Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Hodně kvalifikovaných osob
    • Nedostatečné zásoby

    I přes specializaci na kontaktní čočky, nemají na skladě vše potřebné. Čeká se na první čočky až měsíc, a když vám budou vyhovovat, čekáte další mění na další. to bych čekal u běžné optiky, nikoliv u specializovaného obchodu.

    Reakce obchodu Čočkyshop.cz

    Hezký den, pane Jiří,

    mrzí nás, že vás zklamala dostupnost zkušebních čoček u nás. Ale 25.8. se na vás těšíme na vámi objednané kontrole a snad bude vaše zkušenost tentokrát mnohem lepší, až s čočkami skvěle uvidíte :)

    Na naši obhajobu - vaše hodnoty nejsou typické a navíc potřebujete cylindrické čočky, u kterých existuje od jednoho modelu kolem 4 000 variant (kombinace dioptrie, cylindru a osy). Není v našich možnostech mít všechny druhy a jejich varianty skladem.
    Měsíc určitě čekat nemusíte - byl jste u nás 26.7. večer a 31.7. jsme pro vás již zkušební čočky měli skladem. Máme pro vás připravené dva druhy na zkoušku a můžete je oboje vyzkoušet při vaší plánované návštěvě.

    Přeji fajn den,
    Radka z Čočkyshop.cz

  • zboží nedorazilo i když objednáno 17.4 a doba dodání 3-8 dní komunikace nula takže jsem nespokojený.

    Reakce obchodu Čočkyshop.cz

    Hezký den, pane Radku,

    ještě jednou se vám velice omlouváme za komplikace - kolegyně s vámi již vše domluvila po telefonu, šlo o zpoždění dodání crazy čoček od výrobce.

    Vaši objednávku jsme již včera odeslali, jako omluvu od nás prosím přijměte i malý dárek v podobě roztoku a kapiček.

    Přeji fajn den,
    Radka z Čočkyshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Dodnes nemám info kde je moje zásilla a už chtejí hodnocení.

    Reakce obchodu Čočkyshop.cz

    Hezký den, paní Terezo,

    děkujeme za hodnocení. Zboží vám dnes odesíláme, u vás bude zítra 14.3.

    Při objednání vás hned v košíku a pak i v potvrzení objednávky informujeme o orientační době dodání, u vaší objednávky to bylo do dnešního dne 13.3.
    Výjimečně nám bohužel tato předpověď nevyjde - např. kvůli zpoždění dodávky od výrobce čoček. Ve vašem případě se zpozdíme o 1 den - za to se moc omlouváme. Jako omluvu vám posíláme malý cestovní roztok spolu s čočkami.

    Dotazník na hodnocení posílá Heureka automaticky, myslím že týden po vytvoření objednávky, datum nemůžeme nijak ovlivnit.

    Přeji fajn den,
    Radka z Čočkyshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Moderně vybavená optika
    • Nepříjemný a neprofesionální personál
    • Extrémně vysoké ceny
    • Za každou cenu doslova tlačí konkrétní značku skel (asi za to mají nějaká insentiva)
    • Personál neumí přijmout zpětnou vazbu a vyvolává hádky o kvalitě skel, které nepřirozeně prosazují a doslova nutí zákazníkům.Nejlepší na konec. Lžou a podvádí s cenou. Cena na prodejně 5500,- na místě, místo okamžité koupě udělaná rezervace i na měření očí a v rezervaci cena 6000,-!!!
    • Lžou ohledně svých produktů. Brýle, které mi nabízeli jako unisex, jsou ve skutečnosti přímo výrobcem a konkurencí nabízeny jako dámské.

