Na Heurece využíváme personalizaci a cílenou reklamu. Na základě vašeho chování na Heurece personalizujeme její obsah. Kliknutím na „Rozumím“ nebo jinam souhlasíte také s využíváním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na dalších webech. Personalizaci a cílenou reklamu si můžete vypnout v nastavení prohlížeče. Více

Právě běží Dny dopravy zdarma. Nakupte za více než 300 Kč u e-shopů označených ikonou a neplatíte za dopravu.

  • nakoupil v obchodě Dětské botičky MTG před 2 měsíci

    Nedoporučuje obchod

    10 %

    objednane zbozi nebylo nachystano, muselo se dohledavat v obchode ve velkem stresu pro mne i moje dite, jelikoz za nami i pred nami stala dosti velka rada lidi

    Reakce obchodu Dětské botičky MTG

    Jakmile je zboží připraveno k odběru, zasíláme email. Pokud zákazník nevyčká výzvy, není zboží pro něj odloženo.
    Bohužel nevzniká přednostní obsloužení pro osobní odběry. Zákazníky obsluhujeme v pořadí, ve kterém k nám přišli a nelze nikoho zvýhodňovat.

  • nakoupil v obchodě Dětské botičky MTG před 5 měsíci

    Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod lže, na svých stránkách nabízí botičky pro děti s fotkou pěkných a bezvadných bot a bez jakýchkoliv upozornění na to, že by se snad jednalo o nošené či jinak poškozené boty, a když si je objednáte, napíší vám, že boty mají "jen" kosmetickou vadu, každá je jinak barevná, ale že jinak jsou boty v naprostém pořádku. Když žádáte fotku, pošlou ji a s hrůzou zjistíte, že jde nejen o boty, které jsou každá jiná vizuálně, ale navíc jde o boty evidentně nošené, značně obnošené, se špinavou podrážkou, rozšlapané a s ochozenou patou. Když chcete po obchodu vysvětlení, jakto, že si dovolí tyto boty vydávat za nové, napíší vám, že nejsou nošené, ale zkoušené několik let na prodejně!!! Takto vyšlapaná bota je pro malé dítě absolutně nevhodná. Tedy nikdy zde nenakupujte, nevíte, co vám pošlou, můžete dostat vyšlapané boty z prodejny, které obchod vydává za "v naprostém pořádku"

    Reakce obchodu Dětské botičky MTG

    Na hlavu postavená argumentace i celá předešlá vzájemná komunikace se zákazníkem. Naprostý nezájem cokoli pochopit. Negativistický přístup, aniž by došlo k obchodu-uzavření kupní smlouvy. Zákazník lže v každém svém uvedeném argumentu.
    Když si někdo kupuje nejlevnější boty s výraznou slevou, tak je pravděpodobné, že se jedná o doprodej starší kolekce. Je běžné, že si zákazníci obuv v prodejně zkouší. Rovněž každý zákazník i vy máte právo jakékoli zboží zakoupit a bez sankcí vyzkoušené a rozbalené vrátit. Vrácené zboží není možné poté likvidovat. V obchodě s ovocem všechna ohmataná jablka rovněž nevyhodí obratem do kompostu.
    Bohužel konkrétní bota byla vystavena v prodejně a byla teda i zkoušena zákazníky. Na toto jsme před odesláním upozornili, protože byla osahaná a vyšisovaná. Neodeslali bychom vědomě vadné a poškozené zboží bez souhlasu zákazníka. Zákazník má možnost se předem rozhodnout, zda-li obuv zakoupí, nebo si vybere jiné zboží anebo od nákupu upustí. Běžný zákazník posoudí stav zboží a akceptuje ho nebo jednoduše zboží nekoupí. Někteří ale raději volí agresivní přístup plný výhrůžek, hrozby kontrolami a sepisováním negativních hodnocení, aniž by vůbec došlo k odeslání zboží. A to jen na základě smyšlenek a pomýlených názorů. Zákazník si vymyslel lživá tvrzení, na která se upnul, aniž by obuv fyzicky viděl. Vyplývá nám z tohoto jednání, že jde o záměrnou dehonestaci našeho obchodu.
    P.S. Jde o osobu s úchylnou potřebou sdělovat světu svou nadřazenost nejen nad "prachbídným podvodným obchodem". Je smutné, že jde o osobu s JUDr. titulem (který podobní lidé neopomenout uvádět ani v objednávkách!), ale bez sebemenší sebereflexe, avšak s velkým egem a sebevědomím. O čemž svědčí i pořad ČT, který se nepříliš lichotivě touto osobou v minulosti zabýval.

