Přihlásit se a přidat recenzi
  • 20 %

    • krásné zboží
    • dlouhé dodání
    • špatná komunikace s podporou
    • neodpovídají garantovaná dodání
    • zboží skladem vůbec nemusí být skladem

    Na začátku prosince jsem si objednala zboží k Vánocům, které mělo garantované dodání od 14. do 16.12. Bohužel do té doby nebylo ani odesláno. Spoléhala jsem se na to a díky tomu si vybrala jednu pobočku Zásilkovny. Když nebylo zboží odesláno ani toho 14., psala jsem na podporu (několikrát) a odpověď jsem dostala až po několika dnech (po uplynutí garantovaného dodání). Prosila jsem je o změnu Zásilkovny, jelikož nestihli původní datum dodání a já v místě vyzvednutí už po dobu několik týdnů nebudu. Paní mi odepsala, že je to možné a ať napíšu, kam to chci poslat. Nedostala jsem žádnou odpověď a za několik hodin mi přišel email, že zboží bylo konečně odesláno (ale několik věcí, které měly být skladem už nejsou a neposlali mi je). Bohužel ale nebylo odesláno na pobočku, kterou jsem si vybrala, ale dokonce ani na tu, kterou jsem měla vybranou původně. Opět jsem tedy psala na podporu a paní mi odpověděla, že se zboží odeslalo automaticky hned potom, co mi psala email. Nechápu, jak se může zboží odeslat automaticky. Prý si můžu zboží na pobočce jen prodloužit a změnit to už nemůžu. Je mi jasné, že zboží nestihnu vyzvednout i po prodloužení uložení zásilky, takže přijdu o vánoční dárky, které se odešlou zpět. Za nedodané zboží mi prý měl hned přijít email s kompenzací, bohužel pořád žádný nepřišel a zboží bylo placeno předem. Obchod nedoporučuji, pokud tedy neobjednáváte s minimálně měsíčním předstihem. Ještě včera (18.12.) měli garanci dodání do Vánoc, rozhodně jim nevěřte nebo skončíte bez dárků.

  • 50 %

    • Skvělé akce
    • Dlouhá doba dodání
    • Málo věcí skladem

    2.12. jsem si objednala první balíček a následně 4.12. druhý. Druhý balíček dorazil asi po třech dnech, kdežto první až po více než týdnu. Podotýkám, že veškeré zboží bylo skladem. Komunikace obchodu je nulová. Obchod mám velice ráda, ale poslední dobou jsem hodně zklamaná.

  • 40 %

    • Rychlé dodání, objednáno do balíkovny (zásilkovna)
    • Hezký a originální design
    • Na ponožkách ihned malá dírka
    • Neodpovídající velikost spodního prádla, koupit aspoň o 2 čísla větší, velikost L odpovídá spíše S/M
    • Legíny jsou z umělotiny
  • 10 %

    • Nekomunikují
    • Neposílají zboží

    Zboží ani po třech týdnech nemám, bylo placené předem a nikdo nereaguje ani na kontaktní formulář, ani na emaily, ani na facebook stránce, asi by bylo vhodné nahlásit je na ČOI, když jen okrádají zákazníky i podle jiných recenzí

  • 10 %

    • Neobjednavat!

    14 dni cekam na objednavku, 3krat urguji pres infolinku. Pokazde ujisteni, ze vse je na sklade a brzo bude predano preprave. Pote email tyden pred Vanoci, ze doporucuji storno, protoze objednavka nebude! Pristup sileny. Sliby-chyby

  • 10 %

    • Perfektní marketing!
    • Komunikace = 0
    • Termin = 0
    • Lež za lži

    Vážení, tady tento obchod má velice dobré PR .. televize, internet, automatické maily ale dle zkušenosti s e-shopem mužů konstatovat jen to ze .. kde nic tu nic. Určitě neobjednavat!

