Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • ani se neobtěžovali informovat proč zatím zboží nedorazilo

    Reakce obchodu demigarden.cz

    Dobrý den,
    zboží bylo odesláno ihned po objednání. Dopravce nám ho ale vrátil. Budeme Vás kontaktovat ohledně opakovaného zaslání. Mrzí nás, že s objednávkou vznikly tyto komplikace.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Společnost uvádí matoucí a nepřesné informace o zboží na webovém obchodě. Reklamaci neuznali s odkazem na popis výrobce. Určitě nedoporučuji. Místo toho, aby se k problému postavili čelem, dostal jsem dlouhosáhly email s vysvětlením. Katastrofa. Už nikdy!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Vaší lživou reklamou si děláte z lidí blázny!!!!! Nechal jsem se nachytat a teď mám problémy tu věc vrátit.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží mám již několik dní v depu v balíkovně

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží mi bylo doručeno rychle, zabaleno ve spoustě plastu a přesto byl jeden květináč na vyhození. Bohužel je vidět, že takové poškození bylo už vložené do balíku před zabalením. Na e-mail se nikdo již neozval.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bez komunikace, proč vázne doručení zásilky

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dle e-shopu mělo zboží dorazit o týden dříve
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dlouhá doba doručení, naprosto nedostačující komunikace.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • expedice deklarována do 24 hodin, doručení 4. den od objednání a až po urgenci, zboží poškozené
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Zboží jsem objednal a zaplatil 13. 3.
    16. 3. bylo zboží údajně předáno dopravci - Česká pošta, ale doručeno bylo až 22. 3.
    Prodejce by si měl uvědomit, že jako neživnostník nemám jinou možnost jak většinu zboží koupit než přes eshop a že čekat skoro týden na doručení je špatně. A to jsem ještě 18. 3 prodejce musel kontaktovat, jinak bych balík neměl. Válel se někde na depu a prodejce to neřešil.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Svíčky dorazily prasklé, dvě ze tří. Zabalené do krabice od vysavače,tři svíčky..zajímavý nápad,obzvlášť když je prodejce již posílá prasklé. Bylo doručeno do jiné balikovny,na druhý konec města. Prodejce nekomunikoval!

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    12.1. zaplacena objednávka, 19.1. jsem psala mail, kdy bude doručeno, zboží mělo být odesláno 22.1., ale doposud žádná zpráva o expedici, bohužel stále čekám na dodání

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Objednala jsem si 3 tekutá hnojiva, zboží dorazilo v pořádku, ale jaké bylo moje nemilé překvapení, když jsem při použití hnojiva zjistila, že na všech třech víčkách bylo seškrábané číslo výrobní šarže, datum výroby a expirace. Jsou tohle praktiky poctivého obchodníka? Nakupovat zde už určitě nebudu.

    Reakce obchodu demigarden.cz

    Dobrý den,
    moc se omlouváme za vzniklé komplikace. Pravděpodobně došlo k nedorozumění. Zboží bylo již ve výprodeji.
    Reklamace u nás standardně řešíme bez odkladu a to výměnou, resp. zasláním nového zboží.
    Za reklamované zboží v případě výprodejové položky vracíme peníze.
    Prosím kontaktujte nás na náš e-mail.
    Petra Demelová

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Velmi nekvalitně zabaleno. Lep z lepící pásky zůstal na srážkoměru,očistit to nejde!! momentálně je srážkoměr na vyhození! Doporučoval bych,aby jste nelepili držák k srážkoměru lepící páskou.

    Reakce obchodu demigarden.cz

    Dobrý den,
    Děkujeme za podnět ohledně balení. Velice nás mrzí, že s naším produktem máte komplikace. Reklamace u nás není problém. Zboží Vám bude bez odkladu vyměněno, resp. nahrazeno novým. Prosím kontaktujte nás na náš e-mail.
    Demelová Petra

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zásilka dorazila do jiné než zvolené Balíkovny.
    Jeden květináč jiný, než tři ostatní.
    Nedoporučuji obchod, nespolehlivý.

    Reakce obchodu demigarden.cz

    Dobrý den, mrzí nás, že jste se zásilkou měl komplikace. Zásilku jsme opravdu omylem zaslali na jinou balíkovnu. Štítky jsou generovány automaticky a při kontrole jsme tuto nesrovnalost přehlédli.
    Je škoda, že jste se neozval. Každou takovou situaci řešíme neprodleně formou výměny.
    Přeji Vám hezký den a mnoho úspěchů v balkónovém pěstování :-)
    Petra Demelová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Ke komposteru mel byt darek zdarma, truhlik. Ovsem ve finalni fakture a cene dobirky se zazrakem truhlik objevil jako zakoupena polozka vcetne plne ceny. Jsem si navyseni ceny pred vyzvednutim nevsiml, dobirku zaplatil a od te doby obchod nekomunikuje.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka z mé strany odeslána byla, ale nepřišlo potvrzení, nic. Překvapilo mne proto, když mi přišel tento dotazník, takže je vidět, že nějakým systémem objednávka projít musela.

    Reakce obchodu demigarden.cz

    Zákazníkovi nebylo doručeno automatické potvrzení e-mailu, kde jsou uvedeny také údaje k platbě (v případě, že si zákazník přeje zaplatit objednávku předem).
    Po telefonické dohodě bylo vše objasněno a zasíláme balíček na dobírku.
    Demigarden

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží jsem objednávala před 10ti dny a stále ještě nedorazilo!

    Reakce obchodu demigarden.cz

    U této objednávky došlo k nedorozumění. Zákazník si objednal zboží s platbou předem na účet v domění, že zadal dobírku. Po vzájemné komunikaci bylo vše vyjasněno a zboží odesláno.
    Mrzí ná s, že došlo k prodlevě mezi objednáním a dodáním.
    Petra Demelová

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednáno, bez potvrzení, bez zaslání platebních údajů, takže jsem o nic nepřišla. O to vtipnější je, že mi připadá, že mi přišla žádost o hodnocení

    Reakce obchodu demigarden.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši reakci. Vaši objednávku stále registrujeme jako neuhrazenou. Platební údaje jsou součástí potvrzení objednávky, které je generováno a zasíláno automaticky. Prosím podívejte se do nevyžádané pošty. V případě, že máte o zboží stále zájem, kontaktujte nás, rádi Vám vyjdeme vstříc. Hezký den. DeMi GARDEN