Přihlásit se a přidat recenzi
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem objednal 13.12.2017 a zaplatil dle pokynů online platební kartou, platba proběhla v pořádku. Objednávku mi potvrdili 14.12.2017. 18.12. 2017 obchod objednávku ztornoval a od té doby nekomunikuje. Zboží nepřišlo a peníze nevrátili.

  • Doporučuje obchod

    60 %

    Vybrala jsem si tento obchod, protože měl produkt, který jsem chtěla, SKLADEM (údajně více než 20 ks). Po dokončení a zaplacení objednávky mi dorazil mail, ve kterém stálo že pracují na naskladnění a termín naskladnění je neznámý....další z řady obchodů, který KLAME zákazníka tvrzením O SKLADOVÝCH ZÁSOBÁCH. Reagovala jsem zpětně v podobném duchu jako je tato recenze, odpověděli slušně a nabídli vrácení peněz. Objednávku jsem nezrušila a informovala je o budoucím hodnocením jejich obchodu. Produkt dorazil oproti očekávání vcelku brzy.

    • všechno vyřídím z obyváku

    je to pohodlné

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží bylo doručreno do dvou dnů. Kekvalitě nemám připomínky.

    Reakce obchodu DIGIPROFI.CZ

    Dobrý den, děkujeme za vaše hodnocení a budeme se těšit na vaši další návštěvu. ;-) Přejeme krásný víkend.
    Tým DigiProfi.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Přišel mi balík,ale byli v něm jiné pantofle.Jsou skoro stejné,proto si je nechám.Navíc při chůzi jedna pantofel vrže......

    Reakce obchodu DIGIPROFI.CZ

    Dobrý den, velmi se omlouváme za tuto nepříjemnost. Pokud pantofle nevyhovují, můžete je samozřejmě reklamovat. Napište nám na [email protected] a my vám s reklamací pomůžeme. Děkuji a přeji krásný den.
    Tým DigiProfi.cz

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Našla jsem zboží v barvě, která nikde nebyla

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Komunikace vázne,žádná reakce na email, zboží nedodáno v lhůtě, kterou napsali.

    Nedoporučuji tento internetový obchod.

  • Doporučuje obchod

    60 %

    • Bez starosti a jednoduchost

    Bez starosti, jednoduchost a poměrně i rychlost.

    • Objednané zboží ještě nepřišlo.
  • objednávka byla uhrazena 26.6.2017 a do dnešního dne, to je 8.7., nemáme žádnou informaci i když jsme jí e-mailem požadovali před týdnem.

  • Doporučuje obchod

    90 %

    • Dobra cena a plné lokalizován produkt.
  • Doporučuje obchod

    90 %

    • výhody internetového obchidu - nákup z domu
    • nevýhoda internetového obchodu - zboží není fyzicky k mání

    Doporučuji nákup v tomto eshopu

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • klid při výběru a možnost porovnat ceny s podobným výrobkem

    prozatimní zkušenosti jsou dobré
    ano doporučuji
    perfektní popis výrobku

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • dobré zboží

    zajímavé zboží

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Preparační sada za nižší cenu než jinde. Celková spokojenost

    • je to jiz 14 dnů a platbu ještě nevrátili,telefon nikdo nebere, čili nekomunikují

    Neplatit předem!!!

    Reakce obchodu DIGIPROFI.CZ

    Dobrý den,

    na tel. jsme v pracovní době od 9-17. O nedostupnosti zboží jsme vás informovali emailem 29.11. 15:55 a stornovalo objednávku. Peníze vám samozřejmě vrátíme, účetní to zřejmě teď před vánoci v takovém presu přehlédla.

    Omlouváme se a děkujeme za pochopení
    eOD.cz

  • Doporučuje obchod

    80 %

    • přehlednost stránek
    • delší dodací doba

    spokojenost

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • KAŽDÝ OBCHOD S DOBRÝM JMÉNEM ŘEŠÍ REKLAMACI ČI VRÁCENÍ ZBOŽÍ ŘEŠÍ TAK, ŽE POŠTOVNÉ HRADÍ V TOMTO PŘÍPADĚ DODAVATEL A NE KUPUJÍCÍ, SETKALA JSEM SE S TÍM POPRVÉ A TUDÍŽ MI ZBOŽÍ VYŠLO NA TROJNÁSOBEK CENY PŮVODNÍ.

