Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

    • Po šesti dnech od objednávky se nikdo ještě neozval! Nemám žádné informace co se děje a zda mi vůbec něco nebo kdy doručí! A přitom mělo být zboží skladem
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží podle webu skladem, ale po 11 dnech nebylo ani odesláno.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Poplatek za platbu hotovosti je absolutně neakcovatelný!

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Dotaz na hodnocení pravidelně předchází dodání zboží?
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Rychlost dodání zboží, které je skladem
    • Doslova sklamáni
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Pěkně umí lhát
    • Po odeslání objednávky jsem ještě pro jistotu zavolal do Jablonce..A pracovnice Blanka Pichlová mě ujišťovala že zboží je na centrále v Polsku a že asi týden bude trvat dotučení. Až mě překvapil 23.2.kvečeru email od pana Vrány že zboží nikde u dodavatelů nemají a atˇsi vyberu jinou vidlici.
    • Je to asi jako když si objednáte Mercedes a prodejce vám napíše ať si u něj koupíte Dacii.
    • Napsall jsem že u nich již nic nekoupím a potom mi došel email od paní či slečny Pichlové s tím že si vidlici spletla za jinou.Slečna by snad ještě mohla prodávat v pekařství tam tolik škody neudělá.

    Tento obchod bych přiřadil na úroveň tzv. Šmejdů.Ti také perfektně lžou.
    Vidlici mají u jiných prodejcu :Seriozní obchodník by jí tam koupil a zaslal zákazníkovy byť i s prodělkem.Jenže to by mysely mít v Cycology profesionální čest.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem 14.2.2024 a zatím nic.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Možná je to dobrý obchod, ale od zaplacení zboží 6.2. do 13.2. žádná odezva. Až po dotazu jsem dostal omluvnou zprávu, že stěhují sklad a vše se opozdilo. omluvou poslali slevový kupon 100 Kč. Stačilo rozeslat k objenávkám sdělení dříve.

    Reakce obchodu Cycology

    Dobrý den,

    jak jste již psal, stěhujeme sklady, velice nás mrzí tato nastalá situace, kterou náš tým řeší každý den. Opravdu není vinna na naší straně, bohužel nastal IT problém, který v tuto chvilku řeší IT tým třetí strany. Věřte že i pro nás je nastalá situace velice nepříjemná a řešíme jí každý den.

    Za celý Cycology tým,s přáním hezkého dne,
    Matěj Vodička

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednal jsem před týdnem zboží skladem, zvolil doručení na výdejní místo eshopu. Přišel email, že mám čekat sms až bude objednávka připravena. Od té doby nic.

    Reakce obchodu Cycology

    Dobrý den,

    za zdržení Vaší objednávky se ještě jednou omlouváme, nastala chyba ve skladovosti jednoho z objednaných dílů a tím se prodloužila doba dodání na výdejní místo. O této skutečnosti jsme Vás informovali e-mailem.

    Hezký den
    Dominik Vrána

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Výdejní box
    • Webové stránky
    • Ceny u většiny produktů

    Reakce obchodu Cycology

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení, vážíme si každé pozitivní i negativní reakce. Jen bychom od Vás potřebovali pro zlepšení do budoucna upřesnit Vaši nespokojenost s cenami - s čím konkrétně jste byl nespokojený?

    Obecně se snažíme být jedním z těch cenově dostupnějších hráčů na trhu a pokud je to v našich silách, dorovnáváme ceny našich konkurentů. Rovněž na našem e-shopu můžete najít různé slevové akce a jiné výhody.

    Hezký den
    Dominik Vrána

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zaškrtl jsem, že nechci hodnotit spokojenost s nákupem a přesto mi byl zaslán e-mail abych ohodnotil nákup.
    Z tohoto důvodu již na tomto obchodě nakupovat nebudu.

    Reakce obchodu Cycology

    Dobrý den,

    celou situaci prověřilo naše IT oddělení a bohužel bylo zjištěno, že jste udělil souhlas se zasláním dotazníku a hodnocení, z naší strany tedy k chybě nedošlo.

