• Nedoporučuje obchod

    10 %

    i když mají na stránkách že je zboží skladem, čekám již týden... a nic

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Zbozi nebylo moc dobre zabaleno
    • Reseni reklamace je hodne tezkopadne

    Zbozi - Michacka dorazila s vyrobni vydou, ozubeni na bubnu tak hazelo az se michacka cela trasla, bohuzel jsem na to prisel az po slozeni michacky a tento e-shop me ji nechal celou rozlozit a zabalit zpet do krabice - coz minzabralo cca 3hodiny, navic puvodni krabice se skoro rozpadala. Bohuzel nebyla snaha vyjednat s vyrobcem poslani pouze vadne casti. Tedy bohuzel po teto zkusenosti nemohu tento e-shop doporucit.

    Reakce obchodu CVOČEK

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu ohledně reklamace zakoupené stavební míchačky. Mrzí nás, že jsme vám nedokázali vyjít víc vstříc ale servisní středisko má své postupy a i přes naše urgence trvalo na zaslání kompletního zboží. Věříme, že rychlý způsob vyřízení reklamace výměnou za nový kus Vaši zkušenost s naším e-shopem alespoň trochu napravil.
    Pěkný den, Jana

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • produkt neodpovídá udávaným paremetrům (rozměrům)
    • foto neodpovídá z nabídky prodejny
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádná
    • přestože zboží na stránkách uvedeno skladem obchod nic nedodal a objednávku zrušil s odůvodněním, že zboží nelze dodat. V jiném obchodě bez problémů dodáno

    Reakce obchodu CVOČEK

    Dobrý den,
    Vaše recenze nám mrzí, ale byl jste e-mailovou cestou informován o doprodání Vámi objednaného zboží.
    Snažili jsme se dokonce zboží sehnat u dodavatel, který ho taky skladem neměl.

    Hezký den
    Tým Cvoček.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • komunikace

    V obchodě jsem si objednala zboží, které mělo udanou šířku, 280 mm, došlo zboží se šířkou 360 mm. Když jsem zboží chtěla vrátit a vrátit peníze včetně kompenzace poštovného, tak mi bylo řečeno, že to není jejich chyba, že čárový kód souhlasí. Když jsem se jim snažila vysvětlilt že mě, jako zákazníka čárová kód ale nezajímá a podle popisu na stránce obchodu dorazilo zboží jiného rozměru, tak si paní neustále vedla svou, že čárový kód souhlasí. Vím, že je to na dlouho a částka zanedbatelná, ale jsem tak naštvaná, že to budu řešit s obchodní inspecí. Nechápu jak je možné, že mi obchod pošle jiné zboží a není schopen uznat svoji chybu a vse mi kompenzovat. S podobným jednáním jsem se ještě nikdy nesetkala.

    Reakce obchodu CVOČEK

    Vážená paní Čtveráčková,
    píšete úplně stejnou recenzi jako na Google-firmy. Proto Vám i stejně odpovím. Možná Vám pomáhá kopírovat stejnou negativní recenzi ale Váš problém se zbožím to nevyřeší.

    Věřím, že můžete být rozzlobená ale paní, která s Vámi komunikovala udělala všechno proto, aby Vám vyšla vstříc. Protože jsme Vám odeslali poslední kus, nemůže podložku pod myš změřit. Proto dohledala u dodavatele popis zboží, ověřila, že Vám bylo odesláno
    správné zboží a nikde nenašla chybu. Dle popisu, který uvádí dodavatel
    má podložka pod myš rozměry: 22 × 280 × 88 mm. Pokud Vám podložka pod myš nevyhovuje, máte právo zboží vrátit.
    Za EUROHITY
    Jana

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Rozumné ceny

    Na webu je zboží skladem, po několika dnech se mi ozve pán a nabízí mi jiné zboží za vyšší cenu z důvodů vyprodání objednaného zboží

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednáno před týdnem ,mělo být doručeno do 3 pracovních dnů, zatím nedorazilo.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží neodpovídá inzerátu. vracíme hodinky.

    Reakce obchodu CVOČEK

    Dobrý den,
    Vaše recenze nás velmi mrzí, protože jsme Vám odeslali hodinky, které jste si vybrala.
    Pokud jsou Vámi objednané hodinky příliš velké pro ruku Vašeho dítěte, máte právo na odstoupení od kupní smlouvy a Vrátíme Vám peníze. Z našeho pohledu proběhlo vše v pořádku.

    S pozdravem
    Tým Cvoček.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Víc než týden a zboží nedorazilo.

    Reakce obchodu CVOČEK

    Dobrý den,
    Vaše recenze nás mrzí, protože objednávka byla vyexpedována v řádném termínu a předána přepravní společnosti. Bohužel došlo ke zpoždění dodání na DEPU Vámi vybraného dopravce. Nejednalo se o naši chybu a myslím si, že ze strany našeho obchodu proběhlo vše v pořádku.

    S pozdravem
    Tým Cvoček.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Rychlé doručení moc h

    Píšete že je za 30 minut dečka teplá a ona je za tuto dobu sotva vlahá.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • šílená komunikace
    • velmi dlouhé dodací doby, i když píšou skladem

    Reakce obchodu CVOČEK

    Dobrý den,

    Bohužel došlo k doprodání jednoho z Vámi objednaných produktů, dodavatel je v tu chvíli neměl dostupné, tím se prodloužila doba dodání vámi objednaného zboží. Za způsobené potíže se omlouváme.

