Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Čočky jsou nepohodlné, špatně se přes ně kouká, nevydržím je nosit déle než hodinu v kuse.

    Reakce obchodu Cocky-Optika.cz

    Dobrý den,
    je nám velmi líto, že Vám čočky nevyhovují.
    V otázce komfortu hraje zásadní roli materiál i vhodné velikostní parametry.
    Ač zmiňujete nepohodlí nejsme schopni říci, z jakého důvodu Vám čočky nevyhovují.
    V systému jsme si vyhledali Vaši objednávku a rádi bychom Vám sdělili, že na zakoupené čočky se vztahuje služba Garance vrácení peněz. V případě, že splňujete podmínky služby, můžete ji využít. Pokud si nejste jistá, jestli máte na službu nárok, kontaktujte prosím naše zákaznické oddělení, kde Vám pomohou.
    Hezký den.

  • Po přihlášení pod stávající zákaznický účet bylo balení čoček dražší o 135kč.
    Platba odešla na Alensa s.r.o druhý eshop
    s čočkama.
    Špekulanti!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • vždycky později
    • je Alensa obchod

    nechtěl jsem koupit od alensa protoze vždycky oni posla pozdě i odyz mate skladem. Obchodu se jmenuje jine ale na fakturace je alensa. skladem produtky se doručit po 5 dni i kdyz na strance rika 2 dni maximální.

    Reakce obchodu Cocky-Optika.cz

    Dobrý den,
    Vaše nespokojenost nás velmi mrzí.
    Vaši objednávku jsme dopravci předali skutečně později. V předvánočním čase jsme, bohužel, extrémně vytíženi.
    Dopravce ji převzal v pátek odpoledne a doručoval ji až po víkendu. Poté byla 2 dny připravena na výdejním místě, než jste si ji vyzvedla.
    Na faktuře je skutečně společnost Alensa s.r.o., se kterou spolupracujeme v rámci dropshippingu. E-shop Alensa.cz provozuje společnost Alensa Medical s.r.o. , jde tedy o jinou společnost.
    Hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Není možná platba kartou

    Reakce obchodu Cocky-Optika.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za zpětnou vazbu.
    Je nám líto, že jste nemohl platit kartou. Dle kontroly Vaší objednávky jste však bohužel vybral výdejní místo bez možnosti této platby. Mrzí nás to, ale na nabízené služby výdejních míst nemáme vliv.
    Děkujeme Vám za pochopení a prozatím přejeme hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Chybějící pouzdro

    Součástí mělo být i originální pouzdro, které ovšem spolu s brýlemi neposlali. Součástí byl jen látkový sáček.

    Reakce obchodu Cocky-Optika.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za zpětnou vazbu.
    Je nám líto, že nejste spokojen s dodaným látkovým obalem. Bohužel se opravdu jedná o originální pouzdro dodané dodavatelem.
    Pokud byste Vaši situaci chtěl nadále řešit, jsme Vám plně k dispozici na e-mailu nebo lince Zákaznického servisu.
    Omlouváme se za způsobené potíže, předem děkujeme za pochopení a přejeme hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Kontaktní čočky opět nesedí. Nejde přes ně vůbec vidět. Zakřivení neodpovídá. Vidím všechno rozmazaně. To už jsou několikáté co nesedí.

    Reakce obchodu Cocky-Optika.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za zpětnou vazbu.
    Je nám líto, že Vám nesedí zakoupené čočky. Bohužel jsme si však nemohli dohledat Vaši objednávku. Rádi bychom Vás proto požádali o kontaktování Zákaznického servisu na e-mailu [email protected].
    Děkujeme Vám za pochopení a přejeme Vám hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    If you run an e-commerce business the only thing you have to do is deliver the product to the customer. You can not achieve this task. Either you address this with your representative delivery service or you go out of business because people will find an alternative. I will not use your service again and will not be recommending your company

