Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Prostěradlo 80x200 na matraci stejného rozměru nesedí,je větší,takže se pořád krabatí.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dokonce i když jsem objednala roušky před Velikonocemi, dáma trvala na tom, že si mohu osobně vyzvednout roušky na adresu v mém vlastním městě. Zmínila se o tom, že za dva dní pošli roušky poštou, takže, dostanu až po Velikonocích. Zajímalo by mě, proč trvá tak dlouho odeslání produktů?
    Nakonec, i když jsem nemám auto, jsem se rozhodla jít na tu adresu a vyzvednout roušky sama.
    Byla jsem velmi zklamana, když jsem pozorovala, že ačkoli jsem si objednala dvě dospělé roušky, oni jsou opravdu malé. Moje matka je nedokáže nosit ai pro mě jsou příliš malí. Koupě zde byla ztráta času a peněz.
    Jsem velmi nespokojená a ujistím se, že všem řeknu, aby si vybrali jiný obchod, tady to nestojí za to.

    Reakce obchodu Dandyland.cz

    Mladá paní. Jelikož jsme z Teplic tak jsem vám doporučila si je vyzvednou na adrese, když byl čtvrtek a přes dlouhé velikonoční svátky pošta nechodí. Přišly by vám až další týden, takže byste na ně mohla čekat i 10dní. Je mi líto, ale jste cizinka a zřejmě jste si špatně zvolila velikost a přečetla. To že jsem vám nabídla možnost osobního odběru v ten den, když jsme ve stejném městě, a né čekání týden i více na poštu byla jen naše dobrá vůle v této koronavirové době. Tak ještě nám za to nadávejte !!

    Martina Novotná
    Dandyland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Nevím, jak jinak si to vysvětlit, ale zřejmě se jedná o nějaký domácí eshop, kde se nedbá na skladování látek. Látky byla plná zvířecí srsti a nevoněla novotou (trochu nakysle, ale dalo by se ještě přehlédnout), zřejmě to bylo způsobeno nedbalým skladováním. Látka pak byla zabalena do nějaké používané tašky. Ovšem na komunikaci a rychlost dodání si nemůžu stěžovat. Ale to neomlouvá nekvalitní zboží. Vyprání naštěstí pomohlo.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Je třeba si velmi pozorně prohlédnout produkt,který objednáváte

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Přehlednost a mnoho hezkého zboží na výběr
    • Dobrá komunikace, přehledný web

    Bohužel i přes komunikaci mi byl zaslan přehoz o dost větší než jsem požadoval. Mám pračku 60x60 a se zaslaným přehozem pokryjí celou pračku až do půlky. Dle mně by to mělo být maximálně dle obrázku na internetu k ovladačům.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • špatný popis výrobku

    objednal jsem šátky, ale dostal
    "ubrusy"... tvrdá látka s jednostranným potiskem - absolutně nevhodné jako šátek na krk, nebo na hlavu... - šité z metráže, nikoli jako šátek tak, jak jej všichni známe

    Reakce obchodu Dandyland.cz

    Dobrý den, s tím co píšete zásadně nesouhlasím. Nevím jaké vy znáte šátky, ale když je napsáno v popisu 100% bavlněný jednostranný šátek - klasický, tak už i moje babička i já jako malá, jsme měli tyto bavlněné šátky. I na skautu jsme měli bavlněné tohoto typu.

    Pokud chcete šátek tkaný, tak to není bavlna, ale tkaná příze. Takový šátek se prodává i za více jak 200 Kč.

    Tvrdá bavlna je velmi kvalitní bavlna, stačí vyprat a vyžehlit a změkne. Pokud máte měkou bavlnu je to díky nízké gramáži, ale to my nemáme. Prodáváme kvalitní látky.

    Šátky dodáváme několik let pro školy, instituce i klasické zákazníky a toto co píšete je nesmysl a nebo si pletete pojmy a dojmy.

    Pokud nejste s šátky spokojení, přeci je můžete vrátit na to máte právo a peníze vám budou vráceny.

    Martina Novotná
    majitelka obchodu

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    zboží po rozbalení nebylo v pořádku
    chyběly některé doplňky a hlava byla promáčknutá

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • špatné stránky

    určitě nedoporučuji

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Přemrštěná cena poštovného. Zboží za 76Kč o váze cca. 30 dg. a poštovné 120Kč. Jednalo se o dvě dětské plastové hokejky délky 70 cm.

    Za to prasácké poštovné vůči ceně zboží již nikdy od nich nic nekoupím.

