-
Nedoporučuje obchod
- 27.2.2019 byla odeslána objednávka. Den na to volal zástupce Vaší firmy a sdělil nám, že komoda se bude vyrábět a že zavolá, až bude hotová a domluvíme se o dopravě. Od té doby jen čekáme. Proto nemohu obchod doporučit známým a nemohu hodnotit. Doufám, že se brzy dočkáme a nebudeme muset koupit někde jinde.
Reakce obchodu Divanti.cz
Dobrý den,
předně děkujeme za vaší recenzi a následně bychom se k ní rádi vyjádřily. Vaše objednávka byla uskutečněna 27.2.2019, do výroby byla zadána 28.2.2019 . Bude naskladněna i dodána v námi garantovaném termínu 3-5 týdnů (tuto informaci jste měla u produktu při objednání, následně vám byla sdělena jak uvádíte i Vy sama při telefonickém potvrzení objednávky) což vychází na 1. - 5. 4. 2019. Nerozumíme tudíž vaší recenzi, z jakého důvodu náš obchod nedoporučujete. Byli bychom velmi rádi, kdyby jste přehodnotila svojí recenzi, jelikož z naší strany k žádnému pochybení nedošlo a objednávka bude řádně vykryta v avizovaném termínu.
Přejeme příjemný den
Kolektiv Divanti -
Doporučuje obchod
- Perfektni komunikace
- Kvalita produktu
- Dodaci lhuta kratsi, nez bylo avizovano
-
Doporučuje obchod
doručení zboží v mimořádně krátkém termínu
-
Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.
-
Doporučuje obchod
- naprostá spokojenost od prvotní komunikace po dodání zboží
- nemáme výhrady
Provedli jsme již několik nákupů a vše vždy proběhlo k naší maximální spokojenosti. Pokud se vyskytl nějaký problém, obchod vždy vše řešil a vyřešil v krátkém termínu.
Reakce obchodu Divanti.cz
Dobrý den,
děkujeme za vaše velmi pěkné hodnocení. Velmi si vážíme, že se k nám vracíte a nakupujete s dobrými zkušenostmi.
Budeme rádi, když tomu tak bude i nadále a vždy naleznete co hledáte.
Přejeme příjemný den
Kolektiv Divanti -
Doporučuje obchod
- krátká dodací lhůta
- zboží dobře zabalené - nemohlo se rozbít
Reakce obchodu Divanti.cz
Dobrý den,
velmi děkujeme za milou recenzi a doufáme, že se i v budoucnu na nás budete s důvěrou obracet.
Přejeme krásný den
Kolektiv Divanti -
Doporučuje obchod
Rychlé vyřízení objednávky. Příště bych uvítala info, že je zboží předáno přepravci. Přibližný čas dodání zabezpečí, že řidiče nezdržíte tím, že nejste doma nebo nemáte finanční hotovost.
Reakce obchodu Divanti.cz
Dobrý den,
děkujeme vám za váší recenzi a jsme rádi, že jste byla s našimi službami spokojena. Vaší připomínku na přepravní společnost jsme předali kompetentním pracovníkům přepravní firmy , která s dopravcem věc řešila. Pevně věříme, že se jedná o ojedinělé případy.
