Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Alex: Dobrý den, pane Alexi, samozřejmě můžete napsat recenzi, jakou chcete. Ale chyba vznikla na Vaší straně, protože jste si zboží správně nepřevzal a disponoval jste s ním 10 dní a poté jste uplatnil reklamaci. Dle našich obchodních podmínek je nutné zboží zkontrolovat ihned a reklamaci zaslat co nejdříve. Rozhodně jsme nikdy netvrdili, že jste si zboží rozbil sám. Zboží bylo expedováno na paletě. K poškození došlo tedy pravděpodobně při přepravě, ale to po 10 dnech, kdy zboží máte doma, nelze již prokázat. Reklamace nemůže být z těchto důvodu uznána. Z naší strany nedošlo k žádnému pochybení.

    S pozdravem

    Hana Crhonková
    DOMEO KOUPELNY

  • Dopis od Domeo. "Dobrý den, tato recenze je lživá. Zboží jste od přepravce převzal bez výhrad a svým podpisem jste potvrdil, že je v pořádku. Zboží jste převzal dne 1.8.2017 a dnes 11.8.2017 jste uplatnil reklamaci. Zboží máte u sebe 10dní a nyní již nelze prokázat, kdy k poškození došlo (jedná se o mechanické poškození). Zboží je nutné ihned při převzetí zkontrolovat a případné poškození zapsat do papírů řidiči a písemně oznámit nám. V případě, že byste postupoval dle našich obchodních podmínek, reklamace by byla přepravcem uznána, ale po 10 dnech (kdy jste se zbožím manipuloval) od převzetí zboží není možné uznat reklamaci na mechanické poškození zboží. S pozdravem Crhonková DOMEO"

    A ten druhý dopís. " Dobrý den,

    Děkujeme za Vaši recenzi. Dle našich obchodních podmínek je nutné zboží při doručení zkontrolovat. Řidiči Toptransu jste podepsal papíry, že zboží je v pořádku a nijak neporušené. Toto tvrzení jste podespal! Dále je v našich obchodních podmínkách uvedeno, že je zboží nutné ihned po převzetí zkontrolovat a případné vady nám neprodleně písemně oznámit. Zboží máte u sebe již 10dní, nelze tedy prokázat, kdy k poškození došlo. Kdybyste postupoval dle obchodních podmínek, se kterými jste při vytvoření objednávky souhlasil, reklamace by byla uznána, ale po 10 dnech nemůžete po naší firmě požadovat uznání reklamace, protože jste 10 dní s tímto zbožím manipuloval.

    Žádám Vás o smazání této recenze, která je lživá a poškozující jméno naší firmy, což je protiprávní.

    Děkuji a přeji hezký den.

    S pozdravem

    Bc. Hana Crhonková
    Specialista B2C "


    Paní Hana Crhonková, ve sve recenze jsem napsal pravdu. Zboží čekalo, kdy jsem budou mít čas na obklady. Nebo jste myslite, že jsem kupuji zboži jenom pro ničeni čvrtiny obkladu? Jestliže jsem tohle bych chtěl udělat, hned po převzeti zboží poničil a oděslal vám foto. Ja rozumím, že jste neuznavate ten reklamáce. Nic ne dostanu. Dobra, je to na vás. Ale psát že jsem lhář, je to spatný postup. Podle vašeho nazoru ja musel kontrolovat kazdý obklad z 88 kusu. Přimo před řidičem Toptransu. Jak to je možne? Rozbite jsou 23 kusu z 88. Za 5 let, co jsem kupuji zboži na Internetu, ten připad je poprve. Protože vaša firmá Domeo špatne zabalila obklad. Jsem obdržel obklady jenom v tenkem kartonu od RAKKO, a nic vic. Určite tohle ne stači pro odesilani dopravcem. Mám foto baleni, a jste taky obdržely ten foto. Je to vaše chyba. Proč není možna popsát se v recenze, sve zkušenosti? Kde je napsaně, že je nutně psát jenom plusy tady?