Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po sdělení výhrad k jejich jednání bylo vše s omluvou bleskově ukončeno, objednávka stornována a peníze vráceny zpětnou platbou. To považuji za "+".
    • Nabízejí zboží které nemají skladem - tzn. fungují zřejmě také jako "přeprodejce" což není fér ! Jasný "-".

    Již nikdy nepoužiji služeb tohoto E-shopu.

    Reakce obchodu Compatible

    Bohužel, také nám se občas něco nepovede..."Kdo je bez chyby , hoď kamenem"
    Na váš email jsme pravdivě odpověděli (viz níže) a není důvod zpochybňovat kvalitu a poctivost našich služeb.
    Naprostá věštšina zákazníků je s našimi službami spokojena.

    Naše odpověď na váš email níže:
    Dobrý den,
    Omlouváme se za zpoždění dodávky.
    Chyba vznikla díky nesrovnalost stavů zboží na skladě, momentálně zboží nemáme skladem.
    Ano, chápeme, že jste si zboží již objednal jinde.
    Objednávku jsme stornovali a platbu dnes odešleme zpět na váš účet.

    S pozdravem
    ROYAL office & telecom s.r.o.

    From: [email protected] [mailto:[email protected]]
    Sent: Thursday, April 4, 2024 10:13 AM
    To: Compatible.cz
    Subject: Re: Objednávka č.: OP24/05539

    Vážení,
    již je to 6.den od zaplacení (rovněž i Vašeho potvrzení této platby) mé objednávky - a zásilka stále nikde ..!! A ani slovo vysvětlení ..
    *To jsem si objednával u jiných prodejců, např. 2.4. - a jejich zásilku mám dnes již k vyzvednutí. Patrně tedy ani zdaleka nedosahujete "tohoto formátu" prodejce..*

    Takto si "solidního" obchodníka opravdu nepředstavuji. /Jistě mi po vyřízení dáte šanci k tomuto se vyjádřit v hodnocení Vašeho "e.shopu"./
    Jsem poměrně rozezlen, protože díky Vaší liknavosti musím podstupovat nepříjemné jízdy "s každou brkotinou" někam k externímu tisku, tzn. žádné soukromí a diskrétnost.
    Děkuji Vám !

    Přeji úspěšný den.
    Vlastimil Daníček st.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Kvalita baleni,rozdelane krabičky,ruzna expirace vetsinou na hrane

    V tomto obchode si uz nic nekoupim,naplne mi prisly v obalce kazda byla rodelana,s expiraci na hrane. Krabicky pomackane jako bazarove zbozi

    Reakce obchodu Compatible

    Vážený pane Neuwirthe,
    Balné jsme vám neúčtovali a zboží odeslali v A4 "bublinkové" obálce prostřednictvím DPD, tak jak jste si přál..
    Bublinková obálka je je naproto vyhovujícím obalem pro tento druh zboží. Jistě pochopíte, že nedokážeme ovlivnit, jak "opatrně" manipulují přepravní společnosti s balíčky.

    Objednal jste si 8 ks inkoustových kazet v ceně cca 30Kč/ks. Dle vašeho vyjádření vám zboží bylo doručno bez poškození (s vyjímkou pomačkané papírové krabičky) a funkční.

    Pokud máte speciální požadavek na balení zboží, prosím, informujte nás v okamžiku objednávky.
    Rádi vám zboží zabalíme do dárkového balení a vyúčtujeme balné.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Ochotně odesílají poškozené výrobky, ale po zaplacení přestávají komunikovat))
    • Prodávají nějaký scum, který ani nestojí tich pár korun, co platíš za výrobek v porovnání s ostatními
    • Hlavně, po zjištění toho, že výrobek je vadný - prostě přestávají komunikovat. Můžete jim psát/volat do nekonečna - prostě žádná zpětná vazba
    • Naprosto šmejdi, které počítají s tím, že se zákazník nebude zabývat hlášením na ČOI vadného výrobku a utrácet čas na to kvuli výrobků za pár set korun

    POZOR! Jsou na internetu i jiné obchodníky, které prodávají to samé a za stejných podmínek, ale aspoň s vámi komunikují. Tyhle - ne. Vezmou vám peníze, pošlou poškozený toner a na zdar

    Reakce obchodu Compatible

    Vážená firmo AUTHENTICITY s.r.o.
    Pokud se domníváte, že náš výrobek je vadný, prosím, reklamujte jej!!
    Reklamovaný výrobek otestujeme a pokud zjistíme pochybení na naší straně, obratem jej napravíme.

