• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nejsem vůbec spokojená, neboť mi obchod zrušil objednávku a ani po třech měsících mě nevrátili peníze.

  • Zloději! Peníze odešly, ale nikdo se mi neozval, náramky nikde. Po 4 hodinovém hledání jsem se konečně někomu dovolal a ten mi řekl, že firma již neexistuje.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádná komunikace

    Zboží jsem objednal v pondělí 3.8. Přišlo mi potvrzení objednávky a od té doby skončila veškerá komunikace. Na mé dotazy ohledně stavu objednávky nikdo nereagoval, proto jsem objednávku po týdnu zrušil. Rovněž bez odpovědi.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Dárková krabička byla zničena, byl to dárek k Vánocům.
    Takže zklamání, určitě už objednávku dělat nebudeme.

    Reakce obchodu Deltimo

    Dobrý den,
    Poškození zásilky způsobené přepravou bohužel nemůžeme nijak ovlivnit. V těchto případě je nutné nás kontaktovat a my zajistíme dodání nové krabičky na vlastní náklady + doručení reklamujeme u přepravní společnosti.
    V tomto případě nedošlo k žádnému kontaktu z Vaší strany a neměli jsme možnost Váš problém vyřešit. Takže příště, než napíšete negativní recenzi, která nic nevyřeší, zkuste kontaktovat nejprve nás.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Rychlost a možnost poslat kopii o převodu pro urychlení odesláni objednávky
    • Jiný náramek než jsem objednala. Chtěla jsem lva, přišel Buddha

    Reakce obchodu Deltimo

    Dobrý den,
    Je nám líto, že se stala tato nepříjemná věc, která vznikla nepozorností našeho zaměstnance.
    Bohužel od Vás neevidujeme žádný email, kde bychom tuto nepříjemnost ihned vyřešili odesláním nového náramku, kdy byste si mohla v rámci omluvy chybný ponechat. Takto jsme až doteď neměli o tomto pochybení žádné informace.
    Určitě bude v budoucnu lepší kontaktovat prvně prodejce a až poté recenzovat :/

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Kvůli smrti majitele bylo zrušeno objednávání z webových stránek. Napsáno to však bylo pouze na hlavní stránce. Já jsem se na web dostala přes google obrázky, tudíž jsem neviděla upozornění a objednala zde. Provedení objednávky nebylo nijak zablokováno a já jsem zaplatila kartou online. Objednávku mi zrušili, zboží tedy nemám a peníze mi nevrátili.

    Reakce obchodu Deltimo

    Dobrý den,
    Je nám líto, že máte negativní zkušenost s nákupem, bohužel jsme v postavení, kdy nemáme možnost řešit objednávky předchozího majitele. Informaci o přerušení činnosti eshopu jsme sdíleli jak na hlavní stránce, tak v sekci FAQ a v obchodních podmínkách, se kterými by měl být každý zákazník obeznámen a ve kterých byl kontakt také na předchozí společnost se kterou se má tento problém řešit.
    Nyní již náš eshop funguje bez větších problémů a případné reklamace řešíme takřka ihned.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Zboží sice dorazilo relativně rychle, komunikace také slušná ale co se týče zboží....... Na stránkách vypadá podstatně lépe než na živo. Vybalíte a koukáte na levný šmejd, který jakmile přijde do styku s vodou, tak se na něm udělají mapy co nejdou odstranit a navíc ještě začnou ,,kamínky,, barvit:-((((((

    Reakce obchodu Deltimo

    Dobrý den,
    Je nám líto, že se zbožím nejste spokojeni, každopádně v případě problémů není žádný problém se na nás obrátit a my problém s Vámi vyřešíme. Naše náramky jsou vyrobeny z kvalitního materiálu, byť některé druhy mohou mírně barvit. Jedná se o jeden druh, který může reagovat s mastnotami a o této vlastnosti informujeme jak přímo u zboží, tak na našich webových stránkách. Více stížností na Vámi objednané zboží ale neevidujeme.