Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Ale
Zasilka mela byt dle mailu odeslána hned druhy den, ale nebylo tomu tak, nekde se tyden valela, nez byla odeslana, pritom system ukazoval, ze je v depu…
Tohle byla odpoved operatora, ktera nedavala smyl
Dobrý den, chtěl bych Vás informovat, že společnost Olza nevyzvedla dvě balík od naseho Depa, ve kterých mohou být zásilky z posledních dvou dnů.
Domluvil jsem s Olzou druhé vyzvednutí na dnešek. Auto bude u nás kolem 12-13
Nevím, jestli se dá vyhnout zpoždění, ale lepší poslat dnes než zítra.
Omlouváme se za způsobené nepříjemnosti.Reakce obchodu Cosibella.cz
Omlouváme se za delší dobu dodání, kterou jste zažila. Chápeme, že to může být frustrující, a pracujeme na zlepšení našich procesů, aby dodání probíhalo co nejrychleji.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Zboží přišlo bez českého návodu
Reakce obchodu Cosibella.cz
Vážený zákazníku, omlouváme se, že jste měl takovou zkušenost, nicméně prodáváme výrobky ze zahraničí a pokud potřebujete pomoc s používáním výrobku, můžete nás vždy kontaktovat.
-
Nedoporučuje obchod
- Zbozi mi poslali 4 mesice pred skončením expiracky. Okamzite jsem zbozi poslala zpět a chci i naklady na poštovné. Je to 18 dnu a penize zatim vraceny nemam. A to jsem si myslela, ze je to v pohode eshop.
Reakce obchodu Cosibella.cz
Omlouváme se. Chápeme, že to může být frustrující, a pracujeme na zlepšení našich procesů.
-
Nedoporučuje obchod
- Objednávka předána přepravci, které ji kvůli poškození (vlivem nedostatečného baleni) vrátil obchodu zpět. Obchod mne nijak doposud neinformoval. Na zákaznickou linku se nelze dovolat, na email přes stránky ani přes klasický nikdo nereagoval. Zásilka je uhrazena, ale o jejím stavu nemám žádné info.
Vskutku nedoporučuji
Reakce obchodu Cosibella.cz
Děkujeme za vaši zpětnou vazbu, ale někdy se stává, že zákazník používá jinou e-mailovou adresu, ze které nás kontaktuje, naši specialisté obvykle používají k odpovědi přesnou adresu, která je v v objednaném balíčku.Několikrát jsme se snažili vás oslovit, naši zástupci vám třikrát volali a také vám poslali mail, ale nedostali jsme žádnou odpověď.
-
Nedoporučuje obchod
Objednala jsem 2.1 a zboží stále nedorazilo
Reakce obchodu Cosibella.cz
děkujeme vám za vaši zpětnou vazbu. Rádi bychom vás informovali, že jste nás kontaktovala a požádala o zrušení objednávky. Na základě vaší žádosti jsme objednávku okamžitě zrušili.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
Za tak dráhy nakup jen jeden vzoreček mrzí me to a ty věci jsou až moc drahé.
Reakce obchodu Cosibella.cz
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Chápeme, že cena může být vyšší, ale rádi bychom Vám vysvětlili, že ceny těchto produktů odrážejí jejich vysokou kvalitu. Naše nabídka je zaměřena na produkty, které vynikají svou účinností, použitými materiály a inovativními technologiemi.
Jako e-shop se snažíme nabídnout pouze produkty, které jsou prověřeny a mají skvělé hodnocení od ostatních zákazníků. Ceny jsou také nastaveny podle hodnoty, kterou produkt přináší. -
Nedoporučuje obchod
Od 3. 1 se nic neděje nevím kde mám svůj zaplacený balíček. Psala jsem e-mail a žádná odpověď.
Reakce obchodu Cosibella.cz
Omlouváme se za delší dobu dodání, kterou jste zažila. Chápeme, že to může být frustrující, a pracujeme na zlepšení našich procesů, aby dodání probíhalo co nejrychleji.