    Bohužel, namísto reklamace píšete neurvalé a hloupé emaily.
    ANO, na takové emaily opravdu nereagujeme..

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nejde se přihlásit zadám heslo kliknu na přihlášení nejde se přihlásit zkoušel jsem to několikrát musím telefonovatpak čekat dlouho na připojení pán si mě ověřoval jestli jsem zaregistrovaný byl jsem zaregistrovaý teď po 14 dnechjsem se zkoušel přihlásit a zase to nejdese přihlásit zadám heslo nic zase budu muset telefonovat
    • Proto to nedoporučuji
    • proto nedoporučuji

    to samé je s objednávkou napsal jsem co chci ale nejde odeslat ani tam neni to slovo odeslat jak to je u jiných firem

    Reakce obchodu Compatible

    Vážený pane Škeříku,
    Trochu nám lžete...administrátor otestoval vaše loginy, bez problémů se přihlásil a poslal vám kopii obrazovky...
    Následně jste se hluboce zamyslel a objednávku po několika dnech dokončil...

    Důkazem, že náš esho funguje je i tato recenze, kterou by jste nemohl bez objednávky vytvořit.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Hrozny obchod, vůbec nedoporučuji!
    Komunikace žádná, a navíc jen vyhrožují

    Reakce obchodu Compatible

    Vážený pane Kordo z Lioměřic,
    Již jste nám napsal negativnní rezenzi od " dzidzi" níže.
    Následně jste si za účelem šikany/odplaty objednal nové zboží a poté odmítl převzetí zaslaného balíčku.
    Prostřednictvím emailu jste nám "nepřevzetí" jízlivě oznámil.. Nudíte se? Kupte si medvídka mývala...

    Ze zákona máme nárok na úhradu marně vynaložených přepravních nákladů.
    Upozornili jsme vás, že budeme požadovat jejich úhradu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Stále čekám na zaplacené zboží a nevím, jestli mi mé zboží vůbec dorazí. Hlavně že chcete napsat mou recenzi spokojenosti zákazníka!

    Reakce obchodu Compatible

    Vážený pane Bočku,
    V okamžiku objednání zboží nebylo skladem a přesto jste se rozhodl zboží objednat..
    Řádně a jednoznačně jsme vás v potvrzení objednávky informovali:
    "Bohužel nevíme kdy budeme vaši objednávku odesílat, protože některé položky nejsou skladem. Zapsáno: 28.1.2024 19:38:07"
    Poctivě a férově jsme vás informali , nic jsme nezamlčeli.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nepříjemný operátor při dotazu.
    Prodávají neskutečné šunty, špatné zboží. Barvu jsem správně nainstaloval,
    ta mi však vytekla na stůl, odtud na koberec a rovněž výstříkla na zeď, to jsem si pomohl
    TENTO OBCHOD UŽ NIKDY, NEDOPORUČUJI, REAKCE ŽÁDNÁ, Z VINY SE VYMLOUVAJÍ!!!

    Reakce obchodu Compatible

    Vážený pane Kordo,
    Ano, na vás nepříjemný hovor si pamatujeme..Hrubě jste na operátorovi vymáhal vyjádření se k problému, ke kterému jste nezaslal žádné podklady. Na základě rozhovoru s operátorem jste poslal email s foto.

    Také asi nejste informován o tom, že každá inkoustová tiskárna má odpadní zásobník, který se musí někdy vyměnit jinak přeteče..
    Z foto je také zřejmé, že ve vašem případě teče inkoust do kopce, což popírá fyzikální zákony...?
    Kazetu k reklamaci jste nezaslal.
    Na základě dostupných informací věříme, že problém není na našem přijímači a negativní recenze nám nepřísluší.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Nedistal jsem fakturu ani po urgenci!

