Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zaplaceno pred vice nez 3 tydny a zbozi je nikde:( ani zadne info, jen 3 maily ohledne “spokojenosti s nakupem”. To uz je trochu trapne. Rozhodne nedoporucuji!

    Reakce obchodu Cyklomania.cz

    Omlouváme se Kateryno. Objednávku zrušili jsme po té co byla 7 dní nezaplacená. Mysleli jsme, že o zboží nemáte zájem. No a platbu co přišla po tom jsme nezaregistrovali. Tohle nám opravdu uniklo. Peníze jsme vám už poslali zpět na účet.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Velmi zdlouhavé dodání ve srovnání s jinými e-shopy díky tomu, že zboží neměli skladem, které se tak původně tvářilo. To se může stát, ale ozvali se s návrhem na dodání jiného zboží až po několika dnech a následně ani nepotvrdili, že nově zvolené zboží odesílají. Velmi špatná komunikace.

    Reakce obchodu Cyklomania.cz

    Dobrý den Tomáši, omlouváme se za zpoždění v dodání. Dres Fox v bílé barvy, který jste objednal, jsme měli skladem jen byl vystavený na showroomu a zjistili jsme, že je špinavý. Proto jsme nabídli se slevou jiný dres. E-mail informující o odeslání objednávky jsme poslali 29.8. ve 14:25 hodin.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dlouha čekaci lhuta

    Reakce obchodu Cyklomania.cz

    Dobrý den, omlouváme se za zpoždění zásilky. Bylo to způsobeno státními svátky 1 a 8 května. Tím se dodací lhůta prodloužila.

  • Do poznámky jsem napsal že nechci dotazník spokojenosti,umíte číst?!sbohem.

    Reakce obchodu Cyklomania.cz

    Dobrý den pane Novotný, aby se vám neposílal dotazník hodnocení, to nemůžeme ovlivnit my, ale nastavuje se to v té výzvě k hodnocení - je tam odkaz "odhlášení". Posílá to totiž Heuréka a ne Cyklomania. To vás odhlásí ze všech hodnocení i od ostatních prodejců.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • krátké šrouby na Haibike allmtn7

    Reakce obchodu Cyklomania.cz

    Dobrý den, mrzí nás, že vám nešel přišroubovat košík na láhev. Jen si teda myslíme, že my jako obchod jsme nic špatně neudělali.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Dlouhé dodací lhůty, zboží nebylo na skladě, vysoké ceny vzhledem k výrobci.

    Nekupujte kočku v pytli. Ještě, že jsem neplatil předem. Už nikdy!

    Reakce obchodu Cyklomania.cz

    Dobrý den Ivo,
    v objednávce byli dva dresy, jeden jsme měli skladem a druhý ve vaší velikosti již u dodavatele nebyl. Slevu 40%, jak jste požadoval, bohužel neumíme dát, protože bychom prodávali za méně než jsme nakoupili. Značka Sensor tyto slevy dát může, ale dávají to jen výjimečně na poslední kusy. Vaši velikost už také neměli.
    Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Duše přišla pichlá, takže jsem musel lepit

    Reakce obchodu Cyklomania.cz

    Tak to nás opravdu mrzí, že jste měl píchlou duši. Škoda, že jste se nám neozval. Poslali bychom vám jinou. To se nám ještě nestalo, že by nějaká duše byla píchlá. Jsou zatavené v PE sáčku.

    • Redukce neměla závit :-(

    Reakce obchodu Cyklomania.cz

    Dobrý den,
    Omlouváme se za Vaši zkušenost s produktem, kterého jsme prodali stovky bez negativní reakce. Mohl jste nám napsat ihned po přijetí zásilky. Situaci bychom promptně řešili s dodavatelem tohoto zboží. Na naše náklady Vám pošleme zboží znovu.

  • Dopravce nedoručil zboží do objednané zásilkovny na dobírku ale do jine kde je požadované zaplacení kartou předem. Kartou předem platit nemohu a zásilku jsem tak nemohl vyzvednout. Dnes mi dopravce oznámil, že zásilku uložil v jiném blízkém městě. Děkuji ale o takovou službu nemám zájem.

    Reakce obchodu Cyklomania.cz

    Dobrý den,
    mrzí nás Vaše reakce, z naší strany proběhlo vše standardně a o problémech s doručením jsme se dozvěděli až z této recenze. Dopravce Zásilkovna poskytl toto vysvětlení:
    Kvůli COVIDu občas některé výdejní místo skončí a proto byla zásilka přesměrována do výdejního boxu, který je 1,2 km od Vašeho bydliště. Box je bezobslužný proto je nutné zaplatit kartou.

  • ZÁLEŽÍ NA MÉ SPOKOJENOSTI.ZATÍM NEBUDU HODNOTIT.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    NEBYLO MĚ POSLÁNO SEDLO PODLE MÉHO VÝBĚRU POPISU! MĚL JSEM OBJEDNÁNO PŮVODNĚ SEDLO S ITALSKOU VODOROVNOU TRIKOLOROU !

