Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Prodávají nekvalitní šmejdy bez možnosti reklamace. Tady nic nekupujte. NEDOPORUČUJI!!!

  • GET RICH WITH BLANK ATM CARD, Whatsapp: +18033921735

    I want to testify about Dark Web blank atm cards which can withdraw money from any atm machines around the world. I was very poor before and have no job. I saw so many testimony about how Dark Web Online Hackers send them the atm blank card and use it to collect money in any atm machine and become rich {[email protected]} I email them also and they sent me the blank atm card. I have use it to get 500,000 dollars. withdraw the maximum of 5,000 USD daily. Dark Web is giving out the card just to help the poor. Hack and take money directly from any atm machine vault with the use of atm programmed card which runs in automatic mode.

    You can also contact them for the service below

    * Western Union/MoneyGram Transfer

    * Bank Transfer

    * PayPal / Skrill Transfer

    * Crypto Mining

    * CashApp Transfer

    * Bitcoin Loans

    * Recover Stolen/Missing Crypto/Funds/Assets

    Email: [email protected]

    Telegram or WhatsApp: +18033921735

    Website: https://darkwebonlinehackers.com

  • opakovaná reklamace velmi drahého robotického vysavače (cca 35 tis.), ze strany uživatele jsme neudělali nic špatně, výrobek od počátku chybný (nepárovalo se s aplikací), vyreklamováno, následně ihned po rozbalení okamžitě další chybová hláška (špatný senzor), nechápu, jak firma může vrátit z opravy zboží, které není funkční, opět reklamace - no a hned po otevření chybí dokonce komponenta, zboží se mi opakovaně vracelo ve více a více žalostném stavu (opotřebení, neustálé přesuny mu nesvědčí, špinavé, zaprášené .... a to ještě stroj ani nezačal uklízet), CZC - již nikdy více

  • Dobrý den,

    Dovolte mi Vám sdělit jeden hořký bombónek, který mi naservíroval internetový obchod czc.cz

    V minulosti jsem obdržel jako dárek celkem tři dárkové poukazy, každý v hodnotě 1000 Kč. Expirace na každém kupónu byla do konce roku 2023. Bohužel jsem kupóny založil a nalezl je včera tzv. 13.3.2024. V krátké emailové komunikaci se zákaznickou podporou czc mi bylo vysvětleno, že s tím bohužel nelze nic dělt. Peníze celkem 3.000 Kč mi propadly a nelze je prodloužit. Dle zaměstnankyně zákaznického centra je má situace cituji "politováníhodná".

    Chápu, že chyba je na mé straně ale doufal jsem, že by mohli projevit trochu lidského individuálního přístupu, když jsem kupříkladu v roce 2023 zakoupil produkty v hodnotě okolo 29.700 Kč. Od roku 2021 - 2023 jsem u nich zakoupil custom made počítač okolo 40.000 Kč.

    Závěrem bych chtěl podotknout, že obchod jako takový není špatný, technickou podporu mají perfektní a technik na Hájích velice vstřícný. Jen mě tato maličkost zarazila a zanechala ve mě hořkou pachuť.

    S pozdravem

    Zdeněk Procházka

  • Prodejce CZC nechce vrátit peníze za nepoužité hudební sluchátka
    ve 14denní lhůtě. Sluchátka jsem nepoužil, pouze odstranil z krabičky
    folii a podíval se na sluchátka a příslušenství a v takovém stavu vrátil
    sluchátka v 14 denní lhůtě (sluchátka v původním stavu). Prodejce mi
    nechce vrátit peníze, odmítá dále komunikovat a ohrazuje se na
    nemožnost vrácení „hygienické zboží" a obchodních podmínek, kde je
    psáno: Článek IV. Odstoupení spotřebitele od smlouvy do 14 dnů 8.
    Nemožnost odstoupit od smlouvy: V souladu s ust. § 1837 OZ
    spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy g) o dodávce zboží v
    zapečetěném obalu, které z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických
    důvodů není vhodné vrátit poté, co jej spotřebitel porušil (např.
    špuntová sluchátka, erotické pomůcky, aj.) Sluchátka nebyla použita a
    nedošlo ke kontaktu s pokožkou (jedná se o vyměnitelná špuntová
    sluchátka). Dle § 1837 písm. g) zákona 89/2012 Sb., občanský zákoník,
    spotřebitel nemůže odstoupit bez udání důvodu od smlouvy o koupi
    zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z
    hygienických důvodů jej není možné vrátit zpátky. Dle České obchodní
    inspekce "se musí však jednat o hygienický, utěsněný obal, který zboží
    chrání. Nebylo-li zboží v takovém obalu, lze od smlouvy odstoupit bez
    ohledu na hygienické důvody. Pokud zboží v takovém obalu bylo, je
    možné odstoupit jen tehdy, nebrání-li tomu hygienické důvody. Je věcí
    individuálního posouzení, kam až dopadá výjimka odůvodněná
    "hygienickými důvody". Mám za to, že výjimku je nutné vykládat pro
    spotřebitele nejpříznivěji (viz nález Ústavního soudu ČR, sp. zn. IV. ÚS
    2989/16), a tedy restriktivně. Podle mého názoru se tato výjimka na
    sluchátka zabalená "pouze" do krabičky nevztahuje a v takovém
    případě by spotřebiteli mělo být umožněno odstoupit od smlouvy do 14
    dnů od převzetí zboží.