    Prodáváme pouze obuv novou-nenošenou nebo starší z předchozích kolekcí, avšak všechna mohla být vystavena a zkoušena tzn. že mohla absolvovat několik kroků po prodejně. Pokud je obuv poškozena či vadná, je zákazník vždy předem upozorněn.

  • nakoupil v obchodě Dětské botičky MTG před 1 rokem

    Nedoporučuje obchod

    • Bohužel skladové zásoby nejsou aktualizovány online, takže moje objednávka byla následující den zrušená, protože objednané zboží již nebylo skladem.

    Reakce obchodu Dětské botičky MTG

    Zboží skutečně po objednání již nemusí být skladem. Pravděpodobnost, že tato situace nastane, se zvyšuje objednáním v průběhu sezóny, kdy se nedaří sklady aktualizovat dostatečně rychle. Sklad využívá i naše prodejna, která zboží rychle vyprodává. Mnohdy rychleji, než se objednávka vychystá. U nás nakupujete v malé rodinné prodejně, ve které většinu činností obstarávají naše ruce. Záruku nákupu nabízí jedině obchodní giganti s nekonečnými sklady zboží a financemi.

    Není-li zboží skladem, snažíme se zákazníkovi vždy nabídnout podobnou alternativu. Situace nás samozřejmě mrzí a na eliminaci nedostatků stále pracujeme.

  • nakoupil v obchodě Dětské botičky MTG před 1 rokem

    Nedoporučuje obchod

    10 %

    Vracela jsem část zboží, neboť neplnilo svou funkci-nedalo se na něj spolehnout. Obchod vrátil nižší částku než zboží stálo s odůvodněním, že byla snížena hodnota objednávky, a tudíž dopočítal dražší poštovné.

    Reakce obchodu Dětské botičky MTG

    Několik let nabízíme poštovné strukturované do několika sazeb, abychom mohli zákazníkům nabídnout za větší nákup nižší cenu dopravy, případně zcela zdarma. Poslední dobou si zákazníci zvykli objednávat více zboží, aby si ho mohli vyzkoušet a vrátit. Nemůžeme však hradit poštovné v plné výši, pokud hodnota zboží, které si zákazník ponechá, je příliš nízká. Zvažujeme, že přistoupíme k jednotné ceně poštovného stejně, jako mají jiné eshopy. Zákazník při jakémkoli nákupu zaplatí plnou cenu poštovného a vrácením mu již nebude nic dopočítáváno. Většina tak příjde o výhodu, o kterou ji připravili zákazníci, kteří nakupují už s prvotním úmyslem zboží vrátit a nehodlají se spolupodílet na nákladech za dopravu.

  • nakoupil v obchodě Dětské botičky MTG před 1 rokem

    Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Vyber sortimentu
    • Dodavatelske sluzby

    Stres jestli objednavka dorazi, checkovani kuryra...

    Reakce obchodu Dětské botičky MTG

    Za nedostatky kurýrů nemůžeme brát odpovědnost. Každý zákazník má možnost volby dodavatele a poskytnuté služby. Máte-li stížnost, je nutno se obrátit na něho a vyžadovat nápravu. Nemáme prostředky, jakkoli ovlivnit dodání zásilky. Tím spíše, když se o problému dozvíme z recenze zde na Heuréce. Můžeme se stát pouze prostředníkem mezi váma. To by však nic neřešilo a pouze situaci komplikovalo.

  • nakoupil v obchodě Dětské botičky MTG před 2 lety

    Nedoporučuje obchod

    50 %

    • velký výběr zboží
    • různé volby platby a dopravy
    • Bohužel jsem zklamaná z toho, že obchod "doúčtovává" částku za poštovné v případě částečného vrácení zboží (tzn. že nakoupíte např. nad 2.000,-, máte dopravu zdarma, ale pokud nějaké boty nesedí a odešlete je zpět, tak vám při vrácení peněz strhnou částku za dopravu, kterou byste zaplatili, pokud byste vracený pár obuvi vůbec nekoupili). Takže ve výsledku platíte náklady za vrácení zboží + doplatek za poštovné za objednané zboží, což se mi nelíbí a dosud jsem se s tím u žádného eshopu nesetkala.

    Obchod bych doporučila z hlediska velkého výběru bot, rychlého odeslání zboží, ale co se týče vrácení zboží, tak nejsem spokojená, viz výše.

