• Nabízí zboží, které nemá a trvá jim víc než týden, aby vás o tom informovali!

    Reakce obchodu Dobré Krmení CZ

    Vážená paní, Vaše objednávka byla vytvořena ve 22.22hodin a informaci o nedostupnosti zboží jsme odeslali v 5.34hodin druhý den, ne po týdnu. Chápu vaše rozhořčení nad nedostupností zboží, ale je trochu zbytečné kvůli tomu lhát a křivě obviňovat. Kromě toho, že je to trestné, se to prostě nedělá!
    PS: skladová dostupnost u produktů...

    S pozdravem dobrekrmeni.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Bezdůvodně mi zrušili objednávku, docela velku, spoustu věcí, zabaralo mi dost času si vše objednat. Neudali důvod, ozvala jsme se jim, že o objednávku mám zájem ale víc se mn ou neřešili. Jsme docela naštvaná. jejich smůla!

    Reakce obchodu Dobré Krmení CZ

    Vážená paní, u každého produktu je jasně napsaná skladová dostupnost. Pokud objednáváte produkty NEDOSTUPNÉ, nelze čekat jejich dodání. To, že jsou nedostupné, jsem vám psal i v emailu o stornu objednávky. PS: do kolonky Ulice a číslo popisné prosím opravdu neuvádějte své příjmení, na to je určena jiná kolonka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Cca 17.11.2018 jsem zboží objednal a dodnes nedorazilo ani nikdo nenapsal..

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nabízejí služby které pak nedělají

    Na nic.

  • od konce kvetna kdy se pry zabyvaji moji objednavkou zatim nic nedorazilo.

    Reakce obchodu Dobré Krmení CZ

    Dobrý den, objednávka obsahovala nedostupnou položku, z tohoto důvodu jste celou objednávku zrušil a platba za zboží, kterou jste provedl, byla vrácena obratem. Děkuju za zamyšlení o vašem hodnocení i za pochopení situace.

  • Nemaji vše na skladu. Pořád čekame na dorucení.

    Reakce obchodu Dobré Krmení CZ

    Dobrý den, skladová dostupnost je uvedena v detailu produktu a je známa před dokončením objednávky.

    • nespolehlyvost

    Reakce obchodu Dobré Krmení CZ

    Děkuji za vtipnou recenzi našeho obchodu. Objednávka byla zrušena pro její neuhrazení z vaší strany, toto jsme vám napsali v emailu, na který jste reagoval. Zdarma zboží opravdu neposíláme!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nekomunikuje

    • Vůbec nekomunikují se zákazníkem.

    Potřeboval jsem před dovolenou zakoupit šampon pro Své psy.Znáte to,psi v trávě v Krkonoších.Hned první e shop,který jsem oslovil,mne vystavil objednávku,kterou stále připravuje.
    Jsem již z dovolené doma a stále se připravuje.Šampon nakonec zakoupen v Jilemnici. Tento obchod prostě nedoporučuji,každý,ať si to přebere sám.

    Reakce obchodu Dobré Krmení CZ

    Vážený pane, buďte tak laskav a nelžete! Vaši odpověď na storno objednávky přikládám a žádám vás, abyste nepoškozoval naše dobré jméno svými výmysly!
    PS: email o stornu vám byl odeslán na vteřinu přesně minutu po objednávce.
    FWD: Dobrý den.
    Omlouvám se moc,nevšiml jsem si kolonky skladová dostupnost.
    S přáním krásného dne JuDr.Václav Voldřich
    PPS: dodávám k celé situaci, že nám byl doručen jménem pana Volřicha email s omluvou, že někdo soustavně jeho jménem posílá objednávky a podobně se jeho jménem vyjadřuje....

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nepříjemná, až urážlivá komunikace se zákazníkem.

    Tento obchod nedoporučuji.

    Reakce obchodu Dobré Krmení CZ

    Dobrý den, objednala jste si zboží, u nějž je uvedeno, že je nedostupné. Dostala jste proto email o stornu objednávky, jelikož zboží nemá přímou náhradu. Text emailu přikládám, budu rád, když mi napíšete, co konkrétně vás na tomto textu uráží... Děkuji

    Fwd: Vážený zákazníku,
    Vaši objednávku jsme stornovali. Považujeme ji tímto za ukončenou.