    Již jednou jsem si zde brýle pořídil a nebýt toho, že jsem si nechal doslova vnutit skla Carl Zeiss, přestože jsem od začátku chtěl originál Ray Ban.
    Argumentace nebyla férová a jen o výhodách, ale spočívala i v hanění konkurenčních skel a protože mi “odbornice” doslova říkala, že skla Ray Ban jsou k ničemu a že ona sama by šlo jedině do těch, za které mají evidentně nějaké extra odměny, rozhodl jsme se pro ně. Jsem s nimi nespokojen a protože v nich vidím všudypřítomné a nepříjemné modré odlesky, nenosím je.
    Při poslední návštěvě jsem si vybral brýle a řekl, že chci originál skla RayBan. Sice jiná zaměstnankyně, ale okamžitě začala s vymýváním mozku ať nedělám takovou chybu a ať si nechám udělat skla od Carl Zeiss. Vysvětlil sem, že jsem před rokem tuhle chybu udělal, skla mi nevyhovují, z odlesků mě bolí hlava a prostě chci tentokrát originál. Obsluha to nevzdala a už celkem agresivně a arogantně a hádavě začala obhajovat jejich oblíbenou značku a nebála se argumentů, že jsem jediný koho zná, komu “nejlepší skla” na světě vadí. Ano, opravdu zmínila, že to co mi nabízí je nejlepší na světě!
    Už v tu chvíli jsem se necílil komfortně a rozhodl se promyslet si celý obchod a udělat pouze rezervaci. Asi za to, že jsem si dovolil slušně zmínit, že chci pouze originální skla, rezervace byla vytvořena na vyšší částku! Za to jsem nakonec velice rád, protože to byl impulz vzít kód brýlí a podívat se na cenu u konkurence. Po tom šíleném jednání jsem myslel, že mě už nic nepřekvapí, ale opak je pravdou.
    Jejich cena původně 5500.
    Cena kterou mi zaslali v rezervaci 6000.
    Cena konkurence od 2500 do 3000!!!
    A to nemluvím o tom, že jsem se ujišťoval, zda se jedná o pánské či unisex brýle a bylo mi sděleno, že jsou unisex.
    Díky tomu, že mě chtěli podvést a natáhnout o dalších 500 kč, jsem si nezjistil jen reálnou cenu, ale i to, že se jedná o dámské brýle.

    Naprosto nedoporučuji tuto optiku!!!

    A pokud vám tu něco opravdu nepříjemně nutí, tak se nedejte a zajděte se poradit i jinam, nebo k očaři. Nikdo jiný nemá takovou drzost, aby jednoznačně jeden produkt vyvyšoval nad ostatní jako “nejlepší na světě”.

    A o tom, o kolik mě natáhli posledně, raději ani nepřemýšlím…

    Reakce obchodu Čočkyshop.cz

    Hezký den pane Marku,

    Vaše recenze nás opravdu mrzí - vše z toho co píšete bychom mohli vyřešit, kdybyste se na nás s jakoukoliv Vaší pochybností obrátil. Pravděpodobně jde pouze o řadu nedorozumění a nevyřčených pochyb či problémů.

    Co se týká prvních brýlí - pokud s nimi nejste spokojený, přijďte je k nám určitě reklamovat. Rádi Váš problém zkusíme vyřešit :)

    Je to již přes rok, co jsme pro Vás tyto brýle vyrobily, a do dnešního dne jsme bohužel o žádném Vašem problému s brýlemi nevěděli. Detaily schůzky si již kolegyně nevybavuje, ale co Vám mohu říci se 100% jistotou je, že:

    1. Žádný nátlak na naše zákazníky nevyvíjíme - co se výběru skel týká, necháváme to na nich. Pouze předložíme výhody a nevýhody, případně osobní zkušenosti. Dosud si na komunikaci kolegyň optometristek nikdo nestěžoval, naopak.
    2. Z žádných brýlových skel nemáme extra odměny - nejsme řetězec a nabízíme jen kvalitní skla, hlavně pro spokojenost našich zákazníků.
    3. Ray-Ban dioptrická skla tedy nabízíme z našeho přesvědčení, ne proto, že musíme. 100% Vám tedy žádná z kolegyň neřekla, že jsou “na nic”.

