-
Koupil jsem televizi Samsung , za dva dny byla doručena a mohl jsem si i domluvit čas kdy budu doma. Takže já jsem s obchodem spokojený,rychlý nákup a cena nejnižší.
Určitě doporučuji. -
Doporučuji, spokojenost
-
Moc spokojeni.
Set zahradního nábytku vycházel nejlevněji, doprava zdarma. Dodání i reakce na emaily byla rychlá. Určitě jsme nenakupovali naposledy. -
Objednali jsme sušičku. Vybrali jsme, zaplatili a do hodiny po odeslání nám přišel mail, že sušička byla odeslána. Druhý den dorazila.
Oceňuji rychlost, cenu.
Vřele doporučujeme. -
Reklamoval jsem TV, který došel poškozený. Prodejce “rozhodl”, že jsem poškození způsobil já a proto reklamaci zamítl. Snažil jsem se dokázat opak ale bezvýsledně. Protože jsem byl v důkazní nouzi, nemohl jsem se obrátil na soud. Jednání dodavatele hodnotím jako nekorektní. NEDOPORUČUJI si zde cokoliv objednávat. DEJTE SI POZOR!
-
Obchod DNO.CZ NEDOPORUČUJI. Zboží přišlo jiné, než jsem si objednala. Operátor firmy trvdil, že sušička, kterou jsem si objednala a byla skladem, najednou skladem není a nebude se vyrábět a nabízel mi jinou. Nepočkal na můj souhlas a zásilku poslal. Objednávku už nešlo zrušit. Vzhledem k akutní hospitalizaci jsem si zboží prohlédla až za dva dny po komplikovaném doručení. Bylo poškrábané na několika místech. Zboží bylo ještě ten den reklamováno, leč mi chodily pouze emaily, ze kterých stran mám poslat fotky spotřebiče. Očekávám, že si firma zajistí odvoz vadného zboží a vratí mi peníze. Komunikace s nimi je mizerná a na straně přepravní společnosti ani nezvedají telefon. Řidiči přepravní společnosti potvrzují, že je tato firma problematická a reklamací je hodně.
-
Reklamace se nyní uskutečňuje. Obchod se ohrazuje, že jsem s nákupem vadného zboží souhlasila. Nic takového není pravda a nemají jej ani písemně podložený.
Za podvodné jednání, arogantní a hrubé chování operátora a nekalou obchodní soutěž podán podnět na ČOI, zvažován podnět i na PČR.
OBCHOD NEDOPORUČUJI !!!
-
-
Obchod nedoporučuji!!! Objednal jsem pračku, zavolali, že se jim pračka poškodila, a že měli poslední kus. Tak jestli chci ať vyberu jinou. Vybral jsem jinou, říkali, že přijde do tří dnů. Po pěti dnech jsem volal co se děje, tak mi řekli, že se pračka poškodila při přepravě, divili se, proč mi nikdo nezavolal. Už jsem byl docela naštvaný, tak jsem chtěl ať to co nejrychleji vyřeší a pošlou novou. Slibovali, že už to bude bez problémů. Pračku přivezli, ale dopravce chtěl zaplacenou pračku zaplatit. Nevěřili, že je placená a tak si jí zase odvezli. To už jsem opravdu zuřil. Za další dva dny jí nakonec přivezli. Takže pračka přišla za třináct dní od prvního objednání.
Proto nedoporučuji!!! Špatná komunikace!!!
Marek Sádovský -
Luboš K.
Neseriózní firma, nedoporučuji. Objednal jsem si televizi Samsung UE55TU7072, která byla, a dodnes je, na stánkách obchodu inzerovaná jako skladem. Nákup zboží prodejce podmiňuje platbou předem. Prakticky obratem po zaplacení mi bylo telefonicky sděleno, že výrobek skladem není a už ani skladem nebude. Zákazník je tedy záměrně prodejcem na internetových stránkách klamavě informován. Vyžádal jsem si písemnou informaci, že mi bude zaplacená částka vrácena, což prodejce obratem udělal. To bylo ale vše. Opakovaně jsem se telefonicky domáhal vrácení částky, abych mohl výrobek zakoupit v jiném obchodě, leč marně. Firma peníze vrátila až po písemné vyhrůžce, že přijmu příslušné právní a obchodní kroky. -
Dnes mi přišla vakuovačka maxxo VM profi,ale po rozbalení na návodu byl nalepen štítek, že balení neobsahuje hadičku na dózy. Jelikož na heurece je jasně napsáno,že balení hadičku obsahuje a já se proto rozhodnul pro Váš obchod s vyšší cenou výrobku,tak mne zajímá co stím budete dělat.
