Přihlásit se a přidat recenzi
  • 10 %

    • rychlé dodání
    • Prodávají fake parfémy. Zakoupila jsem Chanel Coco Mademoiselle, nevydrží ani půl hodiny. Vyhozených 3 500 Kč.

    Narozdíl od jiných e-shopů nežádají o zpětnou vazbu ani recenzi na službu.

  • 100 %

    • Kvalitní kosmetika a velký výběr

    V internetovém obchodě jsem nakupovala několikrát a zboží přišlo vždy v pořádku. Poslední nákup nedopadl, vzhledem k tomu, že se zboží vyprodalo před zpracováním objednávky. U posledních kusů je to běžná věc. Peníze byly v pořádku vráceny na účet, včetně omluvného mailu. Určitě nakoupíme znovu.

  • 10 %

    • Prodávají vědomě fake parfémy
    • Velmi arogantní komunikace se zákazníkem v případě upozornění na padělek (zamítnutí reklamace kvality výrobku)

    V e-shopu mi přítel koupil vánoční dárek, ale pod stromečkem se konalo velké zklamání. Místo originálního Chanelu Madmoisele jsem dostala smradlavou červenou vodu v laciném flakónu. Na krabičce i flakónu chyběl výrobní batch code, což přítel netušil. Okamžitě jsme to řešili s podporou, upozornili jsme je na fake výrobek a chtěli jsme peníze zpět, protože přítel koupil voňavku ještě pro dceru. Z podpory se nám ozval arogantní pán, že měl za to, že prodává originály a peníze nevrátí. Bylo mu i jedno, že to nahlásíme policii, podá k tomu své vysvětlení a tím to pro něj končí. Evidentně tyto parfémy prodávají vědomě jak na běžícím pásu dle nespokojených recenzí na dosti serverech. Nedoporučuji a varuji před koupí!

  • 10 %

    • Zpočátku rychlá komunikace.
    • Posléze nekomunikují ani přes telefon ani mail. Zboží nedodáno - údajně vráceno na sklad - tato informace přišla po týdnu od platby, podle mne ho vůbec neměli. Za dalších 6 dnů vrácena platba.

    Nikdy více.

  • 10 %

    • Rychlost doručení
    • Nevrátili peníze za vracené zboží

    Jediné plus, že zboží dorazilo včas a v pořádku. Bohužel zboží jsem vrátila a jsou již v prodlení s vracením platby v zákonné lhůtě. Na infolince mi k tomu bylo pouze sděleno, že je před Vánoci. Předáno na ČOI

  • 10 %

    • Rozbité zboží přišlo extrémně rychle
    • 500 korun doslova vyhozených

    Objednala jsem svíčku Yankee Candle, přišla rozbitá, na krabici nebylo označení KŘEHKÉ. Hodně ostrých střepů, tudíž jsem nafotila zboží a obsah vyhodila. Za pár dnů po 2 upozorňovacích e-mailem mi z douglas odepsali, že pokud chci reklamovat, musím zboží poslat zpátky.
    A jelikož jsem rozbitou věc vyhodila, evidentně nemám nárok na vrácení peněz.
    OBCHOD NEDOPORUČUJI!!!! Bričová L.

  • 10 %

    Nelíbí se mi jejich marketingová strategie. Nalákají vás na zajímavou, avšak časově omezenou akci, zaregistrujete se, stáhnete si jejich aplikaci, abyste to měli ještě o malinko levnější:)) a najednou zjistíte, že jakousi podivnou náhodou není za onu "výhodnou" cenu momentálně k dispozici ani jeden výrobek vámi požadované značky. V tomto případě parfémy Chanel. Ale nebojte se, parfémy prý budou naskladněny, ovšem již za daleko vyšší cenu než všude jinde. Opravdu vtipné, takže díky, nikdy více;)

  • 50 %

    • Rychlé dodání
    • Obdržela jsem v pořádku objednávku, dva parfémy k vánocům, jeden pánský a jeden dámský. Bohužel, obdržela jsem pouze jedno dárkové balení, i když jsem v objednávce je uvedeno, že chci ke každému parfému dárkové balení.
    • Další výtku mám k vzorku zdarma. Obdržela jsem správně tři vzorky zdarma k nákupu, předpokládám, že by měly zákazníka motivovat k dalšímu nákupu. Obdržela jsem tři vzorky pánských vůní, z toho dva stejné. Objednávala jsem jako žena, uvítala bych tedy nějakou dámskou vůni. Tohle se jim nepovedlo a díky tomu už v Douglasu neobjednám. Dokonce mám chuť objednávku vrátit a objednat jinde. Bohužel jak tady čtu recenze, že je obtížné z nich dostat peníze, tak asi si zboží ponechám. Každopádně, byla to moje poslední objednávka u nich.
  • 100 %

    • Výhodné akce, rychlost doručení
  • 100 %

    • Ověřená kamenná parfumerie
    • Rychlé dodání
    • Vůně by mohly být na eshopu lépe popsány
    • Bez akcí vyšší ceny než v jiných tradičně eshopových parfumériích

    V pondělí ráno jsem si z parfuméie Douglas objednala dvě vůně. Tuto parfumérii mám ráda v její fyzické kamenné podobě, avšak mnou chtěné vůně byly v akci na eshopu, tak jsem toho využila. Vůbec mě nenapadlo podívat se předem na recenze, když se jedná o zavedenou značku. To jsem udělala až poté a byla zděšená. Nicméně...Douglas mě informoval o přijetí objednávky, její expedici a v úterý odpoledne byla zásilka připravená na prodejně. Žádný problém tedy nenastal, své zboží jsem dostala rychle. Snad alespoň trochu zlepším Douglasu reputaci.