    K druhým brýlím - opět zřejmě nedorozumění. Ceny si nijak neupravujeme a nenavyšujeme podle příležitosti, jsou dané na našem e-shopu. Pokud Vám byla osobně řečena jiná cena, za to se omlouváme - byl to omyl. Ale kdybyste nás na to upozornil, určitě bychom se domluvili na snížení na domluvenou cenu.

    Tyto sluneční brýle jsou podle oficiální stránky výrobce Luxottica opravdu unisex - printscreen z jejich systému najdete tady (viz zakroužkované “Gender: Unisex”): https://www.cockyshop.cz/soubory-ve-skladu/luxottica-unisex.jpg
    V žádném případě bychom se nesnížili k praktice vnucování dámských brýlí pánovi za každou cenu.

    Vyšší cena Vámi vybraných slunečních brýlí se odvíjí od toho, že mají sklíčka s lepšími vlastnostmi - jsou polarizační, se zrcadlem a s úpravou Ray-Ban Chromance. Máme je skladem v kamenné prodejně a můžete si je u nás osobně a nezávazně vyzkoušet.

    Doufám, že jsem Vám pomohla objasnit všechny okolnosti a že se na nás případně obrátíte a dořešíme vše k Vaší plné spokojenosti.

    Přeji fajn den,

    Radka z Čočkyshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • Vybavite vsetko na mieste, prijemny personal.
    • Kupil som cocky avaira za 700 a vecer ma skoro slahlo ked som ich videl na alze za 400.

    Pred nakupom urcite urobit prieskum trhu.

    Reakce obchodu Čočkyshop.cz

    Hezký den pane Marku,

    děkujeme Vám za vysoké hodnocení - o to více nás mrzí, že náš obchod nedoporučujete.

    Jak píšete, u nás vyřídíte vše na jednom místě: Objednávku jsme pro Vás připravili do 40 minut od objednání, na místě jste konzultoval výběr čoček a na místě rovnou objednávku změnil, nabízeli jsme Vám možnost vyzkoušet jiné čočky s optometristou.

    To vše by v Alze možné nebylo. Nemáme možnost nabízet dumpingové ceny jako obchod Alza, ale jsme orientovaní hlavně na služby zákazníkům s kontaktními čočkami. Při pravidelných nákupech u nás pak můžete získat slevy, dárky nebo vyšetření zdarma.

    Pokud byste cokoliv potřeboval, třeba i na poslední chvíli, určitě se u nás kdykoliv stavte.

    Přeji fajn den,
    Radka z Čočkyshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Dlouhá doba doručení

    Reakce obchodu Čočkyshop.cz

    Dobrý den pane Jindro,
    je mi líto, že jsme vám objednané kapky Optive Plus 10ml nedokázali dodat obratem, byť bylo v košíku i potvrzení vaší objednávky uvedeno, že dodací lhůta je v rozmezí 4-25 dnů. Výrobce i distributor mají problém s dodávkami.

    Skladem jsou kapky Optive 10ml s velmi podobným složením a pokud byste souhlasil se záměnou za tento produkt, jsme schopni Vám jej ihned expedovat.

    Pěkný den
    Tomáš z Čočkyshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Inzerujete zboží, které vůbec nemáte, přestože je uvedeno jako skladem. Viz má zrušena objednávka. Jednalo se o kapky do očí Artelac Uno, po zadání objednávky mi volali z e shopu, že není. Jsem otrávená. Raději budu nakupovat jinde.

    Hrůza, nevědí co mají a co ne, přestože zboží uvádějí jako skladem, vůbec není.

    Reakce obchodu Čočkyshop.cz

    Hezký den paní Ivo,

    děkujeme za recenzi - mrzí nás, že jsme Vás otrávili. Zjišťovala jsem u kolegů, jak k situaci došlo, abych Vám vše vysvětlila:

    Na našich stránkách kapky Artelac 30 x 0,6 ml již delší dobu nejsou skladem - tato informace u nich byla i uvedená a stejně tak i v Košíku a v e-mailu s potvrzením objednávky. Skladem jsme je tedy při Vaší objednávce určitě neměli.