    NEDOPORUČUJI.

    Reakce obchodu DIGIPROFI.CZ

    Dobrý den, paní Šmidlová,

    objednala jste u bot za 120,- velikost 38. Tu jsme také správně dodali. Zjistila jste, že chcete velikost jinou. V tomto případě, pokud nepochybíme, tak nám zákazník musí zboží zaslat na výměnu a uhradit poštovné. My poté zašleme jinou velikost.

    Poštovné je za částku cca 125,-, pokud bychom ji hradili 2x tedy i za Vás, tak bychom na vaší objednávce za 120,- byli ve vysoké ztrátě.

    Pokud by chyba vznikla na naší straně, tak samozřejmě zákazníkům zajistíme výměnu na naše náklady.

    Děkuji za pochopení
    Jaroslav Kabíček

  • 30 %

    • něco přeci jen dorazilo
    • nekvalitní zboží, chybějící díl a neskutečně špatný způsob dodání náhradního dílu, který v původní objednávce chyběl

    Dne 20.8. jsem si objednala ložnici (postel, skříň, noční stolky, komoda). Objednávka byla obratem potvrzeno a čekalo se na dodání zboží.
    Zboží dorazilo přibližně za 10 dní, při montáži jsme zjistili, že chybí podstatný díl postele a to lať, která drží rošt s matrací. Okamžitě jsem se tedy s reklamací obrátila na dodavatele. Reklamace byla uznána a náhradní díl měl být doručen do 3 týdnů.
    Dnes je 27.10., tedy více jak měsíc po lhůtě, kdy mi měl být náhradní díl doručen a já stále nemám kompletní postel!
    Termíny doručení stanovuje firma max. jednou týdně jak se jim zlíbí, na tom, zda chodíte do práce nebo jaké máte časové možnosti se nikdo neohlíží a to si dovolím říct, že jsem velmi flexibilní.
    Dnes jsem si již z důvodu absolutního zoufalství vzala den dovolené, abych mohla konečně zásilku přebrat, měla dorazit mezi 19-20 hodinou. Nyní je 21:10, zásilka nikde, ve firmě nikdo samozřejmě telefon nebere.
    Jsem zvědavá, jak mi firma bude kompenzovat mou nucenou dovolenou a jak se konečně k celému problému postaví. Pokud někomu přijde normální, že ani dva měsíce po objednávce, nemám v těhotenství na čem spát, pak věřte, že mě takové jednání normální nepřipadá a budu se adekvátním způsobem bránit.
    Tuto firmu rozhodně nedoporučuji! O kvalitě nábytku lze taktéž polemizovat.

    Reakce obchodu DIGIPROFI.CZ

    Vážená paní, Lenko Hasala,

    díl do vaší zásilky opravdu výrobce nedodal. Museli jsme ho objednat znovu ze zahraničí. To se samozřejmě bohužel může protáhnout.

    Dodavatel nábytku spol. FORLIVING nám poskytla vyjádření:
    "vyřízenou reklamaci zákaznice paní Hasala jsme se pokoušeli dodat celkem ve čtyřech termínech. Bohužel, zákaznici žádný z navrhovaných termínů nevyhovoval, proto došlo k uvedenému zdržení dodání uznané reklamace. Při posledním závozu 27. 10. 2016 naneštěstí z důvodu technické poruchy na trase nemohlo k doručení dojít, náš řidič se pokoušel zákaznici kontaktovat, ale to se bohužel nepodařilo.
    Dnes ráno jsme zákaznici telefonicky kontaktovali, situaci z minulého týdne jsme jí vysvětlili, omluvili se jí a domluvili urgentní dodání během dnešního dne s čímž zákaznice souhlasila."

    Věřím tedy, že nyní už je vše v pořádku.

    Omlouváme se a děkujeme za pochopení.

    Jaroslav Kabíček

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Rychlost,kvalita služeb.
    • Žádné

    První nákup, 100% spokojenost