Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží mi přišlo upatlane od lepidla

    Reakce obchodu Darkyrada.cz

    Dobrý den paní Lucie,

    mrzí nás, že bylo fotoalbum "upatlané od lepidla". Pokud byste se nám ozvala, což jste neudělala, rádi bychom jej obratem vyměnili.
    Fotoalba zasíláme v originálním obalu, i z hygienického hlediska je to nutné. Rozbalené zboží nabízíme jen formou bazaru.
    Pokud se tedy stane, že zjistíte vadu na zboží, ozvete se nám a my celou situaci obratem vyřešíme k Vaší spokojenosti.
    Tým Darkyrada.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Již podruhé jsem se nechala nachytat krásnými albumy. Ale zasunovaci kapsy i když mají rozměr uvedených fotografií jsou menší a fotografie dovnitř nejdou zasunout. Jsem poučena, zbytečně jsem vyhodila peníze, ale kvůli vysokému poštovnému se mi albumy nevyplatí vrátit.

    Reakce obchodu Darkyrada.cz

    Vážená paní Jaroslavo,

    děkujeme za objednávky, které jste u nás udělala.

    Moc nás však mrzí recenze, kterou jste napsala a přitom jste nás se svým problémem neoslovila.
    Píšete, že v rámci vysokého poštovného, nebudete řešit.
    Kontaktovali jsme Vás tedy ihned po této recenzi a chtěli Vaši nespokojenost dořešit. Neozvala jste se.
    Z našeho pohledu máte jiný rozměr fotografií. To se nám již u pár zákazníků stalo, že využili příznivých cen a objednali jinou šíři fotografie, která se do fotoalba zasunout nedala. Nebylo to však fotoalbem, ale velikostí fotografií. Každopádně pokud by byl jiný rozměr kapes, reklamovali bychom obratem.

    V první polovině roku jste u nás objednávala 3x za sebou a to jste doobjednávala prvně vybraná alba firmy Poldom a Gedeon, všechna alba byla zasunovací na foto 10x15. Tím, že jste doobjednávala stejná alba i motivy, myslím, že rozměry měly dobré.

    Poslední objednávka, kterou jste udělala před 14ti dny, je na nejprodávanější alba HAMA memo MALI a ty se prodávají doslova na kartony, v rámci cen. Reklamaci, ani podnět k ní, nemáme. Je škoda, že jsme se nespojili, mohli bychom Váš problém osobně vyslechnout, případně poradit či jej obratem vyřešit.
    Pokud se však neozvete, tak opravdu nemáme šanci vyjít vstříc.

    Spokojení zákazníci jsou naši prioritou. Jsme malá rodinná firma, která se snaží reagovat na jednotlivé podněty a přání zákazníků. Vaše hodnocení je naši velkou odměnou, ale v tomto případě jsme z celé situace velmi smutní.

    Tým Darkyrada.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Žádná komunikace se zákazníkem, když pošle špatný formát fotografie. Nebo chybí zobrazení náhledu foto na hrnku. Tzn. že foto na objednaném hrníčku je malinké. Předpokládala jsem, že si foto upravíte, aby bylo přes celou stranu hrnku a ne jenom malá fotečka vprostřed nahoře. Upřímně, je mi hanba, to dát jako dárek.

    Reakce obchodu Darkyrada.cz

    Vážená zákaznice Simono,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu, velmi nás mrzí, že jste náš obchod nedoporučila.

    Na hrneček jste zaslala kvalitní fotografii, situovanou na výšku, byla to celá postava s pejskem.
    Hrneček byl od vás vhodně barevně vybrán a měl specifický tvar, který je možné potisknout jen v horní části, na což v popisu upozorňujeme. Náhled je k dispozici.
    Fotografii upravit ořezem v tomto případě nešlo, jelikož by na fotografii byl buď pejsek nebo člověk.
    Jinak deformovat fotku nelze. Bylo vyrobeno dle zadání, tak jak jste upřesnila. Fotografie jsou i při této velikosti krásně ostré a dobře rozpoznatelné. Věříme, že hrneček jistě radost udělal.

    Tým Dárkyrada.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Při větším množství zboží (přitom hodnota byla jen okolo 1000,-) nezasílají na dobírku.