    Reakce obchodu Dětské botičky MTG

    S cenou poštovného a podmínkami pro vrácení zboží se zákazník může snadno seznámit v našich Obchodních podmínkách, které jsou v souladu s platnou legislativou. Náš postup je zákonný a v různých obměnách praktikovaný i jinými eshopy. Pokud nechcete akceptovat námi nastavené podmínky, neměla byste vytvářet objednávku. Podmínky určuje obchodník a nikoli zákazník.

    Abychom mohli nabídnout všem zákazníkům zdarma nebo levné poštovné - tedy námi dotované, je zároveň nutné mít spravedlivě nastavený systém jeho hrazení tak, aby jedni zákazníci nedopláceli na druhé. Vy jste si vybrala naši nejdražší dopravu, kterou jsme za vás celou uhradili. Část zboží se nám však vrátila. Museli jsme tedy požadovat, abyste se na poštovném úměrně k ceně vráceného zboží podílela. Nežádali jsme úhradu ve výši skutečně vynaložených nákladů, které nejsou malé a zahrnují navíc k poštovnému celou přípravu a balení vaší objednávky. Poštovné není levná záležitost (viz ceník České pošty) ani lidské síly nebalí vaše zboží zdarma.

    Zákazník by měl mít v rozpočtu na nákup v eshopu připraveny prostředky na dodatečné výdaje pro případ, že bude muset zboží vracet. Nevyužívejte nadmíru nejdražších služeb, ikdyž jsou eshopem plně hrazeny pokud si nejste jisti, že si zboží ponecháte. Vrácením zboží je může eshop požadovat zaplatit. Výdaje za zaslání balíku k nám rovněž nehradíme.

    Celou situaci jste vyložila poměrně přesně. Je nám líto, že se nechcete podílet na výdajích za službu, kterou jste využila a my ji zaplatili. V extrémním případě bychom tímto způsobem mohli zdarma posílat zákazníkům třeba jen tkaničky. Sama uznáte, že takto bychom ekonomicky dlouho nepřežili.

  • nakoupil v obchodě Dětské botičky MTG před 2 lety

    Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Levné boty.
    • I když splníte podmínky na dopravu zdarma, při vrácení zboží vám ji naúčtují!!

    Nedobrá komunikace. Email na webu uveden pro vrácení zboží jim nefunguje, komunikují přes jiný. Při vrácení bot mi nauctovaly poštovné, které jsem měla jinak zdarma. Velikosti bot jsou na webu nepřesně uvedené.

    Reakce obchodu Dětské botičky MTG

    Poznámka zákazníka je neúplná a nepřesně informuje o vzniklé situaci. Navozuje tak domnění, že nejednáme solidně. Vždy postupujeme v mezích zákona a našich Obchodních podmínek, ve kterých je jasný popis týkající se výměn a vrácení zboží. Nic nestandardního z nich nevyplývá, jen jsou tam nastavena pravidla, která zaručují pro všechny zákazníky rovné podmínky, aby jedni nedopláceli na druhé.
    Míry v eshopu jsou uvedeny s mírnou tolerancí. Boty nelze měřit všechny a zcela přesně. Doporučujeme si přečíst naše články, které se tímto tématem zabývají.

    Emaily nejsou nejspolehlivější komunikační prostředek. Dle vyjádření zákazníka je hodnocení dáno právě výpadkem v doručení jeho zprávy o vrácení zboží.
    Zákazník navíc požaduje lepší informovanost ohledně placení výdajů spojených s vracením zboží. Tyto informace jsou vysvětleny na třech místech v eshopu (i na stránce s formulářem o odstoupení od smlouvy, který nám byl zaslán) a i jinde jsou linky na tyto informace. Po odeslání zboží každý zákazník obdrží email s tímto odkazem. Vrácením části objednávky nebyly splněny podmínky pro poštovné zdarma. Bylo tedy eshopem dopočteno dotované poštovné, které je v poloviční výši ceníkové ceny dopravce.

  • nakoupil v obchodě Dětské botičky MTG před 2 lety

    Nedoporučuje obchod

    10 %

    Velice nepříjemná paní

    Reakce obchodu Dětské botičky MTG

    Mohla byste přesněji specifikovat svou kritickou připomínku? Zboží vám bylo v pořádku expedováno. Děkuji

    16.9.16 - paní na naši výzvu již nezareagovala.

