• Nedoporučuje obchod

    10 %

    tyden bez odpovedi na email, na telefonickou urgenci odpoved "vcera zbozi dorazilo, posleme po weekendu", po dalsim tydnu opet nic ... celkove cekam na zbozi ktere ma v eshopu priznak "skladem" 22 den :-(

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zbozi nebylo dodano, napred me kontaktoval obchodnik s tim, ze si pro nej mam osobne dojet, ze je krehke. Ok. Pozdeji napsal, ze uz ho vlastne nemaji. Za par hodin naopak dorazil mail, ze objednavka je ok a ze ji poslou. Nasledne jsem kontaktoval eshop s tim jak to tedy je. Zmatky. Zbozi opravdu nebylo, bylo mi nabidnute jine s mensi slevou, ale bylo paramatrove dost odlisne, takze nevyuzito.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • trubicu na slovensku a cesku nezozeniem
    • nedokazu laserovu trubicu dopravit kurierom zevraj sa poskodi, v cine dokazu dopravit cez pol sveta.
    • 2 tyzdne som sa s p. Bazalom dohovaral ako ju ku mne dorucia, neskor volam, zevraj ju uz nemaju, o hodinu mi volaju ze ju maju - to uz ja nemam zaujem ani nervy riesit to.

    objednal som v cine, na druhy den odoslana, za par dni pride a za rovnaku cenu.

    Reakce obchodu cnc.inshop.cz

    Vážený pane!

    Pro doplnění Vaše hodnocení bych ještě uvedl, že jste si objednal laserovou trubici + její instalací do stroje. Ještě před objednávkou jsem Vás upozornil na to, že instalace trubice bude placený servisní výjezd a vzhledem ke vzdálenosti více než 500 km do oblasti východního Slovenska bude třeba uhradit kromě cesty i nocleh technika. Kromě možnosti vyzvednutí trubice v našem výdejním místě (což jste vzhledem ke vzdálenosti odmítl) jsem Vám nabídl, že při nejbližším servisním výjezdu Vaším směrem Vám technik může trubici zdarma přiblížit, abyste pro ni nejel tak daleko a při předání Vám vysvětlí její instalaci (cca 30 minut práce svépomocí), což jste rovněž odmítl. Nakonec jste sám požádal o to, zda by nebylo možné výjezd k Vám spojit s jiným servisním výjezdem na Slovensko, abyste ušetřil za cestovné technika i za cenu toho, že budete muset počkat.

    Skutečnost, že skleněné laserové trubice nezasíláme poštou ani jinou přepravní službou je naše rozhodnutí vycházející z předchozích zkušeností a byl jste na to upozorněn nejen na stránkách eshopu ale i telefonicky při konzultaci ještě před objednávkou.

    To, že na Váš další telefonický dotaz nebyla trubice skladem je zcela v pořádku. Vaše trubice byla v rezervačním skladu a tudíž pro ostatní zákazníky nedostupná. Kolega, který s Vámi celou věc od začátku neřešil a neznal Vaše jméno tak nevěděl, že se jedná o Vás a že je trubice pro Vás již rezervována. Správně Vám tak sdělil, že trubice není skladem. Když později zjistil, že se jedná o Vás, volal zpět a uvedl celou věc na pravou míru.

    S přáním hezkého dne

    Gustav Bazala

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Špatná kvalita.
    • Na spodní části hliníkové podpěry vodící tyče jsou rýhy, jedna hrana podpěry je bouchlá.
    • Rozhodně si takto nepředstavuji kvalitní nové zboží.
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Nízké ceny komponentů
    • Lajdácká 2D dokumentace
    • Chybí 3D modely

    Každopádně dostupné ceny vykoupené špatnou dokumentací. Rozhodně není dobrý nápad koupit komponentu s tím, že bude podle výkresu pasovat na váš protikus. Rada je koupit, poměřit a až po té vyrobit protikus. Ale takhle by to samozřejmě fungovat nemělo.

    Reakce obchodu cnc.inshop.cz

    Vážený Václave!

    Velmi nás Vaše zkušenost mrzí. Pokud se nám však neozvete, u kterého výrobku nastal problém, nemůžeme chybu napravit. Rád bych Vás proto požádal, zda byste nás mohl kontaktovat a my tak mohli chybu opravit, případně se Vám i jinak za problémy omluvit. Děkuji.

    Za 4ISP, s.r.o.

    Gustav Bazala

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží je levné, ale většinou nekvalitní
    • Nikdo Vám dopředu neřekne pravdu o kvalitě.

    Pokud si potřebujete něco zkusit, je možné některé zboží koupit. Ale nepočítejte, že všechny díly budou do sebe pasovat. Některé mohou mít zase vůli.

    Reakce obchodu cnc.inshop.cz

    Vážený Hugo-HP!

    Vzhledem k tomu, že se na nás v poslední době nikdo ze zákazníků neobrátil s Vámi zmíněným problémem, nevíme, o které jde zboží a jaký je jeho problém. Rádi bychom Vás proto požádali, abyste nás kontaktoval. Problém rádi vyřešíme.

    Za 4ISP

    Gustav Bazala