Přihlásit se a přidat recenzi
  • 10 %

    • strašná komunikace

    Absolutně za žádných okolností nevyužít obchod, 3 měsíce jsem čekala na náhradní díl s tím, že mi bylo ze servisu řečeno, že zboží je na cestě a združuje to česká pošta, vymohla jsem si své hodinky zpět, byla mi stržena částka 500,- s předem zaplaceného servisu a hodinky mi byly vrácené rozebrané do poslední součástky !!!!

  • 10 %

    • Uvádějí že zboží mají skladem ale myslí tím asi takový sklad který je v Číně jako např při objednávce na Ebay
    • Arogance

    Jedná se i zloděje. Navíc jsou velmi sprostí a arogantní. Svoji odpovědnost přesouvají na spotřebitele. Okradeným doporučuji aby se důsledně domáhali svých práv např skrze ČOI

  • 100 %

    • rychlé vyřízení objednávky
    • trochu zmatečné e-maily o stavu objednávky, které generuje automat

    Objednával jsem baterii do hodinek. Baterie byla skladem a dodací lhůta v rámci české pošty byla 4-7 dní. Objednávku jsem prováděl v sobotu a již v pondělí mi došel e-mail s potvrzením o předání zásilky poště. Pošta mi dodala za další dva dny. Dodávám, že za zboží jsem platil předem, převodem na účet. Četl jsme zde spoustu negativních recenzí, ale baterii jsem potřeboval a Depag Electronics je jediný obchod, kde baterii mají. Tímto chci poděkovat obchodu za spolupráci. Co se týče negativa, tak automat který odeslal info o stavu objednávky prakticky zdvojil všechen text v jednom e-mailu. Chvilku jsem tedy váhal, zda jsem baterie neobjednal dvě, ale jednalo se pouze o zdvojení textu.

  • 10 %

    rozhodně tuto firmu nedoporučuji, tak hrozné jednání se snad ani nikde jinde zažít nedá!!!

  • 90 %

    • .
  • 10 %

    Rozhodně nedoporučuji využívání tohoto eshopu na základě velice negativní zkušenosti.

  • 10 %

    • Prodávají použité zboží jako nové
    • Dělají ze zákazníků blbce
    • Lžou

    Úžasný obchod a všichni by měli vědět jak. 14 dní jsem v několika emailech žádal, aby kabel který měl dorazit až někdy za měsíc neposílali a odeslali jen to ostatní co jsem objednal a za kabel (který najednou nebyl skladem i když při objednávání byl) poslali peníze zpět. Bohužel jsem za objednávku zaplatil předem. Přeprava byla objednaná od druhého dne. Po dvou týdnech slibů že objednávku hned pošlou a peníze za kabel vrátí to začal řešit nějaký blábolící imbecil, jehož odpověď na dotaz kdy už konečně pošlou objednávku a peníze za kabel zpět vypadala takto:
    Jelikož byl kabel na doručení, počkalo se až bude objednávky kompletní. Proto také nebyla provedena vratka. Zásilka se bude zítra doručeno.

    Zásilka skutečně přišla, samozřejmě po 2 dnech a ne další den. Včetně kabelu který jsem mezitím už koupil jinde, display s digitizerem byl v rámečku přilepený oboustrannou lepící páskou místo lepidla a vůbec v rámečku nedržel. Po odstranění pásky jsem zjistil že pod ní zbytky lepidla jsou. Zjevně tedy šlo o použitý díl a nikoliv nový. V sadě šroubků má zase polovina šroubků jinou barvu a v okolí hvězdičky jsou škrábance, takže jsou zjevně také použité. Krytky USB a sluchátek sice vypadají ok, ale je k nim pouze jeden šroubek místo dvou. Naštěstí jsem toho už víc nekupoval.
    Samozřejmě jsem o zjištěném stavu obchod informoval, ale už jsem asi nestál ani za odpověď.

    Takže mám kabel navíc který nepotřebuji za 156Kč + jsem si musel koupit lepidlo na displaye 203Kč a stovku kterou jsem ušetřil na nákupu v jiném obchodě jsem utratil navíc víc než 3x.

    Pokud tedy máte tu smůlu, že musíte nakoupit v tomto obchodě, důrazně vás varuji abyste za nic neplatili předem, jinak s vámi budou zacházet jak s onucí. Pokud máte možnost nakoupit to samé jinde, nakupte tam i kdyby to bylo o něco dražší tak se to vyplatí.