    Reakce obchodu Dandyland.cz

    Dobrý den,

    nezlobte se, ale to už trochu přeháníte na těch hodnoceních. Si jako myslíte, že to poštovné platíte nám a máme poštu zadarmo? Poštovné máme jednotné do 30 kg a to 69,- Kč. a jde komplet poště né nám. Je v něm započítané i balné a to podotýkám není v dnešní době levné - obálky, krabice a pásky jsou sakra drahé. To že vy navíc dotujete poštu 40 kč na dobírce není naše záležitost, ale věc pošty, 40 kč navíc si pošta účtuje za to, že od vás peníze vybere.

    Jsme jedni z mála co máme poštovné tak levné. Na jiných eshopech je pošta daleko dražší. Cena se neodvyjí od váhy a ceny zboží, ale od kusu balíku.

    I já jsem si musela koupit součástku do stroje za 15 kč a dopravné jsem měla 120, ale nejsem jako vy rejpaví zákaznící a nehaním obchod, protože vím, že ceny poštovného jsou prostě dané.

    Martina Novotná
    Majitelka obchodu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Tento obchod nabízí něco co neumí dodat.

    Reakce obchodu Dandyland.cz

    bohuzel se to obcas stane ze z 13 tisic zbozi neco nelze jiz dodat. Jsme zavisli na tom co nam dodavatele poskytnou za data. Co je skladem odesilame obratem, ale bohuzel se to nekdy stane.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Rychlé dodání
    • Nedostatečně zabalené zboží. Poškozený produkt. Neskutečná neochota obchodu řešit výměnu, příp. vrácení platby, protože zboží bylo posledním nabízeným kusem. Proto mám podezření, že moc dobře věděli, že zasílají zboží poškozené. Dopravce v tomto případě chybu neudělal. Chyba byla jednoznačně na straně obchodu.

    Pro případné reklamace se připravte na neochotu, výmluvy, neprofesionální jednání.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Nevím
    • Nedostatek zásob

    Jinde měli zbožího dost.
    Storno po potvrzené objednávce.

    Reakce obchodu Dandyland.cz

    Objednal jste si doktorku kufrik za 121 kč samozřejmě ten nejlevnější a byl poslední. Zvolil jste si osobní odběr u nás v Teplicích protože jste z Teplic. Napsala jsem vám, že se bohužel ráno prodal a že máme skladem za 125 jiný to jste nechtěl a to podotýkám máme skladem 6 jiných druhů.

    A nedostatek zásob ??? ... opravdu nemůžeme mít všechny položky skladem po více kusech - máme v nabídce tisíce položek a opravdu omezené prostory a finance.

    s pozdravem

    MR

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • tak to nevím

    je to hrozné nakoupila jsem míček chameleon a bylo tam napsané dorazído 10-13dnů a uběhlo už 16dní a nic

    Reakce obchodu Dandyland.cz

    Vážená paní objednala jste si zboží za 93 korun, což by nevadilo. Zvolila jste způsob dodání osobně. Jelikož jste z Vráže, což je docela daleko od Teplic, jsem vám psala e-mail s dotazem, zda jste z Teplic či okolí a zda si zboží vyzvednete osobně jste mi odpověděla a to vkládám mail:


    Nejsem z Teplic a nechte me bejt

    ---------- Původní zpráva ----------
    Od: Martina Rejhonová - Dandyland.cz <[email protected]>
    Datum: 8. 4. 2013
    Předmět:

    Dobrý den,

    vy jste prosim z Teplic? kdyz jste zvolila osobní odběr?

    --
    S pozdravem,
    Martina Rejhonová - Dandyland.cz


    tak co jste jako čekala, že vám zboží zašleme?

    V poslední době slušnost ze strany zákazníků, a to nemyslím jen internetové obchody, ale i klasické obchody jako jsou supermarkety atd, je opravdu otřesná. Zákazník si myslí, že si může opravdu dovolit cokoli a vybít si svoje mindráky na prodejcích, případně prodavačkách. Vidím a slyším to od mojí maminky, jak se dokážou zákazníci chovat k nim.

    I když takových zákazníků je minimum dokáže to otrávit život na dost dlouho a bohužel ti slušní jsou pak zastřeni těmi neslušnými. Díky reakcím jako jste měla vy možná jednou dospějeme k tomu, že objednávky se budou vyřizovat stroze jako na jiných e-shopech, protože diskuze prostě nebude žádaná, aby nedocházelo ke konfliktům.

    Nicméně já doufám, že mě to nikdy natolik neotráví, abych těm slušným zákazníkům nedokázala vždy vyhovět a pomoci, když bude třeba.

    Martina Rejhonová
    Dandyland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • nemají napsáno kolik kusu zboží ještě mají
    • chtěla jsem víc kusu a neměli je
    • prodávají levné zboží ale je taky nekvalitní

    dostala jsem zboží a je to hrozná kvalita.Čínská kvalita.