Přejeme pěkný den
Kolektiv Divanti -
Nedoporučuje obchod
- Nábytek v katastrofálním stavu
Hodnotím zboží nikoli obchod. V tomto případě vlastně i obchod, protože nábytek prodává. Tak strašně nekvalitní nábytek jsem snad v životě neviděla. Téměř všechny pravé úhly hran desek nábytku, skřínek, stolků, dveří, postele i toaletního stolku apod. jsou omlácené a odlupují se (jak po 20 letech užívání) - nekvalitní povrchová úprava. Černý lesk na zásuvkách není lesk, ale pololesk nebo chcete-li polomat. Chyběly zámky na smontování nábytku, nedodány závěsy k polici a zrcadlu.... No prostě katastrofa. Pozvala jsem si montážní firmu, aby nábytek odborně a rychle sestavili, ti se ovšem nestačili divit a já se styděla až hanba. Co říci na slova : "Paninko, kde jste to vzala, to je hrůza, to nemáte na to, koupit si trochu lepší nábytek za pár šupů?" A samozřejmě spoustu dalších připomínek. Nyní mi stojí sestavená ložnice, ze které je mi na nic a navíc je v horším stavu než ta, kterou jsem zlikvidovala. Bohužel nemohu znovu zaměstnat montážníky a platit je, aby ji rozmontovali a znovu vynosili, hlavně i z časových důvodů rekonstrukce domu. Na Vašich webových stránkách je uvedeno, že se jedná o kvalitní nábytek, to je drzost. Navíc jsem zde skutečně nenašla, že se jedná o polský výrobek. U postele máte uvedeno bez roštu a matrace, tak jsem si u Vás rošt přiobjednala a zaplatila, teď mám ovšem rošty 2. Atd. Atd. Nyní jsem zvědavá na Vaši reakci. Dále už se mi nechce nic psát, ještě bych se více rozzlobila. Jen Vás poprosím, neodebírejte takový šunt, aby v budoucnu nemuseli další lidé vyhazovat peníze oknem. Libuše Amálie Holá
Reakce obchodu Divanti.cz
Dobrý den paní Holá,
předně bychom vám chtěli poděkovat za vaše hodnocení nábytku, které není určitě pro nás příjemným zjištěním, nicméně rádi bychom jsme se k tomu vyjádřili.
V úvodu píšete, že hodnotíte zboží nikoli obchod což hned v další větě vyvracíte, že vlastně i obchod, jelikož tento nábytek prodává. Ano, tento nábytek opravdu prodáváme jako levnější řadu nábytku a rozhodně ho nemůžeme srovnávat s produkty, které vyrábíme sami. Tyto komodity od nás odebírá cca. 40 prodejců v ČR. Nicméně, za kvalitou materiálů si rozhodně stát budeme a jestliže vy jste dostala zboží, které je v tak tragickém stavu jak uvádíte, je v plném vašem právu podat reklamaci a my jsme od toho, abychom jí řešili.
Musím říci, že mě velmi mrzí, že tuto věc řešíme touto formou. Telefonicky jsme spolu mluvili a vy jste mě říkala, že nás chcete pouze informovat jak je zboží špatné. Já osobně jsem vás požádal, aby jste podala reklamaci, udělala fota poškození a zaslala je emailem k nám , že z mého profesního hlediska nemůžu pouze tuto informaci vyslechnout a nic s tím nedělat. Říkal jsem vám, že se to musí dát do pořádku a takto to rozhodně nechat nemůžeme. Rovněž jsem vám říkal, že zaslané fota pošleme výrobci a budeme chtít od něj řešení. Říkal jsem, že části, které jsou poškozené vyměníme. Do dnešního dne jsme od vás žádnou písemnou reklamaci ani fota neobdrželi, pouze toto hodnocení. K výše mnou napsané větě, že "za kvalitou si stojíme": Každý týden navážíme cca. 15 -20t nábytku od tohoto výrobce. Procento reklamací je ročně řádově 1,5% a to v největší míře vzniká dopravou, nikoli ve výrobě. Materiál, který výrobce používá je Kronopol (jinak u nás Kronospan), což je naprosto renomovaná firma a pokud píšete o nekvalitním materiálu, píšete o tomto výrobci lamina. Rozhodně tím ale nechci říct, že reklamace vzniknout nemůže. Co se týče informace o původu zboží, nebo případně informací o produktech. Vždy používáme označení, které nám dává dodavatel nebo výrobce. Pokud není původ napsán na stránkách, vždy a to zdůrazňuji vždy, zákazníkovi na dotaz původ sdělujeme. Pokud jste tyto informace neměla nebo nenašla na webu, mohla jste nás kontaktovat před uzavřením objednávky a na cokoli se dotázat. Následně jsme vás pak kontaktovali telefonicky a ověřovali jsme si s vámi objednávku. Všechny vaše dotazy , které jste nevěděla nebo jste si nebyla jistá, jste mohla i v této chvíli dostat a v případě, že by vám cokoli nevyhovovalo, mohla jste objednávku stornovat.
