-
- Na pobočce v Palladiu jsou prodavačky vždy milé a ochotné
- Na samoobslužné kase vám někdo z personálu musí odklepnout povolení při nákupu jedlé sody! Za prvé se pak něco načekáte, než se urve obsluha klasické pokladny, kde je obvykle fronta, za druhé, pokud jde ze sody vyrobit cokoliv nezákonného, jak personál pozná, že zrovna vám ji prodat může nebo ne?!
-
- Kamenná prodejna - v pořádku
- Online obchod - katastrofa
- Nekomunikace
- Nedodržování termínu doručení
- Nulová zpětná vazba
Objednala jsem zboží, které bylo na prodejně, i přesto byla dodací lhůta 3 dny. Po třech dnech bylo zboží stále v režimu doručování, přesto, že bylo zaplaceno. Ačkoliv jsem opakovaně objednávku rušila s požadavkem na vrácení peněz, online shop nekomunikoval a stále posílal e-maily o doručování. Po devíti dnech je zboží na prodejně, kdybych jej neměla zaplacené, nechala bych jej tam. Za mě nejhorší možná komunikace a servis. Zůstaňte kamennými prodejnami a nedělejte něco, čím si naprosto kazíte renomé.
-
- výběr
- ceny
- lokality
- výprodeje
- online shop
- zákaznický servis
- bodový systém
Píši recenzi, protože už mi došla trpělivost.
Co se týče prodejen a sortimentu - jsem spokojená. Do prodejen chodím ráda - velký výběr, rozumné ceny. Ovšem obsluhy se raději neptám. Záleží na toko narazíte, ale někdy je prostě dotazama obtěžujete.
Co ale musím vytknout je zákaznický servis! Ztratila jsem moji dm kartu a řešila jsem se zákaznickým servisem, že mi poslali novou, která ale nepřišla. Napsala jsem další email, který byl přeposlán na zákaznickou péči a nikdo neodpověděl. Takto jsem napsala pár dalších emailů, vždy se stejným efektem - posláno na zákaznickou péči a žádné vyjádření! Fakt děkuji za to, že na své zákazníky prdíte. :-)
Hezký den,
Hauková Sabina -
- Marná prodejna Praha Anděl, kvůli úplně nelogické kontrole na samoobslužné pokladně mi ujela tramvaj. Paní prodavačky mají na všechno dost času. Navíc je prodejna úplně na konci obchoďáku, to taky vymyslel nějaký zdatný myslitel zřejmě. Sem už ne.
-
muzu se zeptat jak je mozne ze nemate stetku od hajzlu
-
- Zboží odesílají druhý pracovní den
- Vše je zabaleno tak krásně, že i kdyby balík padal z Marsu, tak vše zůstane neporušené
- Miluju levný a kvalitní sortiment obchodu
- Super jsou i kupóny v aplikaci
- Nezpoplatněná rezervace produktů na prodejně
- Snad nikdy se mi nestalo, že by něco neměli skladem
- Mají opravdu velký sortiment
- Doprava zdarma nad určitou částku
-
- Nevím
- Obří krabice, zboží jen na dně a zbytek vycpaný plastem. Zbytečný odpad, měli by se chovat šetrněji k životnímu prostředí.
Znovu už neobjednám.
-
- Žádná
- Doba připsání platby
- Dlouhé vyřizování objednavky
- Dlouhá doba odeslání objednávky
- Logicky tedy dlouhá doba od objednání po doruceni
- Čekám již 5.den a zboží stále nemam
- Dle informací v profilu se stále objednávka zpracovává
-
- Z mého pohledu má obchod nulový zákaznický servis při standardních, či spíše vyšších cenách.
- Obchod má nízkonákladovou banku, takže převod mé platby ještě ani 4.den nepřipsala, ačkoli moje banka umožňovala okamžitý převod. Z toho důvodu mi byla objednávka zrušena, ač byl pokyn k platbě zadán v rámci stanovené 14denní lhůty. Zajímalo by mne, kde celou tu dobu moje platba v řádu tisíců je a kdy ji vůbec tedy dostanu nazpět.