  • 10 %

    • .
    • Eshop absolutně nekomunikuje - nevyřídíte nic, nestorujete objednávku v prodlen
    • Objednávka dárku doposud nepřišla a peníze nevrátili.
    • Nedoporučuji objednávat,
  • 10 %

    • široký výběr
    • zajímavý marketing
    • nedodávají zboží
    • nekomunikují
    • slevová politika, která je zavádějící
    • předražené produkty
    • pokud nenakoupíte za minimální částku napálí vám takové balné, že dětské ponožky bez dopravy vyjdou na 330,- kč

    NEOBJEDNÁVAT!!!

    V minulosti jsem s produkty byla spokojená, ale letos je to teda tragédie. 6/12 objednáno a zaplaceno, po 10 dnech by se nikdo bez urgence ani neozval, a to pouze stylem objednávka je zpožděna bez bližšího určení...

    Firma jede velmi neprůhlednou politiku různých slev a navýšení, takže zaplatíte ve finále úplně něco jiného, než za kolik na produkt kliknete. U malých objednávek vám naúčtují ještě "balné" a tím zcela eliminují jakoukoliv slevu, ba naopak se cena ještě navýší...

    Jsem zvědavá, zdali zásilka dorazí ještě letos - neobjednávala jsem totiž vánoční dárek, ale něco k narozeninám...

    Za mě nikdy více!!!

  • 10 %

    • Neobjednávat!
    • Nekomunikace obchodu
    • Neodeslání zboží

    Odchod neodešle slíbené zboží s garancí do vánoc, neustále jen posouvá dodání balíčku, telefon mi nikdo nebere, na emaily neodpovídá. Extrémní množství lidí nemá svůj balíček, kterého se do vánoc jistě nedočká, bůhví jestli vůbec. Neobjednávat!!!!!

  • 40 %

    • Dlouhá doba dodání

    Již třetí objednávka a myslím, že poslední. Objednávka byla 21.11. vse zaplaceno a skladem. Dodávka měla proběhnout mezi 1.-6.12....email, ze se omlouvají a bude pár dní meškání. Ale kolik, radši ani nenapsali. V komunikaci přes e-mail nikdo neříká žádné termíny... jen ze se omlouvají a blabla... nový systém apod. Nechápu vaši filosofii... tak přece když to nezvladate, proč lze stále objednávat... všude reklamní spoty, slevové kódy apod...

  • 10 %

    • Přestože bylo všechno objednávané zboží skladem, došlo k odložení doručení bez udání náhradního termínu dodání.

    Dobrý den, zaujaly mě neustálé reklamy na hezké a vtipné vzory. A tak jsem se nechala zlákat a chtěla členům rodiny udělat radost veselými dárky k Vánocům, dne 26.11. jsem si udělala objednávku ( vše bylo skladem ) a bohužel ji i zaplatila. V domnění, že to bude dostatečná motivace pro dodavatele. Zboží mělo dorazit v termínu mezi 7-10.12., no a 7.12. mi přišlo upozornění, že bude dodávka opožděna. Ale nic víc, proč a kdy by mohlo zboží dorazit. Tak mě napadlo se podívat na recenze a s hrůzou jsem zjistila, že Vánoce se nekonají a ještě budu trnout, zda nepřijdu i o nemalý obnos. Takže se od pondělí pokusím o zrušení celé objednávky a budu si držet palce, abych byla úspěšná a neměla pokažené svátky.

  • 10 %

    Dobrý den, chci se zeptat, vracel jim někdo zboží na dobírku? Chci vrátit zboží a řekli mi ať jim do balíku napíšu mé číslo účtu, na který potom pošlou peníze. Jak tady čtu ty negativní recenze, tak mám strach o své dva tisíce, jestli je ještě vůbec uvidím. Proto se zajímám jestli by nebylo lepší poslat jim to na dobírku, Děkuji za případné odpovědi.