    Reakce obchodu Cocky-Optika.cz

    Hello,
    Thanks for sharing your review. We are truly sorry that you are not satisfied with the delivery.
    The procedure for delivery of parcels by the various transport companies is described in detail in the General Terms and Conditions, which you agreed to when concluding the purchase contract.
    According to the check of your order, we found that the shipment was delivered the very next day after the order was created. Since the delivery company did not reach you at the contact you provided, the shipment was stored at the delivery point. Unfortunately, you did not collect the parcel and it was therefore sent back.
    Thank you for your understanding.
    Have a nice day.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dodají vám něco jiného než si objednáte a z vás dělají blbce

    Reakce obchodu Cocky-Optika.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za zpětnou vazbu.
    Mrzí nás Vaše nespokojenost s dodaným zbožím. Rádi bychom Vás požádali o kontaktování našeho zákaznického servisu v pracovní dny mezi 8:00 a 16:00 na telefonním čísle +420 226 292 892 nebo na e-mailu [email protected], kde s Vámi nastalou situaci velmi rádi vyřešíme. Děkujeme Vám za pochopení.
    Hezký den.

  • Pres internerovy obchod jsem jsi objednal bryle,pozadovaly zaplaceni a po zaplaceni budou bryle vyrabet,ihned po odeslani objednavky jsem bryle uhradil v plne vysi,abych neprodluzoval jejich vyrobu,nekomunikovaly,tak jsem volal na zakaznickou linku co se deje,ze bryle nedorazily, tam me ujistily ,ze bryle budou nasledujici den odesilat,ze jsou pripraveny k odeslani,ze je vse v poradku a za 30 minut po telefonatu prisel email,ze bryle nejsou pripraveny k odeslani,nevahal jsem a znovu jsem zavolal na zakaznickou infolinku a tam my rekly,ze bryle nejsou pripraveny k odeslani.Zeptal jsem se,jak je to mozne,bryle vyrobily s jinimi skli nez jsem pozadoval do objednavky,uplynulo 11 dni a bryle stale nemam.Doufam,ze brzy dorazi a zcela v poradku podle zadane objednavky.Proto tento internetovy obchod nedoporucuji!!

    Reakce obchodu Cocky-Optika.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za hodnocení.
    Je nám velmi líto, že objednávka Vašich brýlí trvá déle.
    Důvodem bylo, že dodavatel brýlových čoček zaslal nevhodná skla.
    Tím pádem se zábrus brýlí zpozdil o několik dní. O tomto zpoždění Vás informovalo naše zákaznické oddělení.
    Brýle jsou již hotové a k dnešnímu dni tj. 2. 3. 2021 je budeme předávat dopravci.
    Ještě jednou se Vám moc omlouváme za vzniklé komplikace.
    Hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    První objednávka byla v pořádku, ale tahle druhá se někde na třídící poště zasekla a pošta jí zatím nenačetla. Byla jsem nucena objednat čočky jinde. Balíček dorazil již druhý den.

    Reakce obchodu Cocky-Optika.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za zpětnou vazbu.
    Jsme rádi, že Váš první nákup proběhl v pořádku.
    Mrzí nás však, že při druhém nákupu selhala doprava. Bohužel nemáme na dopravní společnosti vliv.
    Doufáme, že se i přesto do našeho obchodu budete ráda vracet.
    Prozatím Vám přejeme hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Místo AO Sept plus mi poslali AO Sept hydraglide který mi dráždí oči....