    Hezký den
    Dominik Vrána

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nabízejí zboží, které nemají a ještě Vám lžou do telefonu

    Absolutně neprofesionální přístup, týden po objednávce jsem je telefonicky kontaktoval, kdy mi potvrdili, že objednávka je v servise a děla se kontrolní montáž kola a následný den bude kolo odesláno. Následný den mi přišel e-mail, že kolo nemají skladem a nabídli mi jiné kolo, jiné velikosti a ještě o cca 2000,- dražší. Nejen že mi lhali, ale ani nebyli schopni telefonicky osobně se omluvit a případně najít nějaké adekvátní řešení. Ihned po obdržení jejich e-mailu jsem navštívil jiný internetový obchod s koly, kde jsem kolo pro syna objednal a do dvou pracovních dnů jsem ho měl doma. Tomuto říkám správný přístup!!!! S obchodem Cycology shop další spolupráce není z mé strany možná a tímto tento obchod nedoporučuji!!!

    Reakce obchodu Cycology

    Dobrý den,

    za komplikaci s objednávkou se omlouváme, celá situace nás velmi mrzí. Došlo zde k nedorozumění mezi kolegy a došlo k záměně dvou různých objendávek. Výsledkem toho byla chybná skladovost kola.

    Hezký den
    Dominik Vrána

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží objednané 2.7. nedorazilo, ani žádná informace o důvodech zpoždění a předpokládaném termínu dodání.

    Reakce obchodu Cycology

    Dobrý den,

    omlouváme se za neplánované zdržení Vaší objednávky. Bohužel došlo ke zdržení ze strany dodavatele, který v minulém týdnu neposlal zboží a informoval nás o tom až dnes. Vaši objednávku po přijetí zboží vyřídíme přednostně.

    Hezký den
    Dominik Vrána

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dodáni zdaleka přesahuje prislibeny čas. Pokud stojánek trvá dodat týden a déle, raději si tu neovjednavejte nic.

    Reakce obchodu Cycology

    Dobrý den,

    mrzí nás Vaše nespokojenost, ale v případě že nezaplatíte objednávku zvoleným způsobem, tedy platbou předem, nemůžeme objednané zboží expedovat.

    Hezký den
    Dominik Vrána

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • - hedané zboží za relativně nejvýhodnější cenu

    OK

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Nenabidli alternativu
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Týden objednáno, zboží zatím nedorazilo.Zadna info o zdržení.

    Reakce obchodu Cycology

    Dobrý den,

    zboží do Vaší objednávky jsme objednávali od dodavatele následující pracovní den, bohužel však z jeho strany došlo k pozdní expedici a objednávku jsme mohli vykrýt později, než je zvykem. Za tuto komplikaci se omlouváme.

    Hezký den
    Dominik Vrána

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Na základě nabídky jsem si objednal Cyklokraťasy. Moje velikost nebyla, ale dle nabídky jsem si je mohl objednat s tím, že po naskladnění budu informován a objednávka vyřízena. Následně jsem dostal informaci, že mnou zvolené kraťasy již nebudou vyráběny. Namátkou jsem se podíval znovu na stránky a našel jsem informaci, že předpokládané naskladnění je 22.8.22. Tak nevím...
    Závěrem - zvolené kraťasy jsem si objednal v jiném obchodě a již jsou na cestě.

    Reakce obchodu Cycology

    Dobrý den,

    vždy se snažíme zákazníkům vyjít vstříc tak, aby byli na 100 % spokojeni. Vámi objednané kraťasy jste objednával s vědomím, že nejsou skladem u nás, ani u dodavatele a že budete informován o dostupnosti, nikoliv že budete informován po naskladnění. S informací, že objednáváte nedostupné zboží jste se během nákupu setkal hned 2x, po 3. jsem Vás poté informoval já osobně.

    O reálné dostupnosti zboží jste byl infomován obratem. Bohužel nedokážeme zajistit zboží, které není skladem a jehož prodej ukončil sám dodavatel. Informaci o opětovném naskladnění jste ale na našem webu vidět nemohl.

    Kraťasy samozřejmě bylo možné objednat jinde, pokud je měl obchod na svém skladu. My takové štěstí bohužel neměli.

    Hezký den
    Dominik Vrána

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    U dětského kola za 8 tisíc Kč jsem čekal, že bude top. Bohužel jsem při sestavování zjistil, že přední kolo má celkem pěknou osmu. U zadního kola jsem musel dotáhnout střed, protože v něm byla vůle.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Kolo objednano davno, slibeno v Dubnu, porad nic a ani zadna komunikace o spozdeni

    Reakce obchodu Cycology

    Dobrý den,

    Vaši objednávku jsme určitě nestornovali, stále u nás byla aktivní. Psali jsme Vám, že Vás budeme informovat obratem po naskladnění kola. Rovněž jste byl informován o případné změně data naskladnění. Obě tyto skutečnosti jste nám v emailové komunikaci odsouhlasil s tím, že počkáte.

    Hezký den
    Dominik Vrána