-
Vyhnout se obloukem níže naleznete zkopírovaný email:
Dobrý den,
objednal jsem zboží dne 5.2.2023 s datem dodání nejpozději do 7.2.2023. Dne 7.2.2023 jsem Vás kontaktoval telefonicky, kdy mi bude doručena objednávka... Na to mi bylo odpovězeno, že nemáte sponky a hřebíky. Už jen toto bylo fajn mě informovat,ale to nevadí....
Slečně Schreiberová jsem jasně řekl, že to popřípadě nebude potřeba ať odešle objednávku bez těchto doplňků. Nejpozději potřebujeme produkt-hřebíkovačku/a to ve čtvrtek a to 09.02.2023.. a pozor a to jsem jí kontaktovali ještě podruhé a to 8.2.2023 v odpoledních hodinách a ujišťovala nás, že objednávka dorazí. Akorát zapomněla asi výrobek předat dopravci včas.....Takže nic nepřišlo.
Dnes 09.02.2023 jsem opět volal a slečna Schreiberová mi tvrdila, že zásilku předala dne 08.02.2023 okolo 20h00 řidiči ze zásilkovny, tak jelikož vlastním také e-shop, tak nebylo pro mě těžké si toto ověřit - bylo mi divné že řidiči jezdi po osmé večer:-D to byla pro mě novinka. . A pozor překvapení po kontaktování zásilkovny mi bylo potvrzeno, že zásilku fyzicky nemají.
Takže jsem si objednal jinde a děkujeme za profesiolní přístup. Tohle je fakt neuvěřitelné, styďte se a nelžete!
Přeji pohodový den -
Bohužel mi z nějakého důvodu heureka neumožnuje přidat tento příspěvek do hodnocení. Jednání této firmy je na hraně zákona, při reklamaci si vás přehazují lidi a teprve až vám skončí záruka začnou vám chodit emaily o tom, že máte objednané auto. Neuvěřitelné. Tel nezvedají a na mail nereagují i 5 dnů. Poté reaguje někdo jiný lituji, že jsem takovýhle obchod někdy podpořil.
-
Dobrý den,
děkujeme za vložení diskuzního příspěvku. Je mi líto, ale neuvádíte číslo objednávky, svoje jméno ani jiné údaje, ze kterých bychom zjistili, o jaký se jedná problém a mohli na něj reagovat. Reklamace řešíme vždy v souladu s našimi obchodními podmínkami a platnými zákony a v určených lhůtách. Mrzí nás, že máte jiný názor, ale opravdu nevíme, k čemu konkrétně se máme vyjadřovat. Můžete se případně obrátit na jednatele firmy na mail obchod(zavináč)domatech.cz. Děkujeme za pochopení.
S pozdravem, tým Domacitechnika.cz
-
-
objednali jsme si v listopadu 2020 saunu, přišla potvrzená objednávka s oznámením o přijetí emailu a pokynem, že budeme telefonicky kontaktováni ohledně úhrady, dodání , kupní smlouvy doplňků.
Od listopadu se snažíme s obchodem o telefonický kontakt, ale bez úspěchu.
Tedy nevíme, zda máme saunu objednání a či bude dodána.
Nejedná se o malou částku, aby jsme ji zaslali bez komunikace a ověření.
Tento obchod na nás nedělá dobrý dojem a zvažujeme zrušení objednávky.
Věra Velhartická-
Dobrý den,
telefonní linka bývá velmi vytížená i jsme už několikrát řešili závadu. Mailová infolinka je zpravidla poměrně rychlá. Po zjištění bližších informací k doručení vás budeme kontaktovat. Děkujeme za pochopení. S pozdravem, tým Domacitechnika.cz
-
-
Objednal jsem si zboží skladem (expedice ihned ) v neděli večer. V úterý přišel e-mail že zdoží bude expedováno ve středu a že mě budou kontaktovat o expedici. Ve čtvrtek jsem volal do obchodu kde jsem chtěl vysvětlení proč to neposílají ihned když to mají na stránkách napsané. Výmluvy že toho mají moc. Zboží pravděpodobně odeslali hned po mém telefonu ale žádný e-mail že to vyexpedovali.Objednal jsem si tedy zboží u konkurence telefonicky (ve čtvrtek) a v pátek jsem měl zboží doma. Následně se ozval jiný řidič že má pro mě zásilku kterou jsem nepřijal a odeslal zpět.
Vzhledem k jejich rychlosti NEDOPORUČUJI tento obchod.-
Dobrý den, je nám líto uvedené špatné zkušenosti s naším obchodem. Bohužel nevíme, o jakou se jedná objednávku ani neznáme, žádné bližší okolnosti. Pravděpodobně došlo ke zdržení naskladnění zboží na náš sklad či mylnému naskladnění výrobku. Proto bylo zboží nakonec expedováno se zpožděním. Omlouváme se a děkujeme za pochopení. S pozdravem, tým Domacitechnika.cz
-
-
Koupila jsem si na vánoce robot Sencor, cena přes 5.000,- dnes se mi při míchání rozbila míchací metla... Psala jsem email jak mám postupovat při reklamaci a přiložila foto. Odepsali mi, že takovou reklamaci mi neuznají a že si mám u výrobce koupit novou...!!! Jsem v šoku...!!! To jako že se míchací metla nesmí používat na míchání...??? Jakou máte zkušenost s reklamací vy...?
