. Podávám stížnost na Českou obchodní inspekci, dále na Evropskou komoru pro práva spotřebitelů, na Policii ČR a Policii Slovenské republiky, protože odebírají zboží ze Slovenska a jediný jednatel je Slovák. Na něj podám stížnost pro podvod a bezdůvodné obohacení. Pokud to uděláme všichni, budou se tím muset příslušné instituce zabývat.

  • Dobrý den.
    Nákup přes e-schop vždy bez problémů. Letos dostal syn pod stromeček dvě stavebnice lega. První stavebnice lego technic teréní auto vše bez problémů. Po rozbalení druhé krabice lega nestalo velké zklamání, rozčarování a vztek. Syn z krabice vyndal čtyři sáčky s těstovinamy
    a pár zmačkaných papírů. Zboží jsem v obchodě vyzvednul já. Krabice na první pohled v pořádku. Když manželka krabice balila tak si také ničeho podezřelého nevšimla. Těstoviny ve čtyřech sáčcích měly určitou váhu, aby se krabice nejevila jako prázdná. No a poznejte jestli se v krabici v sáčcích přesýpají plastové dílky nebo těstoviny. Jsem moc zvědavý kolik podobných překvapení bylo a ještě bude. Jestli máte někdo podobnou zkušenost, tak se o ni prosím podělte s ostatními. Nás to stálo necelé dva tisíce.Jsme moc zvědav jak se k celé záležitosti obchod postaví.
    Josef

    • Podejte stížnost na ČOI, protože tato společnost s vámi komunikovat nebude. Mně nevrátili peníze za zboží z internetového obchodu, na e-maily neodpovídají.

  • Seběhly se nám dvoje stejné hračky, shodou okolností obě koupené u stejného prodejce OC Rokycanská Plzeň prodejna Dráčik. Chtěli jsme jednu na druhý den vrátit, co nám prodejce neumožnil. Zjistili jsme, že oproti ostatním prodejnám je hračka o celou třetinu (300.- Kč) předražená. NESERIÓZNÍ PRODEJCE, Už nikdy víc.

  • Honza P.: Mě po asi třech výhružných emailech, kde jsem jim vyhrožovala právníkem peníze poslali,ale stálo mě to spoustu nereagujících emailů, telefonátu bez odezvy a nervů. Doufám, že brzy své peníze dostanete.

  • Tak jsme dopadli stejně jako vy, aby nebyl smutný Ježíšek koupili jsme vše jinde, ale jsme bohužel o pár tisícovek lehčí, rozhodně to tak nenecháme a už jsme podnikli jisté kroky a informovali se na ČOI i policii. Lidi rozhodně si to nenechte líbit a jděte do nich!!!!! A čím nás bude víc tím líp !!!!!

  • Dobrý den, jsem už úplně zoufalá.....Objednala jsem si zboží 27.11. a 8.12. jsem jim napsala jak to s mou objednávkou vypadá, nikdo se neozval našla jsem na jejich stránkách další emaily a napsala jsem i na jejich podporu a nic.Nakonec jsem našla i nějaká telefoní čísla a po asi 2 dnech se mi ozvala paní, že zásilku nemají úplnou a že ať jim dám své číslo účtu, že mi peníze pošlou zpět a zbytek objednávky, že posílají na prodejnu.Druhý den mi přišel email že zásilku mám k vyzvednutí a dočetla jsem se, že nikdo jiný kromě mě nemůže zásilku vyzvednou.Což pro mě byl problém tudíž jsem opět psala, volala nic!!Nakonec jsem tedy sehnala auto a do obchodu dorazila. Tam s mojí občankou paní prodavačka odešla a mě to přišlo jako věčnost než se s ní vrátila! Chtěla jsem jí vynadat,ale pořád jsem se držela! zeptala jsem se kdy mi vrátí peníze na účet a oni o ničem že neví atd. Psala jsem opět 2 emaily kdy mi vrátí peníze a nic. Dnes je to 14dní a peníze stále nemám. nejde se tam ani dovolat ani neodepisují. Mám opravdu chuť to řešit s policií

  • Iva: Dobrý den, před 14 dny jsem zaplatila zboží a stále nic. Asi to budu řešit s ČOI a Policii ČR. Už jste učinila nějaké kroky? Mohly bychom se domluvit a možná se přidají i jiní zákazníci. Děkuji Tomášková


  • doplněk k příspěvku z 11.12.2014

    Tak jsem se dočkal, v balíku bylo vše, co jsem si objednal.
    Na kamené prodejně to nemá cenu řešit, ty holky nevědí vůbec nic anebo musí dělat, že nic nevědí.
    Na mě to dělá dojem, že jakmile jsem SMS vyhrožoval Policií a ČOI, tak jsem měl zboží k vyzvednutí. Jako když čekají u lidí, kteří to zaplatili dopředu, že to nějak vyšumí, nevím, co si o tom mám myslet.