  • 10 %

    • Na emaily nereagují
    • telefon nezvednou

    Objednávka byla zrušena a obchod ani nebyl schopen mi to třeba v e-mailu sdělit. Zjistil jsem to až sám po několika dnech nečinnosti e-shopu. Tvrdí ze peníze neobdrželi a ze ji drží banka, ale dostala jsem potvrzeni primo od banky ze platba byla úspěšná, Po telefonu samozřejmě neřeknou nic, protože nemají info a cekají na vyjádřeni účetní, jak dlouho to potrvá nikdo neví.
    Ted podle recenze vidím, ze nejsem jediná a určité je problém na straně e-shopu a její platební brány, ze to má nějaké IT chyby, které nedokážou vyřešit už očividné delší dobu. Banka mi potvrdila, pokud by platba neproběhla nebo byla zrušena ten den , tak peníze by se vrátily okamžitě na účet. A podpora mi napíše toto: platba je nyní u Vaší banky pouze v rezervaci.

  • 20 %

    • Nevrací peníze a nekomunikují.
    • Nevím

    Neplaťte zboží předem. I když ho řádně stornujete, peníze Vám jen tak nevrátí. Čekám již dva měsíce...

  • 10 %

    • Neexistující testery
    • vnutí vám úplně jinou věc, než požadujete

    Byla jsem si koupit tužku na obočí na prodejně v Plzni. Vzala jsem si sebou tužku, kterou používám, ale už se nevyrábí.
    Ukazuju paní prodavačce odstín a říkám, že hlavně nechci kulatou, ale plochou tužku a paní prodavačka mě nasměruje. Bohužel nejsou skoro žádné testery, takže jsem dostala odstín, který absolutně neodpovídá tomu mému a ještě ke všemu je tužka kulatá. Vrátit to samozřejmě nejde, takže jsem si koupila věc, kterou teď můžu vzít a vyhodit, protože je pro mě absolutně nepoužitelná. Už tam rozhodně nic nakupovat nebudu.

  • 20 %

    • Zboží přišlo ihned
    • Již dva měsíce nemám vrácenu částku cca 2200,- Kč ..Na emaily nereagují a telefon nezvednou ani za pul hodiny vyzvánění což stojí další peníze
    • Nenakupovat...
  • 10 %

    • Objednávka byla zrušena a obchod ani nebyl schopen mi to třeba v e-mailu sdělit. Zjistil jsem to až sám po týdnu nečinnosti e-shopu.
    • Neseriózní jednání
  • 10 %

    • dorazil iný produkt ako mal
    • neseriozny eshop

    namiesto 50 ml voňavky mi dorazila 30 ml

  • 10 %

    • Ze strany zákazníka: nejhorší přístup který jsem kdy zažila! Přepálený ceny na kamenném obchodě, nepříjemný, arogantní přístup prodavaček který vás nenechají se pomalu ani rozkoukat a hned vám začnou cpát to co potřebují prodávat, takže si nikdy nenechávejte radit! Vnutí vám pouze to co potřebují oni plnit! Žádnou “radu” nečekejte
    • Ze strany zaměstnance: Hlavně se tam nenechte zaměstnat! Nebudete mít žádný čas na osobní život, fluktuace zaměstnanců, Podvodníci, motivace za prodeje neuvidíte! Nikdo nerespektuje váš rozvoj jste pouze číslo pod kterým pracujete, peníze mizerný, motive v podobě parfému které nemůžete darovat ani prodat jak stojí ve smlouvě jsou vám úplně k ničemu, ponižování ze strany nadřízené, Multisport karta možná po roce když to vydržíte
  • 10 %

    • Neserioznost
    • Najhorsi e-shop ever!!!

    Hlavu si trieskam, ze som si pred nakupom v tomto e-shope nepozrela recenzie, no pri znamej znacke mi ani nenapadlo, ze by mohol vzniknut nejaky problem. Objednala som si tovar s vyzdvihnutim v pobocke a platbou vopred. Asi dva dni od objednavky mi prisla sprava, ze v ten den mi zasielku doruci kurier. Hovorim si, co to ma znamenat. Volam na infolinku, preco dorucuju zasielku mne a nie do predajne. Na to dostanem odpoved, ze ju kurier dorucuje do pobocky a SMS sprava je pre mna len informativna. Nasledujuci den mi pride e-mail, ze je tovar pripraveny v pobocke. Pridem na pobocku a tovar nemaju, ze mam skusit dalsi den. Pani na infolinke ma uistije, ze tovar musi byt v pobocke, lebo to vidi v systeme! Pridem na dalsi den, tovar v pobocke nemaju! Kedze nemam cas ani energiu chodit kazdy den zistovat, ci uz tovar maju, aj ked im system ukazuje, ze hej, kupujem si vyrobok priamo v predajni za o vela vyssiu cenu, ako je v e-shope, na co ma nikto vopred neupozorni!!! Objednavku som mailom stornovala a volala opat na infolinku, kde mi bolo povedane, ze peniaze mi vratia do dvoch tyzdnov od toho, ako sa im tovar vrati spat do skladu a ze teda pani z infolinky ide zistovat, kde sa tovar vobec nachadza! No tak na to by som sa pozrela. Ak mi nepridu peniaze co najskor, podavam podnet na SOI!!! Douglas uz nikdy viac. Fuj.

  • 10 %

    Horsi e-shop jsem nezazila…x krát píšete dotaz a odpovědi se nedockate,objednáte si pres dpd od nich parfem a ten vám neprijde a po dohode znovu odeslání není možné!Ochota k zákazníkům je opravdu hrozna….

  • 100 %

    • Rychlost dodání
    • 5x vzorek kosmetiky zdarma

    Mám jen nejlepší zkušenost. Jeden den objednáno, druhý den doručeno.