  • 20 %

    • Velký výběr produktů
    • Dlouhá doba dodání

    Někdy se stane, že se objednávka zpozdí, ale podle dalších recenzí vidím, že je to problém již několik měsíců. E-shop tvrdí, že má problém se systémem, proč tedy rozjel šílenou kampaň black friday a tím si přitáhl velké množství nespokojených zákazníků? Nakupovala jsem poprvé a naposledy zároveň.

    Reakce obchodu Dedoles.cz

    Dobrý deň, meškajúce objednávky nás veľmi mrzia. Tento problém nastal v októbri pri menení skladov a zavádzaní nového systému, pričom vznikli isté technické problémy. Nové objednávky sú už odosielané podľa plánu, pri objednávkach z októbra odporúčame našim zákazníkom objednávku radšej stornovať a vytvoriť novú. Ospravedlňujeme sa za nepríjemnosti.

  • 10 %

    • Hezké motivy
    • VELMI dlouhá dodací lhůta
    • Nedají sami od sebe vědět pro se zasilka opozdí
    • Nedokážou určit termín doručení
    • Vysoké ceny i po slevě
    • Nereagují při zpoždění sami od sebe
    • Nedokážou ani po telefonátu změnit doručovací adresu

    Bohužel se musím přidat k negativním recenzím od ostatních uživatelů. Dne 27.10. jsem zaplatila objednávku několika ponožek a dostala i potvrzení o přijetí platby. Do dnešního dne balíček nemám (30.11.), čekat přes měsíc na doručení mi přijde nepřijatelné. Očekávala bych, že obdržím nějakou informaci co se děje, ale ani po 4 týdnech se mi nikdo neozval, tak jsem udělala první krok sama a napsala mail na podporu. Pani se omlouvala, že prý přechází na jiný systém a vznikají komplikace, ale několikrát zopakovala, že nedokáží určit náhradní termín doručení, což je pro mě tedy nepochopitelné. Balíček mi měl být doručen na pobočku zasilkovny, ale mezi tím na mnou vybrané zásilkovně začala dovolená a vyzvedávání balíčků bude možné az od 16.12., proto včera proběhl telefonát, kde se paní opět omlouvala za zpoždění a říkala, že pokud dočasně není možné doručit na vybranou pobočku, tak se balíček automaticky přesměruje na jinou pobočku. Dnes jsem obdržela mail od zásilkovny, že mi kvůli dovolené doručí balíček až po 16.12....takže ani změnu doručovací adresy nedokazali po telefonátu zařídit. Jsem naštvaná a doufám, že v balíčku alespoň bude vše co jsem si objednala.

    Reakce obchodu Dedoles.cz

    Dobrý deň, veľmi sa ospravedlňujeme za tieto nepríjemnosti, ktoré vznikli kvôli problémom s naším objednávkovým systémom. Veríme, že balík Vás napriek tomu poteší.

  • 20 %

    • Vtipné vzory spodního prádla
    • Nepříjemný, lesklý materiál
    • Vysoká cena
    • Dlouhá dodací lhůta

    Kvalita 2/10 a předražené zboží. Bohužel nemůžu tento obchod doporučit. U zboží je napsáno že je skladem a přesto jsem musela čekat přes dva týdny než balíček předali dopravci. Poprvé a naposledy :)

    Reakce obchodu Dedoles.cz

    Dobrý deň, mrzí nás, že s kvalitou našich produktov nie ste spokojná. V Dedoles na kvalitu dbáme a naše produkty prechádzajú počas výroby viacerými kontrolami. Meškanie balíka nebolo spôsobené nedostatkom tovaru na sklade, ale technickými problémami s objednávkovým systémom, za čo sa ospravedlňujeme. Ak s naším veselým oblečením nie ste spokojná, môžete ho samozrejme vrátiť.

