• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Reklamační oddělení nekomunikuje, produkt přišel poškozený a dosud mi nikdo neodpověděl na e-maily

    Reakce obchodu curepink.cz

    Pokud zákazník pošle email s informaci o reklamaci v pátek 10.2.2023 odpoledne a v úterý 14.2.2023 napíše negativní recenzi, tak fakt nevíme, co na to napsat......Jeden a půl pracovního dne je skutečně hodně velkorysá lhůta na reakci ze strany zákazníka.
    Úcta a respekt k práci druhých, nula. Nemoc odpovědného člověka, nepovoleno! Nedoporučuje se firma, kde bývají nemocní nebo mívají dovolené. Děkujeme za recenzi.
    CurePink tým

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Musel jsem s zavolat, aby mi objednávku poslali
    • Neaktuální fota u produktů, takže dorazí pak něco, co byste jinak nekoupili

    Tohle byl můj druhý a poslední nákup u nich. U prvního trvalo, než vyřídili objednávku. U druhého jsem si musel zavolat, aby ji vyřídili a ještě poslali barevně jinou věc, než jak to bylo na obrázku. A prý je to vinou fotky dodavatele. Ono je takový problém podívat se do skladu a ověřit si fota, nebo rovnou věc nafotit.

    Reakce obchodu curepink.cz

    Pochopitelně nás mrzí, pokud má zákazník pocit, že vše mění podle jeho představ.

    Nicméně produktové fotografie přebíráme přímo od výrobců.
    A skutečně není v lidských možnostech každý produkt z tisíců skladem nafotit nebo kontrolovat. ¨
    Je otázkou subjektivního posouzení, jeli fotografie věrná reálu nebo nikoliv.

    ZÁKAZNÍKOVI JSME NABÍDLI MOŽNOST VRÁCENÍ ZBOŽÍ, TO ALE ODMÍTL.

    Zboží s platbou předem můžeme vždy expedovat, až po doručení a zpracování platby. Nezaplacené zboží nelze expedovat ihned, jako třeba zboží, placené dobírkou. Tolik na vysvětlenou ke zdržení v expedici.

    Za recenzi děkujeme. Curepink.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • není velikostní tabulka u některých triček
    • dětská trička zařazena do pánských

    a navíc mi přišlo tričko úplně jiné, než jsem si objednala. Reakce obchodu ? několik e-mailů se stovkou důvodů, proč jsou v tom nevinně

    Reakce obchodu curepink.cz

    Zopakujeme na vysvětlenou totéž, co jsme napsali zákaznici.
    Domnívali jsme se, že vysvětlení je na místě a zákaznice pochopí, jak k problému došlo.
    Ale, jak je patrné z recenze, zmýlili jsme se, pochopení a nadhled se nedostavily.
    A něco, i pro nás do této chvíle neznámého (menší rozměry trička oproti standardu), je vnímáno jako naše špatná práce.
    Pracujeme s informacemi, které nám poskytují výrobci. Není v našich silách přeměřovat každé tričko nebo výrobek.

    Není pravda, že u triček nemáme velikostní tabulky. U všech klasických triček je tabulka uvedena.

    Výrobek je set složený z figurky a trička. A pouze u této varianty velikosti uvedeny nemáme.
    Jelikož rozměry výrobce neposkytuje. Nejedená se o výrobce triček, ale figurek. Výrobce tričko deklaruje jako pánské L.
    Fotograficky jsme doložili obal s deklarací L velikosti. Na požádání jsme rozměry přeměřili a poskytly velikostní informace.
    Sami jsme vyhodnotili, že jde o menší rozměr, než je klasická pánská velikost. Zákaznice tedy od záměru zboží zakoupit ustoupila
    Stejného zboží jsme prodali několik desítek bez připomínek nebo reklamací ze strany zákazníků.
    Až do této chvíle jsme o problému menšího trička neměli žádné indicie.

    Záměna trička, vygenerovaná předvánočním shonem v expedici je nešťastnou a politováníhodnou situací.
    K omluvě jsme pochopitelně nabídli výměnu zboží, ale to zákaznice odmítla a o výměnu neprojevila zájem.

