Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Příspěvek byl odstraněn, nejednalo se o skutečnou objednávku - uvedeny nesmyslné fakturační údaje.
-
Nedoporučuje obchod
- Dlouhá dodací lhůta
- špatná komunikace o vyřízení objednávky
Toto byl aprvní objednávka a pro špatnou komunikaci zvažuji zrušení objednávky
Reakce obchodu Digital24.cz
Vážený zákazníku, dne 17.11 jste si u nás objednala robot MUM4675, tento výrobek máte u nás na skladě připravený již od 18.11. Tzn. hned druhý den od odeslání objednávky, ten den jste od nás obdržela i mail, že je výrobek připravený k odběru na výdejním místě a že si ho můžete vyzvednout.
zde mail o potvrzení : ( prosím o info, jak více můžeme potvrdit objednávku )
From: [email protected]
Sent: Friday, November 18, 2011 3:34 PM
To: @seznam.cz
Subject: Objednávka č.290695
Dobrý den,
Vaše objednávka č.290695 byla úspěšně vyřízena.
Pokud jste zvolili dopravu bylo zboží předáno dopravci a bude doručeno následující pracovní den (pokud nebylo domluveno jinak).
V případě osobního odběru je zboží připraveno ve výdejním místě našeho eshopu. Ve výdejním místě lze platit pouze v hotovosti.
Informace o výdejním místě včetně mapy skladovacího areálu naleznete zde : http://www.elektroworld.tv/kontakty/t-298/ -
Nedoporučuje obchod
- Naučí mě nakoupit jinde kde stojí o moje peníze.
- Měli zboží,které jsem potřebovala.
- Jediný slušný člověk byl ten,který se mnou komunikoval,když jsem do firmy volala a dotazovala se,kde mám mnou objednané zboží.
- Špatná komunikace,po mém hodnocení na Heuréce jsem se do 2 minut telefonicky dozvěděla,že jsem lhářka.
Z mé strany nenakupovat,zboží které bylo inzerováno nebylo,po záporném hodnocení jsem byla lhářka a jak jsem již zmínila,najednou byla reakce obchodu velmi rychlá.Dotyčnému,který mě nazval lhářkou jsem řekla,že se vyvaruji příštího nákupu u této firmy,odpověď:to budeme rádi"!!!!
Vrchol arogance od někoho,kdo chce obchodovat,čekala bych místo dosti agresivního tel,hovoru trošku pokory,od čeho si žádají telef.kontakt?Snad aby mi zavolali že zboží které nabízejí ale nemají mám koupit jinde????To bych očekávala.Reakce obchodu Digital24.cz
Toto bereme jako nepravdivou recenzi konkurence a nebudeme se k ní vyjadřovat. Pouze poukážeme, že každý zákazník může napsat pouze 1 recenzi ( technicky na Heurece nelze poslat 2 ověřené recenze ). V tomto vyjádření je uvedeno, že jsem po „ této “ recenzi na Haurece zákazníka kontaktovali, což logicky nelze, protože v této recenzi je již uvedeno jaká by měla být naše budoucí reakce, že ho budeme v budoucnu kontaktovat do 2 minut po odeslání této recenze.
-
Nedoporučuje obchod
- Nelze posoudit - zdálo se na první pohled, že je to hlavně komunikativnost pracovníka obchodu a cena zboží.
- Nedodání zboží.
Objednáno zboží 31.10.2011 kvůli ceně a rychlé písmené odpovědi na dodací lhůtu lednice KGE 39AL40. Hned druhý den na eshopu se změnila(zvýšila) nákupní cena. Po 14 dnech (konkrétně 15.11.) jsem se telefonicky dotázal, jak to vypadá s mojí objednávkou. Ověřovali a zpětné volání obchodu bylo, že neví, kdy jim dodavatel dodá zboží a nemohou nic slíbit. Po domluvě s pracovníkem mi bylo přislíbeno, že znova kontaktují dodavatele. Na ledničku jsem byl ochoten ještě počkat.
Do dneška 18.11.2011 jsem žádnou další informaci nedostal. Proto storno objednávky. Pravděpodobně se jedná o nemožnost(neochotu) dodat zboží za nabízenou cenu. Obchodu bych doporučil, neoslovovat kupující jejich jménem na Heuréce v případě jejich negativního názoru na obchod.Reakce obchodu Digital24.cz
Dobrý den, problém opravdu je nedostatku této lednice u dodavatele Bosch, při prvním kontaktu, kdy jste poslal objednávku jsem Vás na to upozornili, s tím, jak uvádíte jste s tímto souhlasil. Při posledním tel. kontaktu jsme Vám sdělili, že Bosch má stále tento problém s lednici a po domluvě jste uvedl, že určitě na lednici počkáte. To že se změnila cena je vývoj ceny na trhu, s tím, že od nás jste měl potvrzeno, že lednici budete mít samozřejmě za cenu, kterou máte na objednávce.
-
Nedoporučuje obchod
- Levné zboží
- Dané zboží neměli skladem, i když to uváděli na internet. stránkách.
Dané zboží nemají skladem, jak uvádějí.
-
Nedoporučuje obchod
- Ceny.