- Operátorka umí říkat Dobrý den a Na shledanou, ale na otázky nevěděla odpověď a zrušit automatické a svévolné storno ze strany obchodu nemůže.
- Nezaznamenala jsem ze strany obchodu vstřícné jednání, jen pokyn Objednejte znovu.
- Ceny řady výrobků jsou mnohem vyšší než ve stejné síti dm v Německu.
- Výběr a nabídka produktů stejné sítě jsou mnohem užší než v Německu.
- V dm nejsem v ČR "člověkem", spíš mám pocit, že jsem jako kupující ve východní zemi degradován - zákaznický servis ve srovnání s jinými obchody tragický, ceny výrobků vyšší než "na západě", ale nabídka užší.
Blbce nikomu dělat nebudu. Jsou i jiné sítě drogerií. Sice nemají eshop, ale tihle mi taky nic neposlali. Když tady čtu, jak dlouho trvá dodání, nestačím žasnout, jaký důraz je na rychlé připsání platby zákazníka.
-
- ŽÁDNÁ
- Doprava trvala ode dne objednávky 7 dní
- Komunikace s kurýrem 0
0* asi nejhorší online objednávka co je absolutně nepochopitelné v době covidu.
Objednala jsem si tovar z DM ve středu v domnění, že mi bude přivezen alespoň v pátek. Při objednávce není možné zarezervovat datum ani čas, v pondělí (dnes) mi přišla zpráva 20 minut před dodáním tovaru (mezi 10:00 a 11:00) v pracovní den co je snad nejhloupější čas v průběhu pracovního týdne. Kurýr přijel ještě dřív a po mé omluvě, že jsem v práci jsem kurýra poprosila o doručení na 2 minuty vzdálenou adresu kde bydlí přítel na což mi bylo oznámeno, že tam kurýr nejezdí a není ochoten ale když chci můžu si balík vyzvednout na úplně jiné o moc vzdálenější adrese. Když jsem odmítla vzhledem k velikosti balíku a vzdálenosti od adresy doručení bylo mi oznámeno že mi balík bude doručen na druhý den mezi 9-tou a 11-tou hodinou bez jakékoliv konkrétnější specifikace času. Službu donášky jsem si zaplatila a místo pohodlnějšího nákupu teď čekám jestli si budu kvůli téhle "službě" vybírat dovolenou. V DM nakupuju ráda a pravidelně ale po téhle zkušenosti pravděpodobně upřednostním konkurenci. Nedoporučila bych tenhle servis nikomu kdo nesedí celý pracovní týden doma a nemá čas čekat kdy a jestli vůbec se dočká své objednávky. -
- nízká cena zboží, kvalita výrobků značky DM, oceňuji širokou nabídku bio značek a přirodních produktů
- rychlost doručení
- skvěle zabaleno a zabezpečeno zboží proti poškození přepravou a vylitím tekutých přípravků
Rada chodim nakupovat do kamennych drogerii, ale parkrat jsem ted nakupovala online a asi u toho zustanu, je to pohodlnejsi, s objednavkama jsem byla nadmiru spokojena bez stresu a front v obchode, pohodlne si projdu nabizene zbozi a za chvilku ho mam doma takze super! Jen tak dal! Rozhodne doporucuji! :-)
-
- Na infolinku se dá dovolat
- Tragická doba odeslání
- Poštovné i při dodání na pobočku
Třetí den po infu o "odeslání" zásilky ji přepravce stále nemá. Na infolince je mi slíbeno prověření a
informování mě o stavu. Čtvrtý den ani informace ani převzetí přepravcem - objednávku jsem zrušil. -
- Lze se dovolat na zákaznickou linku
- Dlouhá doba doručeni
- Špatná komunikace
E-shop velice špatně komunikuje. Při potvrzení objednávky vůbec neinformuje o tom, jaká bude aktuálně reálná doba doručení. Takže v praxi to, že je zboží skladem, neznamená, že Vám ho brzo doručí. Spíš naopak. Momentálně čekám na doručení už 9. den. Přitom ne webu je stále jako standardní doba doručení 1-3 dny!!! Telefonistka na lince jen papouškuje obchodní podmínky.