    Pokud nesouhlasíte s tím, že je Vaše objednávka stornovaná, kontaktujte nás, prosím.



    S přátelským pozdravem Pavel Kadič

    • Žádné
    • Nespolehlivost

    Můj názor je takoví že je nespolehlivý obednala jsem si před těsný a zboží nikde

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Hlavně bych vytkla vaši nevím jak to napsat prý vtip ha ha... Nechaa jsem si balíček zabalit a když mi došel myslela jsem že omdlím sama balíčky balím precižnějc a samozřejme do papíru jaké je období, balíček byl se sněhuláky a mašlí jak kdyby vám tam zbyl a vy jste ho potřebovali udat. Hrůza! Prostě nespokojemost!!!

    Hrůza a děs!Ne ve zboží, ale v komunikaci a službách.

    Reakce obchodu Dobré Krmení CZ

    Dobrý den paní Melenová, jsem si jist, že balíček byl zabalen precizně jako vždy. Co se použitého papíru týká, za chybu nebo liknavost expedientky jsem se Vám omluvil a vyvodil jsem z ní u nás důsledky, byť bohužel, nebo snad i bohudík, i my jsme jen lidé. O žádném vtipu řeč nebyla, napsal jsem Vám, že se snad bude dárek líbit i tak, a že díky omylu snad i pobaví. Co se komunikace týká, rád bych Vám připomněl, že Váš email byl zodpovězen do osmi minut a Vašemu přání o nevkládání faktury bylo taktéž vyhověno. Za naši chybu se ještě jednou omlouvám a přeji Vám, aby se Vám ve Vaší práci chyby vyhýbaly. Pavel Kadič.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Fakt nevím :-(
    • Špatná komunikace...

    Prostě jsem nebyl spokojen :-(

    Reakce obchodu Dobré Krmení CZ

    Dobrý den, děkuji za Vaši recenzi. Chápu, že nejste spokojen, když se obchod neuskutečnil, nicméně co se komunikace týká, rád bych Vám připomněl, že to, že zboží není dostupné bylo s Vámi ˝komunikováno˝ už informací na eshopu. Vzhledem k tomu, že jste si nedostupné zboží objednal, objednávka byla s vysvětlením a omluvou stornována. Tomu jste nerozuměl, proto Vám byl odeslán další email. Peníze, které jste poslal, byly ihned odeslány zpět na Váš účet. Upřímně nevím, jak lépe komunikaci ˝vypilovat˝, abyste byl spokojen, pokud máte návrh, rád jej uvítám. Pavel Kadič, Dobré Krmení.cz s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Majitel, je neschopny riesit veci. Riesi si svoje ego

    V pripade ze je vsetko bez problemov je vsetko v poriadku. V pripade ze chcete nieco vracat sa s tymto clovekom neda nic vyriesit. Doteraz zadrzuje peniaze aj vratenu vec ktora sa vraj neda vratit.

    Reakce obchodu Dobré Krmení CZ

    Vážená paní Trusová, děkuji za čas, který věnujete pomluvám mojí firmy a zkoumání mého ega, vážím si vaší pozornosti. Peníze za vámi vrácený špinavý obleček máte na účtu. Pavel Kadič.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nic
    • Nemá deklarované zboží

    Nemají nabízené zbožé

    Reakce obchodu Dobré Krmení CZ

    Vážený pane Rašmane, i malé dítě ví, že kdo lže, do pekla se hrabe. Nevím, co vás vedlo k sepsání lží, ale doufám, že jste si tím pohladil evidentně frustrovanou dušičku. Žádné další objednávky už u nás prosím netvořte a neplýtvejte tak naším časem, který můžeme věnovat zákazníkům, kteří objednané zboží opravdu chtějí. Pavel Kadič, Dobré Krmení.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Objednávku jsem provedla 14. 7. (pondělí), 15. 7. (úterý) jsem dostala potvrzení, že si objednávku přečetli, zároveň mi oznámili, že zboží není skladem. Je to tedy 14 dní od potvrzení objednávky a zboží zatím nedorazilo. Zatím čekám, a bohužel spokojená moc nejsem.