    Tyto kapky totiž pomalu končí a sama česká pobočka výrobce neví, zda je ještě naskladní. Kontaktní čočky jsme pro Vás ale měli skladem a kvůli nedostupnosti kapek Vám kolegové hned dávali vědět.

    Pokud byste čočky potřebovala, dejte mi vědět a domluvili bychom se např. na kapkách ReNu (také od výrobce Bausch+Lomb) zdarma k objednávce nebo jiném dárku.

    Rádi si u Vás reputaci napravíme a vše v cuku letu odešleme :)

    Přeji hezký den,

    Radka z Čočkyshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Vždy byla spokojenost, aktuálně už ale 10 dní čekám na odeslání zboží, jedna položka je stále ve stavu "čekáme na doručení dodavatelem". Eshop se neobtěžuje zjistit, jestli nestojím o částečné vykrytí objednávky. Jsem opravdu zklamaná.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    It is sad that you do not offer payments with Edenredcard.
    Also, in 2021 an English website should be...

    Reakce obchodu Čočkyshop.cz

    Hello Mr. Andreas,

    we are really sorry that you are not satisfied with our service.

    But in this case it's not our fault - we are innocent in this case, it's just terms of the company who own Edenred benefits.

    We do offer payments with Edenred. But the Edenred card works like a classical credit card - you can pay with it online or in a store with a terminal adapted to Edenred. So it is not possible to send the order it with payment on delivery.

    Thank you for understanding.

    Best regards,

    Radka from Čočkyshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Prodány kapky do očí, kterým končila exspirace .
  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • rychlé doručení
    • ochotný zákaznický servis
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Doposud jsem byla spokojená. Ale poslední zkušenost mě docela otrávila, jsem kojící maminka, takže, v noci toho moc nenaspím. Takže když mi někdo v pondělí brzo ráno horlivě volá, tak se buď nedovolá nebo narazí na velmi nepříjemnou unavenou ženu. Paní zřejmě naštvalo, že se mi nedovolala, protože když se dovolala o dvě hodiny později, div na mě nekřičela, že mi kurýr stojí přede dveřma. Kurýr kupodivu uměl zazvonit a nepotřeboval, aby mi někdo volal. Také si myslím, že v případě, že se kurýr nedozvoní, může zavolat sám. A za třetí, člověk by taky počítal s doručováním objednávky, kdyby přišel nějaký email nebo sms o expedici a plánovaném doručení. Kdybychom nebyli doma, stejně bych v 7:50 nevzala telefon a kurýr by stál přede dveřma úplně zbytečně.

    Reakce obchodu Čočkyshop.cz

    Hezký den paní Veroniko,

    nejdříve se Vám velice omlouváme, pokud Vás naše jednání nějakým způsobem zaskočilo nebo nepříjemně naladilo - věřím, že šlo pouze o nedorozumění. Určitě nechceme rozrušit žádného z našich zákazníků, o to méně maminky malých dětí - několik z nás ve firmě s touto krásnou i nelehkou životní etapou má čerstvé zkušenosti :)

    A pak bych chtěla vysvětlit, proč jsme volali v ranním čase: Vždy potřebujeme ověřit čas a adresu dodání - spousta zákazníků oboje ještě na poslední chvíli upřesní nebo změní, proto telefonické ověření. Také je jistější, než poslání SMS nebo e-mailu, které si nemusíte přečíst včas. A protože jste si objednala dodání v době od 9:00 do 12:00, musíme volat ještě před 9. hodinou, abychom kurýra mohli "objednat" a on se k Vám v tomto časovém rozmezí stihl dostat.

    Určitě proto příště neváhejte napsat nám do poznámky objednávky např. "nevolejte do 10:00" nebo "pište jen SMS".

    Kolegyně, která s Vámi mluvila, si neuvědomuje, že by při hovoru s Vámi mluvila nějak prudčeji - omlouvá se, na vině může být adrenalin z možného nedoručení balíčku :)

    Kdybyste příště potřebovala cokoliv zařídit jinak, dejte nám vědět a my se budeme snažit splnit Vaše přání na maximum.