    Touha po dosažení očekávané dokonalost bývá někdy silnější než situace, které přináší život.
    O ​to větší pak bývá zklamání a z toho plynoucí hodnocení stavu věci. V tu chvíli věříme ve velkorysost zákazníka.
    Ta se nedostavila a nám nezbývá než kritiku přijmout.

    CurePink tým.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Tento eshop rozhodně nedoporučuji.
    Mají tam neskutečný nepořádek, neodpovídají na email, nezvedají telefony.
    Automatická odpoveď na email (že přijali můj email) přijde po třech dnech.
    Můj požadavek na sloučení dvou objednávek (dovolila jsem si udělat dvě) byl neskutečný problém. Mezitím mé zboží prodali (asi ve slevomatové akci).
    Když už jsme se konečně nějak domluvili, pan jednatel/ředitel byl velmi arogantní, že přece nemá čas řešit jen mě.
    I já pracuji s lidma a vždy uplatňuji "pravidlo náš zakázník náš pán", i kdyby zákazník byl maximálně problémový.

    Reakce obchodu curepink.cz

    Z některých zákazníků bez špetky sebereflexe je mi už fakt smutno. To není ani na naštvání.
    Až nás to přinutilo změnit koncept shopu a zablokovat prodej neskladových položek.

    Zákaznice napíše takovéto hodnocení, ale skutečnost, že zboží osobně vyzvedla a třetí,
    z její strany nezmateční objednávka, proběhla bez komplikací, to už nezmíní.
    Stejně tak, jako nejasnosti, které vygenerovala kolem plateb prvních dvou objednávek.

    Á, ano, to zaklínadlo: Náš zákazník, náš pán, ale má to taky své limity.
    Zákaznici by si měli uvědomit, že pokud vygenerují svým postupem a požadavky při objednávání nestandardní a logisticky nesystémové situace, nese to také nestandardní a hlavně riziková řešení.
    Pokud si toto neuvědomuje je to neuctivé pro změnu k nám a naši práci.

    Listopad 2021 skutečně nebyl ideálním obdobím pro nestandardní vyřizování zásahy do online provedených objednávek.
    Na přelomu listopadu a prosince jsme se zákaznicí museli poslat 5 emailů, abychom vůbec zjistili,
    jak s celkem třemi objednávkami na opakující se stejné zboží naložit a dohledali platby.

    Co je a není arogantní, je věcí citlivosti každého jednotlivce.
    Mezi arogancí a jasnou argumentací je velký rozdíl, který ovšem nejsou schopni citlivější povahy rozlišit.

    Od zákazníka očekáváme objednávku s jasnými požadavky bez potřeby dalších změn, úprav, dohledávání, množství emailů a podobných zmatků. Během roku podobné nestandardní požadavky rádi a bez problémů vyřešíme, ale mít nám za zlé, že na to nemáme v prosinci kapacity?
    Na místě by byla sebereflexe. Reálně umět zhodnotit příčiny (vlastní zmatky) vlastního jednání
    a z toho plynoucí důsledky na naší straně s logistikou vyřízení objednávek.
    Dvě samostatné objednávky, dvě samostatné platby a dvě samostatné úhrady a nemusela jste psát negativní hodnocení. Ale když ušetření jednoho dopravného je tak lákavé…
    A nakonec si zboží vyzvedne zákaznice osobně. Co dodat?

    Arogantní David Štift ředitel společnosti

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dne 02.12.2020 jsem objednal zboží z dotazem, zda bude dodáno do 24.12.2020. Bylo mi sděleno že ano. termín 12.12.2020 možné prodloužení o týden. Ok beru. Jenže zboží nedorazilo ani 23.12.2020. Dostal jsem email kolem 17.12.2020, že zboží je předáno dopravci. Dne 23.12. jsem se osobně šel zeptat na doručovatelnu, zda nepřišla zásilka. Zásilku v počítači ani nenašli, tím pádem nemohla býti předána dopravci. Akorát klamete zákazníka. U Vás už nikdy více....jednou mi to stačilo. Jinak je 04.01.2021 a furt nic ha ha ha.

