Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Když už se teda ptáte - koupil jsem u vás NOVOU desku do plynového kotle v ceně přes 8500,- Kč. Na první pohled krabice ani vnitřní obal s pečetí nevykazovaly známky rozbalení/poškození. Opak byl ale pravdou. Bezpečnostní štítek na vnitřním obalu/pečeť byla rozříznuta a následně průhlednou páskou přelepena. Bylo tak zjevně učiněno s úmyslem navodit dojem neporušení štítku. Diskuzi s prodejnou o tom, kdy, kde, kdo štítek rozřízl, jsem si raději odpustil... i k poznámce drobným písmem na faktuře - pozdější připomínky ke stavu zboží mohou být zanmítnuty.
Dobrou pověst obchodník dlouhá léta buduje, ale ve vteřině ztrácí. -
Nedoporučuje obchod
- Pokud nemají skladem objednané, pošlou díl jiný a levnější ovšem v púvodní ceně.
Reakce obchodu Díly na kotle.cz
Dobrý den,
zapoměl jste napsat, že jste si zakoupil anodu Vaillant, pak jste přišel na to, že může být stejná od jiné značky a požadoval vrátit část kupní ceny. S tím jsme souhlasili, příště si raději díl encháme poslat zpět, protože něco si koupit a pak být chytrej to umím taky.
S pozdravem
Michal Štarman -
Nedoporučuje obchod
- Nepřišla ani výzva ani zboží
-
Nedoporučuje obchod
Snura na obrazku ma omotane konce paskou aby se nerozpletala to co mi dorazilo v baliku ovsem bylo opakem konce nezapaskovane 3 cm z kazde strany rozpletene , nevim co za umelce toto strihalo a pripravovalo k expedici, proste fuserina..
-
Nedoporučuje obchod
- Zboží nedorazilo
Zboží nedorazilo, je zaplaceno, žádná odezva ze strany obchodu!!!
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- Rychlé jednání, zboží přišlo včas a v pořádku
- Po telefonu mi nikdo nebyl schopný poradit jestli kupuji tu správnou součástku, prý poradí přes mail. Na ten mi zatím nikdo neodpověděl, součástka byla bohužel nevhodná takže je mi k ničemu.
-
Nedoporučuje obchod
- Nezájem
-
Nedoporučuje obchod
Na internetu informace “skladem”, dodani do 31/3, 26/3 email “vyskladneno”, kdyz 6/4 stale nic nedorazilo, volal jsem, informace ze skladem neni a dorazi jim mozna do 14 dnu. Zadna omluva, na zakaznicke lince mi arogantni pani sdelila at se nehadam. Nechapu tuhle firmu, tohle jednani, objednavku jsem zrusil a zakoupil jinde, kde mi dorucili nasledujici den.
-
Nedoporučuje obchod
- týden čekám na zapalovací patronu a mrznu doma.Ještě ,že mám přímotop.
-
Nedoporučuje obchod
- objednám, druhý den je to v Praze, vyzvednu a přes účet zaplatím fakturu - pokud díl existuje tak žádný problém
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- Rychlá dodávka.
Dodáno asi vrácené, nebo již vyzkoušené zboží, bez štítku na výrobku (který byl násilně, zřejmě nožem odstraněn) a je dle vyjádření technika, vadný. Ještě se rozhodnu, zda ho vrátím, nebo, pro další náklady na vrácení, zahodím.
Reakce obchodu Díly na kotle.cz
Dobrý den,
není problém nádobu vrátit, máte na to dle zákona nárok. Nezdá se mi vyjádření technika, klidně si to rád zkontroluji. Nová nádoba je vždy zkoušena výrobcem a proto závit není vždy zcela čistý, ale to by měl pan technik vědět. Každá nádoba je od výrobce natlakována na 1-1,2 barů a pokud by byla špatná byl by na straně vzduchu tlak 0 barů. Pokud je ten technik schopný, tak toto pozná hned aniž by nádobu instaloval do kotle, protože před každou instalací, by měl nádobu nejdříve změřit a dofouknout.
S pozdravem
Michal Štarman -
Nedoporučuje obchod
nedá se jim dovolat
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- Originální díl, termostat má krátkou kapiláru.