    Pěkný den,

    Radka z Čočkyshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Obchod inzeruje, že přijímá Sodexo kartu, ale až na místě zjistíte, že to platí pouze pro některé brýlové obruby a obsluha vlastně ani neví, jestli vůbec. Celkově ne úplně příjemné jednání. Plus extrémně vysoké ceny na doplňkové zboží (kapky do očí 2x dražší, než úplně stejné jinde). Z těchto důvodů příště raději koupím čočky jinde.

  • Do posledni objednavky vse super, ted jsem objednal, ale zbozi nikde - jen mi prisel tento email na pruzkum spokojenosti.

    Reakce obchodu Čočkyshop.cz

    Vzniklo zde nedorozumění, zboží jsme v nejbližším možném termínu odeslali na výdejní místo, kde nebylo zákazníkem vyzvednuto. Proto se nám vrátilo po nějaké době zpět na prodejnu.

    Následně jsme se zkontaktovali a doručovali zboží podruhé jinou dopravou, již úspěšně.

    Věříme, že i nadále budete s našimi službami spokojen.

    Hezký den,
    Dáša z Čočkyshop.cz

  • Dodání trvalo od objednání 13dní.

    Reakce obchodu Čočkyshop.cz

    Dobrý den,

    náš dodavatel udělal chybu a zapomněl do řádně vytvořené objednávky zboží přidat, proto zboží z Německa putovalo do ČR delší dobu, než je u těchto kontaktních čoček na objednávku zvykem.

    Je nám líto, že jste na čočky musel čekat déle, než jste zvyklý a věříme, že příště zboží přijde hladce, jako obvykle.

    Děkujeme, že u nás nakupujete.
    Dáša z Čočkyshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Měli akci 10 čoček na vyzkoušení zdarma a moje zkušenost na prodejně byla otřesná. Prodavačka vůbec o této akci nevěděla a hadala se semnou, ze to není pravda. Odešla jsem a čočky mi poslali poštou.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Absence zkusenosti s prodavanym sortimentem. Na prodejne jsem byla osobně pro barevné cocky. Přesně jsem udala typ používaných čoček. Paní nedokázala poskytnout žádnou radu ani neupozornila, ze u čoček Air Optix je třeba vyšší počet dioptrii. Zbozi pro mne nepoužitelné. Obchod bych již nevyužívá.

    Reakce obchodu Čočkyshop.cz

    Zákazníka jsme oslovili a pozvali na kontrolu kontaktních čoček k paní optometristce, abychom zjistili příčinu nespokojenosti.

    Přišli jsme na to, že čočky nesedí nikoli z důvodu špatně vydaných dioptrií, ale z důvodu decentrované polohy čočky, při které docházelo k překrývání barevného pigmentu čočky a zorničky, proto bylo vidění rozmazané.

    Není tedy pravda, že by u barevných čoček byly potřeba vyšší dioptrie (jak je zmíněno v recenzi výše). Barevné čočky jsou specifické a nemusí vyhovovat každému.

    Proto doporučujeme aplikaci čoček s optometristou, který zkontroluje mikroskopicky polohu čočky v oku a zjistí při nízkém oslnění, zda se rozšířená zornice nepřekrývá s barevným pigmentem obsaženém v čočce.

    V případě jakékoli nespokojenosti se zbožím či službou prosíme naše zákazníky, aby se obraceli nejprve na nás a pokoušeli se situaci s námi řešit, jsme tomu otevření a vstřícní a vždy se snažíme, aby zákazník nakonec odcházel spokojen. Věříme, že se to povedlo i tentokrát.

    Čočkyshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Nedodání produktu v dohodnuté lhůtě!!!

    Reakce obchodu Čočkyshop.cz

    Hezký den,

    dodací doby uváděné na našich stránkách jsou orientační – obvykle dodání Vámi objednaných kontaktních čoček netrvá déle, než jsme Vám uvedli. V 99% jsou naše informace správné, vždy ale bohužel může dojít k nepředvídatelné situaci, kvůli které se dodací doba prodlouží, jako v tomto případě.