    Reakce obchodu Dobré Krmení CZ

    Dobrý den, co k tomu říct. U objednávaného produktu, je uvedena informace, že je momentálně nedostupný. Byť pro jeho sehnání děláme maximum, opravdu nelze očekávat doručení do druhého dne, jako u zboží, které je skladem. Za obě poslaná negativní hodnocení Vám srdečně děkujeme a za čekání se samozřejmě omlouváme. Dobré Krmení.cz s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží objednáno v pátek
    • do dalšího týdne ještě nedorazilo
    • prý se vrátilo zpět, ale na mobil mě nikdo nekontaktoval, číslo balíku jsem se nedozvěděla. Prostě katastrofa.

    Reakce obchodu Dobré Krmení CZ

    Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi. Co se Vaší objednávky týká, byla přijata ve čtvrtek 08.05.2014 v 17:24:20 a vyřízena byla v pátek 09.05.2014 v 06:04:41. Za to, že nepřebíráte balíky nebo k tomu nezajistíte kompetentní osobu, bohužel nikdo z našeho obchodu nemůže. S balným a poštovným za nepževzatý balík si hlavu dělat nemusíte, rádi jsme jej uhradili za Vás. S pozdravem Pavel Kadič, Dobré Krmení.cz s.r.o., jednatel

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Furminátor hrablo je předražený

    Reakce obchodu Dobré Krmení CZ

    Dobrý den, díky za Vaši recenzi. Ceny jsou uvedeny u produktů a jsou zákazníkům známy před vytvořením objednávky. Jejich výše je na srovnatelné úrovni s ostatními prodejnami. Pavel Kadič

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • internetové stránky
    • neaktuální nabídka-polovina objednávky zrušena,že už to není v sortimentu
    • zoufalá dodací lhúta-téměř 14 dní

    klidně si objednejte , ale musíte mít hodně trpělivosti

    Reakce obchodu Dobré Krmení CZ

    Mnohokrát děkujeme za Vaši recenzi. Vzhledem k nabídce téměř 20000 produktů, se občas stane, že nám dostupnost u něčeho uteče, byť je hlídána jak lidským faktorem, tak u většiny zboží i automatizovaným systémem. Vzhledem k Vaší zkušenosti v oboru jistě víte, o čem je řeč :) Pavel Kadič

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • platba předem na účet, zboží jsem měla obdržet 8.4. je 10. a stále nemám, bylo objednáno 2.-4.4. teď mám pocit, že mi fretka chcípne hlady :-/

    platba předem na účet, zboží jsem měla obdržet 8.4. je 10. a stále nemám, bylo objednáno 2.-4.4. teď mám pocit, že mi fretka chcípne hlady :-/ Dlouhá dodací doba!!!!

    Reakce obchodu Dobré Krmení CZ

    Vážená paní Köhlerová, děkujeme za Vaši recenzi. Jak jste si sama odpověděla Vaším hodnocením, je důvodem dlouhé dodací lhůty platba převodem. Proto v každém potvrzovacím emailu, který všem zákazníkům posíláme, vyzýváme k poslání potvrzení o platbě, které vyřízení objednávky urychlí. Druhou věcí je, za jak dlouho je platba od objednávky odeslána, to opravdu ovlivnit neumíme. A třetí, poslední vysvětlení, se týká dopravy....vybrala jste si českou poštu, kterou v seznamu nabízených doprav nedoporučujeme, už pro finanční nevýhodnost, tak nespolehlivost. Jaký typ dopravy a platby si zákazník vybere a jak rychle platbu provádí, není bohužel na nás, ale na zodpovědnosti zákazníka. Váš balík by měl být na Vaší poště, pokud jste nedostala avízo, podejte prosím na příslušné poště stížnost. S pozdravem Pavel Kadič, majitel.