Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Zboží dorazilo poškozené, ve zpevnicich byly chybějící stránky

    Reakce obchodu dhn.cz

    Vážený pane M*****lku, to nás mrzí, že Vám zboží došlo poškozené a se scházejícím stránkami. Z Vašeho vyjádření ale není jasné, jestli scházející stránky souvisí s poškozením zásilky nebo scházely ve výtisku publikace ( což se někdy stát může a my opravdu nelistujeme každou knihu, abychom zkontrolovali, zad-li obsahuje všechny stránky). Nicméně taková situace se jistě dá řešit, ale nikde jsem nedohledal, že byste se nám ozval a sdělil nám, co se stalo a mohli navrhnout nějaké řešení - to se dočítáme až tady v recenzích. Pokud máte vadný výtisk, sdělte nám to a my Vám jej samozřejmě zdarma nahradíme za nový.
    Albert Hlouška DHN.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Doručili mi nejprve jen polovinu výrobku, po reklamaci jsem za několik dní obdržela druhou půlku.

    Nejdříve veliké nadšení, když jsem objednala produkt a bylo mi řečeno, že hned druhý den, to je v pátek, budu mít zásilku doma. Připomínám, že jsem potřebovala adaptér na sobotu.
    Po otevření bylo veliké zklamání, když jsem zjistila, že je jen polovina adaptéru a druhá půlka chybí. Hned jsem volala na reklamaci prodejci, nejprve mi bylo řečeno, že takto výrobce dodává, když jsem se hájila tím, že v nabídce je i druhá polovina, tak mi pán řekl, že se podívá a dodají v úterý. Tak mi nezbylo nic jiného, jak se rozjet do Brna a zeptat se v obchodech na produkt.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • dobrá a rychlá komunikace
    • uvítal bych možnost dalšího výběru u vyzvednutí zboží.Jako je uloženka nebo zasilkovna.
  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Pracovník mě ujistil, že zboží dorazí nejpozději ve čtvrtek, bohužel přišlo až v pátek. To jsem již byla v letadle a nemohla zboží vézt jako dárek.

    Reakce obchodu dhn.cz

    Dobrý den, vzinklá situace nás upřímně mrzí. Zboží bylo ze skladu expedováno včas, ale jakmile opustí zásilka dveře, není již v naší moci její osud ovlivnit a v tomto případě nám "hodil klacek pod nohy" přepravce, který nedodal zásilku včas. Ještě jednou se omlouváme. Jedlička

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • V nabídce na internetových stránkách mají zboží, které se v obchodě vůbec nevyskytuje - po objednání mi doručili úplně jiný produkt.
    • Komunikace s prodejnou značně vázla!
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Dlouha dodací lhůta.
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Některé zboží není k dispozici ačkoliv je prezentováno

    Dle mého názozu nenabízet zboří, které není momentálně " na skladě" a i taj oříslíbená dodací lhůta je 25 dní - i když se jednalo o "maličkost" - nultý pražec z plastu.
    Je pravs, že jsem byl o stavu obrazem informován.
    Jinak díky a s pozdravem

    Ing. Bořivoj Strnad
    Jana Želivského 13
    130 00 Praha 3
    603309817