    Řešeno přes Českou obchodní inspekci. CZC nedoporučuji a nikdy si od nich nic neobjednám !!!

  • Pokud zboží zaplatíte on-line, vězte, že při odstoupení od smlouvy, kdy objednávku stornujete a neodeberete, budete muset řešit vrácení peněz. Obchod se k tomu totiž nemá, což je pro mě úplný nonsens. Čekám již 18 dní a dneska mi po urgenci sdělili telefonicky, že mi to vrátí asi za 14 dní.

    Takže poučení pro příště CZC se vyhnout, nebo objednávat radši na dobírku. Anebo se smířit s tím, že odstoupení od smlouvy nepřipadá v úvahu. Ale vzdát se dobrovolně tohoto práva je nepříjemné...

  • Během měsíce 3. reklamace nového PC, počítač objednán začátkem listopadu a dnes 21.12. jej stále nemám, pro příště budu objednávat u konkurence.

  • Nedoporučiji.
    Poplatek 600 Kč při vracení zboží do 14 dnů za to že někdo dvakrat kliknul a zařízení vrátil do továrního nastavení.

    Koupeno za 3800 Kč a vrátí 3200 Kč. Přitom zařízení bylo nefunkční a proto sem ho vrátil a ještě sem stím stravil tak 8 hodin času, abych se to pokusil zprovoznit! Škoda že to není nikde pořehledně uvedené!!! Dělají to schválně aby na tom vydělali!!!!

  • Zdravím, rád se s Vámi podělím o můj zážitek.

    Zakoupený dron s ovladačem od firmy DJI.
    Zhruba po dvou měsících přestal fungovat ovladač a zapl se jen, když byl napájen. Takže šup na reklamace a požadoval jsem výměnu.
    Dodal jsem veškeré informace o problému a očekával jsem, že tak banální chybu zjistí, ověří a vymění kus za kus do dvou týdnů max.
    To se však nestalo. Po zhruba dvou týdnech mi přišla sms: Moc se omlouváme, ale autorizovaný servis potřebuje ještě pár dní.
    Fajn, nevadilo mi to. Bohužel dalších 14 dní žádné info, nic.
    Poslední den reklamace (30den) pořád žádné info, tak jsem volal a uháněl. Pán z CZC mi řekl, že pokud se mi nikdo neozve do následujícího dne, vzniká mi nárok na vrácení peněz. Další den se opět nikdo neozval a já opět volal. Zvedla to paní v CZC, ověřila mi, že dron je stále v servisu a že mám nárok na vrácení peněz a to jsem taky chtěl, protože drona potřebuji k práci a musel sem se do té doby zařídit jinak. Řekla mi, že se na to podívá a dá mi vědět. Do teď už se mi neozvala. To byl pátek.
    V pondělí po víkendu mi přišel email, že reklamace je vyřešena a uzavřena a uznána. Dron byl převezen zpátky na pobočku a já si ho měl přijet vyzvednout. I přes to, že jsme se domluvili, že žádám vrácení peněz.
    Jel jsem na pobočku a drona si nepřevzal za nedodržení reklamační lhůty a porušení reklamačního řádu a žádám o vrácení peněz na účet. Stejně tak jsem i poslal doma email, na který jsem hned dostal odpověď s tím, že můj požadavek ověří na daňovém oddělení. Druhý den mi přišel email, že daňové oddělení ověřilo můj požadavek a mám právo na vrácení peněz a že až přijde dron z pobočky k nim, tak mi vystaví dobropis.
    Je to už přes dva týdny a pořád se nic neděje a nikdo nekomunikuje.
    Pokud se nic nezmění do měsíce, tak to budu řešit dál s právníkem nebo ČOI.
    Toť vše k obchodu CZC, kde jsem nakupoval přes 15 let a jediná má reklamace za tu dobu se nemůže vyřešit normálně.