    Reakce obchodu Compatible

    Vážený pane,
    Jste obchodník, zabývající se mimo jiné prodejem tonerů (D-toner).
    Odkaz ke ztažení PDF faktry ja součásti potvrzení objednávky, kterou jsme vám zaslali Emailem a také SMS.
    Fakturu jsme vám také odeslali emailem v okamžiku expedice zásilky, společně s číslem balíčku, který DPD evidentně doručilo.
    Odkaz ke ztažení DPF faktury je také součástí dodacího listu, který vám byl odeslán společně se zbožím.
    Fakturu si také můžete ztáhnout po přihlášení do svého účtu, přihlašovací údaje jsme vám zaslali společně s potvrzením objednávky.
    Prosím, věnujte záležitosti více pozornosti, dříve než začnete psát hloupé recenze..

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží není kvalitní!

    Objednala jsem si toner pro laserovou tiskárnu. Toner se sype, celá stránka je žlutá. Musím si objednat jiný, tento znečistil celou tiskárnu. Nedoporučuji kupovat!!!

    Reakce obchodu Compatible

    Vážená paní Musilová,
    Prozatím jste nás o jakékoliv závadě neinformovala ani zboží nereklamovala.
    Pouhá recenze váš problém opravdu nevyřeší..
    Pokud je chyba na naší straně, obratem ji napravíme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nedorazilo

    Finanční prostředky byly vybrány, zboží nebylo odesláno.

    Reakce obchodu Compatible

    Vážený pane Nemesh,
    Objednal jste zboží, zvoli platbu předem ale nuhradil.
    Je logické, že jsme vám žádné zboží neposlali a objednávku po 7 dnech neuhrazení stornovali!
    Chyba není na našem přijímači, máte v tom trochu binčus...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Již druhou kazetu dodanou tímto obchodem vyhazuji, protože není kompatibilní s naší tiskárnou. Na tel. dotaz mi odpověděl jejich odborník, že mi nemohou pomoci, pokud jim nenahlásím číslo poruchy tiskárny. Tiskárna však tuto informaci neuvádí. Takže - kazety jsou sice levné, ale s rizikem, že nebudou fungovat. Doporučuji obrátit se na jiného dodavatele.

    Reakce obchodu Compatible

    Vážená paní Schmidtová,
    Tato recenze nám asi nepatří že?
    Kazety u nás nakupujete pravidelně od roku 2021 žádnou reklamaci jsme od vás neobdrželi..

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • V roce 2023 trvá okamžitá bankovní platba tomuto obchodu 3 dny.

    Dovolil jsem si zavolat do obchodu byl jsem seřván co si to dovoluji že mám čekat a nestarat se!!

    Reakce obchodu Compatible

    Vážený pane Hlaváči,
    Ano, na váš neurvalý telefonát a slova "já jsem zákazník" si dobře pamatujeme..
    Nic jsme nezvorali a poctivě jsme vás informovali, nejsme odpovědni za vaši nepozornost nebo prodlení při platbě.
    Vaše platba nám byla doručena dne 26.9.2023 a ten samý den jsme expedovali.

    Při platbě své objednávky jste si vybral typ platby "Platba předem", kde vás poctivě informujeme:
    "Platba předem-Expedujeme po doručení platby (může trvat 1-2 pracovní dny"

    Také jste si mohl vybrat platbu "Online platba", kde vás poctivě informnujeme:
    "Platební karty a rychlé platby bankovním převodem GoPay
    Expedujeme po doručení platby (platba je vetšinou provedena okamžitě)"

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Před týdnem jsem zboží objednal a doposud jsem ho nedostal.

    Týden je snad dost dlouhá doba na dodání zboží od objednávky.

    Reakce obchodu Compatible

    Dobrý den,
    Objednal jste 29.06.2023 19:13 a zboží jsme odeslali 30.06.2023 10:20
    https://www.zasilkovna.cz/vyhledavani/Z4557455423

    Veškeré informace máte k dispozici...
    Proč se nespojíte se Zásilkovnou, kterou jste použil pro dopravu vaši objednávky?

