Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Dne 15.12.2019 jsem si u vás objednal usínačka HM Studio Usínáček Medvěd Kód: AL32H-29643HMS EAN: 8592525054610. Minulí týden přestal fungovat. Snažil jsem se vám napsat ale do dnešního dne bez odpovědi. Následně jsem se pokoušel k vám dovolat což se také nepovedlo. Dnes další pokus se dovolat opět neúspěšný. Takže případná reklamace zřejmě není možná.

  • Peta: přijměte, prosím, naši omluvu za zdržení vyřízení Vaší reklamace. Naše účetní měla v minulém týdnu dovolenou. K vrácení platby již došlo, převod na zahraniční účet, zřejmě, trvá trochu déle. Každopádně by platba měla být připsána na Váš účet každým dnem. Jako omluvu za vzniklé nepříjemnosti Vám na Váš e-mail zašlu dárkový šek v hodnotě 200Kč, který můžete uplatnit při Vašem případném dalším nákupu.

    Věřte, že tato situace nám upřímně mrzí a rozhodně nebylo naším úmyslem Vás jakkoliv poškodit.

  • OKRADENA OBCHODEM DAROVANEK.CZ


    Na obchod Darovanek.cz bych rada napsala recenzi.
    Bohuzel obchod musi vyslat zadost o recenzi kterou jsem neobdrzela.
    Dne 29/10 jsem si objednala zbozi "gumova zviratka na koleckach se zvuky, sada kravicka a lev". Obdrzela jsem pouze lva a kdyz jsem se zkontaktovala s obchodem bylo mi sdeleno, ze byla asi chyba v popisu a za cenu co jsem zaplatila je pouze jedno zviratko. Pri nakupu nebyla moznost "koupit kravicku" nebo " koupit lva" ani nic o tom, ze mam do poznamek napsat jake chci zviratko. Poslali mi proste to co chteli.
    Za zbozi jsem zaplatila 400kc a pozadovala jsem polovinu zpet ale bylo mi oznameno, ze mohu dostat pouze 100kc.
    Vyslala jsem tedy informace o uctu.Kdyz jsem se na obchod 26/11 obratila s tim, ze mi penize stale nebyli vraceny, dostala jsem odpoved, ze muj email s info o uctu prehledy.
    Pisu tuto recenzi 03/12 s tim , ze vracene penize stale nemam na uctu.

  • Dobrý den,
    zboží mi přišlo poškozené a komunikace s obchodem byla velmi špatná. Po necelém měsíci mi přišla odpověď, že zboží nelze vyměnit a jako kompenzace mi byla nabídnuta 10% sleva na další nákup. Opravdu již nemám zájem s tímto obchodem cokoliv řešit.

  • Dobrý den.
    31.5. jsem si objednal koloběžku a rovnou i převodem zaplatil.
    2.6. mi přišla zpráva o tom, že zboží je objednáno u dodavatele
    3.6. mi přišla zpráva o tom že koloběžku nemaj a ani
    mít nebudou a o vrácení peněz ani slovo.
    Tak nevím.
    Zajimavé je, že problem s dodáním mají jenom oni. Jiné shopy totožnou koloběžku vesele nabízejí .

  • Obchod vůbec nekomunikuje, ale zboží přišlo naprosto v pořádku do 5 dnů, asi se dá předpokládat, že toho měli před vánocema moc.

  • Marketa:
    Zdravím,
    mám stejný problém, objednala jsem 14.12.2011 a veškeré zboží bylo skladem, v neděli 18.12.2011 mi přišel e - mail, že mají jen jednu věc (objednávala jsem 2 věci) zda na objednávce trvám,ikdyž nemají vše.Ihned jsem psala,že i tak na objednávce trvám.Odpověděli mi,že mě tedy budou kontaktovat, až bude zboží připraveno na prodejně k osobnímu odběru. A od té doby čekám a nic se neděje,nezvedají telefony,nereagují na e - mail, zkrátka nic.A ještě jedna perlička na závěr, jsem z Humpolce, tudíž jsem chtěla osobní odběr a opravdu jsem nečekala,že na zboží budu čekat 14 dní a jejich stránky, kde upozorňují,že expedují do 48 hodin, mi přijdou opravdu v této situaci směšné. Takže můj závěr je, již nikdy od této firmy nic nechci, stále čekám a myslím,že se nedočkám.

  • Dobry den,

    momentalne sa mi obchdo nedari vubec kontaktovat, oba telfony jsou bud obsazeny nebo je nikto nezveda. Na emaily tez nereaguji.

    Dorucili nekomu v poslednych dnech objednane zbozi?

    Myslim, ze recenze ten obchod troska precenuji.

  • Darovanek: Anonym má pravdu, při objednávce z eshopu jiné možnosti platby než hotově v nabídce nevyskočí.

  • : máte možnost při odeslání Českou poštou a nebo PPL platbu kartou online, PaySec, nebo Bankovním převodem a nebo dobírkou. V případě osobního odběru máte také možnost platit předem bankovním převodem a nebo hotově při převzetí

  • Dobrý den, ještě jsem zapomněl, v nabídce je že přijímáte platby kartou ale nějak jsem nezaregistroval v eshopu jinou možnost než na dobírku, je to chybě a nebo jsem to přehlédl, to by asi bylo dobrý mít funkční. Jestli je to tam, tak se omlouvám. Škandera