Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Také nedoporučuji tento obchod a mrzí mě že jsem si tuto diskusi nepřečetla,něž jsem udělala objednávku.Objednala jsem si zboží.Stejný den jsem ho přes účet zaplatila.Stejný den mi přišel z obchodu email,že po obdržení platby zboží pošlou.Po několika dnech jsem jim napsala email,na který vůbec nereagovali.Včera jsem tam volala,paní mi koukla do počítače a řekla mi že moje objednávka není zaplacená.Což není pravda.Platila jsem jí hned po tom co mi poslaly podklady k platbě,takže hned.Mám i doklad.Paní mi řekla že se na to podívá a pak mi zavolá.Od té doby se nikdo neozval.Takže za mě určitě nedoporučuji!

  • Ani já NEDOPORUČUJI.
    V úterý byla vytvořená a potvrzená objednávka a aktovku, která byla SKLADEM. Dnes je pátek 13.00. A já stále čekám na potvrzení, že si zboží můžu přijít vyzvednout.
    Na stránkách mají napsáno, že zboží je "odesíláno" následující den. Dle mého ho vůbec skladem nemají!

  • Přidám se k nespokojeným uživatelům. Objednala jsem si zboží z Dětského eshopu, ale nedostala jsem vůbec žádnou odezvu, email, nic. Telefon nikdo nezvedal. Objednávku jsem po několika dnech zrušila, jelikož nechci kupovat zboží od prodejce s nulovou komunikací.

  • Jsem velmi nespokojená. 26.9.2014 jsem objednala školní batoh.Zboží které bylo uvedeno na skladě,nebylo a špatná komunikace ze strany obchodu mě zklamala a mou vnučku ještě víc.Nikomu nedoporučuji.

  • Jsem velmi nespokojena s tímto obchodem.Zboží které bylo uvedeno na skladě,nebylo,a špatná komunikace ze strany obchodu zapříčinila,že jsem ho nemohla zakoupit ani jinde,a již je nedostupné.Nikomu nedoporučuji.

  • Opakovaně se snažím objednat batoh Hello Kitty za vámi uvedenou cenu.Bohužel se mi to nedaří..poradte,proč to nejde..děkuji Veselá Jana-TRUTNOV-tel-608808242

  • Dobry den,

    musim se se vsemi podelit o velmi spatnou zkusenost s timto internetovym obchodem.
    V rijnu lonskeho roku jsem objednala vanocni darky pro dceru. Jedna polozka z objednavky (hodiny Hello Kitty) nebyla bohuzel k dispozici. Nicmene castku faktury jsem uhradila v plne vysi a dohodla se e-mailem s obchodem, ze hodinky budou zaslany dodatecne. Do vanoc se tak bohuzel nestalo, proto jsem pozadala o vraceni penez. Od te doby jen urguji a pisu, na zadny ze svych e-mailu jsem neobdrzela odpoved. Jedna se sice o pouhych 239 Kc, ale nevim, proc bych je jen tak mela nekam poslat a nic za ne neobdrzet...

    Preji vsem vice stesti.
    Jana Urbanova