Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Osobně mi klíč nefungoval. Na první mail o zrušení objednávky (moje blbost, špatné vyjadřování) odpověď během dne, že nelze a je nutno reklamovat se screeny. Následně další mail a okamžitá odpověď. Na další mail s reklamací a screeny již přes dva týdny bez odpovědi. Další mail s dotazem v jakém časovém horizontu mohu cca čekat, že se na požadavek někdo podívá, stále bez odpovědi. Tak nevím no. Rozporné pocity, ale poučení do budoucna.

  • Obchodu se raději vyhněte. Objednal jsem zde za směšnou cenu roční licenci na Microsoft 365. Platil jsem online, platba byla obchodem potvrzena do emailu, ale licenční klíč již nikdo nezaslal. Ztracená hodina času čekáním na licenci, která nedorazila. Místo odpovědi na můj dotaz k objednávce byla tato zaplacená objednávka ze strany obchodu zrušena, bez jediného slova na omluvu či vysvětlení. Zda peníze alespoň "obchod" vrátí, budu informovat dodatečně.

  • Dobrý den, pokud si hru koupím teď jde furt aktivovat na platformně steam?

    • Dobrý den, pokud si koupíte hru pro platformu Steam, tak ano.

  • Tomuhle obchodu bych se vyhnul oblouke, už jen díky jedné pozitivní recenzi, který nabádá platbou předem. Nikdy nikdy!

    • Jedná se o elektronické licence, vždycky se zaplatí předem a licence následně dorazí na e-mail. Pravděpodobně nejste moc zkušený v oblasti nakupování elektronických licencí.