• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nestydí se prodat zboží v poškozené obalu za 1jakost bez slevy, jako dopravce vím že takové zboží má mít minimálně 60% slevu, protože je poškozený obal.

    Rozhodně nedoporučuji.

  • Deset dní od objednání a zaplacení stále čekám na dodávku.

    Reakce obchodu Coffee Planet

    Milý zákazníku,
    mrzí nás, že ještě nemáte svou kávu. Psali jsme Vám minulý týden email, že nám dodavatel nedodal avizovanou zásobu kávy a proto ji pro Vás zajištujeme u jiného dodavatele. Budeme Vás nadále informovat a kávu Vám samozřejmě zašleme co nejdříve to bude možné.

    S pozdravem,
    tým Coffee-planet.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží po týdnu ještě nedorazilo a obchod se ani neozval.

    Reakce obchodu Coffee Planet

    Dobrý den,
    velmi se omlouváme za vzniklou situaci. Dodavatel nám nedodal zboží v termínu. Obratem se s Vámi spojíme a situaci dořešíme.
    S pozdravem, tým Coffee-planet.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží zatím po týdnu nedorazilo, takže nemohu ohodnotit. Nicméně i týden mi přijde dost dlouhá dodací doba.

    Reakce obchodu Coffee Planet

    Milá Magdo,
    velmi se Vám omlouváme za prodlení v dodávce objednávky. Kapsle Caffitaly se nám neplánovaně zdržely u dodavatele a neměli jsme tedy skladem dostatečné množství. Kapsle už jsme naskladnili a obratem Vám je zašleme.
    Děkujeme za strpení.
    S pozdravem,
    tým Coffee-Planet.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zatím moje 2.zkušenost s nákupem a bohužel negativní, už týden se objednávka vyřizuje a to s jedná o zboží skladem s osobním odběrem, nevím, kde je problém.

    Reakce obchodu Coffee Planet

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení. Bohužel došlo k uvedení špatného telefonního čísla v objednávce a z toho důvodu jsme Vás nemohli kontaktovat ohledně možnosti vyzvednutí. Věc jsme spolu ale nakonec vyřešili a káva byla v pořádku vyzvednuta :) Děkujeme za nákup.

    S pozdravem,
    tým coffee-planet.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod není schopný dodat zboží za cenu, kterou jej nabízí
    • Slovo "skladem" je u tohoto obchodu lez
    • Velmi arogantní přístup
    • Obchod nedodal zboží a bez jakéhokoli vysvětlení nebo omluvy objednávku stornoval

    V zadnem případě nedoporucuji. Člověk u nich chce nechat peníze, ale oni evidentně nemají o zákazníka zájem. Vstřícnost nulová, v dnešní době nepochopitelné, že ještě obchod s takovým přístupem funguje. Po téměř 14 dnech od zaplacení kartou nejenom že nemám zboží, ale ještě se mi ani nevrátily moje peníze zpět. Neomluvitelné!

    Reakce obchodu Coffee Planet

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Zboží, které jste si objednal, bylo ve výprodeji a na e-shopu bylo jasně uvedeno, že je dostupné pouze do vyprodání zásob. Byl jste informován e-mailem, že máme z původně objednaných a zaplacených 15 kusů dostupných pouze kusů 8. Zároveň Vám byla nabídnuta alternativa v podobné cenové kategorii. To vše Vám bylo vysvětleno opětovně telefonicky, a to i vedením naší společnosti. Dle obchodních podmínek, které jste odsouhlasili při objednávce, jsme oprávnění objednávku zrušit. Přes všechnu snahu o poskytnutí řešení a opakované odmítání hovorů z Vaší strany, Vám byly vráceny peníze dne 8.9.2021 na platební kartu, ze které byla objednávka provedena.

    S pozdravem,
    tým coffee-planet.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • chybí profesionalita
    • špatná komunikace
    • 14 dní na vrácení peněz

    Velmi špatná zkušenost s tímto obchodem.
    Objednané zboží bylo oproti konkurenci výhodnější cca o 130 Kč s dodáním do 5 pracovních dnů. Po třech týdnech, bez jakékoliv informace o stavu objednávky, posílám dotaz na podporu. Odpověď zní, že mi zboží za smluvenou cenu nedodají, protože se jednalo o výstavní kusy, které se už prý vyprodaly.

    V popisu zboží se nikde nepsalo, že by se mělo jednat o výstavní kusy.

    I když mám právo se dožadovat zboží, protože za chybu v nacenění si nese zodpovědnost obchod a zboží by měl prodat za smluvenou cenu, tak objednávku ruším.

    Po týdnu od zrušení, posílám dotaz, že stále čekám na vrácení platby. Bez odpovědi. Po dalším týdnu volám, ozve se paní se znuděným hlasem a začne se vymlouvat, že nemá přístup do účetnictví a šéf byl na dovolené.
    Jako by to snad byl můj problém?