Co mě však velmi zaráží.... Píšete jak jste si najala profesionální montážní firmu, která měla připomínky ke zboží, když jej montovali a podobně... Ptám se tedy proč, profesionální firma, která rozbalila balíky, musela vámi uváděné poškození přece vidět a rozhodně, pokud bylo tak zboží poškozené, přece nebude dále cokoli montovat, ale řekne: "paní, tohle montovat nebudeme, reklamujte to, tohle je hrozný nábytek...." Proč tedy, v takovém stavu profesionálové kompletní ložnici smontovali....? Mohli jsme všichni předejít těmto následným věcem a vše řešit okamžitě. Z mého pohledu je to velmi zvláštní.... Jednou větou - telefonicky jste nás kontaktaktovala, že máte od nás hroznou ložnici, kterou přesto odborníci smontovali, byť byla ve stavu v jakém uvádíte a na můj požadavek, ať pošlete reklamaci a pár fotek, že to musíme vyřešit, nedojde nic pouze tato recenze, jak nedoporučujete obchod a jak hroznou ložnici od nás máte .....
Dále jste upozorňovala, že vám chyběli zámečky a závěsy na zeď..... Co se týče zámečků, tyto věci odesíláme druhý den a pro doplnění - pokud je poškozeného něco ve zboží má zákazník poškozenou část cca do 5 -10 dnů doma novou a poškozenou vyhodí. Kování na zeď nedává dnes téměř žádný výrobce a o tom jsme rovněž v telefonu mluvili, jelikož neznáme vaše materiály, ze kterých máte dům nebo byt postavený.
Co se týče vaší připomínky roštů. Laťový rošt vám dal skladník omylem na víc a nejedná se o normální rošt, ale pouze o laťovku, která není v ceně lůžka. Rošty, které jste si koupila jsou pro všechny typy matrací a doporučili jsme je vám proto, aby vám laťový rošt matraci nedeformoval. Ten co jste od nás dostala na víc, pro nás není rošt, ale náhrada roštu.
Na závěr bych chtěl říci, pokud máte opravdu se zbožím problém, pojďme věc řešit normální lidskou a slušnou formou, zašlete nám výše zmiňované podklady a my se vám budeme snažit maximálně pomoci, tak jak jsem vám již říkal v našem telefonickém hovoru.
Pevně věřím, že z naší reakce jste poznala, že jsme profesionální firma a ne firma, která by se zákazníka nezajímala a nestarala.
Velmi mě mrzí jaké jste napsala hodnocení, což bych pochopil v případě, že bychom s vámi nekomunikovali, ale určitě potvrdíte, že jsem vám chtěl být, hned jak jste volala, nápomocen...
Děkuji a přeji krásný den
Jaroš -
Doporučuje obchod
Chci poděkovat za vstřícnost a vysvětlení mého dotazu. Byli velmi ochotní.D.F.
Reakce obchodu Divanti.cz
Dobrý den,
předně děkujeme za vaše velmi pěkné hodnocení. Primárně se vždy snažíme zákazníkovi co nejlépe poradit a následně jsme pak rádi, když u naší společnosti udělá objednávku. Tento standard se snažíme držet a pokud bude v našich silách i maximálně zvyšovat. Těšíme se na další vaše nákupy u nás.
Přejeme krásný den
Kolektiv Divanti -
Doporučuje obchod
- Příjemné vystupování
- Telefonické ověření objednávky a upřesnění dodání
- Obchod mohu jen a jen doporučit
- Žádná nebyla
Reakce obchodu Divanti.cz
Dobrý den,
vaše spokojenost s naší společností nás velmi těší. Doufáme, že se k nám budete rádi vracet a vždy naleznete to co hledáte.
Přejeme krásný den
Kolektiv Divanti -
Doporučuje obchod
Zatím nemohu hodnotit, byl to první nákup
Reakce obchodu Divanti.cz
Dobrý den,
děkujeme za vaše hodnocení, i když dříve, než jste zboží od nás obdrželi. Heuréka vám zaslala dotazník dříve, než máme deklarovaný termín. Nicméně, zboží jste v termínu obdrželi a věříme, že jste spokojeni.
