Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Zdravím, Objednával jsem si zde tablet Onda V975i, a vše proběhlo naprosto v pořádku. Komunikaci chválím, balíček mi došel domů asi během 3 dnů. Původně jsem měl trochu strach s platbou předem, ale nakonec bylo vše OK. Doporučuju

  • Darmie: Ano mám přesně ten samý problém to že mi přišel jiný mobil než na obrázku mi nevadilo ale zhruba po půl roce mi přestal fungovat reproduktor a pak ignorace telefon mi típali a nereagovali na maily. Na reklamaci mi toho rozbili víc viz moje recenze.

  • Jelikož obchod opět nereaguje, napíši, jak to tu chodí. Objednáte telefon, zaplatíte předem a marně čekáte i 2 měsíce, než dorazí. Na urgence nikdo neodpovídá, mlží a lže. Pak zjistíte, že ač jste si objednali HTC one X+, dorazí vám verze bez plusu, nicméně s přetaktovaným procesorem a upravenou integrovanou pamětí. Takže papírově se mobil bude tvářit jako verze s plus. Po přezkoušení zjistíte, že jak číňani měnili vnitřnosti, uvolnili "vibrátor" uvnitř telefonu, který hrká a při vyzvánění drnčí. Takže ho raději vypnete. Vzhledem k neodbornému přetaktování procesoru mobil často laguje, hryže se, nefunguje. Po půlroce používání přestává fungovat reproduktor. Chci reklamovat, ale nikdo nekomunikuje, hovor vám vytípnou, zpět nezavolají. Na e-mail nereagují ... Takže, chcete si koupit levný mobil ? TADY OPRAVDU NE !!!!!

  • obědnal jsem si mobilni telefon verze htc S a po dvou dnech mi odešel display,tak jsem ho poslal na reklamaci a oni mi po třech tydnech napišou že jsem si to zavinil sam že mi spadl na zem.jsou to podvodnici nemam slov nic si nekupujte s tohoto obchodu budete litovat.

  • Objednali jsme si telefon začátkem prosince 2013. Dorazil až ke konci ledna 2014. Telefon nefungoval, tak jsme jej obratem poslali k reklamaci. Dodnes žádná reakce!!!

  • Mně telefon dorazil po 24.dnech od objednání, taky jsem do posledního okamžiku netušila.Bohužel budu nucena řešit jiný problém.Telefon je z venku jako nový - přední a zadní kryt nádherný, přelepený fólií, bohužel po otevření už tak nově nevypadal - i laik by nejspíš poznal repas, to bohužel prodejce neuvedl...Tři funkce nefunkční a to jsem zatím na něj neměla velké požadavky...Máte někdo stejný problém????

  • Tak telefon mi konečně dorazil. Objednán 26.11, doručen 17.12. Ale problémy se zbožím z číny neměl jen tento obchod, kamarád řešil to samé, zpoždění měli asi všude.

  • Tak telefón úspešne dorazil aj mne. Objednávku som zaplatil 28.11 a telefón prišiel 13.12.

  • Ahoj měl jsem obědnany telefon do 10 dnu jsem ho měl doma uplně bez problemu

  • Yves: Expresy jsou 3 - 8 dní, ale zdá se, že kolem 30 dolarů prodejce do našich zásilek neinvestuje. Ale je také před Vánocemi ... kdoví.

  • Platba byla přijata 29.11. a stále mobil nedošel. Prodejce ale na webu informuje, že zakázky dodá do Vánoc, takže zatím se nestresuji. Je ale zjevné, že prodejce nepoužil žádné spěšné dodací možnosti z Číny nebo odkud. A obyčejné lodní dopravy trvají i 60 dní, přátelé. V lepší případě obvykle za 2 - 3 dolary je dodací doba 15 - 45 dní. Tak hold uvidíme ...

  • Tak jsem dostal i číslo sledování zásilky, ale číslo se na DHL tracking hlásí jako NENALEZENO. Nervozita stoupá ...

  • Mám úplně stejný problém akorát o 10 dní kratší.Přesně totéž mi naspal také.

  • Mám úplně stejný problém akorát o 10 dní kratší.Přesně totéž mi naspal také

  • Dobrý den lidičky, já už čekám pomalu měsíc a nic bez 6ti dnů to bude měsíc nic jsem neobdržel. Tak že jsme pánovy napsal jak to je a že teda jesli není ochoten se mi ozvat budu to muset řešit přes policii. Načež mi bylo po 4 hodinách odpovězeno emailem že počkáme do pátku 6.12 zda telefon nepříde že prý ještě není vůbec v ČR. A že když do 6.12 nedorazí peníze mi budou vráceny z5. Dodnes se mi pán neozval tak jsem mu dnes psal tak jsem zvědav. Začínám si připravovat podklady pro žalobu už mě to opravdu nebaví tyto trapné výluvy a klamání zákazníka.

  • Já mám zaplaceno od 22.11. a také stále nic.Akorát jsem dostal zprávu ,že objednané zboží ještě nedorazilo a že s tím budou muset něco udělat.Bohužel zatím neudělali nic a je to již 16 den.Mám toho opradvu plný zuby!!!!!!!!!

  • Tak vidím, že nie som sám. Ja mám zaplatené od 28.11 tak ma to zatiaľ až tak nesralo. Ale ako čítam komentáre od Huryho začínam mať strach.

  • Ahoj mam taky takovy problem jak vy všichni no nic musime čekat.

  • Ahoj, číslo na obchod je +420 607 808 817, je uvedeno uplně dole v položce kontakt. Ale moc vám to nepomůže, pán telefony již několikátý den nezvedá. Telefon mám zaplacený déle než týden a status je jen že platba byla přijata. Jen doufám, že to nebude třeba řešit žalobou. Sledujte prosím tuto diskuzi, pokud by telefony nebyly do Vánoc doručeny, podnikneme společně právní kroky. Lepší, když se žaloba podá hromadně, než každý zvášť.

  • Hury: \\\\\\\\\no to bych taky rád věděl číslo na obchod!!!!!