-
ja objednaval zbozi za 13 tisic...
29.4. psali, ze penize dorazili a ze zbozi bude expandovano 30.4 a pak prijde email s cislem pro online sledovani.. Zadny email nedosel, je 5.5 ..
Telefon nezvedaji .. na email kdovi jestli odpovi..
A ted, je cemu se divit? volaci doba 9-12 . 13-15 h .... to jako pracuji 5 hodin denne ??? jak pak muzou neco stihat?
Jako clovek planuje oslavu, resi tedy veci 14 dni dopredu, aby to vse doslo a ono stejne nic..
Ze sem to neobjednal jinde :-/
mozna jeste objednam a tady to stornuji a budu chtit vratit penize -
Zrejme nejhorsi e-shop v CR, rozhodne nedoporucuji nakup. Hlavne pak reklamace a odstoupeni od smlouvy. Penize nevraci, porad jen vymluvy a diplomaticke reci. Reklamacni oddeleni na maily neodpovida, dovolat se na telefon prakticky nelze. Nechapu to pozitivni hodnoceni. Obrovske zklamani z jednani...
-
Mne reagovali na email s reklamací obrazem, ale jak... Koupila jsem si na vánoce robot Sencor, cena přes 5.000,- dnes se mi při míchání rozbila míchací metla... Psala jsem email jak mám postupovat při reklamaci a přiložila foto. Odepsali mi, že takovou reklamaci mi neuznají a že si mám u výrobce koupit novou...!!! Jsem v šoku...!!! To jako že se míchací metla nesmí používat na míchání...??? Odepsala jsem jim obratem, že tedy vyplním dle reklamační řadu reklamační list s dotazem, zda mám poslat i vadný díl... Čekám, co bude...
-
-
Objednali jsme dřevěnou věž s klouzačkou a houpačkou pro děti na zahradu. Zboží přišlo nekompletní a PLESNIVÉ! Reklamační oddělení vůbec nereaguje na naše emaily. Tady už nikdy nic.
-
+ Překvapila mě šíře nabídky
+ I přes starší design stránek přehledné
- Nulová/reaktivní komunikace
- Po třech dnech bez emailu jsem musel vyzvat obchod na reakci... která nakonec byla šablonou bez jakékoli váhy a informace
- Zboží sklade objednáno ve čtvrtek, v dalším týdnu ve čtvrtek dotaz, "dívám se na to a opravdu to neodešlo", další týden další čtvrtek a teď už bez reakce a stále bez zboží, které jsem potřeboval následující týden od objednávky
- dobírka - jen hotovost
Objednával jsem hobby nářadí. Vše skladem. Cca 5900,-. Po objednání (1. týden, čtvrtek) jsem dostal email o potvrzení objednávky a že odeslání proběhne co nejdříve, kdy mě budou informovat v samostatném emailu. Následující týden (2.) ve středu, kdy jsem byl stále bez informace, jsem po neúspěšném dovolání napsal email. Dostal jsem odpověď "kontrolovala jsem s kolegy na skladu a opravdu to ještě neodešlo", trochu mě mrzí, že jsem si sám o kontrolu musel napsat, důvodem bylo "velký počet objednávek, kdy zákazníci nemohou do prodejny". Výdejní místo mají jedno a tedy moc nerozumím jestli mluvili všeobecně a nebo o sobě. Příslib "zjistím, kdy přesně máte zboží očekávat" se nenaplnil a dorazil email, co nejdříve připravíme a odešleme do dvou dnů. To bohužel vycházelo na sobotu popř neděli, záleží na logice počítání expedice. Nevadí, zboží jsem čekal v úterý popř. středu, nicméně žádný email (nacházíme se ve čtvrtku 3. týdne). Aktuálně hledám zboží jinde, zde se nejspíše nedočkám ani zprávy, abych už nečekal. Pokud mohu doporučit, pokud si nemůžete vyzvednout, raději neobjednávejte nic, co v dohledné době budete potřebovat a berte to spíše jako sázku do loterie. -
Montujeme skleník. Hned první zádrhel = nemáme ho čím smontovat. Jedeme do Bauhausu shánět šrouby :(
-
Jsem velice nespokojen. Zakoupena sekačka letos v červnu. Od té doby 3x reklamace, z toho poprvé jsem hradil náklady na opravu sám, protože jsem si údajně způsobil poruchu sám (jednalo se o 500 Kč, takže jsem to neřešil a zaplatil). Druhá reklamace uznána - rozbité startování. Třetí reklamace úplně stejný problém jako u druhé reklamace, ale tentokrát nechtějí reklamaci uznat a chtějí po mě zaplatit 3000 Kč. Firma nechce hradit reklamace. Do telefonu mi pořád jen žvatlali, že jsem si to způsobil sám, že jsem musel sekačkou najet na pevný předmět, a proto je rozbité startování. Opravu jsem odmítl zaplatit. Nakonec mi poslali protokol, kde byly uvedeny závady, o kterých mi předtím do telefonu ani neřekli. Rozhodně bych od nich už nikdy nic nekoupil...Za ty problémy mi to nestojí. Pro mě NEDŮVĚRYHODNÝ OBCHOD, který provozuje NEKALÉ PRAKTIKY!!!!