    P.S: Blábolící imbecil vám klidně v reakci na hodnocení i zavolá a začne vyhrožovat po telefonu. Nahráno a předáno k ostatním materiálům z téhle zajímavé firmy.

  • 10 %

    • Všechno špatně

    Nic neplaťte předem, protože na stránkách je uvedeno, že umí vše opravit a všechno je báječné, ale opak je pravdou. Nekoupil jsem sice chytré hodinky u nich v obchodu, ale chtěl jsem využít jejich servisních služeb. Postupoval jsem tedy dle jejich pokynů, vypsal listy, které byly po mně požadovány a poté co jsem byl ujištěn, že závadu spočívající v opravě kontaktu na nabíjení hodinek a nefunkčnost GSM brány umí opravit, tak jsem jim tedy hodinky zaslal. Poté mi panem Lubomírem Křížkem byl zaslán email, že je vše v pořádku a že si mám zaslat objednávku na opravu, že hodinky překontroloval, že náhradní díly má skladem a že hodinky opraví. Toto bylo v měsíci únoru 2020. Následně mi bylo sděleno, že hodinky jsou opravené a že po uhrazení dohodnuté částky mi budou zaslány toto bylo v měsíci březnu 2020. Jakmile jsem však zaplatil tak mi hodinky nedošly /Viz korespondenceDobrý den,

    byla vytvořena objednávka na dohodnutou opravu, hodinky jsou již opravené a budou odeslané ihned po úhradě, připsání peněz na účet nebo odeslání potvrzení o platbě.

    platbu bankovním převodem na účet,uhraďte,prosím kupní cenu na číslo účtu:
    Toto bylo dne 9.3.2020. Platba byla provedena a očekával jsem hodinky, ale nic nedocházelo, když vím, že je COVID 19 ale pošta chodila. Přes veškeré urgence o zaslání tedy těchto hodinek jsem navštívil daný servis, kdy jsem je upozorňoval, že si přijedu pro hodinky ale nic jsem nevyřešil, protože mi předložili kompletně rozebrané hodinky a na můj podiv, že hodinky měly být opraveny, tak mi pan Křížek řekl, že mi hodinky zašle poštou. Poté mi napsal, že hodinky nejdou opravit a zaslal mi část hodinek, ve kterých prostě sebral komponenty, takže hodinky, které s obtížemi šly nabít, teď nejdou vůbec. Ještě jsem byl i ubezpečen, že mi vrátí peníze a to se také nestalo. Takže proto říkám všechno špatně a takoví lidé by neměli podnikat.

  • 10 %

    • Žiadna
    • Źiadna komunikácia.

    Katastrofálny obchod, 03.04.2020 som si objednal tovar, ktorý som na druhý deň aj uhradil. Do dnešného dňa nemám nič. Komunikácia žiadna, telefon Vám nezdvihnú, iba po dvoch týždňoch som dostal správu, že tovar mi posielajú, ale nemám stále nič. Na email sa im nedá odpísať, komunikácia nulová. Určite im nezaplaťte predom, ja som urobil túto hlúposť a asi som sa poriadne napálil. Doporučujem si radšej obednať tovar napr.z mongolska, skór to máte doma, v tomto eshope nikdy viacej.

  • 10 %

    • Snad jen příjemný borec po telefonu

    objednávku jsem vytvořil 23.3 s tím že zboží je skladem. Dneska 9.4 a zboží stále nemám u sebe. Odpověd eshopu je naprosto tragická a aby se zboží doručovalo min 18 dnů tak to mi příjde síla.. Když něco budete proklamovat že máte skladem tak rozhodně na to upozorněte že zboží nedorazí do několika dnů ale v řádech týdnů.. Teď se jen modlím aby zboží bylo v pořádku... Sorry jako ale tohle nezvládáte.. V.Pítr

  • 10 %

    • vůbec nekomunikují

    Potvrzuji uvedené negativní zkušenosti s obchodem:
    objednal jsem si v úterý 24.3. urgentně roušky -> zaplatil jsem obratem dle obdržených instrukcí -> do dneška nemám ani zboží, ani peníze (ani trackovací číslo PPL, ani jinou informaci co se děje)
    Na urgence mailem nereagují, telefonicky nekomunikují!
    Za balíček obyč. ústenek + 1 respirátor si řekli 1500 Kč a jak to tak vypadá, o ně asi přišel... :-(
    Rozhodně NEDOPORUČUJI!