  • nakoupil v obchodě Dětské botičky MTG před 3 lety

    Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nedostala jsem co jsem objednala

    Zbytecne jsem strávila čas výběrem a objednavkou

    Reakce obchodu Dětské botičky MTG

    Dobrý den. Bohužel nemůžeme souhlasit. Zboží jsme měli pro Vás odložené, ale díky tomu, že jste zvolila špatně dopravu, tak jsme Vás kontaktovali jak telefonicky tak emailem, bohužel bez reakce. Po týdnu kdy jste nám neodpověděla jsme objednávku zrušili. Zboží máme stále skladem, dnes jste vytvořila stejnou obj. a již se správnou dopravou. Obratem dnes zboží odešleme a zítra bude u Vás. Hezký den, Dětské Botičky MTG.

  • nakoupil v obchodě Dětské botičky MTG před 3 lety

    Nedoporučuje obchod

    Obchod nedoporučuji, dne 25.3.jsem vracela poštou dětské botičky.Peníze mi přišly na účet 4.4.2016, ale bohužel nižší částka než měla.Obchod mi slíbil nápravu, ale do dnešního dne mi zbytek peněz nebyl vrácen.Několikrát jsem urgovala e-mailem.

  • nakoupil v obchodě Dětské botičky MTG před 3 lety

    Nedoporučuje obchod

    50 %

    • výběr značkového zboží
    • zboží jde objednat a přitom už není skladem

    Reakce obchodu Dětské botičky MTG

    Bohužel má zákazník pravdu - je opravdu možné, že některé zboží je již vyprodáno, ikdyž je nabízeno (zákazník je o nedostupnosti včas spraven, aniž by došlo k peněžnímu plnění). Příčiny tohoto stavu jsou popsány v eshopu i zde je vysvětlujeme neustále. Prosíme všechny zákazníky, aby tento nedostatek brali do úvahy při objednávání zboží. Není možné jej zcela vyřešit. Pokud zboží není skladem, vynasnažíme se nabídnout jiné podobné zboží.

  • nakoupil v obchodě Dětské botičky MTG před 3 lety

    Nedoporučuje obchod

    30 %

    • nemá aktualizované internetové stránky. Ukázalo se mi,že obuv je skladem a už nebylo.Vybrala jsem tedy boty jiné,"skladem" a opět odpověď-vyprodáno!

    Reakce obchodu Dětské botičky MTG

    Omlouváme se za nedostupnost zboží. Aktualizovat naše sklady a zejména plátěnky, papučky, cvičky ... v termínu, kdy se toto zboží prodává na "kila", není opravdu reálné. Toto zboží nelze evidovat kus po kuse z důvodu časové náročnosti. Prakticky bychom toto zboží již nemohli prodávat. Vždy je však možná náhrada, kterou na požádání doporučíme. Většina zákazníků je s tímto srozuměna a ráda si vybere podobné zboží z nabídky. U těchto produktů uvádíme stav "na dotaz" - u zbylého sortimentu je zboží "obvykle skladem".

    Zákazníci navíc rádi nakupují ve většině v poslední možný termín. Případná aktualizace v tomto období postrádá smysl. Zboží se vychystává s časovým odstupem od odeslání objednávky zákazníkem a během uplynulé doby se stav skladu mění prodejem v prodejně.

    Je nám líto, že dochází k těmto situacím a musíme zákazníkovi sdělit skutečnost, že jeho objednané zboží není skladem. V současné době s tím nelze mnoho dělat a objednávající musí mít pro toto pochopení. Ikdyž rozumíme tomu, že je to pro něj velká nepříjemnost.

  • nakoupil v obchodě Dětské botičky MTG před 3 lety

    Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nenašel jsem
    • špatný e-schop
    • neaktualizuje zboží skladem

    Objednal jsem zboží v e-schopu, objednávka byla odeslána (dle webové stránky), ale na mail mi nepřišlo žádné potvrzení. Proto jsem za dva dny do obchodu volal a o mé objednávce nevěděli. Proto jsem zboží opět objedal (dle webu bylo skladem). Následoval telefonát, že tohle zboží ale skladem není a nikdo neví, kdy bude. Tím jsem s obchodem skončil

    Reakce obchodu Dětské botičky MTG

    Z vámi popsaného je zřejmé, že objednávka nebyla systémem přijata. Nemohlo tedy dojít k jakékoliv komunikaci. Pokud nedostanete obratem potvrzení o přijetí objednávky, je nutné objednání opakovat. O stavu skladu a jeho aktualizaci jsme v recenzích tyto příčiny vysvětlovali a v eshopu na ně upozorňujeme. Stav skladu není online aktualizován, z toho pramení i občasná nedostupnost objednaného zboží.