-
NEDOPORUČUJI JENOM PROBLÉMY ZBOŽÍ NEFUNKČNÍ A VRÁCENÍ PENĚZ NIKDE. POROR
-
Neseriózní, podvodné chování. Po objednání myčky skladem (top 3 na heurece) druhý den telefonát, že mnou vybrané zboží není dostupné, vnucování jiného výrobku ve stylu "když nechcete lepší myčku za stejné peníze, já vám to teda zruším".
Na chlup stejnou zkušenost mám s objednáváním pračky (také velmi vysoko v žebříčku heureky). V mých očích touto taktikou zneužívají portál heureka. -
To jsem si zase naběhl po delší době! Velká nespokojenost s tímto obchodem. Objednal jsem si myčku, kterou měli skladem. Ozval se mi pan Hradil, který mi sdělil, že uvedený model není k dispozici. Ne, že bych to nečekal, podle předchozích recenzí Vás ostatních zákazníků. Nicméně mi nabídl jinou variantu, která pro mě byla přijatelná. Přesto jsem si v e-mailu postěžoval, že tedy nemají mít zboží napsané skladem, když to není pravda a to i na jejich stránkách, nicméně jsem souhlasil s nabídnutou variantou. Na to mi přišel e-mail, že ani alternativní model není k dizpozici. Takže mi spíš přijde, že se pan Hradil trochu urazil a řekl si, že se na mě vykašle, ale je to jen domněnka. NEJVÍC mi vadí, že uvedené zboží uvádí stále jako skladem, přičemž tedy zákazníka uvádí v omyl :-(
-
NEDOPORUČUJI.
ŠPATNÝ OBJEDNÁVKOVÝ SYSTÉM, ŠPATNÁ KOMUNIKACE, NEKOREKTNOST.
Objednán produkt, který byl skladem, objednávka potvrzena do e-mailu a dál už nic, že by snad expedovali. Po e-mailovém dotazu telefonát, že zboží není skladem a dodavatel stornuje objednávku, na dotazy o vysvětlení, proč by nemělo být zboží skladem, když v okamžiku objednávky bylo (e-shop neinformuje o počtu ks) odpovězeno, že zboží si objednali i jiní zákazníci přede mnou a volající z DNO.CZ zavěsil.
Ona ta hodnocení hvězdami a "ověřeno zákazníky" jsou od pouze zákazníků, kteří objednané zboží obdrželi, já nemám možnost udělovat hodnocení přímo, tak varuji alespoň touto cestou. -
Obchod nedoporučuji !!! nakupoval jsem naposledy a poprvé. Obchod má zboží uvedeno stále skladem a odmítá mi ho poslat. Objednal jsem mrazák pomalu za 17 tisíc jinou možnost než toptrans nemájí. Mrazák mi přívezly hozenej v aute na ležato na sudu takže samozřejmě byl pomlácený tak jsem ho odmítl zaplatit a převzít aby si ho odvezl zase. Dopoledne jsem to hned řešil s eshopem konkrétně s paní Myčková Karin slibovala jak to vyřesší ze do hodiny zavolá že tam bude manažer, ale už se neozvala tak jsem objednal mrazak znovu. Odpoledne jsem opet volal a bylo mi řečeno že tam karin už není a že mi nic nepošlou že jsem si dělal objednávku novou zbytečně. Takže eschop nedoporučuji
-
Naprosto katastrofální zkušenost s vyřízením reklamace. Objednaná TV dorazila s rozbitým dispejem v neporušeném obale. Okamžitě jsme vadu nahlásili a TV vrátili přímo na prodejnu. Po 30 dnech nám došel email, že je reklamace zamítnuta z důvodu, že jim ji zamítl dopravce. Situaci musíme řešit přes ČOI. Naprostá nespokojenost, nedoporučuji nikomu. Zákaznický servis nefunguje, na naše dotazy reagují pouze větou: „nevíme co s tím máme dělat“.
