Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Objednávka stolu proběhla normálně, velký problém nastal když jsem začala řešit dopravu. Za doručení domů jsem zaplatila 990,- Kč místo avizovanych 590,-Kč , to jsem ještě vydržela, prekvapeni na mne čekalo při domluvě s dopravcem- paninko privezu vám to 12-15 zítra?! Kdo je prosím doma v tuto hodinu? Neexistovala žádná domluva na jinou hodinu, takže jsem si musela vzít půl dne volno a honem jet abych se stolu vůbec dočkala. Volala jsem hned na firmu abych si stěžovala,bylo mi řečeno ze vůbec netuší ze se s dopravcem nedá domluvit!!! Takže firma prodává za téměř 1000,- Kč dopravu a nic o tom dopravci neví?! Sama pracuji ve velké firmě kde máme e-shop ,vícero dopravců o kterých máme veskere informace a vše se řeší k úplné spokojenosti zákazníka! Jsem velmi zklamaná přístupem a jen doufám ze bude stul na stolní tenis v pořádku.
    Ps pokud u nás něco zkazíme okamžitě nabízíme zákazníkovi kompenzaci, ani to se nestalo. Kateřina Tichá

    Reakce obchodu www.cornilleau.cz

    Dobrý večer, co na to napsat. Snažíme se ve všech požadavcích vycházet zákazníků vstříc. Když se podíváte na naše hodnocení zde na Heuréce, vidíte v tuto chvíli 100% spokojených zákazníků. Poslední negativní reakce přišla v dubnu 2021, tedy před sedmi měsíci. Mezitím jsme prodali přibližně 800 stolů Cornilleau - bez negativní recenze. Nemohu pominout fakt, že jste objednávku vytvořila pro osobní odběr a tedy jste obdržela jiný typ notifikace, než ten který chodí zákazníkům, kteří si objednají přepravu dopravní službou Toptrans. V notifikaci byste se pak dočetla, že doba 8-16h v pracovní dny je standardní doručovací doba a tedy není důvod se pozastavovat nad tím, že v tuto dobu je zásilka doručována. Pokud řidič firmy Toptrans má méně vybrané chování, je nám bohužel velmi líto, ale je to zaměstnanec firmy Toptrans a my nemáme žádná vliv na jejich personální politiku. Řidičů jak víme, je nedostatek, a tak se může stát, že neřídí u Toptransu jen 100%ní gentelemani. Co se týká ceny za dopravu, měla jste speciální požadavek a tedy cena za přepravu je 990 Kč, tedy tolik, jakou službu jste požadovala. Škoda, že celé vaše hodnocení se týká jen dopravy, na kterou po odevzdání zásilky přepravci, již nemáme téměř žádný vliv. Budeme tedy doufat, že alespoň hra na pingpongovém stole Cornilleau se Vám bude líbit. V našem telefonátu jsem Vám chtěl nabídnout nějaký dárek, ale bohužel Váš nespokojený monolog nešel nijak přerušit, tak jste mi ani nedala bohužel prostor pro to Vám něco nabídnout. Po vaší větě, ať se těším na pořádnou negativní recenzi, už jsem bohužel ani neměl motivaci Vám něco nabídnout. Chápu, že kolem vánoc panuje všeobecná nervozita a tak se některé věci zdají být hrozné, ač vůbec nejsou, a tak Vám přeji za naši firmu klidné a pohodové svátky a když se ozvete, tak Vám určitě nějakou kompenzaci za tento malý "prohřešek" nabídneme.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • nákup nad 14 000,-, ale placená doprava 600,-
    • komunikace nic moc
    • hrozná doprava
    • žádné avízo o dnu doručení
    • paleta = 4 prkna stlouknuté po domácku
    • hrozné zabalení k přepravě - bez výztuže, obalené tenkou potravinou folií, která byla mnohdy s velkými mezeremi, občas potrhaná, omotáno jenom ve vrchní části
    • a to vše za nedobrovolný příplatek - uvedena doprava zdarma, ale doručit zdarma nelze - pouze osobní odběr nebo zaslat za poplatek