Při montáži termostatu jsem musel vést kapiláru zkratkou pod horním krytem, protože délka kapiláry nebyla dostatečná.
Reakce obchodu Díly na kotle.cz
Dobrý den,
možná kdyby to montoval proškolený technik, tak by se taková recenze vůbec nemusela napsat. Někdy je lepší si nechat poradit, než to namontovat a pak si stěžovat.
S pozdravem
Michal Štarman -
Nedoporučuje obchod
- Kdybych po téměř měsíci od objednání neposlala dotaz na stav obj., tak čekám nejspíš do teď
-
Nedoporučuje obchod
- Víc jak měsíc zaplacená objednávka ještě nedorazila
- Neberou telefony
- Nereagují na e-maily
- Vůbec neinformují zákazníka o stavu objednávky
-
Nedoporučuje obchod
- mají něco skladem, pak se ukáže, že teda ne ,a pak slibujou člověk s tím počítá a nakonec dělají mrtvého brouka ...a není to poprvé ,ještě nikdy jsem nepsal zápornou recenzi ,ale co je moc to je moc...
-
Nedoporučuje obchod
Objednal jsem si dvě anodové tyče, obě byly společně zabalené. Jedna tyč byla na výce stranách proražená. Ihned jsem to reklamoval. Byla mě slíbena kompenzace - nová tyč, ale i přes mnoho urgencí jsem se až dodnes výměny nedočkal.
Reakce obchodu Díly na kotle.cz
Anoda byla odeslána hned druhý den. Nemůžeme za to, že to zásilkovna nebyla schopna dodat na požadovanou adresu. Mrzí nás toto hodnocení, protože vše bylo dodáno ihned do druhého dne. Reklamovaná anoda byla odeslána hned, nečekalo se na to, až se vrátí špatná anoda. Bohužel se najdou lidé, kterým nelze vyhovět.
S pozdravem
Michal Štarman -
Nedoporučuje obchod
- Rychlost dodání
- Rozměry nesouhlasil. Ostatně, už jsem vám jednou to samé odpověděl. Mám tedy čekat na stejný dotaz?
-
Nedoporučuje obchod
- Rychle dodáno
Nedodáno to co jsem si objednal a bohužel už 3. týden se nic neděje. Telefon nikdo nezvedá, reklamační oddělení 4 hodiny v týdnu, na email nikdo nereagoval. Po napsání negativní recenze na zbozi.cz jsem obdržel zprávu, že okamžitě posílají to co jsem objednal a že potřebují adresu. Od té doby víc než týden a zase nic.
Reakce obchodu Díly na kotle.cz
Dobrý den,
omlouváme se za komplikace a způsobené problémy. Nicméně kolegyně vás informovala po emailu. Naše linka pro reklamace funguje každé Úterý a Čtvrtek od 8:00h do 10:00h. a neměl by být problém se dovolat. Neevidujeme, že byste psal na portál zboží.cz nějaké negativní recenze na náš e-shop. Ale potřebovali jsme vědět vaší přesnou adresu, abychom vám mohli správné zboží zaslat.
Děkujeme za pochopení a pevně věříme, že i přesto vás to od dalšího nákupu na našem e-shopu neodradí, a vše už bude v pořádku.
Za tým Dílynakotle.cz
Ondřej Ešner
www.dilynakotle.cz -
Nedoporučuje obchod
- velmi slušný sortiment a ceny
- online dotazy - odpověď za cca 12 hodin (neustále odbavovali zákazníka přede mnou)
Nezajištěný provoz v prodejně v Praze (dovolená, nemoci, atd.).
Reakce obchodu Díly na kotle.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaši důvěru,nákup i Vaše hodnocení. Váš názor je pro nás velmi důležitý, z toho důvodu abychom se stále mohli zlepšovat a rozšiřovat naše služby a sortiment. Snažíme se, aby naši zákazníci byli spokojeni. Omlouváme se pokud naše služby nebyly k vaší 100% spokojenosti, Pevně věříme, že i přesto Vás to od další nákupu na našem e-shopu neodradí, a vše už bude v pořádku.
Za tým Dílynakotle.cz
Ondřej Ešner
www.dilynakotle.cz