Recenzi na tento obchod mohou psát pouze ověření zákazníci - tím máte jistotu pravdivosti recenzí. Hodnocení lze učinit vyplněním dotazníku spokojenosti, který zákazníkům přijde po nákupu. Více o Ověřeno zákazníky.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • komunice
    • sortiment
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Na prodejně vám odborně poradí lidé se zkušenostmi a zápalem pro zážitkovou cyklo jízdu.
    • Mají slušný výběr příslušenství a z webových stránek si můžete cokoliv nechat poslat na prodejnu.
    • Některé doplňky a příslušenství jsou oproti konkurenci výrazně dražší.

    Prodejna je dobře umístěna, má bezbariérový vstup a slušné parkoviště.
    Na servisu i prodeji jsou vstřícní lidé.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • lze se poradit s proškoleným personálem
    • Velký výběr zboží
    • Lze zdarma vyzvednout na pobočce v mém městě

    Dobrý pokec se svérázným prodejcem. Posvětil vybrané zboží a ještě mě ukecal ke koupi dalšího :-)

  • vse super

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Při nákupu nad 2 000 Kč se soutěží o kolo Merida za 100 000 Kč.
    • Vyhovující kvalita ve všech směrech.

    Nakupte si ihned za aspoň 2 000 Kč cokoliv z jejích eshopu (každý potřebuje doplňovat a kupovat sportovní pomůcky pro další sportovní sezonu) a vyhrajte kolo Merida v hodnotě 100 000 Kč. www.cyklopoint.cz

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Komunikace
    • Rychlost

    Celková spokojenost s obchodem

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Nakupuji zde pravidelně a jsem absolutně spokojen

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Spokojenost

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychle dodání
    • Komunikace
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Nehodlám nakupovat u lidí popírajících smysl zákonů jejich dezinterpretací.
    • Před lety mě navíc okradli.

    V Cyklopointu jsem nakupoval podruhé v životě, a podruhé je z toho ostuda.

    Cyklopoint se snaží tvrdit, že internetová objednávka je smlouvou jedině pokud neuděláte osobní odběr, ale necháte si zboží dovést. Jedině pak prý můžete zboží do 14 dnů vrátit, protože jedině tak prý došlo k uzavření objednávy na dálku. Pokud prý provedete osobní odběr, tak prý smlouvu uzavíráte v obchodě při odběru, a zboží tak do 14 dnů vrátit nemůžete. Podle cyklopointu jsou zákazcíci takoví tupci, že platí předem aniž by uzavřeli smlouvu! V prodejně jsme samozřejmě nic neuzavřeli - o smlouvě nepadlo ani slovo! Ale to je asi fuk, když jde o to zkrátit zákazníka na jeho právech, že.

    Kdyby šlo o položku za stovku ... ale prodávat takhle věci za pětimístné částky, a děláte při tom ze zákazníků debily, že si mají nechat zboží dovést 200 metrů domů autem firmou zadarmo, aby se Cyklopoint obtěžoval dodržovat zákony. Když děláte ze zákazníků debily, tak si hledejte zákazníky kde chcete - mě už u sebe neuvidíte, a stejně tak jediný halíř. Výše zmíněné zvěrstvo mají v obchodních podmínkách. Pokud bych zboží potřeboval vrátit, garantuji vám předžalobní výzvu a pak soud - vaše obchodní podmínky nejsou nad zákonem.

    První nákup proběhnul asi před 15 lety, a můj ban po té trval do minulého týdne. Před lety jsem se nebránil jedině proto, že jsem byl velmi mladý. ČOI by si jinak smlsnula: Cyklopoint uváděů (či možná dodnes uvádí? Nevím) detailní rozpis na internetu, kolik stojí jednotlivé položky při provádění servisu kola. A když jsem dostal účtenku nadsazenou o víc jak 20 % spočítané ceny, nestačil jsem zíral na poslední řádek "10 minut práce technika" s cenou přes 200 kč. Tak nevím, kdo z nás bral před 15 lety přes tisícovku na hodinu, ale o platbě takové položky nepadlo předem ani slovo, a ceník na internetu ji tehdy neobsahoval (nevím, jak dnes).

    Přijel jsem do obchodu ze západní Evropy. Zajímalo by mě, kdy se čeští ****i začnou obtěžovat chovat se slušně, dodržovat alespoň zákony, a nedělat ze zákazníků debily. 34 let demokracie na to evidentně ještě nestačilo. Sbohem.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    JIHLAVSKÁ PRODEJNA VÝBORNÁ,PANÍ VYNIKAJÍCÍ A OCHOTNÁ

  • Nemozné se spárovat s aplikaci,3x jsem stahoval aplikaci Bryton-proste ne.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • perfektní přístup Cyklopoint Jihlava
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlost, vstřícnost, fajn jednání
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychlá odpověď na dotaz
    • Rychlé a bezproblémové doručení
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Všetko perfektne pripravené, výborná komunikácia predajcu, rýchle vybavenie objednávky, príjemná cena...
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Rychlost
    • Komunikaceh
    • Nic

    Vynikající komunikace. Potřeboval jsem zboží nutně do pátku a dodání bylo napsané v pondělí, ale po domluvě s pánem,který mi slíbil, že zboží odešle co nejdříve jsem měl zboží doma druhý den, t.j. ve středu. Pán velice ochotný, po prvním neúspěšném zavolání volal sám zpět .

  • Doporučuje obchod

    60 %

    • Velký výběr
    • Nekomunikace obchodu, nepotvrdili mi, že peníze dorazili na účet e-shopu

    No asi, tak, minulý rok jsem byl s e-shopem velmi spokojen, k objednanému dresu nebyl problém přibalit rukavice, tenhle rok, jsem musel volat po 3 dnech do e-shopu, jestli vůbec peníze dorazili a v jakém stavu je objednávka, pán mi sdělil, že ještě chybí jedna položka na kompletní objednávku, to se samozřejmě může stát, ale ta nekomunikace mě mrzí, dále v pátek 2.6., jsem zaplatil objednávku, sice k půlnoci, ale dnes je pátek 9.6., 10.10., akorát mě přišel email od PPL, že zásilka nebyla doručena, opět nevím co se děje, nikdo mě předem neinformoval, formou SMS, i když mi přišel před 2 dny email, že mi to doručí na doručovací místo v okolí mého bydliště.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Ochota prodejny
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Doprava z eshopu na prodejnu zdarma
    • Novinky
    • Široký výběr
    • nic

    Ochota na prodejně, rýchle doručení z eshopu na prodejnu, výhoda - před převzetím na prodejně zboží lze zkontrolovat, odborně se poradit, odzkoušet.