    Reakce obchodu Cocky-Optika.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Je nám velmi líto, že Vám tento roztok nevyhovuje.
    Od firmy Alcon máme v nabídce pouze roztok Roztok AO SEPT PLUS HydraGlyde, který jste si i objednal. Hydraglyde je zvlhčující složkou v roztoku, která čočkám dodává příjemnou vlhkost a lubrikaci.
    Jedná se také o roztok na bázi peroxidu vodíku, u kterého je velmi důležité, aby se roztok řádně zneutralizoval. Jestliže Vám tento roztok podráždil oči, je možné, že neutralizační fáze neproběhla do naprostého konce, nebo se část nezneutralizovaného roztoku dostala na uzávěr, ze kterého se nepatrná část dostala do oka. Pak oči reagují velmi citelně. Proto je nesmírně důležité dodržovat postup od výrobce a používat výhradně přiložené pouzdro s neutralizačním diskem.
    Pokud byste rád situaci dále řešil, kontaktujte prosím naše zákaznické oddělení na e-mailové adrese
    [email protected] nebo na telefonním čísle + 420 226 292 892 v čase Po-Pá, 8:00–16:00.
    Prozatím Vám přejeme hezký den.

  • Źádné zboží nedorazilo, pouze několik mejlů. Nic jsem neobjednal.

    Reakce obchodu Cocky-Optika.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za zpětnou vazbu.
    V systému jsme si vyhledali Vaši objednávku a dle sledování zásilky by mělo být vše v pořádku.
    Objednávku jste udělal 29.7. a ještě tentýž den jsme zásilku předali dopravci, který Vám ji následující den doručil na výdejní místo, kde jste si ji vyzvedl.
    Pakliže bylo něco v nepořádku, kontaktujte prosím naše zákaznické oddělení na telefonním čísle + 420 226 292 892 nebo na e-mail
    [email protected].
    Prozatím Vám přejeme hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Na cocky, byt ihned zaplacene kartou, cekam jiz 14. den. Obchod jsem proto jiz kontaktovala telefonicky, zjistili jsme, ze zasilka zustala u Zasilkovny. Operatorka slibila, ze zjisti, proc cocky dosud nedorazily na vydejni misto, ale uz se zpet neozvala. Do Zasilkovny se nelze dovolat (klienty obsluhuje automat), takze stale cekam. Jeste ze mam alespon ty bryle...

    Reakce obchodu Cocky-Optika.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za hodnocení.
    Je nám velmi líto, že máte s doručením zásilky takové nepříjemnosti.
    Vyhledali jsme si v systému Vaši objednávku a kontaktovali jsme jménem e-shopu centrálu Zásilkovny.
    Váš balíček by měl být na výdejním místě, ale z nějakého důvodu neprošel čtečkou.
    Dnes po 12. hod (čas otevření) by měli ze Zásilkovny kontaktovat výdejní místo a pomoci.
    Prosím vyčkejte na výdejní heslo.
    V případě, že v nejbližší době heslo neobdržíte , neváhejte se obrátit na naši zákaznickou podporu na telefonním čísle +420 226 292 892 nebo na e-mailu [email protected].
    Prozatím Vám přejeme hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • , neodpovídá popis kvalitě skla
    • Hodně reklamy, málo kvality

    Reakce obchodu Cocky-Optika.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za Vaši recenzi.
    Je nám velmi líto, že brýle nesplnili Vaše očekávání.
    Pro takové situace je stanovena 14 denní lhůta pro možnost vrácení nepoužitého produktu.
    Pokud jste možnost vrácení nevyužil, nemůžeme Vám už, bohužel, pomoci.
    Děkujeme Vám za pochopení.
    Hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží jsem si objednal a zaplatil 7. ledna. Dnes je pátek 24. ledna a zboží stále nedorazilo do výdejního místa Zásilkovny.

