Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Vážený uživateli mranvan,

    ad 1) Když si objednáte mobilní telefon čínské značky, která v ČR nemá ani oficiální zastoupení, nemůžete se divit, že telefon nebude výrobcem určen pro distribuční kanál ČR, protože takový mobil od tohoto výrobce ani neexistuje. To, že se podivujete nad tím, že v tomto mobilu byla původně čínština, je asi stejné, jako byste si stěžoval, že u VolksWagenu dovezeného z Německa byla původně němčina a prodejce do auta pro Váš komfort dodal češtinu.

    ad 2) I přesto Vám byly peníze vráceny, takže nemáte jediný důvod být nespokojený. Považovali bychom za slušné, když už jste nás zde v diskuzi napadl, abyste informoval i o tom, jak se věc vyvíjí dál a jak vstřícně jsme se k věci postavili. Zatím patříte mezi většinovou skupinu zákazníků, která píše do diskuze jen když je s něčím nespokojena, ale s pozitivními ohlasy už nepřijde.

    Digitalia

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Recenze byla odstraněna z důvodu vulgárního obsahu.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Recenze byla odstraněna z důvodu vulgárního obsahu.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • MartinFillo: Dnes jsem s nimi mluvila a žádala je o dopbropis a zaslání peněz. Paní mi mailem odpověděla, že může urgovat účetní oddělení, ale dobropis nepřišel.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Digitalia: Bohužel i já mám s vámi špatnou zkušenost. Objednala jsem si u vás telefon, který nebyl určen pro český trh. Vůbec to nebylo u tohoto zboží uvedeno a s drzostí jste mi tento telefon zaslali aniž by jste mne informovali o tom, že se se jedná o mobil určený pro čínský trh a přiinstalovali jste tam jen čestinu, ale čínstina se mi na růných místech stále objevovala. Také je s podivem, že objednávku jsem zadávala na digitana.cz, pod číslem zakázky QP1710007756. Ihned po tomto zjištění jsem mobil vrátila, s dopisem, že na základě ustanovení § 1829 a následujících zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, odstupuji od kupní smlouvy, ale na dodavatelskou firmu Central Import s.r.o. Opět mi přišel mail s informací, že odstoupení od smlouvy bylo provedeno a dotaz na mé číslo účtu u banky, které bylo uvedeno již v mém dopise. Do dnešního dne mne nikdo nekontaktoval o dalším postupu, tj, kdy budou vráceny peníze na můj účet. Dnes je na webových stránkách uveden dodavatel ELECTRICITY s.r.o.
    Vše mám uloženo a tudíž mne nemůžete nařknout za prázdné pošpiňující řeči nebo za zoufalého konkurenta.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nikdo z diskutujících zde neuvádí nic konkrétního, co by prokázalo, že u nás skutečně nakoupil. Skutečně ověřené recenze od skutečných lidí naleznete na stránce recenzí.

    Zde do diskuze může snadno psát konkurence, jak to i činí. Příspěvky neberte vůbec vážně, pokud neobsahují alespoň číslo objednávky, jméno a příjmení, číslo balíčku... Případně něco jiného, co by mohlo dokázat, že člověk u nás skutečně nakoupil.

    Naše reakce např. paní Terez:
    Paní Terezo, odpovídáme na 100% mailů. Nikdo nám ohledně zrušení objednávky Xiaomi nepsal. Takže prosím napište sem číslo balíku, které vám muselo určitě po objednávce přijít, protože jinak je jasné, že jste pouze zoufalý konkurent, který se nás zde snaží pošpiňovat.

    To samé platí pro ostatní diskutující. Napište sem něco konkrétního a nejen prázdné pošpiňující řeči.

    Digitalia

  • A samozřejmě, emailyo objednávce mi přišly z obchodu DIGITANA.. Což pro mě není věrohodné..

  • Tak já, jsem chtěla mobil.. dočetla jsem tu 100% kladné recenze. byla jsem nadšená, mobil jsem objednala.. pak jsem zabředla jsem do diskusí.. a zděsila jsem se,dostala jsem strach co mi přijde.. telefon byl o hodně levnější než jinde... Napsala jsem jim email,zda je telefon opravdu nový,nepoužitý a jestli to není fejk z číny (xiaomi).. neodpověděli.. Takže jsem zásilku nepřebrala a poštákovi jsem se omluvila,at je má zásilka zbytečně nezdržuje. Pro někoho možná zbabělé chování,ale eshop mi nedal jedinou jistotu,že telefon bude v pořádku... Mobil jsem si už objednala jinde a jsem nadmíru spokojená. :-)

  • v obchodnich podminkach spolecnosti se pravi (a mam to ulozene)
    "Stížnosti a připomínky kupujícího, které se týkají smluvního vztahu uzavřeného mezi prodávajícím a kupujícím, vyřizuje prodávající v souladu s platnými předpisy, kdy stížnosti a připomínky může zákazník uplatnit v kterékoliv prodejně prodávajícího nebo použít linku přání a stížností na tel. +420 778 531 883"
    voila - telofon je spolecnosti alvia -https://obchody.heureka.cz/alvia-cz/diskuse/

  • Bohužel jsem dnes také naletěla.. Koupila jsem telefon,po 6 dnech reklamovala, po dalších 20 mi přišel,s neopravenou druhou závadou a k tomu se přidali další dvě.. Dnes jsem poslala telefon znovu, pokud mi nevrátí peníze,budu to hnát soudně!Zboží rozhodně neodpovídá zboží novému!Rozhodně nedoporučuji!

  • Varuji před koupí v tomo obchodě! Koupila jsem zde mobilní telefon, měl být nový, ale po spuštění jsem v něm našla cizí fotky a další dokumenty. Raději jsem přístroj vrátila ve čtvrnáctidenní lhůtě. Chtěla jsem nasat recenzi sem na Heureku, ovšem není to možné - potvrzení o koupi mi nepřišlo ze serveru Digitalia.cz, nýbrž z Digitana.cz - tento obchod není na Heurece zaregistrován, tudíž není možné po koupi poslat recenzi. Domnívám se, že 100% doporučení od "zákazníků" je podvod. Reálným zákazníkům totiž není umožněno recenzi napsat.
    Psala jsem i na zákaznický servis Heureky, která se snaží obchod podrobit kontrole, nicméně se zdá, že neúspěšně. Digitalia.cz to má dobře ošetřené.
    Příště si již dobře rozmyslím nákup v jakémkoli neznámém e-shopu, je to vskutku riskantní!

  • Domnívám se že tato firma se zabývá prodejem repasovaných el.spotřebičů které vydává za nové.Doporučuji po koupi ověřit ;)

  • Po koupi nového telefonu jsem zjistil že je používaný,fotografie nejspíš předchozího majitele z minulého roku,záznamy v telefonu o sd kartě,mp3songy,aplikace neodpovídající továrnímu nastavení.

  • dobry den kde mate napsano kde mate napsanou zaruku a distribuci dekuji předem