Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Doruceni jiné zbozi než bylo objednáno.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal som 2ks hlavolamy kovové
    zaplatil som cenu za 2ks a v baliku bol iba jeden kus

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • rychlé dodání, zboží skladem
    • Zboží nepoužitelné. Nelze otáčet, zadrhává se, má snahu se rozpadnout
    • nálepky nepřesně nalepené a odlepují se

    Lepší je připlatit si a koupit něco kvalitnějšího dle recenzí známých.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nebyla jsem upozorněna při objednávce, že zboží není skladem.

    Reakce obchodu Deskoland.cz

    Dostupnost zboží je vždy uvedena u produktu. V tomto případě bylo u produktu "obvykle do 2 týdnů" což odpovídá skutečnosti. Následně jsme na to upozorňovali i při potvrzení objednávky. Bohužel z naší strany pro to nelze udělat více.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zaslali mi zboží které bylo vadne. Což muselo být zřejmé jít pri balení zboží. Nabídnuta výměna, což jsem odmítl, znovu chtěli abych šel na zasilkovnu atd. A nebo kompenzace jen 25 procent z kupní ceny. Vzhledem k tomu, že nešlo o vadu skrytou, ale zcela zjevnou již před odesláním, považuji to, že budu muset znovu zboží vracet a vyzvedávat na zasilkovne jako neadekvátní postup. Celý nákup byl ztráta času a 400Kč

    Reakce obchodu Deskoland.cz

    Výměna zboží za "bezvadné" je standardní postup ve většině reklamací. Nabídnutá 25% dodatečná sleva je adekvátní vůči vadě, která je navíc velice snadno odstranitelná. Tato kompenzace byla nakonec zákazníkem přijata, proto negativní komentář není na místě.