-
Potvrzuji názory a kritiku ostatních - opět to stejné: obchod zvolen podle pěti hvězd a nejnižší ceny, inzerovaná sušička skladem a po objednání druhý den telefonují, že najednou skladem není u nich ani u výrobce a navrhují jiné modely ze své nabídky.
Jsem zklamán.
A samozřejmě tím, že neproběhl nákup, není možné napsat recenzi... -
Objednal jsem u tohoto prodejce televizi - na e-shopu bylo uvedeno, že je skladem. Ještě tentýž den mne telefonicky kontaktovali a uvedli, že televizi nemají a nabídli jinou televizi. Po souhlasu se změnou objednávky slíbili dodat ve sjednaném termínu. Po dvou dnech opět telefonát, že televize není. A to jsem v objednávce výslovně žádal o informaci, kdy jsou schopni televizi dodat. Sliby-chyby. Neseriozní, podvodem zavánějící jednání. Po návštěvě jejich e-shopu stále předmětnou televizi nabízí a uvádí, že mají skladem televizi, kterou jsem původně objednal i druhou, kterou mi nabídli jako náhradní. Obchod DNO u mne klesl opravdu až na dno. Nikdy více a všechny své příbuzné a známé varuji před tímto e-shopem.
Námět pro pracovníky heureka.cz Diskuzi málokdo čte a proto je škoda, že není možné přímo pod zboží napsat kritiku - hodnocení totiž mohou psát až zákazníci, kterým zboží dorazí, tudíž my, které obchod vodil za nos a zboží nebyl schopen dodat můžeme psát jen do diskuze. -
Taktéž špatná zkušenost. V minulosti bylo učiněno více objednávek a ani v jednom případě nebyl produkt skladem. Odvolávají se na centrální sklady :D Kolik eshopů má dnes centrální sklady, které jsou průběžně na webu aktualizovány? Od informace, že produkt není skladem uběhlo již 6 hodin a web stále odkazuje, že je zboží skladem... Doporučuji objednávku učinit na oněch spolehlivějších eshopech, kde nebudete zklamaní a zboží doopravdy objednáte a také i obdržíte. Není mi jasné, jakým způsobem je možné, že tento eshop přežívá tak dlouhou dobu bez velkého počtu negativních recenzí, neboť toto není rozhodně první zkušenost. Vyčkám, až obdržím dotazník spokojenosti od Heureka.cz a poté budu reagovat také tam. Pokud jej neobdržím, budu celou věc řešit dále. Nicméně vím, že tady již nikdy.
-
Bohužel tento obchod funguje částečně na klamavém jednání jelikož nabízejí zboží, které již nemají a poté, co si vytvoříte objednávku vám zavolají a nabízejí zboží jiné ("adekvátní náhradu"). My jsme se ošálit nenechali ale jak vidím v diskuzi i hodnoceních spousta lidí jim to žere. Nechápu jaktože zde mají tak dobré a vysoké hodnocení (že by Heureka nebyla nepodplatitelna?), jejich přístup není férový jelikož kdyby zákazník předem věděl, že eShop výrobek nemá, objednal by si jej u jiného obchodníka. Takto se nechá přesvědčit a objedná si u DNO něco jiného a ostatní obchodníci, kteří jednají solidně přicházejí tímto o tržbu. Zajímalo by mě jaktože to zákazníkům nevadí, nebo si kladne recenze píše obchod sám???
-
Dobrý den. 11.07.2018 jsem objednal tv Samsung UE55MU6172U. Zasilka byla doručena na dobírku doprava zdarma.Tv jsem ještě nesprovoznil je pro naše vnoučata-dvojčata,zitra přijedou. DOPORUČUJU! Ganchimeg DN110002