    Moc se Vám za zdržení omlouváme. Nyní již pro Vás máme čočky skladem – můžeme Vám je hned poslat kurýrem k Vám na adresu. Samozřejmě s dopravou zdarma. Dejte mi prosím vědět, kdy by k Vám kurýr mohl dorazit.

    Děkujeme Vám také za důležitý podnět pro zlepšení našich služeb. Nyní pracujeme na tom, abychom Vám i dalším zákazníkům lépe zobrazovali informace o dostupnosti zboží.

    Pěkný den,

    Radka z Čočkyshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Dodaci lhuta

    Reakce obchodu Čočkyshop.cz

    Hezký den Petronelo,

    moc se Vám omlouváme za delší dodací dobu. U Vámi objednaných crazy čoček vždy čekáme na dodání a to trvá až 3 týdny. Zákazníky informujeme o této delší době vždy hned při objednávání v Košíku a v Potvrzení objednávky (dodání až 24 dní). Kolegyně se Vám na začátku dubna také snažila dovolat, aby Vás na delší dodací dobu upozornila – bohužel se Vám nedovolala.

    Mrzí nás, že jste měla jiná očekávání ohledně délky doručení. Od dodavatele máme potvrzeno, že čočky pro Vás dorazí kolem původně určeného termínu (cca v půlce příštího týdne).

    Pokud na crazy čočky spěcháte, určitě není problém přijít k nám do prodejny a vybrat si ze skladových crazy čoček - máme jich více. Z bílých čoček máme skladem např. tyto https://www.cockyshop.cz/zbozi/kontaktni-cocky-crazy-cocky-colourvue-jednodenni-2-cocky-nedioptricke, z barevných např. některé tyto https://www.cockyshop.cz/zbozi/kontaktni-cocky-crazy-cocky-colourvue-3-mesicni-2-cocky-nedioptricke - vždy se Vám po výběru barevné varianty zobrazí skladová dostupnost.

    Kdybyste měla nějaké dotazy, určitě se na mne obraťte.

    Přeji pěkný den,

    Radka z Čočkyshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • rychlost, prehlednost
    • garance nejlepsi ceny

    Jelikoz v tomto obchode nakupuji uz dlouho tak me nenapadlo si kontrolovat ceny u konkurence a pouze dam vzdy zopakovat objednavku, tentokrat jsem pro objednavku poslal pritelkyni a hned jsem dostal vynadano kde to nakupuji ze je to strasne drahe, takze jsem cocky vratil a obratem objednal na eiffeloptic.cz o 50% levneji grrr. nejsem z tech co by resil deset korun ale dat 337 misto 649 to uz je sakra rozdil kor pri koupi dvou baleni. jinak co se tyce sluzeb tak nemam pripominek vse funguje jak ma.

    Reakce obchodu Čočkyshop.cz

    Hezký den pane Martine,

    mrzí nás, že jste s cenou nespokojený a chápeme, že tento rozdíl je pro Vás již dost vysoký. Předávám Vaši stížnost kolegům, zda by nebylo možné jít s naší cenou dolů. Ceně 337 Kč ale pravděpodobně nebudeme moct konkurovat.
    Pokud nejste spokojený s nákupem, není problém zboží hned vrátit (nebo až rok po nákupu) - jak jste také učinil.

    Děkujeme Vám alespoň za 30% za služby :)

    Zboží si u nás můžete kdykoliv hned vyzvednout (i bez objednávky), Vámi objednávané čočky máme vždy skladem, vždy nakupujeme zboží přímo od výrobců nebo oficiálních distributorů. Také můžete využít služeb vyšetření nebo konzultace s naší optometristkou. A hodnoty nákupů si můžete snížit http://www.cockyshop.cz/dokumenty/slevy-pro-zakazniky

    Přeji pěkný den,

    Radka z Čočkyshop.cz