    Reakce obchodu Cyklomania.cz

    Dobrý den do Plzně,

    ano, máte pravdu, sedlo se vyrábělo s vodorovnou italskou trikolorou, a to v letech 2010-2019, co jej máme v nabídce. Od letošní jarní sezóny 2020 Italové tu trikoloru zakulatili, plus také přidali více reflexních prvků, parametry sedla (váha, rozměry, materiál) zůstali stejné. Asi jste někde v historii internetových vyhledávačů zahlédl starou variantu, která se však již nevyrábí.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • spatně jsem vybral, chtěl jsem vrátit ale obchod vůbec nekomunikoval

    nulová komunikace

    Reakce obchodu Cyklomania.cz

    Dobrý den, mrzí nás, že jste nedostal odpověď, ale nenašli jsme od vás žádný e-mail ani jsme nedohledali hovor z Vašeho telefonního čísla.
    Každopádně, postup jak vrátit zboží je na faktuře, kterou jste dostal v balíčku, pak na našich stránkách v nápovědě, kontaktech a obchodních podmínkách, které jste dostal jako přílohu v potvrzovacím mailu. Tak se tam podívejte a pošlete nám zboží zpět.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Nemají bezplatný osobní odběr zboží!

    Reakce obchodu Cyklomania.cz

    Dobrý den, bezplatné vyzvednutí zboží je v našem výdejním skladu v Brně - Husovicích a v také v síti výdejen Zásilkovna od hodnoty objednávky 999 Kč.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nepřišla mi rekapitulace objednávky a tudíž jsem nemohl zaplatit. Pokus o telefonický kontakt se nezdařil, nikdo mi telefon nezvedl. Boty jsem koupil jinde, protože to byl dárek

    Reakce obchodu Cyklomania.cz

    Zdravíme Pavle,
    mrzí nás, že jste se nám nedovolal. Telefony bereme a denně jich vyřídíme několik desítek. Vybral jste platbu pomocí platební brány PayU, to znamená, že se tlačítko na úhradu se objevilo bezprostředně po odeslání objednávky, asi jste ho přehlédl. Maily Vám pravděpodobně spadly do složky SPAM, protože v systému vidím, že jsme Vám jich několik poslali.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží jsem si objednal, zaplatil, ale stále nepřišlo a komunikace žádná.

    Reakce obchodu Cyklomania.cz

    Ahoj,
    první dva týdny v lednu, jsme měli my i naši dodavatelé inventury, takže nebylo možné expedovat žádné objednávky. Informace o inventurách jsou na našich stránkách i v košíku. Asi jste je přehlédl.

    Ivo Janča

    Cyklomania.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obrazek produktu je orientacni, tvar je sice jak na fotce, zbytek ale ne

    Reakce obchodu Cyklomania.cz

    Vážený zákazníku,
    opravdu negativní hodnocení patří nám? Vámi objednané rohy se úspěšně prodávají již cca 10 let, patří mezi nejoblíbenější a nejprodávanější, i já osobně je s maximální spokojeností používám mnoho let na všech svých MTB.

    Ivo Janča

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nekomunikuje, nedodává.

    Reakce obchodu Cyklomania.cz

    První týden v lednu, jsme měli my i naši dodavatelé inventury, takže nebylo možné expedovat žádné objednávky. Informace o inventurách byly na našich stránkách i v košíku. Asi jste je přehlédl.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • rychlost
    • nikdo nečte poznámky a další požadavky

    K brýlím jsem si přiobědnal ještě jedna náhradní skla, ale na to nikdo nereagoval. Musím doobědnat samostatně a opět platit poštovné.

    Reakce obchodu Cyklomania.cz

    Dobrý den Luboši,
    samostatně náhradní skla k žádným brýlím nevedeme, takže jste si je nemohl přiobjednat. V poznámce ani nikde jinde též nic nevidím a poštovné u nás jste měl zdarma. Doufám tedy, že nedoporučující recenze nepatří našemu obchodu.

    Přejeme krásné léto!

    S pozdravem Cyklomania.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • nevim
    • komunikace na nic

    komunikace strasna,proto jsem rusil objednavku a presto odeslali bozi.psal jsem emaili a snazil se kontaktovat telefonicky,na emaili nereagovali a telefon nevedali.manzelka to nevedela atak zbozi prevzala od posty.ja osobne bych ho nepreval.

    Reakce obchodu Cyklomania.cz

    Dobrý den,

    v historii Vaší objednávky vidím, že z naší strany vše proběhlo naprosto dokonale, tradičně s maximální precizností a v předstihu, zboží odeslané hned následující den, přestože je na objednávku s dostupností 2-3 dny.

    Pokud zákazník nazná, že z nějakého důvodu objednané zboží nechce, je vhodné informovat naši expedici na [email protected], ušetří nám to zbytečnou práci a zbytečné náklady.

    Pro ověření stavu objednávky doporučujeme využívat formulář zjistit on-line stav objednávky, vygenerovaný automatem, naleznete tam vše potřebné, od přijetí objednávky až po její odeslání.

    Přejeme hezký den a pozdravujeme manželku :-)

    Cyklomania.cz