  • 100 %

    Nechapu recenze, co se tu ted objevily. Objednavku jsem zaplatila 4.11. a zbozi bylo odeslano 16.11. Pro nekoho mozna delsi dodaci doba, ale za me do 14 dnu ok. Prislo mi vse v poradku. Nakrcniky jsem mela jako darek pro manzela, jsou opravdu prijemne na kuzi a zahreji. Ponozky jsou kvalitou v pohode. Nic vyjimecne, ale nevypadaji, ze by se mely za chvili rozpadnout. Motivy jsou krasne. Nemam, co vytknout.

  • 10 %

    • celkem povedená reklamní kampaň
    • neskutečně dlouhá doba dodání od objednání, nedostatečná komunikace obchodu, vyšší cena

    Když pominu zajímavou reklamní kampaň, tak mi nenapadá nic pěkného ohledně této společnosti. Pokud je vám jedno, jestli zboží obdržíte po několika týdnech od objednání a zaplacení, tak do toho jděte. Já u této společnosti nicméně s objednávkami končím. Tuto značku NEDOPORUČUJI podporovat nákupy z důvodu jejich distribučních a komunikačních (ne)kvalit. Zboží objednáno začátkem listopadu, do dnešního dne ještě nedorazilo na území ČR natož k nám domů. Mohu jen doufat, že se někdy dočkám. Sice slovenská firma, ale komunikace a dodací termíny stejné jako u pochybných čínských obchodů... UŽ NIKDY VÍCE!

    Reakce obchodu Dedoles.cz

    Dobrý deň, ďakujeme za Vašu spätnú väzbu. Sme radi, že sa Vám páči naša reklamná kampaň. Ospravedlňujeme sa za momentálne vyššie dodacie doby - nie je to náš štandard. Niektoré objednávky majú meškanie z dôvodu technických problémov s objednávkovým systémom ako aj kvôli väčšiemu počtu objednávok pred vianocami. Situácia by sa ale už mala zlepšovať a meškania by mali postupne prestať. Ospravedlňujeme sa za nepríjemnosti.

  • 10 %

    • nepořádek ve firmě

    Problémy s dodávaní, raději nic neobjedávejte!!! Objednávka z řijna s předpokladaným termínem doručení byla 10.11.2021. 12.11. jsem se ptal, jak to je s objednávkou. Prý chybí jedno zboží na skladě. Dát to dřív nemohli? Mám si vybrat jiné zboží nebo mi vrátí peníze. Tak jsem šel hledat, že si vyberu jiné zboží a ono tam to zboží, které jsem původně chtěl zase normálně nabízeli, že ho mají. Tak jsem jim to popsal, že chci to původní a oni, že se asi změnily skladové zasoby a že mi to brzy pošlou. Teď v pondělí 22.11.2021 mi napsali, že zase chybí jiné zboží, a že si mám vybrat jiné nebo vrátí peníze. To snad není možné. Mají tam nehorázný nepořádek. Na povrch se prezentují krásnými videi a produktu, ale uvnitř je to neskutečné. Nenakupujte tu, ať se nemusíte rozčilovat jako já.

  • 10 %

    • Půl hvězdy za pěknou reklamu, ale to je vše.
    • Termín dodání se nedozvíte ani po 3 týdnech

    Recenze běžně nepíšu, ale tohle mi nedá. Objednávka vytvořena a zaplacena 29.10.2021, dnes 22.11.2021 jsem objednávku zrušil. Zdržení při doručení se stane, ale aby mi po 25 dnech nebyli schopni na telefonické podpoře říct kdy zboží dorazí či vůbec kde to vázne, to je v dnešní době trochu moc. Sice přiznávají problémy s "novým systémem", ale nic jiného se nedozvíte.
    Děti budou sice zklamané, ale už nikdy.
    Opravdu nedoporučuji.

  • 10 %

    • Dlouhá doba dodání
    • Špatná komunikace
    • Vysoké ceny
    • Prodejny a e-shop úplně něco jiného

    Ještě nebyly ani doručeny, kdy přijdou jsem se musel zeptat sám… objednáno 8.11 a doručení prý do 24.11….