-
Vážený zákazníku,
komunikoval jste se servisním zastoupením (centrálním servisem), nikoliv my, takže byste byl nespokojený s jakýmkoliv prodejcem. My sekačky neopravujeme, ale zasíláme je přímo k výrobci do centrálního servisu.
Rozhodně odmítáme Vaše tvrzení ohledně provozování nekalých praktik.
Neuznání reklamace z důvodu mechanického poškození (ne výrobní vady ) je vždy nepříjemná záležitost jak v posouzení, tak i v prokázání této závady, a rozhodnutí je na odborném servise.
Je nám líto této nemilé situace.
S pozdravem, tým Domacitechnika.cz
-
-
Nedoporučuji obchod. Zakoupena kotvici sada pro zahradní domek g21. Když sada přišla, podle obalu jsem zjistil, že za cenu 700 mi prodali sadu jejíž cena je všude jinde 300 a ještě k tomu je určena na jiné typy domku, čili nepasovala. Avšak z časové tísně se stavbou domku, jsem musel použít alespoň šrouby ze sady a nemohu tím padem vrátit, ikdyz bych to nejradši udělal.
-
Dobrý den,
ohledně kotvicí sady bychom vám před jejím použitím doporučili obrátit se na reklamační oddělení, je pravděpodobné, že vám byla omylem zaslána jiná sada, proto nepasuje k vašemu modelu domku. Sady k domkům G21 běžně již dlouho prodáváme a zatím žádný zákazník neuvedl, že by nepasovala. Dále jste mohl odstoupit od kupní smlouvy a zboží vrátit. Velmi se omlouváme za způsobené komplikace a děkujeme za pochopení.
S pozdravem, tým Domacitechnika.cz
-
-
Otřesný obchod, zboží, které tvrdí, že je skladem vůbec nedodají. Týden mlčí, pak vám na dotaz řeknou, že zboží odeslali, neposlai nic a další den vám napíší odstoupení od smlouvy, protože zboží, co tvrdili, že mají, prostě nemají. A jako omluvu vám nabídnou ubohá 3% slevy na jiné zboží.
-
nejhorší obchod kompresor jsem reklamoval 3 a ješte ne vše v pořádku prostě hrůza nedoporučuji
-
Dobrý den. Chci varovat všechny potencionální zákazníky firmy Domácí technika Koupil jsem od nich bezolelový kompresor. To, že přišel o něco déle než slibovali by mě ani tak nevadilo. Že jsem nedostal fakturu, to se může taky stát. Ale, že nejsou schopní ani po 14 dnech jí poslat tak to nevím. Na info linku se nedovoláte a na e maily nikdo nereaguje.
-
Objednal jsem si vrtaci kladivo Bosch, ovšem balík, který přišel byl tak malý a lehký, že v něm vrtačka být nemohla.
Ani jsem ho nepřebral a nechal jsem ho poslat zpět.
Zboží jsem si objednal znovu jinde. Snad teď už prijde co má. -
Milda Miky Rokky: Dobrý den, je nám líto, že nejste spokojený se zakoupeným skleníkem. Jedná se o velmi oblíbený model, kterého jsme prodali již stovky kusů. Nebývají na něj reklamace, výjimečně v případech, kdy nebyl postaven v souladu s návodem. Děkujeme za pochopení. S pozdravem, tým Domacitechnika.cz
-
zakoupený skleník garden 7000 lux nikdo nekupujte! Je to rám který je uchycen nějakýmy šroubečky a ocelovými pružinkami. Je to takový šmejd za dost peněz.
-
Martin Holas:
Vážený pane Holas. Mrzí mne to že si koupíme Nerezovou a ne zrovna levnou věc a ta začne zázrakem po 2 letech rezatět i když by neměla rezatět vůbec. A navíc pokud by se používala celý rok nepřetržitě, ale když je používána měsíc v roce k zavařování.
Smutné. Jak píšete pravděpodobně jsem si u vás zakoupila výrobek s vadou, která by tam vůbec neměla být a objevit se.
PS: Pozáruční servisy nejdou otevřít.
Baliharová -
Martin Holas: Dobrý den, co na to říct, když přistoupím na vaši argumentaci tak jsme pochybili oba dva já i vaše firma následky nesu pouze já,rozdíl v ceně 1500 Kč pro důchodkyni není málo.No nic, jdu sekat trávu novou sekačkou z Mountfieldu,která mi přišla i s dodacím listem v zásilce.