    Reakce obchodu Darkyrada.cz

    Dobrý den paní Moniko.
    Je nám moc líto, že jsme Vám nemohli vykrýt objednávku, ale poslat 8 velkých rámů 30x40 cm tak, aby Vám dorazilo zboží nerozbité, je v současné době přepravní službou nemožné.
    Problém byl tedy v množství velkých rámů a jejich křehkosti, nikoli v částce. Pokud máte max.3 rámy, tak posíláme, pokud byste byla z okolí (Praha), tak i dovezeme i velké množství rámů. Bohužel do jižních Čech to není možné.
    Moc se tedy ještě jednou omlouváme.
    Tým Dárkyrada.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Poškozené zboží (roztržená stránka alba)-nebyla chyba přepravce

    Reakce obchodu Darkyrada.cz

    Dobrý den pane Richarde,

    děkujeme za recenzi, prošla jsem veškerou korespondenci, včetně telefonních protokolů a nenašla jedinou informaci ohledně nějakého problému s fotoalbem nebo objednávkou. Jsem překvapena tím, že se dozvídáme až nyní a nemáme šanci něco proto udělat.
    Odeslala jsem Vám tedy obratem email s možností reakce k reklamaci, kterou rádi vyřešíme, je škoda, že jste se neozval, jistě bychom takovéto hodnocení neobdrželi.
    Objednané zboží zkontrolujeme přes obal a v originálním obalu zboží zasíláme. Tento problém s natrženou stránkou jsme opravdu neviděli, jinak bychom zboží nezaslali. Ihned, jak nám zašlete
    fotografie alba, budeme celou situaci obratem řešit.
    Moc se omlouváme, opravdu neposíláme schválně poškozené zboží. Jistě celou situaci vyřešíme
    k Vaší spokojenosti.

    Simona Radová
    za tým Darkyrada.cz

    Bohužel ani po opakované žádosti o zaslání fotografií, jste se neozval, není jak s Vámi reklamaci vyřešit, což nás neskutečně mrzí.

    Simona Radová
    za tým Darkyrada.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • rychlé dodání

    Tužka s nápisem "Pro štěstí" jako dárek zklamala. Jedna byla sice OK, ale druhá neměla nápis celistvý. Takže jako dárek nevhodná.

    Reakce obchodu Darkyrada.cz

    Dobrý den paní Horehleďová,
    moc nás mrzí, co se stalo, že jsme si nevšimli nekvalitního potisku na propisce. Ihned po přečtení této recenze jsem se Vás snažili kontaktovat a celou situaci řešit, bohužel bez úspěchu. Velmi nás mrzelo, že jste nezavolala, nenapsala mail s tím co se stalo a jen napsala špatnou recenzi. Tuto situaci, pokud se stane, což by nemělo, ale v prosincových objednávkách to nechtěně odjelo, řešíme obratem. Mrzí nás to, rozhodně to nebyl záměr. To bychom si nedovolili.
    Simona Radová
    za tým Darkyrada.cz

  • Dobrý den objednal jsem ženě hrnek,který měl být zaplacen dobírkou ale po 14 dnech nedorazil zato dorazila sms zpráva že objednávku kvůli nezaplacené faktuře zrušili. Nerad píší negativní recenze,ale tohle se nedělá. Oulehla

    Reakce obchodu Darkyrada.cz

    Dobrý den pane Oulehlo,
    snažili jsme se Vás kontaktovat v rámci nižšího poštovného, ale bez úspěchu. Ani po této recenzi jsme se nám v průběhu téměř 14 dnů nepodařilo dovolat a na emaily nereagujete. Moc se nás mrzí Vaše nespokojenost, hrneček byl pro Vás připraven, ale nemáme více možností komunikace. Děkujeme za pochopení.
    Tým Fotorada.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    obchod mi objednané zboží neposlal, poslal něco jiného

    Reakce obchodu Darkyrada.cz

    Vážený pane Kříži,
    moc nás mrzí Vaše nespokojenost s objednávkou a tak se ještě jednou omlouváme.
    Vámi objednané talířky od americké firmy Zak!design měli v objednávce uvedenou velikost 28 cm (což je velikost všech velkých talířků krom řady SMILEY), ale ve skutečnosti byly o 3 cm menší. Tyto údaje nám byly dodány dodavatelem a nedošlo k následnému přeměření. Nicméně talířky byly s certifikátem originality a tak rozhodně nešlo o zaslání jiného zboží.
    Rychlost zaslané objednávky (ještě týž den) a vyřízení Vaši reklamace včetně veškerých uhrazených nákladů (hned následující den) si snad nezasloužíme hodnocení NEDOPORUČUJI, ale je to úhel pohledu.
    Simona Radová
    za tým Darkyrada.cz