    S pozdravem
    Tým eshopu Cvocek.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Naprosto nekorektní jednání ze strany e-shopu.
    Nejprve vyhrožují, že jsem povinen zboží objednané na dobírku odebrat.
    Posléze zboží nedodají ačkoliv v nabídce e-shopu bylo uvedeno "skladem".
    Já se ptám: uhradíte moje zbytečně vynaložené náklady? Myslím, že ne.
    V tomto smyslu budu informovat případné zájemce o tento neseriózní e-shop na sociálních sítích.

    Reakce obchodu CVOČEK

    Dobrý den,

    Ohledně vyhrožování reagujete na automatický email o závaznosti vaší objednávky a tudíž jejím převzetí.
    U vaší objednávky se jednalo o poslední kus sezoního zboží, u kterého jsme zjistili, že je poškozené, o čemž jste byl informován.

    Omlouváme se za komplikace.

    S pozdravem
    Tým eshopu Cvocek.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Ačkoliv jsem byl po telefonu ujištěn, že bylo vybrané zboží odesláno, druhý den mi bylo sděleno, že vybranou barvu hodinek nemají skladem, a že ho předchozí den nemohli odeslat.....

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Velice dlouhá doba dodání.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Adresa vyzvednutí nebyla správná! na uvedené adrese (brnenska 557) není žádné odběrné místo. Jsem s tím velmi nespokojený! Musel jsem ho hledat tak, že jsem se zeptal kolemjdoucích. Vyjadřuji Vám svou hlubokou nespokojenost !!!!!!!!!!!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po zvoleném dopravci v systému u objednávky, mi byl zaslán e-mail na změnu dopravce, že se balík nevyleze. Takže vyšší poštovné, které jsem měla doplatit, zaslat e-mail o platbě. Vše jsem tedy udělala, prý pro rychlejší zaslání zboží a zboží po 7dnech ani nebylo vyexpedováno.
  • Možná by obchod pro větší ochranu zboží mohl používat boblinkovou fólií, protože na balíku zabalaný ve smršťovací folii není poznat jestli je krabice praslá a nebo použít víc folie, aby nebylo zboží zaprášené.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    prodej v pořádku doručení také, vyskytla se reklamační závada o které jsem telefonicky i e-mailem informoval dne 18.3. 2022 A*editováno* do dnešního dne 24.3.2022 se pani *editováno* z reklamačního neozvala, podotýkám že se jedná o závadu banální hodnotě, s tímto postupem reklamačního oddělení jsem velice nespokojen

    Reakce obchodu CVOČEK

    Dobrý den,
    velice nás mrzí Vaše nespokojenost, je ale třeba vše uvést na pravou míru. Na e-mail, který jsme od Vás obdrželi, Vám bylo odpovězeno ihned. V tomto e-mailu jste byl obeznámen s tím, že Vaše reklamace je přijata a byl jste vyzván, aby jste předložil fotky krabice, abychom Vaši reklamaci mohli co nejrychleji zpracovat. Na tento e-mail jste reagoval tím, že krabici již nemáte. Museli jsme tedy vše dohledávat přes servisní středisko a tím se reklamace protáhla. Nicméně vy jste byl informován o tom, že Vaše reklamace je v řešení.
    Po přijetí reklamace je prodávající povinen reklamaci vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Jak jste i Vy uvedl zde ve Vaší recenzi, tato lhůta neuplynula, Vaše stížnost je tedy bezpředmětná.
    S pozdravem,
    Tým Cvocek.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Není zbla co by stálo za řeč !
    • Nechápu recenze na Heuréce.
    • Obchodu se vyhněte obloukem !
    • Cvoček.cz = Eurohity.cz

    Objednal jsem 8.3. konvici na vodu + filtry 6ks a okamžitě zaplatil, vše označeno skladem (je to skladem doposud), krom úvodní zprávy, že na tom pracují z 9.3. bez komunikace. 15.3. mě došla trpělivost a napsal jsem jim ať mi vrátí peníze - okamžitá reakce (za 7 minut) z cvocek.cz, že objednávku stornovali, za další minutu email z eurohity.cz, že vrací peníze. Přesto, že jejich i moje banka podporují okamžité platby vrácení trvalo 23 hodin (16.3.) Zdá se mi, že obchod používá zákazníky spíše než k obchodování, tak k bezúročným půjčkám - v mém případě týdenním !

    Reakce obchodu CVOČEK

    Dobrý den,
    bohužel došlo ke zadržení balíku na depu Zásilkovny, odkud jsme balík museli stáhnout zpět k nám. Balík jsme obdrželi 14.03.2022 a následující den jsme Vám jej chtěli znovu odeslat. O tomto postupu jste byl informován, načež Vaše odpověď byla taková, že si přejete provést storno objednávky. Tuto zprávu jsme obdrželi ve večerních hodinách a hned následující den kolega provedl vrácení peněz. Vaše tvrzení, že zákazníci nám slouží jako prostředek k bezúročným půjčkám, je tedy zcela mylné.
    I tak se Vám omlouváme za způsobené komplikace.
    S pozdravem,
    Tým Cvocek.cz

  • Recenze byla smazána z důvodu porušení obchodních podmínek. Recenzi nesmí psát uživatelé jakýmkoliv způsobem spříznění s daným obchodem.