- Nejasná komunikace, volala mi jakási ne dostatečně zaučená slečna: "jestli to zboží opravdu chci" tento dotaz mi přijde nevhodný, proč bych jinak objednával, pak mi bylo sděleno "no ono ale není a nevíme kdy bude"... Moc důvěry jsem tím nezískal, přesto čekám na výsledek.
Reakce obchodu Digital24.cz
Dobrý den, každou objednávku kterou obdržíme ještě telefonicky potvrzujeme, proto ten hovor. Velmi často se stává, že zákazník při vystavování objednávky udělá nějakou chybu, nebo nějakou nepřesnost, proto po odeslání objednávky vždy kontaktujeme zákazníka, abychom případně odstranili tyto nepřesnosti. Myslím, že tak je to v pořádku. ( tak jako zrovna u vás, kdy jste objednal hlubokou pračku, ale chtěl jste úzkou, tzn. na základě toho kontaktu jsem si upřesnili, že jste udělal chybu a změnili pračku na model "slim". )
-
Nedoporučuje obchod
- Nízké ceny
- Uvádí zboží skladem a není to tak
Zboží mělo být skladem a nebylo, prý nikde není a bude až za měsíc - oceňuji že aspoň zavolali. Z jiného eshopu jsem měla zboží doma do týdne.
Reakce obchodu Digital24.cz
Dobrý den, bohužel tento model byl v dané chvíli nedostupný u dodavatele ( Na dotaz ) a tuto informaci jste obdržela do 30 minut od vašeho zaslání objednávky. Bohužel ne všechny výrobky máme ihned o odběru, ale o této skutečnosti vždy pravdivě informujeme a nenecháváme žádného zákazníka zbytečně čekat.
-
Nedoporučuje obchod
- Cena zboží
- Možnost osobního odběru
- Dodávka má již sedm dní zpoždění!!!!
Nespolehlivá doba dodání. Tedy nedoporučil.
Reakce obchodu Digital24.cz
Pane Činátl, holící strojek Braun 3 300 již máte u nás připravený ve skladu k osobnímu odběru.
-
Nedoporučuje obchod
- žádnou
- Neaktualizovanost, zda-li je zboží na skladě. U zboží je uvedeno, že je skladem a ve skutečnosti skladem není.
Obchod nedodržel dodací lhůtu i když jsem byl ujištěn, že bude do daného termínu doručeno. Jelikož termín nebyl dodržen byla objednávka zrušena, přesto se zaměstnankyně ozvala asi po 2. hodinách od zrušení objednávky s tím, že mi zboží bude doručeno do určitého data. Když jsem sdělil, že jsem provedl zrušení objednávky ( u té samé osoby ), tak jsem byl dotázán, zda-li objednávka na myčku platí ( kterou jsem si neobjednal ). K tomuto jsem neměl již co dodat. Obchod silně nedoporučuji.
P.S. Stejné zboží jsem si objednal v jiném obchodě, který mi zboží dodal do 2. dnů. -
Nedoporučuje obchod
tento obcod sliboval dostupnost zboži do 7dnu ale do dnes zboži neni
Reakce obchodu Digital24.cz
Dobrý den, objednávku jste odeslal 28.8.2011 a dle původní domluvy byl termín dodání 14 dnů, tuto informaci jste od nás obdržel hned v den odeslání objednávky. K dnešnímu dni je to 11 dnů a na zítra máme potvrzeno doručení výrobku. Takže termín dodání je splněný dle domluvy.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
platené prevodom, a dopravca po mne požadoval zaplatiť na dobierku, zbytočné čakanie a telefonáty .......
Reakce obchodu Digital24.cz
Dobrý den, chyba vznikla na straně společnosti TopTrans, kterou jsme bohužel neuměli ovlivnit. Situace se vyřešila přímo na místě, souhlasíme, že došlo ke zpoždění cca 5 minut u předání a jednoho telefonátu, který bylo potřeba vyřešit. Výrobek jste obdržela po uvedených 5 minutách čekání a vše dopadlo tak jak mělo. Tímto se omlouváme za přepraví společnost.
-
Nedoporučuje obchod
- dobrá cena
- dobrá cena
- zatím nehodnotím, zboží nedorazilo
totéžb co v předchozím
-
Nedoporučuje obchod
- Zboží mělo být skladem, k dodání ihned. Ani po 10 dnech není k vyzvednutí.
Nedodržení dodací lhůty.
-
Nedoporučuje obchod
- blízkost bydliště
- nabízí zboží skladem,ihned k dodání a přitom ho nemá.
-
Nedoporučuje obchod
- cena
- osobní odběr
cena skoro nejlepší, místo odběru podprůměrné, čekání na zboží 40min-byl jsem první na řadě
-
Nedoporučuje obchod
- to tedy nevím
- inzeruje zboží, které nemá a to ani v dohledné době
Internetový obchod ...
Reakce obchodu Digital24.cz
Bohužel toto se stává u výrobků které nejsou tak často prodávány a jsou skladem po 1 ks. Pokud nám dodavatel nepotvrdí termín kdy může dodat další zboží, raději objednávku zrušíme. Myslíme si že je to vůči zákazníkovi více fér, než mu stále oddalovat termín a slibovat nesplnitelné.
Evžen Vaca