Přihlásit se a přidat příspěvek
  • To čo píšu na stránke ochotný poradiť atď všetko je to pekné ale len napísané. Neviem koľko ľudí tam pracuje ale rýchlosť odozvy na správy bola veľmi pomalá. Na infolinke my len povedala aby som čakal. Ono viem že sa nedá hneď každému vyhovieť. Súrne som potreboval diel na kotol a bez komunikácie proste niet informácií ktoré potrebujem sa dozvedieť aby zvolený diel bol správny . Ono keď nekurite pár dní pretože kotol sa pokazil a snažíte sa zohnať diel a už čakám tretí deň o pomoc tejto firmy tak už strácam trpezlivosť .ale nevadí .ale chvála Bohu v považskej Bystrici je firma ktorá mi ochotne hned poradila pomohla súčiastku predala a ja som mohol do hodiny kúriť .

  • Dobrý den. Ještě doplňuji, že přišel email o předání zásilky k přepravě, tak to vypadá na šťastný konec. Snad dorazí správný díl : ). I přesto nutno říct, že to byla bída. No alespoň máte dost prostoru na zlepšení . Děkuji Hudík.

  • Dobrý den. Nevím jak vás jinak kontaktovat. Infolinku po pětačtyřiceti pokusech,už asi nemá cenu pokoušet. Před dvěma dny jsem se emailem dotazoval na dostupnost dilu ke kotli.(bez reakce) Poté jsem se po dlouhé době (cca 4h.) Dovolal na infolinku, kde jsem pánovi vysvětlil co potřebuji a hlavně jak rychle to potřebuji (kotel nejde, venku půl metru sněhu) Odpověď zněla: Díl máme a pokud ho objednáte, tak ho ještě dnes odesíláme. Hurá! Za pár minut jsem udělal objednávku . Do poznámky napsal,že to opravdu spěchá a zaplatil za díl platební kartou. Druhý den jsem očekával email od přepravce. Marně. Na infolince jsem se od outomatu dozvěděl, že je zboží úhledně zabaleno a hned jak to půjde ho budete odesílat. Volám znovu a když už jsem se dovolal(2h) , tak mi pán pověděl, že ani neví a nemůže mi říct,proč to neodešlo. To se asi stává. Nicméně mi řekl, že to dnes opravdu odejde. Bohužel je teď o dalších asi dvacet pět hodin vše bez změny. Na infolince mi automat říká , že je zboží úhledně zabaleno a v nejbližší době bude odesláno. Dovolat se k někomu živému je nemožné a jediné čím jsem si jistý je to, že venku dlouho teplo nebude. Prosím vás aspoň o nějakou smysluplnou odpověď. Jestli to pomůže, tak číslo objednávky je 58185 Pod objednávkou určitě najdete i kontakt na mne. Děkuji Daniel Hudík.

  • Zuzana: Cituji zde přímo Vás, a příště než se rozhodnete psát recenze doporučuji se trošku zamyslet. Kdyby obchody mohli hodnotit zákazníky, tak Vy by jste určitě táke nebyla tím nejžádanějším zákazníkem.

    "Dobrý den, pane Štarmane,

    nezbývá nám než souhlasit, jelikož díl je nám úplně k ničemu, armatura, co já vím, byla v kotli asi 6 hodin (ale je možné, že i já jsem na omylu, řeším vše za tátu), ale chápu, že pro Vás ji asi nelze použít jako novou. Souhlasím tedy se zasláním 2000,- máme vyplnit reklamační formulář či stačí podklady, které již máte?"

    Pokud někdo hodlá podvádět a myslí si, že může použité zboží vracet a dělat jako by bylo nepoužito tak to se plete.

    S pozdravem
    Michal Štarman

  • Tento obchod absolutně nedoporučuji, ani nemohu napsat recenzi, protože mi pro jistotu žádný formulář k napsání recenze nebyl zaslán! Naprostá neochota pracovníků, s takovým jednáním jsem se ještě v životě nesetkala. Vyhněte se tomuto obchodu obloukem. Karlová

  • zamrzla.drahoslav: Dobrý den,

    děkujeme za Vaši důvěru a kladné hodnocení. Snažíme se, aby naši zákazníci byli spokojeni.

    Za tým Dílynakotle.cz
    Ondřej Ešner
    www.dilynakotle.cz

  • sykec69: Dobrý den,

    děkujeme za Vaši důvěru i nákup. Snažíme se, aby naši zákazníci byli spokojeni. A případně se na nás obraťte i příště. Rádi Vám opět pomůžeme.

    Za tým Dílynakotle.cz
    Ondřej Ešner
    www.dilynakotle.cz

  • Dobrý den, rád bych pochválil přístup zaměstnanců této firmy k zákazníkovy. pokazil se mě kotel a tento obchod nabízel v e-shopu řídící desku, bohužel dle stavu e-shopu byly skladem jen verze na kotle s vyšším výkonem a o něco dražší než ta kterou bych konkrétně potřeboval, ale pro provoz kotle byla použitelná, nicméně cca o 600 Kč. dražší. Tuto desku jsem tedy objednal a jel pro ní do sídla firmy, při přebírání dílu, jsem se zmínil že by mě stačila deska na kotel o řadu níž ale že je jen na objednávku, zaměstnanec firmy mě odpověděl že tato deska je na skladě. Na místě mě ochotně změnily objednávku a odjížděl jsem s deskou co byla potřeba a ještě jsem ušetřil.
    Že na e- shopu nebyl tento typ jako položka ihned skladem se samozřejmě může stát(zavadu jsem řešil v neděli večer a desku objednával v pondělí v 7:30 ráno, takže mohla klidně přijít v pátek akorát se nestačili aktualizovat stránky prodejce).
    Proto bych touto cestou ještě jednou rád poděkoval zaměstnancům firmy za vstřícnost a ochotu, mohli klidně hrát mrtvého brouka a nechat mě koupit zbytečně dražší kus, ušetřily by si tak práci. NIcméně se zachovali jako prodejci co si zákazníka váží, ještě jednou děkuji a doporučuji nákup u této firmy.

  • Dobrý den. pochvala pro Dily NA Kotle rychlost,spolehlivost a serioznost.Doporučuji.

  • Zdravím,

    jak je to u Vás se zárukou na díly? Servisák mi řekl, že když si u Vás koupím díl, tak ať si ho i namontuju sám a on mi záruku nedá. Díly si u výrobců/dovozců jako uživatel nekopím ( jedině přes autorizovaný servis ).

    Dík za vysvětlení
    Kopanina