    Obchod uvádí dopravu zdarma, ale při objednávce člověk zjistí, že to nelze. Když musím zaplatit dopravu, jak je nazváno na faktuře, čekala bych, že stůl přijde kvalitně zabalený a nikoli z části omotán/neomotán tenkou potravinou fólií a sjetý z prkna, kterému říkají paleta. Když už nedám možnost, aby si to zákazník smontoval sám (přišlo by určitě kvalitněji zabalené) a při objednávce za tolik tisíc nutím k zaplacení dopravy, očekávala bych, že to přijde v odpovídající kvalitě. Nehledě na to, že bych volila doprace, co to umí přepravit a ne, přepravce balíčků, který má problémy to vytáhnout z auta, natož dostrkat ze silnice pryč.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Na Heurece naskočí info, že doprava je zdarma, což u zboží za 15.000 CZK člověk i automaticky očekává, ale není tomu tak. I na stránkách dodavatele je vidět, že doprava je zdarma, ovšem když kliknete na "?" je tam dlouhý text s mnoha detaily a výjimkami = na první pohled zavádějící informace. Dále při objednávce vidíte, kdy Vám bude zboží doručeno, v našem případě se ukazovaly 2 dni (cca 48 hodin), nicméně na objednávku nikdo nereagoval, až když jsem po týdnu poslala dotaz, co se děje, že zboží mělo již dorazit, najednou přišel automatický email, že zboží bylo vyvezeno ze skladu, na můj osobní mail ale nikdo neodpověděl. A nakonec, zboží stále nepřicházelo, tak jsem volala do Cornilleau, kdy dorazí. Prý 100%% ten daný den do 15. hodin, dorazilo ale až ten druhý. Celkově místo 2 dnů to bylo dnů 12. Stále věřím, že stůl je kvalitní a stojí za to, jen pokud potřebujete stihnout určitý termín, jako my, tak tady ne :(

    Reakce obchodu www.cornilleau.cz

    Vážně nás to mrzí, že to trvalo takto dlouho. Bohužel velikonoční svátky velmi prodloužily data expedicí, a tak se může nyní zdát, jak to byla nekonečně dlouhá doba dodání. Nicméně musím napsat, že vše bylo v souladu s informacemi, které jste průběžně měla z našeho e-shopu při vyřizování Vaší objednávky. Expedovali jsme v nejzašší, pátý pracovní den po obdržení objednávky, o této lhůtě jste byla informována v potvrzení objednávky v jejím prvním řádku.
    Co se týká Heuréky, jednáme s nimi o úpravě informací, které poskytují. Je tam u našeho obchodu rovněž button s názvem MOŽNOSTI DOPRAVY, kde je vše zřetelně napsáno, včetně toho, že doprava je za 595 Kč. Informace o způsobech dodání máme zpracovány přesně dle typů stolů v rubrice O NAKUPOVÁNÍ v patičce webu, ale musí být ochota druhé strany si je přečíst. To nejsou žádné zavádějící informace, nýbrž právě upřesnění o tom, jakým způsobem se který typ stolů odesílá. Bohužel odeslání sestaveného pingpongového stolu není úplně stejné, jako třeba odeslání krabičky s voňavkou, tak je lepší věnovat těmto informacím patřičnou pozornost. Věříme, že kvalita stolu Vás přesvědčí o tom, že jste si vybrala správně a hra Vás bude těšit po mnoho let.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Stůl vypadá kvalitní

    Jednoznačně komunikace obchodu. Zboží je uváděno, že je skladem a můžete ho mít následující pracovní den. Tato informace je pouze pro osobní odběr - to není bohužel nikde uvedeno. To, že Vám zboží zašlou až za 5 pracovních dní se dovíte až po zaslání závazného objednání. Tato informace je uvedena až v potvrzení objednávky. Když jsem volal pro upřesnění termínu dodání, byl jsem ujištěn, že zboží bude odesláno ve středu, aby mi ve čtvrtek došlo. Předali přepravě až ve čtvrtek, přišel v úterý. ( Velikonoce). Stůl jsme chtěli dát synovi k narozeninám, které měl v sobotu. Skoro to připomíná praktiky společností, které chtějí prodat za každou cenu a co nejméně informovat zákazníka.

