Recenzi na tento obchod mohou psát pouze ověření zákazníci - tím máte jistotu pravdivosti recenzí. Hodnocení lze učinit vyplněním dotazníku spokojenosti, který zákazníkům přijde po nákupu. Více o Ověřeno zákazníky.

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Vše ok
  • Doporučuje obchod

    100 %

    rychlé objednání a ještě rychlejší dodání.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Spokojenost.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Rychlé vyřízení objednávky, dobrá komunikace a cena.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • osobní odběr (tím pádem ušetříte cca 120Kč za dopravu a dobírku)
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Rychlost
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Dobré ceny a rychlé jednání
  • Doporučuje obchod

    60 %

    • Nakonec jsme vrácení zboží vyřešili
    • Chybně popsané zboží stáhli z nabídky
    • Dorazily mi jiné hodinky
    • Fotky na webu jsou mix z různých barevných variant
    • Vrácení zboží – ač se snažili vyhovět, protáhlo se to
    • Vrácení peněz – musel jsem se připomenout

    Objednal jsem si Garmin Fenix 7S Pro Sapphire Solar, došly mi Garmin Fenix 7S Sapphire Solar (bez „Pro“). Obratem jsem volal. Prvně byli přesvedčeni, že je vše OK, chtěli po mě vyfotit krabičku, ale pak se k tomu postavili čelem, dohodli jsme se na vrácení hodinek (vč. proplacení dopravy).

    Z domlouvání dopravy zpět mám rozporuplné pocity. Na jednu stranu snaha vyhovět, na druhou stranu zaměstnanci ne vždy věděli, co všechno jde. (Například uhrazení zpětné dopravy přímo obchodem – ta možnost tam nebyla, musel jsem to uhradit a požádat obchod o proplacení.) Jejich standardní způsoby vracení vyžadují tisk štítku, což trochu zdrží, když nemáte tiskárnu doma… Ochota tedy byla, ale ve výsledku domluva obě strany stála zbytečně moc času.

    Zásilkovna k nim asi nejezdí každý den. Trackovacího čísla zásilkovny jsem dostal kolem poledne, dodání ale Zásilkovna uvádí až další den k večeru. Hádám, že Zásilkovna vyzvedává balíky jednou/dvakrát do týdne, vysvětlovaly by se tím i různé zkušenosti ohledně rychlosti dodání.


    Časová osa:

    1. Pondělí večer: nákup
    2. Úterý: trackovací číslo Zásilkovny
    3. Středa: skutečně odesláno
    4. Čtvrtek: doručeno, řeším vrácení a tisk štítku
    5. Pátek: odesílám zpět přes GLS parcelshop
    – další týden –
    8. Pondělí: GLS si vyzvedlo balík na parcelshopu
    9. Úterý: GLS doručilo balík v 9:39, v Retinu visí „Čekáme na přijetí“; Tento den to mohli vyřídit, poslat mi platbu zpět
    10. Středa: nic
    11. Čtvrtek: nic
    12. Pátek: nic
    – další týden –
    15. Pondělí: připomínám se, do půl hodiny peníze na účtu, včetně dopravy (okamžitá platba z jiné banky)


    Ač rozumím, že mají ze zákona 14 dní na vrácení peněz, v situaci, kdy vracení probíhá kvůli chybě eshopu (a nikoli z rozmaru zákazníka) bych čekal rychlejší vyřízení.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Skvělá komunikace, rychlé doručení, bezkonkurenční ceny.
    • Velká spokojenost
  • Doporučuje obchod

    100 %

    rychlé vyřízení objednávky

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Obrovský výběr
    • Super bazarové zboží.

    Pán mi poradil s výběrem objektivu a doporučil vhodný typ. Přišel mi druhý den. Jsem velmi spokojený a děkuji.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Bez chyb
    • Při osobním vyzvedávání se výdejna dost špatně hledá. Chtělo by to nějaké popisky k silnici.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Bezkonkurenční ceny oproti známým řetězcům.
    • Velmi příjemní a ochotní.
    • Osobní odběr zdarma.

    Oproti konkurenci, kdy ,, do půlnoci objednáš, ráno máš ', jsem si musel počkat 3 dny na osobní odběr, i když zboží bylo skladem.
    Ale rozdíl v ceně o 2000 Kč stojí za to si počkat .

  • Doporučuje obchod

    90 %

    poměrně rychlá příprava zboží k vyzvednutí

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Žádný problém.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Trochu pomalejší reakce na zaplacenou objednávku.
    Jinak v pořádku.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Po platbu proběhlo všechno rychle.
    • Pak týden nic a na mou výzvu mi bylo sděleno,že moje objednané a zaplacené zboží nemají. Nevím do kdy bych čekal, kdybych se neozval.Po zrušení objednávky mi peníze byly vráceny na účet. Televizi jsem koupil u jiného prodejce ze dne na den.
  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Cena
    • Rychlost doručení
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Na skladě 10 kusů a nakonec nemají nic
    • Ze strany Eshopu žádná komunikace-pouze email o zaplacení zboží

    8.12.2023 jsem objednal TV, v úterý 12.12.2023 jsem volal ohledně zboží, které nedorazilo.... Tentýž den mi napsali z Eshopu, že mi vrací peníze na účet, který jsem jim poslal. Dnes 15.12.2023 nemám peníze ani zboží.
    Pokud peníze nedorazí, budu to muset řešit zřejmě s právníkem.
    Heuréka by si měla prověřit jednotlivé obchobníky!!!!! Absolutní shit.....

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Velký výběr, super ceny