Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    běží 2.týden a zboží zatím nedorazilo, objednávku jsem předem zaplatila, kvalitu a účinky zboží, aniž bych ho vyzkoušela, si netroufám hodnotit

    Reakce obchodu Nero

    Dobrý den, děkujeme za komentář. Nestává se často, ale jedna z položek v objednávce se vyprodala a čekali jsme na výrobu. Každý den snažíme, aby bylo vše na 110%. Naše služby a naší nabídku vylepšujeme každý den. Baví nás naše práce a děláme maximum pro vaší spokojenost. Kvalita našich produktů, rychlost doručení a komunikace jsou pro nás největší prioritou.
    Pokud budete potřebovat radu nebo konzultaci, neváhejte se na nás obrátit. Nikol @nero

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Reklama
    • Zboží (produkt) nefunguje

    Nevýhoda-podvod

    Reakce obchodu Nero

    Dobrý den, děkujeme za komentář a to i přesto, že není pozitivní. Slovo "podvod" zde určitě není na místě. Složení produktu je z nekvalitnější bylin, minerálů a látek, které podporují spánek, relaxaci a zklidnění organizmu. Poměrové složení a kvalitu surovin přišili špičky ve svém oboru. Za jeden měsíc máme přes 1300 spokojených zákazníků, kterým náš produkt Nero Sweet Dreams pomohl a jsou s ním spokojení. Kvalita našich produktů je pro nás největší prioritou.
    Pokud budete potřebovat radu nebo konzultaci, neváhejte se na nás obrátit. Nikol @nero

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po objednávce nikdo nekomunikuje

    Reakce obchodu Nero

    Dobrý den, mrzí nás vzniklá situace. Zásilky se expedují automaticky, emaily a informace o doručení chodí automaticky. Zboží je skladem a mělo být expedováno.
    V tomto konkrétním případě nastala situace, že vybraný PPL Parcel Box není k dispozici a není možné do něj zásilku poslat. Než jsme dostali od přepravce tuto informaci, už zákazník naspal hodnocení :( .
    Situaci chápeme a musíme na tom zapracovat.
    V případě potřeby jsme na telefonu +420 777 240 551 sedm dní v týdnu od 9:00-22:00 hod.
    V pondělí se se zákazníkem spojíme a vybereme alternativní místo doručení.

    AKTUALIZOVÁNO:
    Se zákazníkem jsme se v pondělí spojili, dohodli se na zaslání na adresu a zásilku odeslali. V úterý jím bude mít doma.

    Za nás jsme pak přijali taková opatření, aby se to už nestalo.

    S pozdravem
    Nikol @nero

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • vyzvednutí proběhlo bez problémů

    Reakce obchodu Nero

    První negativní hodnocení :((( . Podívali jsme se na dílčí hodnocení a snažili se najít, kde jsme udělali chybu. Zboží si paní osobně vyzvedla, jeden den objednala, následující den byla zásilka na výdejním místě, spokojenost s dodací lhůtou 5 z 5, kvalita komunikace obchodu 5 z 5, celková spokojenost s obchodem 5 z 5. Všechno skvěle hodnocené. Šejkr zdarma přibalen, sleva na množství balení uplatněna. Nedalo nám to a paní jsme zavolali. Prý není spokojená s chutí. Ani u jednoho zakoupeného produktu. Zvláštní. Příchutě, které paní objednala, mají vysoké hodnocení zákazníků a za rok a půl prodeje jsme nezaznamenali negativní reakci. Ale stát se to může. Tisíc lidí, tisíc chutí. Není problém nám zavolat a pošleme vzorky všech příchutí. Zdarma. Ale sem spíše patří hodnocení obchodu, jeho služeb, komunikace a dodacích lhůt. Hodnocení produktů je u každého jednotlivého produktu. No, jednou to přijít muselo, ale v tomto případě si myslíme, že hodnocení je nespravedlivé. Jedeme dál!. Stále budeme nabízet tu nejlepší kvalitu a nejlepší produkty, které pomáhají. Pomáhají ke zdravému životnímu stylu. S každým produktem si dáváme skutečně záležet a chuť je jedna z velkých priorit. Pro spokojenost našich zákazníků děláme MAXIMUM. Celý tým @nero