Neférové jednání k zákazníkům jen dokresluje, že správce FB profilu dm drogerie maže kritické příspěvky, kterými se to tam ještě minulý týden jen hemžilo... -
- velký výběr zboží, rozumné ceny
- dlouhá dobavyřízení objednávky, dlouhá doba dopravy
Nakupovala jsem zde ráda, bohužel od podzimu obchod nestíhá expedovat objednávky, čekací doba na expedici je běžně 3 týdny, další týden trvá přeprava. Poslední objednávku jsem udělala 11.1.2021, na stránkách byla informace, že se doba dodání může prodloužit o několik dní. Teprve po 11 dnech byla dána do přepravy, kde je tedy již pátý den. Zatím nepřišla žádné potvrzení od dopravce, kdy bude zboží doručeno.
Bohužel servis této drogerie se velmi pohoršil. -
- Žádná mě bohužel nenapadá
- Nekomunikace ze strany shopu
Na eshopu dm jsem objednávala moc ráda. Ale po poslední zkušenosti, která je stará pár dní názor měním a už si nic objednávat nebudu. Měla jsem vyfakturovane zboží, zaplacené, ale bohužel mi nebyl doručen jeden produkt. Psala jsem 3 emaily a odezva žádná. Takže radši si zajdu osobně do jakékoli jiné drogerie protože tenhle přístup mě opravdu zklamal a jsem zvědavá jestli to se mnou bude vůbec někdo řešit
-
- Rychlé doručení
- Přišly mi rozbité příkrmy, při další objednávce se mi ztratilo během 10minut vše z košíku
Strašný
-
- rychle doruceni kvalitni vyrobky
- nic
-
Mezi drogeriemi v ČR jednoznačně vede. Kvalitou vybraných produktů, výběrem i hustou sítí prodejen. Teď mě třeba opět mile překvapili novým balením uchošťourů, které mají papírovou tyčinku a spodek krabice. Víko je sice pořád plastové, přesto se jedná o skvělý krok správným směrem ke snížení produkce plastů. Dm má poměrně kvalitní výrobky vlastní produkce za nízké ceny, které mnohdy předčí i pseudo přírodní značky jako tiande, které stojí až desetkrát více. Dm mělo donedávna i kvalitní zubní pastu bez SLS za 30kc, nevím proč ji stáhli z prodeje, je to velká škoda, většina zubních past je odpad s SLS.
Každopádně hodnotím dm velmi kladně a budu u nich nakupovat i nadále. -
- Rychlost dodání
- kvalita zboží
- přijatelné poštovné
- velký výběr a přehlednost eshopu
- Nic mě nenapadá
Z tohoto eshopu jsem objednala již podruhé a vždy mě mile překvapila rychlost dodání a nízké poštovné oproti jiným eshopům. Včera dopoledne jsem objednala a dnes už mám doma. Dalším plusem je také přehlednost stránek a velmi dobrá možnost filtrace zboží. Za mě naprostá spokojenost.
-
- Rychlost dodání
- Přehledné stránky
- Výběr zboží
- Ceny stejné jako na prodejně
Dm e-shop mě velice mile překvapil. Zboží dorazilo pečlivě zabalené a uspořádané v krabici. Nejvíc mě překvapila rychlost doručení do 2 dnů. Jediné co bych uvítala, by bylo nižší ceny zboží v e-shopu než je na prodejně a nebo doprava zdarma při nákupu např. nad 500 kc. Jinak spokojenost!