    Reakce obchodu Dandyland.cz

    Mlada pani. Objednala jste si

    chranic sedačky do auta pat a mat to je ceska vyroba
    ulozne vaky - to je take ceska vyroba
    oranzove podlozky k vane za 150 Kč - u těch jediných můžete mít dojem, že to je Čína protože není tak nadýchaná. Pokud byste chtěla luxusní řadu a extra kvalitnu, tak se cena pohybuje řádově 2x tolik.

    Kvalitní a luxusní věci budou vždy drahé i na internetu. A pokud má někdo dojem, že přes internet je všechno levné a že si za hubičku koupí kvalitní výrobek, tak tento dojem je opravdu zkreslený.

    Jeden náš přední výrobce mi řekl: když chcete levnou cenu musíte někde ubrat a zpravidla je to na kvalitě. Proto jsme vyřadili z nabídky už před lety levné povlečení, prostěradla a dali se jen na tu kvalitu, která je dražší, ale zase vydrží.

    Nicméně jsme v nabídce nechali i nějaké levnější varianty, neboť né každý má na to si koupit povlečení za 600,-, ale spokojí se s povlečením za 350,- (a to podotýkám není to Čína).

    A nebo i je takový názor.. "nechci povlečení na věky, ale často je střídám, tak mi to stačí na rok".. i takový názor jsme dostali od zákazníka.

    co se týká dostupnosti. při 12 tisících položek nejsme schopni vše aktualizovat. Po vaší objednávce jsem vám psala, že máme poslední 2 ks na to jste mi i odpovídala, takže stav skladu jste dodatečně měla a mohla jste objednávku zrušit. Zpravidla stav skladu máme psaný, ale u tohodle mě nenapadlo, že někdo bude chtít tři podložky do koupelny stejné.

    Každopádně, pokud se vám nelíbilo co vám přišlo měla jste to poslat na reklamaci, peniže by vám byly vráceny.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Křeslo mělo být na skladě dle vaší nabídky,
    • ale nebylo, proto stále čekám na info a dodání, přestože mám zaplaceno.

    Špatná komunikace.

    Reakce obchodu Dandyland.cz

    Je mi to bohuzel lito, ale kdyz došly rovné přířezy na křesílka a vyrobce nedodal nové kvuli umrti v rodině (zemřelo jim malé dítě) si vzali v rodině dovolenou, tak bohužel neuděláme nic. Křesílka budeme posílat od pondělka doufám, že už rovné přířezy budou, případně si můžete vybrat ten tvarovaný. A nebo vám mohu vrátit peníze, ale jinde ho bohužel neseženete, když v dílně je dovolená.

    Bohužel nejste jediná kdo čeká na křesílka, moc se omlouvám, ale doufám, že to pochopíte.

    Rejhonová
    Dandyland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • cena zboží je zavádějící, zboží deklarované jako skladem se rázem stane dražší o 200 kč

    Dávejte si pozor na to u koho chcete nakoupit

    Reakce obchodu Dandyland.cz

    Takže k této recenzi.

    Bohužel se mi do vyhledávače dostala informace, že zboží HASBRO My Little Pony Létající balón, máme skladem ač jsme ho neměli a nemáme. Bohužel mi můj dodavatel na moji otázku zda je možné objednat napsal: U výrobce sice je skladem, ale už za vyšší cenu. Nechápu takový skok během pár měsíců….

    Nezlobte se, ale posílali jsme vám to do mailu i novou cenu a nemeli jste ani tu slušnost odpovědět a případně objednávku stornovat nebo se k tomu jakkoli vyjádřit. Nemůžeme vám poslat zboží za nižší cenu, než je naše nákupní cena.

    Zboží, které se neobjednává, tak na novou cenu přijdete až když jí Velkoobchod objedná u výrobce a pokud výrobce zdraží, tak informace se k nám dostane pozdě. A až na tomto základě i my zdražíme. Je to celku logické a dá se to pochopit. Je mi samozřejmě jasné, že vyšší cena se vám nelíbí, ale já vám to za cenu nižší než je můj nákup opravdu dát nemohu. Každopádně cena bude u všech e-shopu o ty dvě stovky minimálně vyšší, protože to máme všichni od jednoho výrobce.

    s přátelským pozdravem
    Dandyland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Se samotným obchodem jsem velmi spokojená. Záporem je pouze to, že nemají na výběr dopravce. Opakovaně mám problémy s Českou poštou. Nechají si zaplatit dodání balíku do rukou a řidič se ani nesnaží zjistit, zda je adresát doma.