  • 10 %

    • NEPLAŤTE PŘEDEM

    Dobrý den v žádném případě nehraďte této firmě předem...Objednala jsem si u ních respirátor a zaplatila ho.24.3.2020 mi byl doručen email o odeslání ...Vaše objednávka byla úspěšně odeslaná...Toť vše,na telefon nereaguji,na SMS také ne, email nelze doručit..PPL o žádné zásilce pro mě neví (kontaktovala jsem PPL)...Doufám, že www.depagelectronics.cz ....VRÁTÍ PENÍZE ZPĚT!!!!!...

  • 10 %

    • arogantní, nepříjemný, drzý... hrůza
    • nemají skladem zboží které deklarují jako skladové

    nejstrašnější zákaznický servis s jakým jsem se kdy setkal... arogantní, nepříjemný, drzý... hrůza. Navíc nemají skladem zboží které deklarují jako skladové... Obrátil jsem se na konkurenci a zboží mám bez problémů, rozhodně NEDOPORUČUJI !!!

  • 10 %

    • peníze dnes dorazily
    • vše

    Nákup přes e-hop naprostá katastrofa - hodinky přišly použité (byla v nich zadána cizí telefonní čísla), a nefunkční (nešly zaregistrovat do žádné tracker aplikace). Komunikace s prodejcem příšerná, snaha o rychlé řešení žádná - poradili, jednu aplikaci, nefungovala, další aplikace, nefungovala, takto asi týden, závěr byl, že vědí, že jsou s hodinkami problémy, ať je vrátím a objednám si jiné. Takže jsem je vrátil, na peníze jsem čekal 23dnů, protože prý nepochopili, že je vracím...děs a hrůza. Milan Dvořák, Přelouč

  • 10 %

    Nedoporučujem. Odložím si tu obsah mailu, ktorý mi včera večer prišiel, ale evidentne je o inej spoločnosti, to sa snáď môže :)

    Dobrý den,

    tímto Vás vyzývám k odstranění závádějící recenze, kterou jste napsal na
    srovnávači Heureka.cz. Na tomto srovnávači nikdy nebyla firma
    Depagelectronics s.r.o. od níž jste zboží zakoupil. Před třemi lety
    využívala služby tohoto srovnávače FO ***editováno***, což byl jiný
    subjekt. Předpokládám, že si uvedené můžete prověřit přes poskytovatele
    služeb. Tímto tedy poškozujete fyzickou osobu, která má navíc od června
    2019 pozastavenou živnost.

    Když jste objednal zboží a v daný den 11.12.2019 Vám byl ze systému
    odeslaný mail, že e-shop ověřuje kontaktní údaje viz. snap z historie
    objednávky, pak jste mohl odstoupit od KS s tím, že Vás to obtěžuje.
    Ověření kontaktních údajů je navíc práce pro e-shop a to z důvodu
    častého vyskladňování zboží za účelem jej nepřevzít, tzn. buď chybně
    uvedené telefonní číslo, které je důležité pro přepravce, úmyslné
    poškozování obchodu-zásilka by se vrátila zpět z důvodu chybně uvedených
    kontaktních údajů, objednávka vytvořená na někoho jiného. A představte
    si, že díky tomuto ověření např. zjistíme, že si zákazník vůbec
    objednávku nevytvořil (záměr ze strany někoho znuděného) nebo si dítě
    něco objedná bez svolení rodičů a uvede kontakt na jedno z nich, což je
    někdy nemilé, když se dozví, že by jim měla dojít zásilka. Tímto
    způsobem jsme eliminovali vrácení zásilek a zbytečně nevynakládali
    prostředky za přepravu.

    Vaše dedukce k výrobku doložte servisem než začnete něco psát. Těchto
    displejů jsme prodali několik set kusů a jste jediný, který toto uvádí.
    Máme i servis a LCD displeje na uvedený typ produktu jsme několikrát
    prováděli a je zajímavé, že vše bylo bez problému. Pokud jste si však
    prováděl opravu sám, bez přístroje/nářadí, které se používá pro výměnu
    displejů a ve srovnání s technikem máte zřejmě minimální zkušenost,
    nemůžete takto postupovat a obchod poškozovat.

