Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Prací prášk-velké balení:krabice zdeformovaná,kdysi roztržená,celá znovu olepená lepicí páskou,chybělo přenosné ucho,zřejmě koupená v německém výprodeji,radši jsem to ani nevážil,jestli gramáž odpovídá.Po telefonátu mi tvrdili,že na webu bylo upozornění,že obaly mohou být poškozené,byla to lež,nic tam nebylo.Pozor na tento obchod !

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Velmi špatná komunikace

    Zboží přišlo poškozené, neshodovalo se s popisem poškození z webu, takže dveře vinotéky jdou špatně zavírat. Dále technický popis na webu, teplota ve vinotéce, neodpovídá skutečnosti ani dle výrobce, což odmítá prodejce řešit

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Plyšová hračka pro batole nebyla zabalena v původním balení, což nebylo nikde napsáno. Jinak bych neobjednala.
    Navíc zboží bylo doručeno úplně na jiné výdejní místo.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Zboží bylo poškozené -

    Reakce obchodu Domácí prostor

    Dobrý den,

    společenská hra, kterou jste si zakoupila byla prodávána s poškozenou kovovou krabičkou. Poškození bylo vyfoceno, kde se jednalo o zhruba 2cm dlouhé prohnutí hrany samotné krabičky a bylo výrazně popsáno v popisku produktu. Z tohoto důvodu byla cena zboží snížena o 30%.

    Je možné, že jste si ani jedné z těchto věcí nevšimla což se dá následně řešit nějakou formou dohody, ale zároveň jste nás nekontaktovala s nějakým dotazem, případně stížností, ani jste nevyužila možnosti vrácení zboží. Nerozumíme tedy negativní recenzi našeho obchodu, když u nás k chybě nedošlo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Zboží dorazilo zašpiněné v potrhané krabici, jako by šlo o již použitý výrobek.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Order was delivered not only late but the item is complete garbage. Doesn't work at all. They clam to have checked it for functionality, lies. I'll never shop here again.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednala som si koloběžku. Vedela som, že bola rozbalená. S vadami. Prišiel mi bazarový tovar v hodnote max 1000kč. Koloběžka mala nabehaných 540km, výdrž baterie max 3km. Špinavá, doškriabaná a olepená nálepkami. Posielam na reklamaci aj keď mi pán uviedol v maily, že sa reklamace nevzťahuje na opotrebenie tovaru.

    Tomuto obchodu sa určitw vyhnite. Ak mi reklamace neuspeje, tak som prišla o cca 6000kč.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    naprostá katastrofa, nekomunikují, na zboží co je stoprocentně skladem čekám více než týden, odpad

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Zboží bylo z nabídky obchodu okamžitě staženo.

    Objednal jsem kameru do auta. Zboží přišlo neúplné, chybějící součást je zásadní pro provoz kamery, takže kameru mám k ničemu.
    Reklamoval jsem okamžitě mailem, dosud se mi nikdo neobtěžoval odpovědět.

    Reakce obchodu Domácí prostor

    Dobrý den,

    produkty, které jsou posledními kusy se automaticky po vytvoření objednávky stáhnou z nabídky e-shopu, aby nedošlo k několika objednávkám na stejný produkt.
    Po naši komunikaci ověřujeme dostupnost náhradních dílů k odeslání.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Špatná komunikace

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Nevím kdy zboží dostanu
    • Obchod nedává žádný informace
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Ovladač u satelitního přijímače již někdo používal, nebyl nový.
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Je moc malý,nevyhovuje mi
  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Cena
    • Zboží zaplacené,nikdo se neozýval,až poté co jsem zjišťovala,mi bylo oznámeno že jsou dovolený a zboží dovezou za 14 dní .
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Porcelánová jídelní sada s přívlastkem "rozbaleno" byla nejen rozbalená, ale i nekvalitní : 1 talíř s odštípnutým okrajem, několik dalších s výraznými kazy. Abych vyřadil nejhorší případy, dokoupil jsem další 3 hluboké talíře, bohužel v obdobné "kvalitě".

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zbozi zatím nedorazilo a vůbec nevím zda dorazí žádné informace zatim

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • reklamace

    po koupi kávovaru znej občas vytéká voda, na informace jak reklamovat nikdo nereagoval.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Arogantní jednání prodavačky
    • Nesedí popis zboží vs. realita

    Po přečtení recenzí na obchod (špatná platební morálka při reklamacích/vrácení zboží), jsem radši nechtěl platit dopředu. Vzhledem k tomu, že mám obchod cca 20km, zavolal jsem, zda je zboží přímo v obchodě skladem a zda mohu platit při převzetí. (Na www taková možnost nebyla) Vše OK. Při příjezdu jsem dostal namísto bílého homepodu oranžový. Po mém upozornění mi bylo arogantně řečeno, že na www je obrázek pouze ilustrační a že mám číst text. Škoda, že i v textu bylo bílý :-D, po zjištění na to už jen odvětili: “Hm, tak je oranžový no, chcete ho teda, nebo ne?”. Omluva přišla až po mém vyjádření nespokojenosti. Přeci jen jsem kvůli nim zaplatil zbytečně benzín na 40km, neměl jsem zájem o produkt v této jiné barvě (která i reálně snižuje hodnotu u tohoto zboží)
    OBCHOD TEDY NEDOPORUČUJI, NEVÍTE CO VLASTNĚ KUPUJETE, KDYŽ MAJÍ NEPOŘÁDEK V SKLADOVÝCH HODNOTÁCH A ANI JE TO MOC NETRÁPÍ. A UŽ ROZUMÍM, PROČ JE MOŽNOST PLATBY POUZE PŘEDEM.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem 13.4. vrátila, 17.4. mi odepsali, že objednávka byla stornována. Je to tedy 3 týdny a dosud nevrátili peníze.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.