-
Nedoporučuje obchod
Bohužel zboží stále nedorazilo, přišel mi e-mail před 4 dny, že zboží bylo odesláno, přitom nejde sledovat zásilku, je zde uvedeno, že obchod nepředal zboží dopravci a obchod nekomunikuje.
Reakce obchodu Cosibella.cz
Omlouváme se za delší dobu dodání, kterou jste zažila. Chápeme, že to může být frustrující, a pracujeme na zlepšení našich procesů, aby dodání probíhalo co nejrychlej
-
Nedoporučuje obchod
Zboží jsem objednávala 31.12. A je 7.1. A zboží stále nikde..
Reakce obchodu Cosibella.cz
děkujeme vám za vaši zpětnou vazbu. Rádi bychom vás informovali, že jste nás kontaktovala a požádala o zrušení objednávky. Na základě vaší žádosti jsme objednávku okamžitě zrušili.
-
Nedoporučuje obchod
Hrozný, prostě hrozný obchod. Jsem strašně zklamaná. Už je to více než deset dní, co jsem si objednala svůj balíček. Objednala jsem si masky, a nejenže mi nejdříve poslali úplně jiný číslo zásilky s žádostí o zaplacení – to byl první e-mail. Poté jsem obdržela druhý e-mail, tentokrát se správným číslem zásilky, opět s žádostí o zaplacení.
Je to naprosto neprofesionální a nepozorné vůči zákazníkům, protože objednávka byla mnou již zaplacená. Proč bych měla dostávat e-maily s žádostí o zaplacení zásilky, která už byla uhrazena, a dodnes mi nebyla doručena? Jsem neskutečně zklamaná, opravdu.
Normálně recenze nepíšu, ale teď jsem tak rozhořčená, že musím. Cosibella se ke svým zákazníkům chová naprosto hrozně! Odporně, nezodpovědně. Dnes je 29. a já stále nemám svůj balíček. Děkuji vám, Cosibella, za zkažené svátky.Reakce obchodu Cosibella.cz
Rádi bychom Vás informovali, že pravidelně zasíláme notifikace ohledně plateb za objednávky.
Chceme Vás ujistit, že komunikaci o platbách pečlivě sledujeme a v případě neuhrazených objednávek se snažíme zákazníky kontaktovat. Současně Vás upozorňujeme, že bez řádné úhrady nemůžeme objednávku zpracovat.
Omlouváme se za případné nepříjemnosti a děkujeme za pochopení. -
Nedoporučuje obchod
Produkt mi jen mastil vlasy
Reakce obchodu Cosibella.cz
Děkujeme za Vaši recenzi, nicméně jsme e-shop, a toto je sekce recenzí našeho eshopu a ne sekce produktů.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží mi nebylo doručeno
Reakce obchodu Cosibella.cz
Omlouváme se za vaši zkušenost! Od kurýra jsme obdrželi informaci, že balíček vám byl odeslán, ale nebyl vyzvednut, takže se nám vrátil a my jsme vám vrátili peníze na váš účet.
chápeme, že tato situace pro vás mohla být frustrující. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Bohužel obchod nemůžu doporučit. Až po naléhavém mailu po týdnu, kdy mi nebylo zboží doručeno a to ani potvrzení o zaplacení, se uráčili mi potvrzení a následně i zboží zaslat. Samozřejmě bez omluvy.
Reakce obchodu Cosibella.cz
Rádi bychom Vás informovali, že pravidelně zasíláme notifikace ohledně plateb za objednávky.
Chceme Vás ujistit, že komunikaci o platbách pečlivě sledujeme a v případě neuhrazených objednávek se snažíme zákazníky kontaktovat. Současně Vás upozorňujeme, že bez řádné úhrady nemůžeme objednávku zpracovat.