Přejeme krásný den
Kolektiv Divanti -
Doporučuje obchod
- příjemná komunikace
Reakce obchodu Divanti.cz
Dobrý den,
jsme velmi rádi, že komunikace s námi pro vás byla příjemná. Budeme rádi, když se k nám budete rádi vracet i v budoucnu a vaše hodnocení bude vždy tak příjemné.
Přejeme krásný den
Kolektiv Divanti -
Doporučuje obchod
toto je moje první zkušenost s tímto obchodem
Reakce obchodu Divanti.cz
Dobrý den,
rádi bychom vám poděkovali za vaší recenzi, které si velmi vážíme. Pevně věříme, že to nebyl u nás váš poslední nákup a i v budoucnu se k nám bedete rádi vracet.
Přejeme pěkný den
Kolektiv Divanti -
Doporučuje obchod
- Výborne jednání
Reakce obchodu Divanti.cz
Dobrý den,
velmi děkujeme za váš nákup u naší společnosti a za tak krásnou recenzi. Budeme se těšit, že se k nám rádi budete vracet a vždy naleznete to co hledáte včetně kvalitních služeb.
Velmi děkujeme a přejeme krásný den
Kolektiv Divanti -
Doporučuje obchod
- dodržen termín dodání
- -zboží dodáno v perfektním stavu
- -ochotný řidič
- nevím
dobrá komunikace s obchodem, dodržen termín dodání zboží, výborná komunikace s řidičem, zboží ani obal nepoškozen
Reakce obchodu Divanti.cz
Dobrý den,
velmi si vážíme vašeho pěkného hodnocení. Vaše spokojenost je nám odměnou za práci, kterou děláme. Těšíme se na další nákupy u naší společnosti.
Přejeme krásný den
Kolektiv Divanti -
Doporučuje obchod
- rozumná cena
- vcelku rychle dodáno
- komunikativní prodejce
Standard kvalita za rozumnou cenu
Reakce obchodu Divanti.cz
Dobrý den,
děkujeme vám za vaše doporučení dalším zákazníkům. Budeme se těšit, že nás i v budoucnu navštívíte a vždy naleznete co hledáte.
Přejeme krásný den
Kolektiv Divanti -
Doporučuje obchod
Pani v obchode mila a velmi vstricna.
Reakce obchodu Divanti.cz
Dobrý den,
velmi děkujeme za vaše milé hodnocení a budeme rádi, když i v budoucnu se na nás s důvěrou obrátíte.
Přejeme krásný den
Kolektiv Divanti -
Doporučuje obchod
- Solidní jednání
Jsem velmi spokojená,s přístupem a ochotou.Dekuji
Reakce obchodu Divanti.cz
Dobrý den,
upřímně děkujeme za krásnou recenzi a rádi vás obsloužíme kdykoliv se na nás i v budoucnu obrátíte. Věříme, že naše služby budou vždy pro vás zákazníky na vysoké úrovni.
Přejeme krásný den
Kolektiv Divanti -
Doporučuje obchod
- Sebemenší problém okamžitě vyřešen ke spokojenosti zákazníka.
S obchodem DIVANTI jsem byl velmi spokojen ! Váš přístup a jednání se zákazníkem je opravdu na vvysoké úrovni.Zvláště bych chtěl vyzdvihnout,jednání a přístup k zákazníkovi pana JAROŠE. Jednání s ním bylo pro mne velice příjemné. Ještě jednou děkuji za vaše služby a přeji vám hodně dalších spokojených zákazníků. Váš spokojený zákazník.
Reakce obchodu Divanti.cz
Dobrý den,
velmi si vážíme vašeho velmi milého hodnocení a jsme rádi, že naše práce je takto krásně oceněna. Věříme, že se v budoucnu na nás vždy s důvěrou obrátíte a vždy naleznete to co hledáte.
Děkujeme a přejeme krásné dny
Kolektiv Divanti -
Doporučuje obchod
- Ne
- Ne
Reakce obchodu Divanti.cz
Dobrý den,
děkujeme vám za doporučení dalším zákazníkům a pevně věříme, že budete u nás vždy při dalších nákupech spokojeni.
Přejeme krásný den
Kolektiv Divanti