    Reakce obchodu www.cornilleau.cz

    Dobrý den, rád bych reagoval:

    ...Zboží je uváděno, že je skladem a můžete ho mít následující pracovní den. Tato informace je pouze pro osobní odběr - to není bohužel nikde uvedeno

    PŘEČTĚTE SI RUBRIKU "O NAKUPOVÁNÍ" v patičce webu, kde je vše zřetelně popsáno

    ...To, že Vám zboží zašlou až za 5 pracovních dní se dovíte až po zaslání závazného objednání. Tato informace je uvedena až v potvrzení objednávky.

    ZÁKAZNÍK MÁ PRÁVO OBJEDNÁVKU KDYKOLIV PŘED ODESLÁNÍM STORNOVAT, POKUD NESOUHLASÍ S PODMÍNKAMI DODÁNÍ.

    O zdržení v expedici také informujeme v aktualitách v článku COVID19. Ale kdo nečte, nedozví se to.

    Co se týká předání přepravní službě, bohužel sme limitování kapacitou Toptransu, který nám na stoly denně přistaví jen jeden kamion, i když bychom potřebovali kamiony dva. Tí se mírně snižuje možnost naší denní expedice a může dojít k jednodennému zpoždění. Navíc byly nyní velikonoce a tak i z toho důvodu se může zdát, že vyřízení zákaznických objednávek má zpoždění. Nyní už je po svátkách, tak snad se vše dostane již do normálních kolejí. Tímto se omlouváme za zpoždění s dodávkou.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Špatná komunikace se zákazníkem, nedodání zboží ve stanoveném termínu

    Reakce obchodu www.cornilleau.cz

    Dobrý den, moc se omlouváme. Dle sdělení řidiče Toptransu byla v daný den sněhová kalamita a špatná sjízdnost silnice k Vám. Pak už byly bohužel dlouhé velikonoční svátky a tak se zsamozřejmě nyní zdá, že vše trvalo vlemi dlouho. Věříme, že radost ze hry na kvalitním stole zdaleka převýší nedostatek s dodáním, za který se tímto ještě jednou omlouváme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zásilka přišla poškozena ( bez viditelného vnějšího poškození obalu). Ani po opakovaných urgencích společnost neodpovídá na moji reklamaci.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Již 10 dní čekám na informace k platbě, pořád nic. Poslala jsem urgující email, ale bez reakce obchodu.

    Reakce obchodu www.cornilleau.cz

    Zálohová faktura Vám odešla v tentýž den, kdy jste objednávku vytvořila, v 18:11h, tak se prosím podívejte do svého spamového koše. Žádný urgující e-mail od Vás nepřišel, určitě bychom reagovali. Objednávky tedy nebyla vyřízena, protože neproběhla platba. Nyní Vám zašllu zálohovou fakturu znovu na Váš e-mail, zboží máte stále v rezervaci. Pro nestandardní situace také existuje infolinka, kde bychom Vás určitě informovali o tom, kde se realizace Vaší objednávky zastavila. Prosím o potvrzení, zda Vám znovu odeslaná zálohová faktura došla. Děkuji.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Hodne toho na webu slibuji, napriklad doruceni s instalaci nejpozdeji do 10 dni
    • Bohuzel sve sliby neplni, treba na zbozi, ktere skladem maji vcetne instalace uz cekam skoro mesic
    • Heslo slibem nezarmoutis , by mohli mit jako firemni slogan

    Reakce obchodu www.cornilleau.cz

    Děkujeme za Vaši podnětnou kritiku. Kolegyně s Vámi byl v kontaktu a měli jste spolu sjednán termín, se kterým jste souhlasil. Bohužel se nám to nepovedlo do 10 prac.dní, jak avizujeme, ale až 12-tý, za což se Vám hluboce omlouváme. Firemní slogany ale kvůli tomu nehodláme měnit, trváme na tom, že Cornilleau prezentujeme kvalitně, stejně jako jsou kvalitní tyto francouzské produkty. Máme tisíce spokojených zákazníků. Klvaňa R.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    V neporušeném obalu byl dodán výrazně poškozený stůl, což bylo zjištěno několik minut po obdržení zásilky a ihned reklamováno u dovozce. Ten s námi zpočátku nekomunikoval a následně jsme se dozvěděli, že máme smůlu, že se to občas stane, ale že je to náš problém. To jsme si nemysleli.
    A tak po týdnu nedůstojného dohadování nám byla zaslána nová deska. Zda se hodí ke zbytku stolu teprve zjistíme. Jedná se o venkovní stůl a je bouřka.