Omlouváme se za případné nepříjemnosti a děkujeme za pochopení. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Objednala jsem si nejsvětlejší odstín a přesto že nejsem až moc bílá je mi hodně tmavý, ale krytí má super
Reakce obchodu Cosibella.cz
omlouváme za zpoždění v doručení Vaší objednávky. Uvědomujeme si, že dlouhé čekání může být frustrující.
-
Nedoporučuje obchod
Balíček jsem neobdržel, i když stav balíku je doručen
Reakce obchodu Cosibella.cz
Dobrý deň, vzniknutá situácia nás veľmi mrzí a už kontaktujeme prepravcu a aj zákazníka, aby sme problém čo najrýchlejšie vyriešili.
-
Nedoporučuje obchod
- Při větším nákupu jsem nedostala ani jeden vzoreček. Produkty nebyly kvalitně zabalené. Měla jsem poškozené obaly.
Reakce obchodu Cosibella.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaši recenzi a mrzí nás Vaše zkušenost s námi:(
Naše produkty balíme a zasíláme pouze v ekologických obalech. Místo fólie používáme k zabezpečení zásilek ekologické výplně - jedná se o biologicky odbouratelnou náplň, skropak, který je vyroben z rostlinných složek, je šetrný k životnímu prostředí a během přepravy dostatečně chrání obsah zásilky. Neznečišťuje životní prostředí, protože je kompostovatelný a rozpustný ve vodě.
Pokud Vaše zásilka dorazila poškozena jsme vždy k dispozici a vyřídíme s Vámi reklamaci. Takových případů je ale minimum, a proto zatím zůstáváme u použití ekologických materiálů při balení objednávky a velmi neradi bychom se vraceli k bublinkové nebo plastové výplni.
Naše klienty odměňujeme věrnostními body za každou objednávku. Díky věrnostnímu programu můžete produkty v příští objednávce nakoupit se slevou nebo věrnostní body vyměnit za konkrétní produkt. Více informací se dozvíte zde: https://cosibella.cz/Vernostni-program-Cosibella-cabout-cze-26.html
Stejně tak ke každé objednávce klient obdrží vzorečky - pokud jste žádný neobdržela, určitě nám napište na [email protected] - situaci určitě napravíme! :)
Děkujeme za pochopení a omlouváme se za způsobené komplikace.
Krásný den,
tým Cosibella -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- široký výběr
- špatně zabezpečené produkty
Balíček byl sice vysílaný výplní, ale produkt byl zřejmě předtím otevřený a vytekl do krabice. Balení bylo celé ulepené.
Reakce obchodu Cosibella.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaši recenzi a mrzí nás Vaše zkušenost s námi:(
Naše produkty balíme a zasíláme pouze v ekologických obalech. Místo fólie používáme k zabezpečení zásilek ekologické výplně - jedná se o biologicky odbouratelnou náplň, skropak, který je vyroben z rostlinných složek, je šetrný k životnímu prostředí a během přepravy dostatečně chrání obsah zásilky. Neznečišťuje životní prostředí, protože je kompostovatelný a rozpustný ve vodě.
Pokud Vaše zásilka dorazila poškozena jsme vždy k dispozici a vyřídíme s Vámi reklamaci. Takových případů je ale minimum, a proto zatím zůstáváme u použití ekologických materiálů při balení objednávky a velmi neradi bychom se vraceli k bublinkové nebo plastové výplni.
Krásný den,
tým Cosibella -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Datum dodání není správně uvedeno
Reakce obchodu Cosibella.cz
Děkujeme za Vaši recenzi a mrzí nás Vaše zkušenost s námi:(
Veškeré objednávky zadané v našem obchodě vyřizujeme co nejrychleji. Dále, přepravu Vámi objednaných zásilek zajišťují přepravní společnosti, pro které jsme jako obchod také zákazníkem :)
Jestliže je Vaše zásilka pozdě, nebo pokud doba doručení je jiná, než uvedena, prosím, informujte nás. My z naší strany se budeme snažit vyřešit situaci .