    Reakce obchodu curepink.cz

    Při troše pochopení a tolerance by se dalo omluvit, že neskladové zboží pro objednávku z 2. prosince z Británie
    (a víme, jak to bylo na konci roku s dopravou z Anglie) nedorazilo včas.
    Zboží jsme dostali do skladu až 21.12.2020 a již se nestihlo před Vánocemi vyexpedovat.
    To nás pochopitelně mrzí, zákazníkovi bychom se rádi omluvili, ale je to daň s ohledem na situaci,
    která byla před Vánocemi 2020. Kapacitně to bylo nad naše možnosti.

    Zboží jsme tedy 4. ledna stáhli z expedice, jelikož zásilka byla připravena k odeslání. Ha, ha...

    Ale upřímně děkujeme všem kritikům a nedoporučovatelům, kteří nahlíží na problematiku zajišťování zboží na objednávku
    a rizika s tím spojená, takto (ne)tolerantně a kriticky.
    Konečně po letech jsme se odhodlali změnit koncept shopu, který v jiných recenzích pro změnu jiní oceňují pro velký výběr zboží. A tuto možnost, objednávat zboží napříč distribučním katalogem (primárně jsme importéři a distributoři) vypnout a umožnit koncovým zákazníkům nakupovat pouze zboží, které je skladem.
    David Štift ředitel a majitel Curepink distribuce s.r.o.

  • Zboží bylo podle údajů v době objednání skladem, s tím, že bude doručeno nejpozději do 18.12. / do Vánoc. (objednal jsem 1.12.) Bohužel asi po týdnu mi přišla odpověď, že je nedostupné a již nebude k dispozici. Obchod tedy zrušil objednávku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem si kalendář a když už měl dorazit tak mi bylo napsáno, že objednávka byla obchodem zrušena. Zboží bylo stáhnuto z prodeje.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Jedna velká katastrofa ... komunikace nulová hlavně ze mi na začátku napíšou ze se nemám ptat a panikařit.. po 20 dnech kdy jsem měla zboží zaplacené a stále ani od nich neodešlo mě přešla trpělivost... horší obchod jsem snad neviděla..

    Reakce obchodu curepink.cz

    Děkujeme za recenzi a pochopení a toleranci prosincové situace na on-line trhu, paní, slečno Martino.
    Mrzí nás, že nebylo možné objednávku vyřídit. Omluv jsme již poslali, nebudeme se opakovat.

    Poučíme se a právě díky podobně "chápajícím" zákazníkům upravíme koncept shopu a širokou nabídku raritního zboží v shopu zablokujeme. Proč to někdo pochopit dokáže a druhý ne zase nechápeme my.

    Hodně silná slova s ohledem na to, že jsme si pouze dovolili mít tři týdny před Vánocemi vyprodané zboží,
    nakupované z Británie. I když spíš než o Vánoce jde o Dárkobraní. Tohle nemá s Vánocemi nic společného.

    Pokud je vyprodání zboží signálem, nejhoršího obchodu na trhu, tak jsme rádi, jelikož to znamená skutečně nadstandardní kvalitu nabídky a služeb e-shopů v České republice, které nikdy nic nemají vyprodáno, vše vždy na 100% doručí.
    Jak to zákaznice řeší třeba s hypermarkety, když se tam vyprodá zboží, by bylo zajímavé téma.

    U objednávání zboží, které není skladem, vždy existuje riziko podobných komplikací, jako třeba vyprodání zboží.
    Smutný příběh a obraz nastavení hodnot ve společnosti, pokud katastrofou nazýváme skutečnost,
    když se v prosinci vyprodá zboží a není možné jej zakoupit.

    O vyprodání u nás i u výrobce zboží jsme zákaznici zaslali email s omluvou a s dotazem, zda má zájem o zboží v lednu.
    Nabídli jsme 20% kompenzační slevu na náhradní zboží.