  • nakoupil v obchodě Dětské botičky MTG před 4 lety

    Nedoporučuje obchod

    50 %

    • výborná komunikace
    • neaktuální informace o stavu zboží skladem

    než objednáte, je lepší telefonicky ověřit, zda je zboží opravdu na skladě

    Reakce obchodu Dětské botičky MTG

    Toto hodnocení nás mrzí a je nám líto, že se nepodařilo vyhovět a zboží zaslat. Chyba je samozřejmě na naší straně, ale bohužel nelze v současnosti aktualizovat skladové zásoby online. Jednalo by se o nákladnou a náročnou změnu ve skladovém hospodářství. Zboží, které prodáváme je fyzicky skutečně v našich skladech a jeho správa stojí nemalé úsilí našich zaměstnanců. Přesto není v našich silách aktualizovat stav skladu okamžitě. Zákazníci jsou o možné nedostupnosti informováni a nezbývá, než vyčkat potvrzení o dostupnosti vybraného zboží. Na změně k lepšímu intezivně pracujeme.

  • nakoupil v obchodě Dětské botičky MTG před 4 lety

    Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Os odber zdarma
    • Nesouhlasi aktualni stav na eshopu, nakonec zbozi neni, na obchode vystaveny hlavne drahe boty, levnejsi na vyzadani prinesou ze skladu..

    Zaklada si na sortimentu predrazenych znacek misto aby rozsirili sortiment ceskych kvalitnich bot za prijatelne ceny...

    Reakce obchodu Dětské botičky MTG

    Je naší chybou, že vybraný model byl vyprodán a omlouváme se za to. O této situaci jste byla informována. Mohli jsme, po vzájemné domluvě, před vaší návštěvou, připravit jiné dostupné zboží.
    Je nám líto, že jste nespokojena a nemohla si, ani při návštěvě prodejny, vybrat z nabízeného sortimentu aktuálně 277 vzorů celoročních bot ve vel. 25 http://www.detske-boticky.cz/celorocni-obuv/index.php?srch=&uri=celorocni-obuv&kat=340&cvyr=&cbar=&pocet_vyrobku_na_stranu=&vel_17=yes, které jsou nabízeny v prodejně i eshopu v cenách od cca 400Kč.
    V současné době probíhá sezónní prodej, kdy je značný obrat zboží a není reálné mít na 100% aktualizovaný stav v eshopu, ani všechno zboží vystaveno, jak bychom si přáli - přece jen nabízíme asi 3500 modelů obuvi. Vždy však máme k dispozici dostatek alternativního zboží.
    Není pravdou, že bychom některé zboží záměrně nenabízeli (proč bychom to dělali?), nebo že bychom nabízeli pouze předražené zboží. Nevíme, které tím máte na mysli. Každá obuv má svou cenu podle své nákladovosti. Nemůže kvalitní, vybavená obuv stát stejně jako obyčejný hambál z tržnice.
    Česká bota již není levná (levné je za cenu z tržnice, nebo kdo určuje "levnost" zboží?), pokud si výrobce chce zachovat kvalitu a udržet si zákazníky. Český zákazník má již jiné - tedy vyšší nároky a čeští výrobci naopak cenou jen těžko konkurují zahraničním velkovýrobcům. Z tohoto důvodu je sortiment české provenience stále chudší. Rádi bychom soritment rozšířili o české značky, ale tah je na straně zákazníka, který toto zboží musí požadovat a akceptovat jeho cenu. Nemůžeme si dovolit prodávat zboží, které zákazník nežádá. Nabídka vždy zrcadlí požadavky většiny zákazníků.

  • nakoupil v obchodě Dětské botičky MTG před 4 lety

    Nedoporučuje obchod

    20 %

    V e-shopě bylo zboží normálně k zakoupení, po 2 dnech přišla mailová zpráva, že už není. Nebyla mi nabídnuta žádná alternativa, žádné doporučení. Jen zpráva, že objednávka byla z toho důvodu stornována.

