Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Bohužel s obchodem mám špatnou zkušenost. V první objednávce mi poslali rozbitý podběrák (asi z výroby). Ve druhé objednávce mi přišel prut s utrženým očkem.

    Už nikdy u vás nic neobjednám!

  • Zásilka dorazila nekompletní. produkt zaplacen ale v balíku už jaksi chyběl. Napsány 2 e-maily a naprostá ignorace od e-shopu. Příště raději objednám u konkurence.

  • Bohužel mám s tímto e-shopem špatnou zkušenost, odpověď na email jsem dostal po 2 dnech. I přes ujištění na stránkách e-shopu jsem stále po týdnu zboží neobdržel i když mi bylo řečeno, že zboží expedují druhý den, nestalo se tak. Čekat na zásilku z českého e-shopu přes týden prostě nejde. Za mě nespokojenost !

  • Rychlost dodání ! Super ceny . Navíc po registraci sleva. Ještě možnost Zadat slevový kód. Poštovné zdarma a ještě Vám dají malý dárek ! Za mě super a nakupuji převážně jen u nich . Skvělá práce . Díky !!

  • Pavel: Dobrý den, balík jste měl ten den odeslaný. Bohužel jste si ho nevyzvedl a vrátil se nám zpět.

  • jan verthaim: Ptate se na dodaci lhutu ?? tak normalne mi vse prislo 2-3 den , tentokrat jsem objednaval 8.12 -dnes je 20.12 a baliček nikde ! tak jsem se koukl na stranky me zasilky a baliček jde z nezjištnych duvodu zpet - tak nevim kdo kde udelal chybu - bud to pos...a pošta ,nebo na prodejne - fakt nechapu !!!

  • Tovar bol objednávaný zo Slovenska a platba bola v eurách .Tovar bol odosielaný na Pražskú adresu , nie na Slovensko.Aby sa neplatilo poštovné na Slovensko.Nezavádzajte ľudí klamstvom o navýšenom poštovnom na Slovensko.A stiahnutím si 12 eúr navyše oproti platbe 325 euro.

  • Nákup skrz eshop bez problému. Kratké a spolehlié dodaci lhůty. Ale prodejně se už budu obloukem vyhýbat...arogance a neochota.

  • I přes malou chybu v objednávce sem nad míru spokojen. Majitel neváhal a vše se snažil napravit. Příští nákup bude zase u Chyť a pusť.

  • Dobrý den dnes jsem opet objednával v Chyt a pust. Musim řict, že je to super obchod. Vždy spokojenost ale dnes jsem se zklamal při rozbalení bivaku s lehátkem a spacákem. V krabici dost šileným zpusobem zabaleno lehátko se spacákem který nebyl v obalu ani. Obal nekde na dne krabice a a spacáku trhlina :( Sice jen 3 cm díra ale přece jen nové zboží já se na něj těšil ale holt spíše jsem se zklamal. Nechci se rozhánět kdo za to může nemůže ale především to zabalení holt bylo dost nekvalitní.. v případě že se jedná o nelevné zboží to není zrovna na místě. Doufám, že se bude se společností Chyť a pust nějak domluvit. Jinak říkám, jedná se zatím o první problém. Vždy byl vše v pořádku.

  • Chování majitelů při nákupu na prodejně je naprosto zarážející. Při první dotazu stylem ,,co vy chcete" jsme měli chuť odejít bez nákupu. Chtít něco, co nemáte vybrané dopředu z e-shopu, je problém a neochota paní prodávající cokoliv vyhledávat nebo ukázat je do očí bijící. Chápali bychom to jednou že není zrovna den, ale již jsme prodejnu navštívili vícekrát a pokaždé stejná neochota a pocit při nákupu, že obtěžujeme a naprosto nerozumíme rybářským věcem. Jediné, kvůli čemu jsme se vrátili byly zajímavé akční ceny, ale i to si příště rádi odpustíme...

  • perfektní obchod. Zatím jsem u nich objednával třikrát, ale pokaždé mi skvěle poradili. Dodání do druhého dne, je v našich končinách téměř jev nevídaný. Za mne přeji mnoho spokojených zákazníků a další růst. Chce to pobočky i v jiných městech.

  • ahoj všem!!
    chtěl bych poděkovat společnosti chyť a pusť za to že jsou!! je to nejlepší, nejrychlajší a nejprofesionálnější společnost na trhu. Dodání do druhého dne jak z eshopu tak na základě telefonické objednávky. Dokáží poradit i lidem kteří si nejsou jistí, perfetkní jednání!!
    přeji Vám i nám dlouhé fungování společnosti!!

  • dobrý den chci se zeptat jak dlouho chodí objednávka.Díky Verthaim