    Pokud nedoložíte servisní list, znalecký posudek nebo k nám na
    reklamaci, kde se zjistí jasná příčina, předáme k řešení právnímu
    zástupci a to pro poškozování

    a) jiného subjektu od něhož jste zboží nikdy nezakoupil

    b) uvedení recenze na srovnávači přes něhož jste zboží nemohl zakoupit

    c) poškozování obchodu ( na rozdíl od Vás si dělá servis ke každé opravě
    fotodokumentaci, kde jsou i výměny pro Lenovo Vibe P2)

    Alena Mendlíková

  • 80 %

    • Ochota k individuálnímu nastavení.
    • Výrobek byl před odesláním aktualizován na poslední firmware a otestován.
    • Bc. Křížek je dle telefonického kontaktu skutečný odborník, ví o čem mluví, ale výhodou je to jen, když se vám s ním podaří telefonicky spojit.
    • Vrátil jsem zpět výrobek ve lhůtě 14 dnů, peníze jsem za dalších 14 dnů měl zpět na účtu.
    • Telefonická komunikace je velmi vzácná, řešení věcí SMS, nebo E-mailem je zdlouhavé a neinteraktivní. Věc jenž po telefonu vyřešíte za 2', máte na několik zpráv a několik dní a to jen, když se obě strany pochopí.
    • Musím zde zmínit i divnou obchodní taktiku na jejich www stránkách. Všimněte si akce na hodinky zdarma ovšem již neplatnou. Není to mínus pro firmu, ale trošku zavádějící to jistě je.

    Četl jsem spoustu negativní recenze na uvedenou firmu. Nemyslím si, že je to tak zlé. Bc. Křížek je dle mého opravu odborník, od něho bych si nechal poradit i příště. S vrácením zboží a nákladů za nákup zpět na účet bylo bez problémů. Najít na www formulář na zpětné vrácení se mi podařilo až po emailové odpovědi, kdy mi firma obratem odpověděla na dotaz jak zboží vrátit. Chápu, že telefonická komunikace stojí čas a toho v podnikání není dostatek, ale komunikace se zákazníky je základním pilířem. Proto prosím firmu, aby vyšla zákazníkům vstříc a prioritně komunikovala se zákazníky telefonicky.

  • 10 %

    • NEDOPORUČUJI
    • URÁŽEJÍCÍ KOMUNIKACE

    Pokud si dovolíte bez vulgarit a urážek nesouhlasit s výsledkem reklamace, tak vás čeká tato odpověď (zkopírováno z emailu celé, aby nebylo podezření na vytáhnutí z kontextu):
    Dobrý den,
    nevím zda máte vadu zraku ale v případě, že tomu tak není navštivte lékaře, jelikož to vypadá na šedý zákal. Podle nás je zcela zbytečné vůbec komentovat váš email - reakci na vyřízení reklamace! Stačí, když se kdokoliv podívá na fotografie vašich hodinek. Foto viz. příloha. Hodinky vám vracíme obratem.

    JSEM VELMI PŘEKVAPENA, ŽE TÍMTO STYLEM REAGUJÍ I NA VEŘEJNÉ NEGATIVNÍ RECENZE. TO VYPOVÍDÁ O VŠEM

  • Recenze byla odstraněna - nejedná se o hodnocení nákupu.

  • 20 %

    • Nevyhorel jsem
    • Nakup baterie do telefonu,ktera byla deklarovana jako original ma jinou znacku,zahriva se a po uplnem nabiti vydrzela necelou hodinu.jelikoz darek(folie na tel.)byla jiz pouzita nejde vratit...
    • Reakce obchodu,baterii ozelim.
    • Bohuzel neprecetl recenze

    Dobrý den,

    baterie dodává přímo výrobce! Žádné baterie u nás nejsou nebezppečné
    apod. a včechny jsou vyráběné na základě orig. licence k výrobku a s
    certifikací CE, RoHS atd.!! Pokud vám bylo omylem zasláno jiné zboží než
    jste objednal, jedná se o lidskou chybu při expedici a v žádném případě
    ne o úmysl. V dnešní době, kdy máte právo odstoupit bez udání důvodu ve
    14 dnech by to byl nesmysl. Pokud se tedy jedná o chybně zaslané zboží
    apod. odstupte a zboží vraťte zpět, budou vám vráceny finanční
    prostředky zpět na váš účet. Pokud se nudíte a vyžíváte se v udávání
    lidí, nahlaste si co uznáte za vhodné kde chcete. Vaše obvinění z
    podvodného jednání je vzhledem k zákonu o ochraně spotřebitele nesmysl.
    Tímto máme věc za vyřešenou a po obdržení nepoužívaného zboží, vám bude
    vrácena kupní cena dle zákona.

    Bc. Křížek
    Depagelectronics

  • 100 %

    • výdej Brno

    Chtěla bych poděkovat za vstřícné jednání při mém problému s baterii. Rychlé reakce na emaily. Osobně vyzvednut telefon hned druhý den. Naprostá spokojenost. Mohu jenom doporučit.