  • Před pár dny jsem si od CZC zakoupil sluchátka AirPods. Nepoužité zboží (pouze rozbaleno, nikdy nezapnuto) jsem se rozhodl vrátit v lhůtě do 14 dnů.

    Technik na pobočce zboží převzal bez jakýchkoliv výhrad. K mému překvapení jsem včera obdržel e-mail s oznámením o zamítnutí žádosti, kde se CZC odvolává na následující:
    ---
    Vámi vracené zboží bylo vyňato z uzavřeného obalu a z hygienických důvodů jej nelze vrátit.
    ---

    CZC situaci odmítá řešit, nezbývá mi než podat stížnost na Českou obchodní inspekci. Už z principu to nechci nechat jen tak.

    To, že je toto chování pro CZC naprosto běžné dokládá počet stížností na stejné téma:
    https://www.vasestiznosti.cz/spolecnost-66/czc-cz-s-r-o

    Doporučuji si dvakrát rozmyslet, zda nakupovat právě od nich. V uplynulých 3 letech jsem u nich utratil bezmála 30 000,- Kč. Tato objednávka je mou poslední.

  • 20.1. jsem si objednal PC za 33k, když to došlo, problikával monitor.
    14.2. reklamace vyřešena s tím, že je to v pořádku
    14.2. donesu pc domů a je tam stejný problém jako na začátku, takže znovu reklamace
    20.3. ani zpráva od czc, rešení v nedohlednu, jediné co mi sdělili, že ten pc je na ič, že na to mají neomezený čas
    Už NIKDY si u czc nekoupím ani kabel!

  • Donedávna jsem nedal na CZC dopustit, ale od té doby, co zavedli poplatek za osobní odběr (stejně jako Mall vlastněný Allegrem), už raději budu preferovat konkurenci, kde tento "benefit" nemají :(

  • Dobrý den,
    s obchodem CZC jsem byla zprvu spokojena, avšak při reklamaci jsem byla velmi zaskočena naprosto arogantním jednáním pána na přepážce. U sluchátek, které jsem kupovala v září a již jedno z nich nehraje, jsem byla upozorněna na to, že to není chyba sluchátek, nýbrž uživatele, že ho používá.
    Naprosto nekorektní jednání ze strany CZC.

  • Mám protokol z opravny, že zboží je neopravitelné, ať prodejce vrátí peníze. Zasláno na czc.cz a stále nic, prostě peníze se jim vracet nechce, dlabou na to. Dnes zaurgováno, prý se na to podívají. Ale kdy? Příští rok nebo i déle? Stejný brak to czc jako mall a všechny ty polské odnože co skoupili. Jde to s nimi z kopce ... Doporučení: NENAKUPOVAT A NECHAT PADNOUT, UVOLNIT MÍSTO SCHOPNÉ KONKURENCI.

  • Jednání společnosti CZC.cz je přímo ukázkovou ignorací svých zákazníků.
    Koupíte si u nich produkt a ten je po pár týdnech poprvé nefunkční. Zajedete na pobočku, přístroj provizorně nahodí... Za další tři měsíce se situace opakuje a když potřetí pc už nenahodí ani na pobočce odešlou jej na reklamační oddělení. Po měsíci jej vrátí s tím, že vám zavolají ještě před předáním a s vyjádřením naděje ve funkčnost produktu a ujištění, že pokud ani tentokrát nebude fungovat, budou vše řešit k vaší spokojenosti. Přičemž celý měsíc trvalo pouhé uvedení pc do továrního nastavení.. nic dalšího s tím nedělají.. Přístroj funguje jeden den a následně s váma nikdo z kompetentních lidí nejedná, dohoda neplatí, nikdo nereaguje a dokonce se vám pracovníci na lince snaží vnutit ,že máte sami produkt poslat na výrobce.... poté co si sami vybojujete hovor s daným vyšším pracovníkem je vám s ledovým klidem sděleno že se jedná teprve o jednu reklamaci a tak zboží reklamujte ještě alespoň dvakrát...
    Snaha se dohodnout je od počátku zcela ignorována a společnost CZC.cz svým zákazníkům účelově lže a chová se k ním neskutečně povýšeně a to zcela systematicky na všech úrovních pracovníků.