    Reakce obchodu www.cornilleau.cz

    Dobrý den, paní Š......á, bohužel opravdu nemůžeme nést odpovědnost za to, jestli smluvní přepravce zásilku nepoškodí. Přepravní služby platíme, aby našim zákazníkům doručily zboží v pořádku a včas. Občas se to bohužel stane, jako ve Vašem případě. Škoda že jste si nevšimla zřetelného poškození obalu od vidlí vysokozdvižného vozíku, které je na Vámi zaslaných fotkách dobře vidět, a zboží jste převzala. Tuto zásilku jste neměla převzít. Co se týká hodnocení našeho obchodu, naopak bych si dovolil si pomyslet, že oceníte, že jsme Vám odeslali místo poškozené náhradní desku z jiného stolu 400, aby Váš stůl byl rychle kompletní. Tak nás to mrzí. Budeme znovu žádat smluvního přepravce, aby se k našemu zboží choval ještě víc ohleduplně. Cornilleau Team!

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Nejasná komunikácia ohľadom podmienok. Je uvedené: nad 2000 kč doprava zdarma a pri potrebe montáže spravia odbornú montáž. Pani z obchodu nám telefonicky potvrdila, že montáž prevedú aj pri nami zvolenom type dopravy. Pri dotaze na infolinke kedy to bude nám pán povedal, že normálny človek to pochopí, že montáž pri inom type dopravy nie je a že normálny človek si to poskladá sám.

    Tovar fajn, komunikácia zlá.

    Reakce obchodu www.cornilleau.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za hodnocení, ač negativní. Bohužel není v našich silách zajistit montáž při přepravě kurýrní službou, kterou jste zvolil a měl ji navíc zdarma. Montáž u zákazníka je možná pouze při naší vlastní přepravě a našim proškoleným technikem. Je nám líto, že došlo k tomuto nedorozumění. Doufáme, že případný další nákup v našem e-shopu bude již bez potíží. Děkujeme za pochopení.

    Tým Domafit.cz | Cornilleau.cz

    Dobrý den, rád bych ještě upřesnil naši výše uvedenou reakci našeho správce objednávek. Problém byl v tom, že vy jste ve Vaší objednávce špatně zvolil službu, kterou jste požadoval. U nás lze objednat buď dodání zboží kurýrní službou Toptrans (rychlý dovoz zdarma bez montáže) a nebo dovoz Domafit - doprava našim vozem a odborná montáž (3 - 5 dní). Vy jste zvolil TOPTRANS a když jsme Vám zboží odeslali, dožadoval jste se montáže zdarma. Takže chyba se nestala u nás. Proto jsem vám říkal do telefonu, že když produkt odešleme Toptransem, nemůže jet za dva dny naše další auto, aby technik stůl montoval. Pokud byste si ve Vaší objednávce přímo zvolil dopravu Domafit, tak bychom Vám stůl dovezli a smontovali. V nastalé situaci už jsem pak říkal, že produkty je opatřen skvělým obrázkovým návodem na sestavení a že každý člověk si je schopen tento stůl sestavit podle tohoto návodu. Takže ještě jednou opakuji, že chyba se stala ve Vaší objednávce, kdy jste špatně zvolil požadovanou službu. Stoly Cornilleau dovážíme již dvanáct let do ČR a vždy jsme zákazníkovi splnili takovou službu, jakou si u nás objednal. Klvaňa Roman - jednatel.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    íObjednávka byla telefonicky zrušena v době, kdy už jsme čekali na dodání. Měl to být dárek k narozeninám, takže zklamání.

    Reakce obchodu www.cornilleau.cz

    Dodatečně se omlouváme, bylo to období kolem vánoc, kdy zásoby dostávají velké obrátky a neměli jsme ani stoly 250S ano 300s k dispozici. Během 15-17.12. se prodaly všechny kusy. Ještě jednou se omlouváme.