• Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Zboží bylo dořučeno až za dva týdny.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Mají zboží, které jsem chtěla.
    • Dlouhá doba dodání.

    Příliš dlouhá dodací doba a špatná komunikace.

    Reakce obchodu Dětské povlečení

    Dobrý den,děkuji za vaši recenzi nicméně pokud si objednáte zboží 4.5 kde je 5ti denní dostupnost, tzn že je do pěti dnů u nás a máte zvolenou uloženku u které v obchodních podmínkách i přímo v objednávce píšeme že odesíláme každý pátek,tak to prostě dříve nemohlo jít než tento pátek. Zákazníky upozorňujeme o přijaté objednávce, potvrdíme objednávku, případně dáváme vědět že jsme přijaly platbu a odeslání včetně linku. Případně poprosím o info jakou další informaci navíc by jste uvítali a my se nad tím rádi zamyslíme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem si objednala, pán mi řekl, že mu zboží dojde...následně mě přišel e-amil že je objednávka potvrzená a odeslaná. Nic se nedělo. Následně jsem volala telefon nikdo nebral. Poté jsem psala cca po týdnu jak je na tom objednávka a pán řekl, že ji musí stornovat, že zboží nemá. Nechápu proč mě psal, že objednávka byla odeslaná, když zboží neměl. Komunikace na bodu mrazu. Nedoporučuji.

    Reakce obchodu Dětské povlečení

    Děkujeme za Váš čas a vaši recenzi. Pokud si dobře vzpomínám ptala jste se na zboží u kterého jsme měli napsáno poslední kus skladem. Nažeč jsme se domluvily že potřebujete kusy dva a já i přes tuto domluvu jsem se snažil zajistit u dodavatele. Po příslibu že zboží obdržíme jsem vám psal,že bychom měli toto zboží obdržet ať učiníte objednávku. Tak se také stalo ale zboží bohužel nedorazilo. Příště se již nebudu angažovat a shánět povlečení které již není a nebude docházet k těmto situacím