    Opravdu nechápu jak tento obchod může s takto neprofesionálním a pomalým přístupem v dnešní době stále fungovat.

    Reakce obchodu Coffee Planet

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaší reakci a omlouváme se za prodlení ve vrácení platby, jednalo se o nedorozumění. Neustále pracujeme na vylepšení našich služeb a doufám, že při případné další objednávce budete mít s naším obchodem lepší zkušenosti.

    S pozdravem,
    Tým coffee-planet.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednal jsem si degustační set a do poznámky napsal co chci za kávu. Byl mě doručen balíček jiných káv, než těch co jsem uvedl.

    Reakce obchodu Coffee Planet

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Bohužel se jednalo o nedorozumnění z naší strany, omlouváme se.

    Pokud budete chtít balení kávy vyměnit, neváhejte kontaktovat náš zákaznický servis.

    S pozdravem,
    tým coffee-planet.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Co mam hodnotit kdyz nic nedorazilo

    Reakce obchodu Coffee Planet

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení. Zboží bylo objednáno 26.12.2019 a jak bylo uvedeno i na našem e-shopu společnost byla v rámci Vánoc a inventur uzavřena do 5.1.2020. Expedice objednávek učiněných v tomto období proběhne v nejbližších dnech.

    Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem,
    tým coffee-planet.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Po pěti dnech si vzpomněli že potvrzené zboží nemají
    • 21. 6. Objednáno, 27.6 připraveno na odeslání - hustý

    Je pravdou že za potvrzené zboží mletá káva Parana Caffé Espresso Italiano 100% Arabica 250 g (po pěti dnech zjistili že ho nemají) mi nabídli jiné co měli na netu (tedy pokud ho měli). Nicméně rychlost vyřízení objednávky mě vedla k zrušení objednávky. Tolik moje zkušenost. MH

    Reakce obchodu Coffee Planet

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaší reakci a omlouváme se za prodlení ve vyřizování Vaší objednávky. Pro případné další objednávky výprodejových káv je nutné počítat s možností, že káva již nebude skladem - v detailu produktů je vždy uvedeno "Do vyprodání zásob". Výprodejové kávy, které jsou zlevněné na minimální cenu, jdou vždy rychle na odbyt.

    S pozdravem,
    Tým coffee-planet.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Dostal jsem kávu,která byla o 2 měsíce prošlá.Mrzí mne to o to více,že jsem registrovaný zákazník.

    Reakce obchodu Coffee Planet

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi, ikdyž bohužel neoprávněnou. Objednal jste si kávu z výprodeje, která byla zlevněna o 110 Kč z původní ceny. V detailu každého produktu ve výprodeji je uvedena jak původní cena, tak i minimální trvanlivost.

    Pokud v budoucnosti budete chtít kávu, která nemá zkrácenou dobu minimální trvanlivosti, objednejte si, prosím, kávu ze standardní sekce "zrnková káva", abychom předešli případným nedorozuměním.

    Děkujeme za pochopení a přejeme hezký den.

    S pozdravem,
    tým coffee-planet.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • dodací lhůta přes dva měsíce

    Reakce obchodu Coffee Planet

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení, ale není příliš opodstatněné. Zboží z objednávky, která byla provedena 19.6.2018 v 10:46, bylo odesláno hned následující den. Zásilka byla na zvolené pobočce Geis Point nachystána 21.6. a k vyzvednutí došlo 25.6.2018. Skutečně se tedy nejedná o 2 měsíce a více.

    S pozdravem,
    tým coffee-planet.cz

  • předražené, v Euronics jsem koupil za 599,-kč

    Reakce obchodu Coffee Planet

    Dobrý den, Jiří,

    děkujeme za reakci a mrzí nás, že nejste spokojen s cenou Vámi zvoleného zboží. Káva DeLonghi bývá často v akci (newsletter/sekce Akce na e-shopu) a z toho důvodu doufáme, že při příští objednávce narazíte na tu správnou cenu.

    Přejeme příjemný týden.

    S pozdravem,
    tým coffee-planet.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Komunikace

    Reakce obchodu Coffee Planet

    Dobrý den,

    děkujeme za reakci a zároveň se omlouváme za prodlevu, která byla způsobena nedostupností zboží u našeho dodavatele. O této skutečnosti jsme spolu komunikovali a vybrali alternativu nedostupné kávy, která byla i s ostatním zbožím ihned odeslána.

    Děkujeme.

    S přáním příjemného dne,
    tým coffee-planet.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zbozi jsem objednala 12.10. a dnes ho jeste nemam (24.10.) ze strany obchodu zadna komunikace,az na muj dotaz mi odpovedeli,ze zbozi nebylo skladem,avsak na strankach to bylo jinak. Spatna komunikace a zbozi nikde.