    A o skutečnosti, že nebudeme schopni emaily a telefonicky v prosinci komunikovat jsme informovali na webu
    i v potvrzovacím emailu.
    Věděli jsme, že z kapacitních důvodů není komunikace ideální, ale nebylo v našich lidských silách to nastavit jinak.

    David Štift, ředitel společnosti

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Když obchod zjistil, že zboží nemůže dodat, obratem mi vrátil peníze.
    • Zboží nebylo dodáno.
    • Přes nedodání zboží jsem dotazovaný na spokojenost s kvalitou výrobku - navíc jiného výrobku, než jsem si objednal.

    Předchozí nákupy byly bezproblémové a nevzpomínám si na žádné výhrady. Protentokrát bych ještě zklamaně mávl rukou nad nedodaným zbožím, ale následný dotazník spokojenosti s výrobkem, který nemám, mi přijde jako špatný vtip.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po 17. dnech od zadání objednávky nemám ani batoh, který jsem si objednal, ani zpět peníze z odstoupení od smlouvy (které jsem nabídl v případě, že zboží nemají fyzicky skladem) a ani sebemenší informaci o stavu dořešení objednávky, protože prodejce neodpovídá na žádný můj mail. Z toho vyplývá, že v současné době, kdy zbývá do vánoc jen několik dní , nemohu objednat uvedené zboží u jiného prodejce, abych neměl batohy dva, i když si myslím, že nakonec nebude žádný.
    • S podivem jsem si přečetl informaci z úvodních stránek prodejce, že z kapacitních důvodů neodpovídají na maily zákazníků. Pro internetový obchod je přece prvořadým základem komunikace se zákazníkem. Myslím si, že je tudíž někde něco špatně. Curepink-už nikdy!

    Nedoporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží jsem objednala 29.11.2020 s tím, že bylo uvedeno, že naskladnění bude 5.12.2020. jelikož byla velká časová rezerva do Vánoc tak jsem zboží objednala.
    • neodpovídají na maily. Letos řeším Vánoce jen přes internet a předpokládám, že snad skoro každý obchod toho má nyní mraky, ale z každého obchodu mi zatím na dotaz odpověděli. Jen tento obchod má automatickou odpověď, kdy mail září barvami a jednoduše Vám sdělují neotravuj pracujeme.
    • dnes je 16.12. a já zboží stále nemám a nikdo mě ani nekontaktoval jak to vlastně vypadá zda zboží obdržím nebo ne. Kdybych to věděla zakoupím zboží jinde.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dne 18.11. jsem objednala župan, který měl být dle popisku brzy doskladněn a odeslán. Z obchodu se mi skoro po měsíci nikdo neozval, že zboží není skladem a na stránkách se již nedá ani najít. Nakonec jsem zboží objednala jinde.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na Vánoce místo toho, aby přibrali brigádníky, rozhodnou se, že nebudou odpovídat na maily, ani zvedat telefony a já si o svém zaplaceném dárku můžu nechat jenom zdát, protože v Zásilkovně zkrátili úložní dobu, já si ho nestihla vyzvednout, tak ho poslali zpět, ale teď už se nikam nedovolám, nedopíšu...Hrůza!

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nemohu hodnotit něco když mi zboží zatím nedorazilo. Komunikace na bodu mrazu. Dokážu opravdu pochopit že před Vánoci toho mají e-shopy hodně ale když mi 6.12 přijde e-mail že pokud je ma objednávka kompletni že do 8.12. budu mít zbozi a týden se opět nikdo neozve a objednávku stále nemám,tak se mi to opravdu už nelíbí.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Moja objednávka nebola doteraz vybavená aj keď som si tovar objednal pred dvoma týždňami

    Sklamanie

  • Dosud objednavka nedošla a v přehledu mi znázorňujete úplně jinou osusku. Ja si objednala bílou se zlatonkou a vy mi dáváte znak nebelviru :-(

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • za dlouho vám oznámí že zboží nemají