Děkujeme za pochopení a velmi se za způsobené komplikace omlouváme,
tým Cosibella -
Nedoporučuje obchod
- Jediná výhoda tohto obchodu, že mali sérum , ktoré používam
- Som veľmi nespokojná. Pri platbe zo zahraničia, nedávaju IBAN číslo účtu, neboli schopní ani po upozornení zaslať. Sérum udávali cenu 29,90€, kúpila som 2ks. Pošta zdarma. 59,80€ .Platba na účet nebola možná. Zaplatila som nakoniec Visa. Kde si to účtovali v CZ korune. Z účtu mi odišlo 68€ . Celé zle. Neodporúčam!!!!
Reakce obchodu Cosibella.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaši recenzi a mrzí nás Vaše zkušenost s námi:(
Bohužel, jako obchod, nemáme žádný vliv na způsob, jakým banka, ze které zákazník platí za objednávku, přepočítá jinou měnu. Všechny dodatečné transakční náklady závisí výhradně na pravidlech účtu, ze kterého je převod placen.
Chcete-li se v budoucnu vyhnout dodatečným nákladům souvisejícím s převodem z jiné měny, navštivte prosím https://cosibella.sk/
Děkujeme za pochopení a velmi se za způsobené komplikace omlouváme,
tým Cosibella -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- Vcelku rychlé doručení
- Velký výběr produktů
- Použití ekologických materiálů při balení objednavky
- Fakt hodně mi vadilo, že výrobky nebyly v krabici dostatečně zabezpečené proti poškození během přepravy.Objednané produkty byly v krabici do půlky zasypány nějakými bio pilinami a to bylo vše,jinak se volně převalovaly po krabici. Čekala bych, že budou nějak utěsněny proti pohybu. Sice vše došlo v pořádku,ale to považuji za náhodu. Všichni víme, že se řidiči s balíčky zrovna nemazlí.
- Objednávala jsem za bezmála 4 tis. a čekala jsem, že pošlou alespoň pár vzorečků.Nic. Asi už jsem rozmazlená z jiných eshopů.Ne, příště objednávám jinde.
Reakce obchodu Cosibella.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaši recenzi. Mrzí nás Vaše zkušenost s námi!
1. Co se týče ekologické výplně - jedná se o biologicky odbouratelnou náplň, tzv. skropak, který je vyroben z rostlinných složek, je šetrný k životnímu prostředí a během přepravy dostatečně chrání obsah zásilky. Neznečišťuje životní prostředí, protože je kompostovatelný a rozpustný ve vodě. Zcela tak nahradil bublinkovou fólii.
Pokud Vaše zásilka dorazila v pořádku, velmi nás to těší. :) Nemusíte se bát, skropaku je v balíčku tolik, aby obsah Vaší zásilky skutečně dostatečně ochránil. Samozřejmě se najdou výjimky a může se stát, že balíček dorazí poškozen. V tom případě jsme vždy k dispozici a vyřídíme s Vámi reklamaci. Takových případů je ale minimum, a proto zatím zůstáváme u použití ekologických materiálů při balení objednávky a velmi neradi bychom se vraceli k bublinkové nebo plastové výplni.
2. Naše klienty odměňujeme věrnostními body za každou objednávku. Díky věrnostnímu programu můžete produkty v příští objednávce nakoupit se slevou nebo věrnostní body vyměnit za konkrétní produkt. Více informací se dozvíte zde: https://cosibella.cz/Vernostni-program-Cosibella-cabout-cze-26.html
Stejně tak ke každé objednávce klient obdrží vzorečky našich produktů - pokud jste žádný neobdržela, určitě nám napište na [email protected] - situaci určitě napravíme! :)
Děkujeme za pochopení a omlouváme se za způsobené komplikace.
Krásný den,
tým Cosibella