    Reakce obchodu Coffee Planet

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaší reakci a omlouváme se za prodlení v dodání objednávky. Dle dostupných informací od přepravce by Vaše zásilka již měla být připravena na zvoleném výdejním místě. V případě, že na zboží spěcháte, doporučuji zvolení jiného přepravce, standardní dodací doba u společnosti Geis Point je stanovena na 3-5 pracovních dní.

    Děkujeme.

    S pozdravem,
    Tým coffee-planet.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • nic
    • předražené
    • dlouhá dodací lhůta

    Místo kávy v dóze přišla káva v sáčku, bohužel ale za stejnou cenu

    Sáček s kávou byl poškozený a obsah vysypaný

    Z nějakého důvodu byl součástí balení časopis, což by mi nevadilo kdyby to nebylo lednové číslo (koncem března) :(

    Reakce obchodu Coffee Planet

    Dobrý den, JiŠi,

    děkujeme za Vaší reakci a mrzí nás, že jste nebyl se svojí objednávkou spokojený. Bohužel se však o Vaší nespokojenosti dozvídáme až touto formou. V případě, že obdržíte nesprávné nebo poškozené zboží, máte možnost kontaktovat naše zákaznické oddělení, které Vás neprodleně informuje ohledně dalšího postupu.

    Přilozený časopis v balení byla malá pozornost zdarma jako poděkování za využití služeb Geis Point.

    Omlouváme se za způsobené komplikace a věříme, že při příští objednávce již proběhne vše v pořádku.

    S pozdravem,
    Tým coffee-planet.cz

    • Píše se skladem a čekám už přes týden .....

    Reakce obchodu Coffee Planet

    Dobrý den,

    děkujeme za reakci a zároveň se omlouváme za prodlevu, která byla způsobena nedostupností zboží u našeho dodavatele. O této skutečnosti i o předpokládaném doručení jsme spolu komunikovali. Nyní je již zboží na cestě k Vám a věříme, že i přes případné komplikace budete s dekalcifikačním setem spokojena.

    Děkujeme.

    S přáním příjemného dne,
    Tým coffee-planet.cz

  • zboží jsem zaplatil a nic jsem nedostal!!!

    Reakce obchodu Coffee Planet

    Dobrý den,

    Děkujeme za reakci a zároveň se omlouváme za Vaše čekání. Toto čekání bylo způsobeno zvolením degustačního setu, který obsahuje jedinečné kávy z konkrétních oblastí světa pražené po malých množstvích přímo na zakázku. V době, kdy proběhla Vaše objednávka, byla káva aktuálně pražena, a tím došlo k prodlevě mezi platbou a dodáním, o kterém jste však byl informován, proto nás Vaše reakce velmi překvapila.

    Mrzí nás, že jste nebyl spokojen, nyní je již zboží na cestě k Vám. Věříme, že i přes případné komplikace budete se svou kávou spokojen.

    Děkujeme.

    S přáním příjemného dne,
    Tým coffee-planet.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Bohužel ani po týdnu zboží nedorazilo. 2x jsem do obchodu volala, nevěděli o problému s přepravou, nikdo mě neinformoval, sama jsem musela volat a zjišťovat, jak to s dodáním bude. Tak jsem nakonec objednávku zrušila.

    Reakce obchodu Coffee Planet

    Dobrý den,

    Děkujeme za reakci. Z naší strany bylo zboží v pořádku expedováno ihned následující den po odpolední objednávce, konkrétně tedy čtvrtek 30.7.2015. Ohledně stavu doručení jsme spolu komunikovali začátkem následujícího týdne (3.8.2015) s tím, že na stránkách přepravce bylo uvedeno zrušení pobočky vybraného výdejního místa. Následující den Vás kontaktoval přímo přepravce dopravy zdarma Geis Point s možnosti zvolení náhradního výdejního místa, bohužel jste již o zboží neměla zájem.

    Mrzí nás, že jste nebyla spokojena s dobou doručení Vámi objednaného zboží. Pokud na kávu spěcháte, doporučujeme při příští objednávce zvolení jiného přepravce - např. České pošty nebo PPL.

    Děkujeme.

    S přáním příjemného týdne,
    Tým coffee-planet.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • vidím, že žádné výhody nejsou již týden čekám na zaplacené zboží a nic nejde
    • dlouhá dodací lhůta
    • špatná komunikace

    je to můj první a i poslední nákup, čekat týden na zboží, které jsem okamžitě zaplatila, jelikož mají stejnou banku jako já, takže platba tam byla během minuty, to se mi zdá hodně dlouho..

    Reakce obchodu Coffee Planet

    Dobrý den,

    Děkujeme za Vaší reakci. Bohužel došlo k chybě platby při použití platební karty a zpracování následně zvolené platby bankovním převodem běžně trvá 2 pracovní dny. O zdržení doručení zásilky s ohledem na vyprodání kávy jsme vás již informovali.

    Omlouváme se za čekání a doufáme, že i přes tyto komplikace jste s kávou spokojena.

    S přáním hezkého dne,
    Tým coffee-planet.cz