    Reakce obchodu Dandyland.cz

    Docela nechapu proc nedoporucujete,kdyz jste spokojena s obchodem. Ceska posta ..ma vice duvodu proc odesilame. Asi proto, ze nam nabidli nejlepsi cenu pausalni za balik. neznam E-shop, který má dopravu za 75,- Kč při platbe predem. 70% nasich zakazniku vyuziva dopravu balik na postu.Nejen proto, ze je cena za dopravu velmi prijatelna, ale take chodi do prace, takze si to rovnou nechaji ulozit na poste apak si to v klidu a levneji vyzvednou.


    Pokud mate osobne problemy u vas s ceskou postou, stezujte si na poste. Ja to pred lety take udelala. Posta problem resila a od te doby je s postou vse v poradku.

    Dopravu jsme meli i pres jineho dopravce, ale bohuzel nam hodne baliku chodilo poskozenych, takze jste to zredukovali na ceskou postu hlavne z duvodu, abychom ponechali postovne jake mame. Neni problem posilat napr. pres PPL ale doprava pak bude treba 130 kc a to je dle me zbytecne postovne natahovat.

    s pozdravem

    Martina Rejhonová
    dandyland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Už nikdy více!!

    Reakce obchodu Dandyland.cz

    Vážená paní Pavlíno,

    žádný telefon ani email nic jste nám nepsala, že by vám něco přišlo poškozené. Nechápu proč jste se neozvala a nějak jsme to nevyřešili. Poškozené zboží normálně vyměňujeme a nebo uplatňujeme reklamaci na české poště.

    víc k tomu asi není co dodat.

    MR
    dandyland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné výhody
    • slabá komunikace i slabé argumenty prodávající

    nedoporučuji

    Reakce obchodu Dandyland.cz

    Tak jen informace pro zakazniky. Pani chtela odrazedlo v cervene barve. Bohuzel cervene nebylo jen jine barvy a dodavatel nemel skladem. Dale chtela SIMBA Pianko s veselými postavami, které neměl můj dodavatel skladem a u SIMBA je vždy dodání cca týden a více. Objednavaji 1x tydne. Paní měla termín na dodání tuším do týdne a protože jsme nemohli dodržet termín, tak jsme museli objednávku zrušit. Poslala jsem cca 4-5 mailu, takže komunikace si myslím byla v pořádku. Jsme jako ostatni e-shopy zavisli na tom, jak nam to dodaji nasi dodavatele a pokud ti nemaji neudelame jaksi nic. Snazim se vzdy dodavat a v 90% se mi tak stava, ze dodam do tydne.
    Ja jsem na vysavac take cekala 3 tydny byť jsem měla jen týden, ale vím jak to na shopech je, takže vhledem k ceně jsem si počkala.

    MR

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • pohodlný výběr z domova
    • když jsem si nevyzvedla zásilku z pošty první den, pracovnice mi zaslala výhrůžný mail, že když si to nevyzvednu, tak budu zapsána do seznamu dlužníků. Já takový úmysl neměla, pouze nedostatek času (proto jsem si zásilku vyzvedla cca. až po 10 dnech)

    internetový obchod je pro mnohé zákazníky výhodnější (objednávka z domova, mnohdy levnější zboží). Bohužel hysterický přístup prodejce, který sleduje každý den, zda jsem si zboží převzala a pokud ne, tak posílá výhrůžné maily o sankcích mi připadá přinejmenším prapodivný.

    Reakce obchodu Dandyland.cz

    Vážená paní,

    pracovnice těžko. Obchod děláme jen dva majitelé, žádné jiné pracovníky nemáme. Mail co vám přišel je vygenerovaný systémem a odesílá se automaticky, když je zásilka nepřevzata déle jak 7 pracovních dní. Zásilky odesíláme okamžitě s tím, že lidé chtějí zboží co nejdříve a protože se může stát, že pošta nedoručí lístek o uložení a není v našich silách vše obvolávat a ptát se, tak náš systém rozesílá mail a pravda je, že v dovětku je psáno, že pokud nepřevezmete bez udání důvodu bude se něco dít dále. Na toto máme dle zákona nárok a také ho využíváme. Kždy měsícně pošlete 1000 balíků a 50 lidí vám to nepřevezme jste rázem 5000 v mínusu. Upozorňuji na to dopředu v každé objednávce. Samozřejmě pokud je nějaký extra důvod proč nepřevzít dá se to chápat. U zboží dávám i prodloužené uložení na 14 i více dní... ale někdy mi přijde, že na to někdo zapomene nebo nechápu .. když něco objednám chci to snad hned a né až za 14 dní...

    každopádně se omlouvám pokud se vás to dotklo, ale do mailu jste psala, že to chápete, tak nechápu teď vaši reakci.

    s pozdravem

    MR