    Reakce obchodu Cocky-Optika.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za kladné hodnocení.
    Velmi nás mrzí, že jste doposud neobdržel svou zásilku, proto jsme překontrolovali její aktuální stav.
    Zásilka od nás odešla v den objednání zboží a od té doby je stále "Na cestě". Důvodem této prodlevy je uzavřené výdejní místo z důvodu dovolené až do 2. 2. 2020.
    Pokud na zboží spěcháte, můžete kontaktovat zákaznickou linku Zásilkovny a přesměrovat si zásilku na jiné výdejní místo.
    Hezký den

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Rychle dodání
    • Hezké ceny
    • Použité balení nejde vrátit, když zjistíte že vám čočka úplně nesedne

    Reakce obchodu Cocky-Optika.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za kladné hodnocení, přestože nedoporučujete obchod.
    Těší nás Vaše spokojenost s cenami i rychlostí doručení.
    Použité balení skutečně vrátit nelze.
    Správně by zákazník měl mít před nákupem na internetu čočky odborně aplikované očním specialistou.
    Oční specialista má k dispozici zkušební čočky a vždy pomůže najít vhodné čočky pro konkrétního člověka.
    Po odborné aplikaci nemusí mít zákazník obavy z nevhodné investice při nákupu na internetu.
    Děkujeme za pochopení.
    Hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Jedná čočka byla praskla

    Reakce obchodu Cocky-Optika.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za recenzi. Velice nás mrzí, že jste měla s čočkami problémy. Protože jsou čočky dodávány zabalené a uzavřené v krabičce, není v našich silách takovou výrobní vadu odhalit. Čočky nám samozřejmě pošlete k reklamaci a jistě bude vše vyřešeno k Vaší naprosté spokojenosti.
    Kdybychom pro Vás mohli cokoli udělat, kontaktujte prosím nás zákaznický servis. Přejeme Vám hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží bylo doručeno ve špatném stavu, následně jsem musela znovu zasílat zpět za další poštovné, které mi neuhradí. Slíbili mi vrátit peníze zpět, nicméně jen pokud jim zboží dorazí v pořádku, což já úplně nemohu ovlivnit... S přístupem jsem velice nespokojená.

    Reakce obchodu Cocky-Optika.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení. Je nám líto, že jste nebyla spokojená. Bohužel nevíme, v jakém stavu Vám balíček přišel. My předáváme balíčky dopravci vždy v 100% stavu bez poškození. Stejně jako vy bohužel nemůžeme ovlivnit chování a zodpovědnost zaměstnance dopravní společnosti.
    Všechny podmínky a pravidla pro nakupování jsou uvedena v obchodních podmínkách. Před dokončením objednávky jste potvrdila, že jste si obchodní podmínky přečetla a souhlasíte s nimi.
    V každém případě dle informací z příjmu vrácených balíčků jste čočky vyzkoušela. Z každého balení čoček jste vyzkoušela jednu. My Vám tedy vracíme peníze v rámci služby Garance vrácení peněz.
    Když pro Vás budeme moci něco udělat, kontaktujte prosím náš zákaznický servis.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Při využití funkce zopakovat poslední objednávku vám e-shop nabídne vyšší cenu než prodává běžně, takže když si to nezkontrolujete tak zaplatíte víc.

    Reakce obchodu Cocky-Optika.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení. Je nám líto, že došlo k takové situaci a velice děkujeme, že jste nám o tom dal touto cestou vědět. Ceny se mění a v předchozí objednávce mohly být dané produkty cenově zvýhodněny. V každém případě jste nám dal zajímavý podnět k zamyšlení. Určitě si vše prověříme a promyslíme.
    Ještě jednou děkujeme a přejeme Vám krásný den.

  • Jeste nemam zbozi, jelikoz se jedna o kontaktni cocky tak to pro me bylo dulezite,aby byly rychle

    Reakce obchodu Cocky-Optika.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za hodnocení. Velice nás mrzí, že došlo k tak velkému zdržení. Šlo o neskladovou kombinaci parametrů, kterou jsme ihned objednali u dodavatele. Bohužel dodavatel čočky dosud nedodal.
    Vzniklá situace nás skutečně mrzí a budeme Vás telefonicky kontaktovat a domluvíme se s Vámi na kompenzaci.
    Děkujeme za pochopení a přejeme Vám krásný den.