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nabízí požadované zbozi
    • Zboží zasilá prostřednictvím Zasilkovny, která svévolně přesměrovala dodávku ze Z boxu do výdejny s velmi omezenou otvírací dobou, kam není dosud doručená, už týden je "na cestě".

    Reakce obchodu Compatible

    Vážený pane Samueli,
    Vaše platba za zboží nám byla doručena v neděli, 09.04.2023 22:12. Zboží jsme odeslali ihned po Velikonocích dne 11.04.2023 11:37.
    Pokud Zásilkovna přesměrovala doručení do výdejny, zřejmě byl vámi zvolený Alzabox obsazen, někdo si balíček nevyzvedl včas (koleda ho zmohla...) a Zásilkovna se evidentně snažila balíček nějak doručit a vyjít vám vstříc!
    Žádný internetový obchod nemůže garantovat 100% kvalitu doručení dopravců dle vašich představ, někdy se chybička bohužel vloudí. Nabízíme také zaslání prostřednictvím "Ćeská pošta" a "DPD", vybral jste si však "Zásilkovna".

    Předpokládáme, že máte instalovanou aplikaci Zásilkovny zcela jistě víte jak jejich procesy fungují že?
    Citujeme z obchodních podmínek Zásilkovna: "Zásilkovna je rovněž oprávněna změnit Odesílatelem zvolené Výdejní místo za jiné, nejbližší možné Výdejní místo, nebo Z-BOX, a to zejména v případě, že zvolené Výdejní místo
    je v danou chvíli zavřené nebo má plnou kapacitu. "

    Je nám líto ale chyba není na našem přijímači, negativní recenze nám opravdu nepřísluší..

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nízká cena
    • Nedodané zboží
    • Nevrácené peníze za vrácené zboží
    • U výrobku, kde byl špatně vyrobený plast a cartridge nešla zacvaknout mi pan majitel řekl že chyba je na mojí straně i když jsem mu poslal fotku rozdílu oproti originálu.

    Absolutně katastrofální komunikace a jednání od pana majitele, další dva lidi tam byly v pořádku a normální, ale pan majitel je arogantní hulvát a když je nějaký problém, tak vás pošle někam! Tak doufám že víc lidí tam přestane nakupovat, aby už neměl komu nadávat.

    Reakce obchodu Compatible

    Jste pracovníkem firmy (https://pincek.cz/), kterou živí prodej výpočetní techniky, domáháte se výhod které vám nepřísluší a nerespektujete standardní obchodní komunikaci a zvyklosti.
    Recenze ostatních spokojených zákazníků hovoří jasně v náš prospěch.
    Má babička říkávala: "Není na světě člověk ten, aby se zalíbil lidem všem.."

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nedoručení nákupu bez omluvy.

    Reakce obchodu Compatible

    Uf...drzost a lež s titulem Doc. RNDr..CSc...
    Zboží bylo fakturováno na: Ústav pro soudobé dějiny AV ČR, číslo faktury FV22/06355
    Zboží jsme odeslali a zásilka byla doručena, viz DPD link níže.
    https://tracking.dpd.de/status/cs_SI/parcel/13955049817074
    Následně nás paní Doc. RNDr..CSc kontakovala a žádala úpravu faktury (vymazání privátní adresy, na kterou bylo zboží doručeno). Změnu požadovala s odůvodněním: "jinak mi to neproplatí"
    NELEGÁLNÍ a nesystémovou změnu účetního dokladu jsme odmítli provést a následek na sebe nenechal dlouho čekat..
    Dostali jsme negativní recenzi.
    Doufáme, že Ústav pro soudobé dějiny AV ČR se bude o věc podrobně zajímat.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Rychlost
    • Cena
    • Balení zásilky

    V obchodě jsem nakupovala celkem dvakrát. Poprvé jsem byla nadmíru spokojená, vše bylo perfektní a náplně (do Canonu) jsou výborné. Při druhé objednávce dorazil balíček v krabici, která měla dno posypané modrou barvu, ta byla i na výrobcích samotných, vzhledem k tomu, že jsem si objednala inkoustové náplně, nebyl to zrovna radostný pohled. Kontaktovala jsem obchod s návrhem řešení (symbolická sleva na příští nákup, popřípadě cokoli, co uznají za vhodné) + fotografiemi, obratem (a to i o víkendu, což je fajn) mi odpověděli - že je chyba na straně expedice a inkoustové náplně jsou v pořádku a z mnou zaslaných fotografií nic není patrné... tak moc jsou v Compatible šikovní, že i z fotografií, ze kterých není nic patrné (schválně tu frázi opakuji), věc tak hezky klasifikovali. :) No nic, sama se do obchodu vrátím, ceny jsou zkrátka super, ale známým bych firmu nedoporučila, protože tenhle klientský přístup prostě na doporučení není.