  • nakoupil v obchodě Dětské botičky MTG před 4 lety

    Nedoporučuje obchod

    20 %

    • uvádí, že je zboží skladem, přestože není
  • nakoupil v obchodě Dětské botičky MTG před 4 lety

    Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • komunikační

    Reakce obchodu Dětské botičky MTG

    Dobrý den, můžete nám, prosím, sdělit o jaký problém v komunikaci šlo? Po uzavírací době jste se dotazovala na dostupnost. Následující den Vám byla potvrzena a obuv odložena. Večer jste následně vytvořila objednávku, která byla druhý den odeslána. O stavu objednávky jste byla informována několika emaily. Z naší strany nemůžeme nalézt pochybení. Budeme rádi, když nám toto osvětlíte. Děkujeme

  • nakoupil v obchodě Dětské botičky MTG před 5 lety

    Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zadne
    • to co nabizeji, ve skutecnosti nemaji, pak nabizeji jinou alternativu ovsem tu horsi

    jiz nikdy vice nespolehlivy obchod

    Reakce obchodu Dětské botičky MTG

    Vážený zákazníku, je nám líto, že jsme nenaplnili vaše očekávání. Prosíme o více tolerance při nákupech v menších eshopech s vlastním skladem. Proč dochází k nesouladu mezi skladem a nabízeným zbožím, jsme již zde v Heuréce vysvětlovali.
    Vyzýváme zákazníky, aby si pro nákup vyhradili časový odstup a měli připravenu alternativu pro případ nedostupnosti vybraného zboží. Nedojde pak k situaci, kdy zákazník požadující zboží k určitému datu, zboží neobdrží. Někteří zákazníci nemají pro to pochopení a staví se poté negativně k jakémukoliv navrhovanému řešení. Tyto nepřiměřené nároky eshop naší velikosti a nabízeného sortimentu nemůže splnit. Pracujeme na zlepšení. Musíme však zohlednit náklady jež to vyžaduje.

    V současné době vznikají obrovské celoevropské sklady, kde není problém zajistit jakékoli zboží. Z těchto skladů čerpá většina přeposílajících eshopů. A není tedy u nich problém s nedostupností nabízeného zboží. Náš eshop však disponuje vlastními skladem, který vlastními silami musíme spravovat. Jsme tedy omezeni na vlastní prostředky. Pokud zákazník nehodlá tolerovat občasné nedostatky, je možnost se obrátit na tyto velikány, kteří mají zpracováno skladové hospodářství do nejmenších detailů.

  • nakoupil v obchodě Dětské botičky MTG před 5 lety

    Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Vobchodě je zřejmě chaos,když u reklamace udělají 2 chyby,zřejmě vázne komunikace.

    Vobchodě jsem nakoupila,protože jsem mohla v kl
    idu doma porovnat obuv.
    S obchodem mám špatné zkušenosti.Na telefon nereagují,pouze na email!Objednala jsem dětské botičky včas jako dárek k narozeninám.Dorazily včas akorát v krabici byla jiná velikost než na krabici.Prodejce jsem ihned kontaktovala,obuv vrátila zpět.Správnou velikost poslali zhruba do týdne.Mé překvapení bylo při vyzvedávání na poště,obuv poslali na dobírku,přesto že obuv byla zaplacena předem bankovním převodem.objednávku jsem zrušila,požádala o vrácení peněz i poštovného.

    Reakce obchodu Dětské botičky MTG

    Děkujeme za reakci. Je nám líto vzniklých omylů. Naši pracovníci jsou v sezónu natolik vytíženi, že i přes snahu a péči, kterou věnují každé objednávce, se může něco přehlédnout. Nejde o záměr nebo snad o schválnost, aby zákazník byl z naší strany šikanován nebo klamán. Každou takto vzniklou situaci se snažíme přednostně řešit tak, aby zákazník byl spokojen. Ve vašem případě skutečně došlo k záměně obuvi, kterou jsme obratem vyměnili. Bohužel naše nová operátorka omylem zadala dobírkovou částku. Tento omyl lze velmi snadno řešit, ovšem vy jste již nebyla k této možnosti přístupná. Prodej bot přes eshop je poměrně náročná operace, která vyžaduje maximální soustředěnost. Je zapotřebí neustálé kontroly mnoha údajů a položek. Chvilková neopatrnost nese za následek nespokojenost u zákazníka, který se stává nadmíru náročným na kvalitu a servis. Jako menší obchod s dětskou obuví prosíme o zdrženlivost a jistou míru tolerance. Každou nepříjemnost je možné vyřešit jen pokud je zákazník vstřícný. Vaše objednávky vyřizují lidé a nelze zabránit občasným omylům, které nás mrzí a velmi se za ně omlouváme.