Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Doruceni jiné zbozi než bylo objednáno.
-
Nedoporučuje obchod
Objednal som 2ks hlavolamy kovové
zaplatil som cenu za 2ks a v baliku bol iba jeden kus -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- rychlé dodání, zboží skladem
- Zboží nepoužitelné. Nelze otáčet, zadrhává se, má snahu se rozpadnout
- nálepky nepřesně nalepené a odlepují se
Lepší je připlatit si a koupit něco kvalitnějšího dle recenzí známých.
-
Nedoporučuje obchod
Nebyla jsem upozorněna při objednávce, že zboží není skladem.
Reakce obchodu Deskoland.cz
Dostupnost zboží je vždy uvedena u produktu. V tomto případě bylo u produktu "obvykle do 2 týdnů" což odpovídá skutečnosti. Následně jsme na to upozorňovali i při potvrzení objednávky. Bohužel z naší strany pro to nelze udělat více.
-
Nedoporučuje obchod
- Zaslali mi zboží které bylo vadne. Což muselo být zřejmé jít pri balení zboží. Nabídnuta výměna, což jsem odmítl, znovu chtěli abych šel na zasilkovnu atd. A nebo kompenzace jen 25 procent z kupní ceny. Vzhledem k tomu, že nešlo o vadu skrytou, ale zcela zjevnou již před odesláním, považuji to, že budu muset znovu zboží vracet a vyzvedávat na zasilkovne jako neadekvátní postup. Celý nákup byl ztráta času a 400Kč
Reakce obchodu Deskoland.cz
Výměna zboží za "bezvadné" je standardní postup ve většině reklamací. Nabídnutá 25% dodatečná sleva je adekvátní vůči vadě, která je navíc velice snadno odstranitelná. Tato kompenzace byla nakonec zákazníkem přijata, proto negativní komentář není na místě.