  • Jednání společnosti CZC.cz je přímo ukázkovou ignorací svých zákazníků.
    Koupíte si u nich produkt a ten je po pár týdnech poprvé nefunkční. Zajedete na pobočku, přístroj provizorně nahodí... Za další tři měsíce se situace opakuje a když potřetí pc už nenahodí ani na pobočce odešlou jej na reklamační oddělení. Po měsíci jej vrátí s tím, že vám zavolají ještě před předáním a s vyjádřením naděje ve funkčnost produktu a ujištění, že pokud ani tentokrát nebude fungovat, budou vše řešit k vaší spokojenosti. Přičemž celý měsíc trvalo pouhé uvedení pc do továrního nastavení.. nic dalšího s tím nedělají.. Přístroj funguje jeden den a následně s váma nikdo z kompetentních lidí nejedná, dohoda neplatí, nikdo nereaguje a dokonce se vám pracovníci na lince snaží vnutit ,že máte sami produkt poslat na výrobce.... poté co si sami vybojujete hovor s daným vyšším pracovníkem je vám s ledovým klidem sděleno že se jedná teprve o jednu reklamaci a tak zboží reklamujte ještě alespoň dvakrát...
    Snaha se dohodnout je od počátku zcela ignorována a společnost CZC.cz svým zákazníkům účelově lže a chová se k ním neskutečně povýšeně a to zcela systematicky na všech úrovních pracovníků.

  • že bude zboží naskladněno 23.1.2023
    Kamil Kubín

  • Hrozný obchod,objednával jsem G.Skill Aegis 16GB (2x8GB) DDR4 3200 CL16 17.1.2023 ,kde se mi zobrazilo při vložení do košíku ,termín dodání do druhého dne.Odběr jsem si zadal na pobočce v K.Varech,po zaplacení kartou online se mi zobrazilo předpokládaný termín doručení 20.1.2023,byl jsem mírně naštvaný,že tuto infomraci jsem obdržel,až po zaplacení,kdybych nezaplatil objednal bych si jinde.Bohužel dnes 20.1.2023 mi do emailu nic nepřišlo ani SMS,po otevření objednávky na emailu jsem zjistil,že objednávka je ve fázi,čeká na zaplacení.Po kontrole v bance jsem zjistil,že platba odešla hned v den objednání,volal jsem tedy na zákaznickou linku,kde prakticky nic nevěděli jen to,že objednávku vidí jako zaplacenou.Šel jsem tedy ve Varech na pobočku,tam mi řekli,že objednávka čeká na zboží,mžná,že bude zboží naskladněno 23.11.2023 v Praze,tekže pořádně neví,kdy bude ve Varech,protože je předemnou fronta online čekajících zákazníků na totéž zboží.Prodavači jsem se snažil vysvětlit,že se mi,ale při vložení do košíku zboží zobrazilo jako dostupné druhý den a po zaplacení 20.1. a kdybych toto věděl objednám si zboží jinde.Na to mi prodavač řekl,že si můžu počkat pár dní a pokud ne,tak si mám objednat někde jinde.říkal jsem mu sice,že se na něj nerozčiluju,ale,že tak ztrácejí zákazníky na což mi arogantně řekl,že jich mají dost a pokud již nemám zájem ,může mi objednávku stornovat a mohu nakoupit někde jinde a nebo si jít stoupnout za pult a prodávat sám.Objednávku jsem si nechal stornovat a storno pslat na email s tím,že mi pouze přidělává práci,že budu muset řešit jejich neschopnost pokud mi nebude vrácena platba zpět.Jak vidím zde,tak to asi tak hladce neproběhne,asi tak jako nákup u nich.Tak na toto chování vůbec nejsem zvyklý a hodlat si nezvykám.V tomto obchodně již nikdy nic.Chování od začátku po objednání až do konce na pobočku je klamavé jednání.
    Toto popíšu ČOI.
    Kamil Kubín

  • Vrátila jsem zboží v den, kdy jsem ho vyzvedla, peníze mi měli vrátit na účet, když se nic nedělo, zjišťovala jsem a bylo mi sděleno, že mi peníze vyplatili hotově na pobočce a mají to i na kamerách!!! Záběry z kamer mi ovšem neposkytnou... takže nemám zboží, ani peníze. Myslím, že to už další komentář nepotřebuje.

  • Objednány a zaplaceny hodinky. Měli být dodány do tří dnů. Samozřejmě v den vyzvednutí nic žádná zpráva .
    Tak jsem se čekal 2 dny a nic. Po urgenci aniž by měli samy snahu mě kontaktovat sem z nich vymohl, že hodinky nemají a že snad za několik týdnů!!!!!!!
    Nejhorší ,arogantní a prolhaný obchod na trhu. Již nikdy více ani korunu. CZC nejhorší!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!