  • Iva: taky by mě to zajímalo, objednala jsem zboží za docela velou částku a nemám ani zboží ani peníze. Na telefony ani email nikdo nereaguje.

  • Také jsem se pěkně napálila, zboží objednáno a zaplaceno 23. 11. 2014. Naivně jsem si myslela, že něco daruji neteři k narozeninám 7. 12. 2014. Že nebudu mít zboží ani 11. 12. 2014 mě ani ve snu nenapadlo. Řešíte to někdo přes ČOI, SOS nebo Policii ČR? Je nás napálených už docela dost.

  • 21.11 jsem si objednal a hned zaplatil. Hračky jsem měl k narozkám a svátku-vše bylo skladem, takže jsem očekával, že mi na prodejnu vše příjde do 3 dnů, jak píšou na stránkách. Po týdnu stále nic, tak píšu dotaz, nic, znovu, příjde mi odpověd, že nemají pár věcí skladem, čekám týden, nic, tak volám ( v té době bylo na stránkách tel.číslo, pak bylo odstraněno ), ale obsazeno, tak to opakuji asi 150x, když mi to vzala slečna, bylo mi řečeno, že už zboží mají a že ho hned pošlou, na dotaz kdy, mi odpověděla co nejdřív. Druhý den mi přišel email, že mi posílají zboží. Tak po pár dnech volám na prodejnu a nic tam nemám. Tak chci zavolat na info a koukám, že čísla na stránkách už nejsou, tak je hledám v historii hovorů, volám a volám a volám, obsazeno, típnuto, vypnuto. Na prodejně mi bylo řečeno, že zboží vozí jen ve středu v noci a že mi to ve čtvrtek určitě příijde, tak volám dnes a nic, tak zkouším infolinku, nic, tak volám do OC v Plzni, tam mi paní zdělila, že už zákázníkům nepomáhají, protože jich je strašně moc a oni to už nestíhají, telefon na vedení mi nedá, že prý komunikují přes Skype.
    Asi 15 minut po tom, co mi paní na pobočce řekla, že mi nic nepřišlo, mi přišel email, že si můžu zboží vyzvednout, nerozumím, ale jsem rád. Teď se bojím až to rozbalím, co mi přišlo.

    Dráčik internetový obchod už nikdy více

    číslo na info k internetovým objednávkám: 725 801 373, ale asi se nedovoláte.

  • Děkuji moc za radu, zkusim to tak, jak píšete. Přeju krásné Vánoce bez takovýchto zbytečných stresů :-)

  • jilovcova: tohle byl první nákup přes net co nás takhle vypekli, nicméně žhavila jsem telefon tak dlouho až se to vyplatilo, volejte na kamennou prodejnu kam mělo zboží jít, tam pomohli nám.Vyhrožujte kontrolou, nedejte se, použijte vše co můžete, hlavně to řešte!!!!!!!!
    Celý webový stránky jsou podezřelý hlavně tím že mají jeden telefon, žádný konkrétní jména..........
    Nesmíte to vzdát!!!!

  • jilovcova: moje rada - my vlítli na kamennou prodejnu a díky paní vedoucí máme peníze zpátky. Najednou se vrátily na účet. V OC Plzni je prodejna kde řeší reklamace, tam by měli pomoci - tel.č. je na stránkách Dračiku. Řekla jsem na rovinu že to budu řešit přes policii klidně a najednou přišel mail z help desku.Nesmíte se nechat odbýt!!!!!! Čím víc budete urputnější tak se to vyplatí. A bylo nás tam daleko víc, už jen to byla pro zákazníky co nakupovali hooodně špatná reklama!!!!!!

  • Také jsem z tohoto obchodu nešťastná, objednávám přes internet hodně, ale tohle se mi ještě nestalo. Pokud problém nějak vyřešíte, napište prosím.

  • Já to taky byla řešit na kamenný prodejně, chudinky prodavačky byli úplně hotový, sklad nekomunikuje ani s nima, neberou jim telefony, manažerka v čudu, lidi tam na ně řvou a chtějí zpět peníze, jenom za půl hodinu nás tam stálo pět !!!!!!!! Prosím napiště sem ostatní jak jste dopadli a jaký je nabízeno řešení. My i když platili tak jsme vedeni jako neplatiči, peníze nemáme, zboží nám nedají.............

  • Lenka: Jedu do letnan to tam vyřešit

  • Tak koukám že je nás víc koho tenhle povedený obchod napálil. paní měla aspoň štěstí že dostala peníze zpět. myslím si že ještě ztížnosti naskočí.