    Reakce obchodu Compatible

    Vážená paní Brožová,
    Zaslali jsme vám inkoustové kazety bez jakékoliv závady ( kazety jsou zabaleny v PE sáčku, každá kazeta má svou krabičku). Kazety byly expedovánu v kartonové krabici, kde se na dně krabice nacházel poprašek modrého toneru (CHRÁNÍME PŘÍRODU, RECYKLUJEME PŘEPRAVNÍ OBALY, BALNÉ JSME NEÚČTOVALI). Bohužel, zde nemůžeme připojit foto, které jste nám zaslala, aby bylo každému zřejmé jak minimálně byla krabice poprášena tonerem.
    Po doručení zboží jste nám okamžitě zaslala email s foto, neoprávněně „reklamovala“ že z kazet teče inkoust a POŽADOVALA SLEVU. Během následující emailové komunikace jsme si vyjasnili, že k žádnému úniku inkoustu nedošlo.
    Abych to shrnul vašimi slovy..
    „CENY JSOU ZKRÁTKA SUPER, SAMA SE DO OBCHODU VRÁTÍM “, zboží jsme dodali rychle a bez závad, naše zákaznická linka funguje i o víkendu ale odmítli jsme poskytnout neoprávněně požadovanou slevu (jak by asi byla veliká při ceně 22,80Kč za ink. kazetu) .
    A tak jsme dostali negativní recenzi…

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Poslali nepoužitelný zmetek

    Dodali nepoužitelný zmetek, jiný prý nemají, aby ho vyměnili a při reklamaci odmítají vrátit předem zaplacené peníze. Arogantní podvodníci, s jakými jsem se za posledních 30 let ještě nesetkal.

    Reakce obchodu Compatible

    Vážený pane,

    Je smutné, že nám zákony neumožňují zveřejnit celý váš email..
    Na váš hrubý a urážlivý email jsme odpověděli...

    "Vážený pane Kukačko,
    Jste jednatelem společnosti a zcela jistě víte, jakým způsobem reklamavat zboží.
    Prostřednictvím emailu reklamace tonerových kazet nepřijímáme.
    Ponechte si své nemístné poznámky a postupujte věcně dle zákonů ČR."

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • na uvedená telefonní čísla-linky pro řešení potíží se nedá dovolat
    • na emailovou komunikaci ohledně reklamace zboží nereagují
    • tonery mají zřejmě chybný či nefunkční čip-nelze je tedy použít

    Reakce obchodu Compatible

    Vážený pane Tesaři,
    Jako podnikal zcela jistě víte, jak se vyřizují případné reklamace zboží.
    Oprávněnost vaší reklamace opravdu nedokážeme posoudit telefonicky nebo emailem.
    "Odborně" jste posoudil že mají vadný čip.
    Proč nám je tedy nezašlete k reklamaci a namísto toho píšete recenzi, která váš problém opravdu nevyřeší?
    Pokud je chyba na naší straně, vše obratem napravíme!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Obchod poslal prázné cartrige vydávané za nové a následnou reklamaci neuznali. Takže jsem bez barev a bez peněz.

    Reakce obchodu Compatible

    Vážený pane Floriáne..
    Vaše nekorektnost je udivující..
    Nějak jste pozapomněl že kazeta je vybavena čipem, který eviduje kolik bylo s kazetou vytištěno...
    Tyto informace jsou také součástí našeho reklamačního protokolu.

    Pracujeme tvrdě a férově, nemáme potřebu šidit zákazníky,
    Je smutné že nám GDPR neumožnuje zveřejnit více informací aby si každý udělal vlastní názor o stavu věci.